Nieuwste foto's in Blankenberge

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Blankenberge

1. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Bistro de la Mer

Eten goed prijs kwaliteit - vriendelijke bediening.

2. Luc Van Mossevelde's profielfoto
    Luc Van Mossevelde heeft een recensie geschreven voor Oesterput

Komplete minachting voor de klant. Na consumptie van 692,50 € seafood + dranken volgde een scheldtirade van het laagste niveau, geïnitieerd door de baas en met hoongelach overgenomen door het botte personeel. Reden : onze vraag voor 1 aparte rekening per gereserveerde tafel, terwijl Oesterput 1 rekening maakte voor 2 - door hun diensten samengevoegde - tafels. Van ongekende klantonvriendelijkheid buiten elke proportie tot vijandige - zelfs handtastelijke benadering zonder duidelijke reden. De geteisterde horeca-sector is beter af zonder dergelijke zaak. Enkel te bezoeken door gedweeë onderdanige klanten en/of onverschrokkenen met branie en rijke scheldwoordenschat! Te mijden!

3. patricia van vreckom's profielfoto
    patricia van vreckom heeft een recensie geschreven voor Raymond

patricia van vreckom

Gaan er bijna elke week eten is goed en bediening heel vriendelijk. Zeker een aanrader. En ook gezeliig.

4. Pim van laanen's profielfoto
    Pim van laanen heeft een recensie geschreven voor Bel'air

Meest waardeloze restaurant van België gevonden! Wat een verschrikkelijke service. Ribbetjes rood koude konninginnehap en een slaatje dat verrot was. Ribbetjes in het begin goed werd steeds roder en het laatste kwart niet meer eetbaar. Ik eet eerst mijn vlees en dan de slaatje maar daar kwam ik gelukkig niet meer aan toe. Na de teleurstelling van de rode ribs kwam ik tot de conclusie dat het slaatje al helemaal niet eetbaar was. Dit aangeven aan de bediening en daar begon het probleem. Te laat aangegeven dat het eten niet goed was ja dat kan ook moeilijk als je er laat achter komt een kwart rib niet eetbaar! Wat doen we met de rekening? Onbeschoft personeel een zeer slechte gastheer die je gewoon uitlacht en een niet normale uitleg van een medewerker bediening! Nee nooit meer ga ik hier naar toe en niemand zou dat ooit nog moeten doen wat een waardeloze tent meest onbeschofte personeel in de horeca je wordt er behandeld als een hond!

5. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor La Hacienda

Jannie

Wij konden een tafel krijgen ondanks dat we niet hadden gereserveerd. Na het lekkere hoofdgerecht met een matige wijn vroegen we weer om de kaart voor t dessert. Er werd ons echter zonder blikken of blozen verteld dat we weg moesten omdat de tafel nodig was. Op de vraag waarom ze dat bij binnenkomst niet had gezegd werden de schouders onverschillig opgehaald. Wij vinden dit onbeschoft en adviseren mensen er niet te gaan eten als je niet hebt gereserveerd, je wordt er gewoon uitgezet. Ons zien ze daar nooit meer!!

6,1
  6. gebruers's profielfoto
    gebruers heeft een recensie geschreven voor Cabo

Verrassend lekker! doen we nog!

7. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Green Bamboo

Eten was niet erg Thais en de bediening had totaal geen oog voor haar clientèle. Al met al een slechte ervaring

3,3
  8. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor L'exotique

Zelden zo lekker Thais gegeten en we zijn wel wat gewend. Mijn vrouw is Thais en heeft jarenlang een restaurant gehad maar hier is het eten echt lekker en authentiek.

9. Kathy's profielfoto
    Kathy heeft een recensie geschreven voor Betties

Gisteren bij Betties in Blankenberge gegeten en ontevreden buiten gestapt. De kaart biedt verschillende Belgische gerechten aan aangevuld met klassiekers als pizza's en pasta's. De kwaliteit ervan laat spijtig genoeg aan de wensen over. Een lasagne gekregen die vanbinnen nog bevroren was. Bij melding hiervan, werd simpelweg hetzelfde stuk gebracht met een extra lepel hete saus over. Sfeer ook uiterst slecht, weinig volk dat wel veel lawaai maakte. Wij keren alvast nooit meer terug.

3,2
  10. LuckyLuc's profielfoto
    LuckyLuc heeft een recensie geschreven voor Betties

LuckyLuc

Helaas zeer slechte ervaring gehad in dit restaurant. Wij zijn buiten gaan zitten ivm zonsondergang en gedekte tafels met stoffen tafellaken, zag er al met al netjes uit. Wij bestelden: mosselen naturel en mixed grill. Ronduit schandelijk wat er geserveerd werd. Op de frieten bij de mosselen zaten zwarte puntjes, een teken dat het frituurvet al veel te lang niet meer ververst werd. Verder werd er maar 1 zuur sausje bij de mosselen geserveerd. Daarom het verzoek gedaan bij de ober voor nog een extra cocktailsausje erbij. Deze ober hebben wij niet meer terug gezien (en evenmin het sausje). De mosselen smaakten redelijk echter wel zeker 10 dichte, teveel voor 1 pannetje. De mixed grill werd geserveerd met 2 aangebrande worstjes. Retour keuken dus. Vervolgens kwam na 10 min een nieuwe schotel. Hoewel je aan de kust natuurlijk ook vis hoort te eten, was het vlees/kip van de mixed grill van onvoldoende kwaliteit (vlees was zelfs taai). Kortom, een schandelijke vertoning en zonde van het geld om hier te gaan eten. Er zijn veel betere restaurants te vinden in Blankenberge, met een veel betere prijs kwalteit verhouding.

2,8
  11. Piet Engelen's profielfoto
    Piet Engelen heeft een recensie geschreven voor Starckx

Piet Engelen

Topper! Personeel doet super z'n best, erg vriendelijk en gastvrij. Koks leveren werk op top niveau. Wij gingen voor het maandmenu (met heerlijke zelfgemaakte garnaalkroketjes) en werden zeker niet teleurgesteld. Aanrader, wij keren terug.

12. fam strijker's profielfoto
    fam strijker heeft een recensie geschreven voor L'Orange

fam strijker

Een schnitzel en een kabeljauw vd chef besteld. De schnitzel was prima, maar de kabeljauw was niet gaar. De gastvrouw verontschuldigde zich en nam het gerecht mee. Even later was ze terug, en had het gaar gemaakt in een magnetron. De kabeljauw had desondanks een vreemde rubberachtige bite.
    De bediening was vriendelijk en vlot
    De prijs aan de hoge kant, maar dat zal wel met de locatie aan zee te maken hebben.

4,9