Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Blankenberge verdeeld zijn.

Jannie

Wij konden een tafel krijgen ondanks dat we niet hadden gereserveerd. Na het lekkere hoofdgerecht met een matige wijn vroegen we weer om de kaart voor t dessert. Er werd ons echter zonder blikken of blozen verteld dat we weg moesten omdat de tafel nodig was. Op de vraag waarom ze dat bij binnenkomst niet had gezegd werden de schouders onverschillig opgehaald. Wij vinden dit onbeschoft en adviseren mensen er niet te gaan eten als je niet hebt gereserveerd, je wordt er gewoon uitgezet. Ons zien ze daar nooit meer!!

Verrassend lekker! doen we nog!

Eten was niet erg Thais en de bediening had totaal geen oog voor haar clientèle. Al met al een slechte ervaring

Zelden zo lekker Thais gegeten en we zijn wel wat gewend. Mijn vrouw is Thais en heeft jarenlang een restaurant gehad maar hier is het eten echt lekker en authentiek.

Gisteren bij Betties in Blankenberge gegeten en ontevreden buiten gestapt. De kaart biedt verschillende Belgische gerechten aan aangevuld met klassiekers als pizza's en pasta's. De kwaliteit ervan laat spijtig genoeg aan de wensen over. Een lasagne gekregen die vanbinnen nog bevroren was. Bij melding hiervan, werd simpelweg hetzelfde stuk gebracht met een extra lepel hete saus over. Sfeer ook uiterst slecht, weinig volk dat wel veel lawaai maakte. Wij keren alvast nooit meer terug.

LuckyLuc

Helaas zeer slechte ervaring gehad in dit restaurant. Wij zijn buiten gaan zitten ivm zonsondergang en gedekte tafels met stoffen tafellaken, zag er al met al netjes uit. Wij bestelden: mosselen naturel en mixed grill. Ronduit schandelijk wat er geserveerd werd. Op de frieten bij de mosselen zaten zwarte puntjes, een teken dat het frituurvet al veel te lang niet meer ververst werd. Verder werd er maar 1 zuur sausje bij de mosselen geserveerd. Daarom het verzoek gedaan bij de ober voor nog een extra cocktailsausje erbij. Deze ober hebben wij niet meer terug gezien (en evenmin het sausje). De mosselen smaakten redelijk echter wel zeker 10 dichte, teveel voor 1 pannetje. De mixed grill werd geserveerd met 2 aangebrande worstjes. Retour keuken dus. Vervolgens kwam na 10 min een nieuwe schotel. Hoewel je aan de kust natuurlijk ook vis hoort te eten, was het vlees/kip van de mixed grill van onvoldoende kwaliteit (vlees was zelfs taai). Kortom, een schandelijke vertoning en zonde van het geld om hier te gaan eten. Er zijn veel betere restaurants te vinden in Blankenberge, met een veel betere prijs kwalteit verhouding.

Piet Engelen

Topper! Personeel doet super z'n best, erg vriendelijk en gastvrij. Koks leveren werk op top niveau. Wij gingen voor het maandmenu (met heerlijke zelfgemaakte garnaalkroketjes) en werden zeker niet teleurgesteld. Aanrader, wij keren terug.

fam strijker

Een schnitzel en een kabeljauw vd chef besteld. De schnitzel was prima, maar de kabeljauw was niet gaar. De gastvrouw verontschuldigde zich en nam het gerecht mee. Even later was ze terug, en had het gaar gemaakt in een magnetron. De kabeljauw had desondanks een vreemde rubberachtige bite.
    De bediening was vriendelijk en vlot
    De prijs aan de hoge kant, maar dat zal wel met de locatie aan zee te maken hebben.