Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Blaricum verdeeld zijn.

cor van der Veen

Goed en gezellig.

2. Pizzeria Blaricum

Duurde erg lang voordat het bezorgd werd. Pizza was inmiddels lauw en spareribs erg vet. Heb 2 keer moeten bellen waar het eten bleef. Wij bestellen hier niet meer!

Carmaine choy

Zitten 30 min te wachten! Niemand bedient ons. We moesten zelf naar binnen lopen om te bestellen van kastje naar de muur gestuurd… maar geen thee ontvangen. Wat een trieste bedoeling zeg… ze weten niet dat de klant koning is.

Altijd lekker eten, gezellige sfeer, komen er graag!

Anneke Plantinga

We kregen meteen een tafel buiten ivm het mooie weer. Nog lekker in de zon. Toen het later ons wat te koud werd was het geen probleem om binnen het dessert te gebruiken.
    De dame uit de Dominicaanse Republiek was erg vriendelijk, vrolijke meid met persoonlijke aandacht. Ze vergat een bier te brengen maar haar lieve excuses deden ons dit helemaal vergeten.

Vandaag de lunch gedaan bij de Tafelberg.
    Wat een enorme trieste salade mozarella met verse tomaat en kip.
    De eerste salade die werd geserveerd heb ik gelijk terug gestuurd.
    Oud en natte sla zonder Mozarella en een paar grove stukken tomaat erop.
    Paar stukjes oud brood erop en de kip daar hebben we om moeten lachen.
    1 Stukje kip!
    Ze moeten daar nog veel leren in de keuken wat een echte salade voor 8,50 inhoud.
    Tweede salade die werd gebracht na de klacht, was beslist niet beter.
    Ik heb de salade ook niet gegeten.
    We waren met twee vowassenen en drie kinderen.
    De poffertjes voor de kinderen waren goed, kun je ook niet veel aan verkeerd doen lijkt me.
    Al met al, bijna 50 euro afgerekend en daarna heerlijk thuis een echte salade gemaakt en gegeten!
    Top koks van de Tafelberg, ga eerst eens een opleiding volgen voordat je daar in de keuken gaat staan!
    Wij komen daar nooit meer terug.

Danielle Brasser

Leuke zaak, lekker eten en drinken maar een beroerde service. Tweede keer in korte tijd dat gasten pas laat opgemerkt worden en er miscommunicatie is tussen personeelsleden

10. Chinees-Indisch Blaricum

Vandaag Woensdag 26-07-2017
    Afgehaald menu A een woord geweldig ,tomatensoep erg lekker.
    Echt een aanrader.

Het was mij bekend dat het bij d' Ouwe Tak gezellig en goed was, maar helaas zijn wij dat bijna misgelopen omdat de reservering te laat door jullie is gedaan.

12. Chinees-Indisch Blaricum

Angelique

Het was onverwacht zeer druk, de mensen renden druk heen en weer om alles op tijd bij iedereen op tafel te krijgen, maar vonden de wachttijd zelf te lang voor ons, en gaven ons daarom een gratis drankje. We hebben heerlijk gegeten.

J.Rompen

Uitleg kaart door onervaren kracht, was slecht, personeel veel beter instrueren.
    Mooie locatie, prijsstelling lijkt mij meer door locatie dan door het gebodene bepaald.
    Maar gaan toch nog wel nog eens terug.

Geweldige ervaring in The Red Sun!!

Met een vriendenstel wezen eten die beiden geen vis aten. Maar door de behulpzame bediening hebben we allemaal kunnen genieten van gerechten die we lekker vinden. En lekker, dat waren ze! Hamachi met Ponshu jelly, gerookte (!) Black Cod en Piepkuiken (zo mals!!) op je eigen BBQ-tje. WAUW!!

Zeer attente en vriendelijke bediening. Een bijzonder gemoedelijke sfeer in een metropolistische entourage.

Serieus een TOPAVOND gehad!

Ron van der Veen

Prachtige omgeving, geen haute cuisine, maar gewoon lekker eten en een heerlijke rose!

HillieBillie

Eerste keer na her-opening. Altijd vaste klanten geweest. Entree nu erg onhandig door klein gangetje. Zaak erg donker, te weinig verlichting. Tafels dicht op elkaar. Menu aangepast maar niet ten goede. Gelukkig nog wel items van de oude menukaart aanwezig als "specials". Prijs-Kwaliteit verhouding loopt nu erg uit de pas. Personeel wel zeer gastvrij, compliment daarvoor.
    Eind ervaring niet zo positief als de ervaring was voor de verbouwing en met de oude eigenaar.

Voor ons viel het tegen ook te duur voor wat simpel eten!
    Steak Tartare (te pittig gekruid) dunne diepvriesfriet en simpele salade met tomaat en ui.
    Glas huiswijn voor 8 euro!
    Weinig sfeer was meer 'n eetcafe wel mooie ligging aan het water.
    Had ook bij reservering gevraagd voor iets extra's te kunnen doen omdat mijn vrouw jarig was maar daar hebben ze ook niets meegedaan.

Marianne Kosterman

Een schitterende locatie, alleen ik mis de ervaring en de oplettendheid van de medewerkers aldaar, heb zelf 25 jaar horeca ervaring dus ik weet er genoeg van af, dit kost je gasten, jammer

We waren met 8 personen, en elk gerecht was deze keer heerlijk! Het personeel is altijd even aardig en ik kom er graag!

Ria van der veen

Heerlijk gegeten en geweldige bediening.
    We hebben weer genoten en komen natuurlijk weer terug.

Zeer gezellig en altijd lekker! Fijne bediening, echt een avondje uit!

Andert

Tonny quaak

Heb daar nu diverse malen gelucht, omdat het zo een leuke locatie is.
    Bediening is vriendelijk, dat wil zeggen , als ze heel af en toe langs komen.
    Drankje besteld, maar menu kaart werd niet gebracht , er om gevraagd, kregen er 1.
    Daarna maar steeds zelf naar binnen gegaan, wij zitten meestal in de serre, om te bestellen, nog een drankje te vragen, en om af te rekenen, anders werd het nachtwerk .
    Wasabi mayonaise was geen greintje wasabi in te bekennen, maar volgens de bediening was het wel zo . Toen er eindelijk echte wasabi mayo kwam, was de frites koud. Inmiddels dus begrepen dat dit geen uitzondering is , maar de standaard procedure. Verder erg kleine porties, niet echt waar voor je geld, jammer!

Het eten is heerlijk. De pasta met paramazaan en Wisky is een aanrader en wordt aan tafel in een grote kaas klaar gemaakt.
    De bediening was door het gevulde restaurant voor verbetering vatbaar.
    Maar het zat vol en dat zegt genoeg. Zeker een aanrader.