Nieuwste foto's in Blaricum

Laatste updates in Blaricum

1. Philip's profielfoto
    Philip heeft een recensie geschreven voor De Eendracht

Altijd goed, vriendelijke bedienen en heerlijke kaart. Alleen maar lof!

2. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Moeke Spijkstra

Weer heerlijk gegeten in de huiskamer van het Gooi. Eten goed, service top en gezellig als altijd. Bovendien normale prijzen.

Tot snel!

3. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor De Eendracht

Ik heb hier een paar maanden geleden ontbeten met mijn man, wij wandelen altijd ernaar toe. Ik had granola met yoghurt of kwark genomen. Was op zich goed, maar echt heel weinig qua hoeveelheid van alle ingrediënten. Op dit moment is een lunch met landbrood ook niet genoeg als lunch omdat de broodjes gehalveerd zijn qua dikte (ik schat in minder dan een cm dik). De bediening vertelde dat klanten het brood vaak te dik vonden. Dat kan natuurlijk, maar geef wel een keuze. Ik ga elke keer met 'honger' naar huis.... Nog wat anders: de appeltaart is echt heerlijk en wel goed qua portie!

5,3
  4. Dory's profielfoto
    Dory heeft een recensie geschreven voor Bellevue

Zo gezellig gezeten en prima gegeten, ontzettend vriendelijke bediening, natuurlijk kom ik terug!

5. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Moeke Spijkstra

Entourage is helemaal leuk. Ouderwets ingericht top! Vlotte bediening. Eten :Garnalenkroketjes zijn ook echt tjes. 3 Mini kroketjes op wel 2 boterhammen ietsje pietsje sla voor €15,95? ?! ! Toen ik om een 3e boterham vroeg kreeg ik hem direct dat wel! Maak er iets feestelijkers van maken met een beetje meer aankleding is het wel acceptabel. Toen ik het meldde zei de barmedewerker dat garnalenkroketjes altijd klein zijn en best duur inkoop. Ik zal binnenkort bij de Makro even kijken wat ze daar kosten. Ik ben benieuwd 🤨

4,7
  6. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Da Bruno

Roberto

Het zijn inderdaad top pizza’s.
    Maar het is toch iedere x weer dat als je na 20.00 uur belt je geen pizza meer kan krijgen. Of… de oven is uit of… het deeg is op ook al om 19.00 uur meegemaakt.

Ik denk dat er een concurrent in Blaricum bij moet komen die ook top Italiaanse producten gaat maken. Zou goed zijn!!! Ik denk dat señor Bruno het erg makkelijk heeft en goed z’n geld verdient wat ik hem overigens van harte gun.
    Zie de openingstijden🙈

7. S.Jager's profielfoto
    S.Jager heeft een recensie geschreven voor Moeke Spijkstra

S.Jager

Dag van tevoren gebeld en tafel buiten gereserveerd voor 3 pers. + 3x Spandershoevebordje.
    Bij aankomst: geen reservering bekend. Slik....
    Er werd moeite gedaan en we konden alsnog aan een tafel buiten plaatsnemen; Fijn!
    Maar; 3x Spandershoevebordje was niet geregeld. moest nagevraagd worden of t nog wel kon; daar kwamen we speciaal voor!. Bleek later toch te kunnen.

Bediening daarna aan de voorkant was niet bepaald attent en gastvrij. We moesten naar binnen om opscheplepels te vragen terwijl het eten koud aan t worden was. Na 20 min. nog geen drankje; 2de keer moeten vragen. Rosé in een veel te klein glas. Groot glas was niet beschikbaar (???vreemd) terwijl het restaurant lang niet vol zat en op de andere tafels wijn gewoon werd geserveerd in grote glazen.

Eten was verzorgd en lekker; echte Spanderhoevekwaliteit. Werden daarvoor keurig bediend door de heren, maar zonder enige uitleg van wat wat was.
    Maar; plateservice van de basis (nassi in een ijsbergslablad) bestond per persoon hooguit uit 2 volle eetlepels nassi. Totaal niet in verhouding met de bijgerechten. De nassi was op en de bijgerechten bepaald niet. We konden notabene geen rijst of nassi bijbestellen. Hoe kan 't, dat er in een normaal restaurant geen portie rijs bij te bestellen is??? Wel bruinbrood of patat; geen combi natuurlijk met Spandershoeve-eten; aanfluiting gewoon!
    Bediening: tussentijds kwam niemand langs om te vragen of t naar wens was, ook niet voor een mogelijke bijbestelling van een drankje. Geen inspelen op gasten en attent gastvrouwschap van deze dame in de bediening...jammer.
    Al-met-al reden om geen desert meer te bestellen en weg te gaan. Thuis gekomen nog een bak yoghurt gegeten; hetvwas gewoon te weinig.
    Wij waren slanke dames en beslist geen veelvraten, die grote porties gewend zijn ; integendeel....dit was gewoon niet ok zo voor een bedrag van 22 euro. Idioot natuurlijk, dat je geen rijst/nassi kan bijbestellen als je zo weinig op het bord serveert. Vorige keren toen we Spandersbordje kwamen eten kon dat altijd wel. Foutje in de organisatie? We hadden ons erop verheugd na jaren weg geweest te zijn en t liep uit op een domper.
    Als je uitgaat, kan de bediening er een fijne avond van maken.
    Die inzet was er zeker niet dit keer van de dame in kwestie; die kan wel een training gastvrouwschap en attent bedienen gebruiken.

8. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor Café d'Ouwe Tak

Gezellige ambiance. Lang wachten op een drankje en de kaart. Ook het eten kwam laat. Een uur en een kwartier later , na de afgesproken tijd. Wanneer je iemand wil spreken dan letten ze niet op. Misschien weinig personeel of iets dergelijks. Wel super vriendelijke bediening verder. Het eten vond ik minder goed dan de vorige keer dat ik geweest was. Jammer. Wel grote porties.

9. Ber's profielfoto
    Ber heeft een recensie geschreven voor Chapeau

Was slecht weer koud en regen en we waren 10 minuten te vroeg binnen want ze gingen om 12 uur open en deur was open maar bij binnenkomst werden we door een agressieve gastvrouw afgesnauwd en weer naar buiten gestuurd.
    Daar voel je je niet welkom en we zijn toen naar ander restaurant gegaan 100 meter verder en dat was nog eens een aardige gastvrouw. We komen hier nooit meer.

10. Ellen Stolwijk's profielfoto
    Ellen Stolwijk heeft een recensie geschreven voor Moeke Spijkstra

Ellen Stolwijk

26/11/2022. Wij komen voor een daghap zoals veel 60+ers. Het duurt deze avond al even voor het op tafel staat zoals een ander koppel aan dezelfde tafel ook constateert. We bespraken ook dat het altijd ok is met de daghap. Dat was niet waar. Waarom zet je spruiten op tafel waar je niet eens je vork in krijgt? Hertenbiefstuk die op kauwgom lijkt. Die van mijn man niet. Als iemand uithaalt/ophaalt doet ze of haar neus bloedt. Dan zie je toch dat het niet klopt? Anderhalf potje saus terug? Die andere mensen waren zo slim om een portie patat na te bestellen. Ben met honger naar huis gegaan.

11. Marion Goedknegt's profielfoto
    Marion Goedknegt heeft een recensie geschreven voor Moeke Spijkstra

Marion Goedknegt

Lekker geluncht fijne bediening.
    Was gezellig.

12. Ries's profielfoto
    Ries heeft een recensie geschreven voor Rust Wat

Wat een geweldig restaurant, enorm genoten, absoluut een aanrader, geweldige locatie, super beleefd personeel, heerlijk gegeten, echt heel heel goed

13. M.E. Brand's profielfoto
    M.E. Brand heeft een recensie geschreven voor De Eendracht

M.E. Brand

Vandaag 22 augustus 2022 na een fietstocht werd het tijd voor een kop koffie met wat lekkers erbij.
    Rond 11.30 uur aan een tafel gaan zitten en een cappuccino en een koffie met twee appelpunten besteld.
    Na enige tijd werd de koffie geserveerd en geduldig als wij zijn wachten wij nog even op de appelpunten.
    Maar na enige tijd vroeg ik toch maar eens aan een bediende waar de appelpunten bleven; ja komt eraan was het korte botte antwoord.
    De koffie was al bijna koud geserveerd maar nu dus al helemaal koud.
    Het duurde toch nog even voordat er slechts 1 appelgebak gebracht werd.
    Op mijn opmerking dat ik er 2 had besteld werd zeer ongeïnteresseerd gereageerd dat de andere er aan kwam. Niet dus…..
    Na nogmaals mijn opmerking dat ik een bestelling had gedaan en dat ik dan ook verwacht de bestelling in 1 keer geserveerd te krijgen werd mij als klant te kennen gegeven dat ‘meneer’ zo niet wenst te worden aangesproken.
    Wat een arrogante kwast.
    Inmiddels was er een half uur verstreken en ik begon mijn kookpunt te bereiken wat mijn deed besluiten mijn appelpunt te annuleren en direct af te rekenen.
    Kortom, zeer slechte terras bediening die nog heel wat te leren heeft als deze arrogante kwast in de horeca wil blijven werken.

Nu lees ik de reacties bij de vorige zaak op dit adres en het valt mij op dat er al jaren in deze gelegenheid een structureel probleem is voor wat betreft de bediening, keuken, kwaliteit en leiding.
    Ik krijg de indruk dat de eigenaar het geen donder kan schelen wat iedereen er van vind want de dagjesmensen komen toch wel, die gaan niet eerst de recensies lezen als je voor de deur staat.

2,2
  14. K's profielfoto
    K heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bruis

We waren van plan een dagje Walibi leuk/lekker af te sluiten met een diner bij Bruis. We hadden de kaart online bekeken en één van onze kinderen (4 jaar) had echt zin in de tosti die op de kaart stond. We hebben online een plek gereserveerd. Toen we aankwamen was er geen personeel te vinden op het terras (we hadden een plek op het terras gereserveerd). We zijn na een tijdje wachten maar zelf ergens gaan zitten. De serveerster kwam eerst zonder de kaart vragen wat we graag zouden willen drinken, we gaven aan dat we voor een diner kwamen (18:30 uur) en ook graag de kaart zouden willen zien. Bij het opnemen van de drankjes vroeg één van onze kinderen om warme chocolademelk. Dat hadden ze niet, wel koude, maar geen warme. Toen ik verbaasd vroeg of ze de koude chocomelk dan niet konden opwarmen, kregen we het antwoord dat het chocomelk apparaat op was, dus dat dat niet kon. Ik heb maar niet alle mogelijkheden genoemd die er zijn om chocomelk op te warmen. Vervolgens bestelde onze 4 jarige zoon de tosti. Deze kon ook niet gemaakt worden, want die hoorde bij de lunch. Toen we aangaven dat dat eigenlijk het enige was dat hij wilde eten, gaven ze nog steeds aan dat het onmogelijk was om een tosti te maken. De rest van het gezin had gewoon van de dinerkaart besteld, we waren echt niet heel moeilijk aan het doen. Na twee keer nee als antwoord te hebben gekregen op vrij eenvoudige vragen, zijn wij naar huis gegaan. De klant heeft bij Bruis weinig te vertellen. Heel jammer. Een tosti maken kost 5 minuten, hebben we dus ook thuis gedaan en chocomelk opwarmen kost 1 minuut in de magnetron of in een pannetje. Als dat al teveel gevraagd is.

15. D.J. Lahaye's profielfoto
    D.J. Lahaye heeft een recensie geschreven voor Rust Wat

D.J. Lahaye

Uitstekend was het. Lekker aan het water, heerlijk eten en prima bediening. Wat ook fijn is dat ze redelijk wat keuze hebben uit enkele glazen wijn, niet alleen een slobber huiswijntje.
    Het is inderdaad geen heel goedkope tent, maar je krijgt wel gewoon waar voor je geld. Gewoon marktconforme prijzen. Vind je dat te veel? Ga dan naar een vreetschuur.

16. c lamme's profielfoto
    c lamme heeft een recensie geschreven voor Café d'Ouwe Tak

Eten was weer geweldig en de bediening was top we waren met vrienden die waren voor het eerst bij jullie vonden het ook top.
    Weer bedankt.

17. HENNIE Jager's profielfoto
    HENNIE Jager heeft een recensie geschreven voor Café d'Ouwe Tak

Als ik naar lekker eten en gezelligheid snak
    Is het prettig relaxen bij café d’Ouwe Tak.
    Zittend op het terras met een glas wijn of bier
    Bitterballen erbij, nergens zó lekker als hier.
    Zoek je na het borrelen een goede eetgelegenheid
    Diner bij d’Ouwe Tak, daarvan krijg je geen spijt.
    “De kok” is een meester in diners bereiden
    Verder altijd vriendelijke bediening, ten allen tijde.

18. Aljo van breda-zwarteveen's profielfoto
    Aljo van breda-zwarteveen heeft een recensie geschreven voor Moeke Spijkstra

Aljo van breda-zwarteveen

Top alles. Fantastisch enthousiaste bedienig.
    Jullie moeten wel wat aan jullie website doen!! Die klopt niet.

19. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Moeke Spijkstra

Het eten is altijd top, de bediening en sfeer ook. Aanrader om naar toe te gaan

20. R.Bos's profielfoto
    R.Bos heeft een recensie geschreven voor Rust Wat

Eten, bediening, sfeer voortreffelijk.