't Klavertje Vier in Bladel

U kunt aan de markt parkeren.

Vanaf Eindhoven neemt u bus 150 richting Reusel. U stapt uit op de Markt in Bladel.

Vanaf Reusel neemt u bus 150 richting Eindhoven. U stapt uit op de Markt in Bladel.

di lunch vanaf 11:00

1319775412 76
1375195257 67
1420538767 80
1470920444 81

1. Wij hebben hier 23 september gegeten. Sommige gerechtjes waren prima maar meer dan de helft viel enorm tegen.

Het stukje brietaart a 6 euro was te laat uit de oven gehaald en werd zonder blikken of blozen zwartgeblakerd bij ons op tafel gezet.

De gehaktballetjes in tomatensaus konden als echt als stuiterbal gebruikt worden.

De met roomkaas gevulde paprikaatjes waren in een heel klein schaaltje gepropt. Dat ze erg klein waren is geen probleem, maar als je maar vier van die mini's krijgt voor 5 euro voel je je wel bekocht.

De locatie maakt veel goed en de bediening was vriendelijk.

Er zat gewoon geen liefde in het eten. Voor ons de laatste keer.

2. Peter de Vos

Met z'n tienen hier gegeten vanwege de viering van de vijftigjarige verjaardag van mijn vrouw. Zeer vriendelijke bediening. prijs, kwaliteit van het eten inclusief drank is goed in verhouding. Kortom, goed bevallen!

3. Vlotte en vriendelijke bediening.
    Je kunt zoveel kleine gerechtjes uitzoeken dat je van veel gerechten even iets kunt proeven.
    Goede vriendelijke sfeer op een prachtige locatie.
    Goed betaalbaar.

4. Een aanrader, we hebben er gesmuld! Heerlijke mosterd soep, vele kleine hapjes die heerlijk zijn. Vlotte bediening, vriendelijk, en de locatie is bijzonder. Moet je keer geweest zijn.

5. Wat fijn om te zien dat ze hebben aangepakt. Gisteravond hier gegeten. De gerechten komen keurig op een leuk tempo naar beneden. Het smaakt allemaal heerlijk. Mijn vrouw en ik komen hier al jaren. Wij vinden dat het concept steeds verbeterd wordt. De bediening is gezellig en vrolijk, we voelden ons echt welkom en komen zeker weer!

6. Zeer vriendelijke personeel, we werden ontvangen met een glimlach. Alles werd van te voren uitgelegd, dat was fijn want we hadden nog nooit tapas gegeten. De tapas smaakte heerlijk, en er was veel keuze. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Erg lekker gegeten bij tapa tapa. We werden vriendelijk ontvangen. Er was genoeg keus voor iedereen zat er wel wat lekkers tussen. We hebben wederom weer een leuke avond gehad. Niks op aan te merken. Wanneer we een leeg glas hadden werden deze ook snel weer gevuld.Wij komen zeker weer een keertje eten. Zagen net dat er nu weer een nieuwe kaart is dus dat willen we graag komen proeven!

8. Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening. Werden ontvangen door dame met grote glimlach en duidelijk veel plezier in haar werk. Drankje en eten werden vlot geserveerd en met Spaanse muziek op de achtergrond, zeker de moeite waard om terug te komen. We hebben binnen gegeten, gezien de tijd van het jaar, maar met mooi weer komen we zeker terug want het terras kijkt uit op een van de leukste plekjes van Lemmer.

9. Niet voor herhaling vatbaar, smakeloze zoutloze tapas, ondefinieerbare dips (kwark bij het brood?), sauze die rechtstreeks uit een pot lijken te komen, veel olie en vet. Ook wat hygiëne betreft zwaar onvoldoende, terrastafels die niet worden schoongemaakt, bekertje waar de vorkjes inzaten was vuil van binnen, net zoals de vorkjes zelf. Ook niet smakelijk dat in de zelfde beker, pen en papier om de tapas op te noteren zat. Zout en pepervaatje plakten van het vuil, en de stoelkussens zaten onder de vlekken. Terras lag vol servetten, suikerzakjes, en koffiemelkcupjes. Bediening was vriendelijk.

10. p Lolkema

11. Lekker eten, volop keuze. Prima eten voor goede prijs. Gezellig en goede bediening. Zeker om nog een keer terug te komen.

12. Heerlijk gegeten bij Tapa Tapa. Volop keuze, gezellig en vriendelijke bediening en goede service.

13. Na een leuke dag in Lemmer heerlijk gegeten bij Tapa Tapa. Er is onwijs veel keuze qua hapjes. Echt voor elk wat wils! De bediening en de eigenaar waren erg vriendelijk en snel. Het eten was erg smaakvol. De ossenhaas puntjes zijn een echte aanrader, daarnaast is de seranoham ook onwijs lekker. Aan persoonlijke voorkeuren wordt ook gehoor gegeven, zoals bakwijze en sausjes.

14. Een hele slechte. Dit restaurant weet echt niet wat tapas is! Het was voor ons een prachtige bijzondere dag, mooie afsluiting op leuke locatie dachten wij. Na het drinken te hebben ontvangen hebben wij direct onze bestelling doorgegeven. Na 3 kwartier komt de serveerster vragen of ze nog iets voor ons kan betekenen: eten misschien?
    Vervolgens wordt de eerste gang gebracht: stokbrood met sausjes en olijven. Stokbrood in een mandje zonder servet, in lelijke stukjes (leek op euroshopper afbakbrood) gesneden en de sausjes hadden geen smaak. Zelfs de olijven waren niet wat we er van verwachten. De tweede gang (hadden verrassingsmenu besteld); een waterige onbestendige salade, geitenkaas op een broodje (de geitenkaas zag er niet smakelijk uit en het geroosterde brood er onder viel bij elke hap uit elkaar. De seranoham zag er niet fris uit, gewoon op een kaal bord en de meeste stukjes waren uitgedroogd. Echt niet lekker. Bij het afruimen hebben we ook aangegeven het niet smakelijk te vinden. En toen werd ons gezegd dat dit de meest gekozen gerechten van de kaart waren en dat smaken verschillen. Eigenlijk halverwege gestopt en weggegaan... Het is jammer dat een restaurant dit durft te serveren. Voor ons heeft het de afsluiting van een bijzonder dag verpest. We hebben de genuttigde drankjes betaald, maar ook ik werk hard voor mijn geld en dit eten was echt niet het betalen waard en dat hebben we dan ook niet gedaan. Het is jammer dat een zaak op zo'n mooie plek zit en niet weet wat smakelijk eten is, als gast heb je recht op een smakelijke maaltijd en dit was echt slecht. Sorry... mooier kan ik het niet maken.

15. Heerlijk gegeten. Een paar tapas hapjes als voorgerecht en een plate ossenhaas met zelfgemaakte frites als hoofdgerecht. Perfect dat je kan kiezen tussen tapas of een standaard gerecht.

16. Wij hebben er alleen koffie met gebak gegeten en gedronken. De bediening kwam op ons sloom en ongeinteresseerd over. Wij vonden het gebak en koffie prima, alleen de houden van het personeel vonden wij niet prettig. Wij komen hier niet snel weer

17. cody en lara

We hebben erg lekker gegeten. Handig dat bij elk gerechtje de prijs staat, zo weet je van te voren wat je ongeveer kwijt bent. Het ziet er sfeervol uit bij het water. Minpuntjes: bediening kon enthousiaster en er zat geen ijs in het drinken terwijl het buiten 30 graden was.

18. Laura Boes

Heerlijk gegeten! Wel redelijk prijzig, maar dat is ok. Gezellig, bediening is zeer vriendelijk!

19. Marieke

We hadden van te voren een tapasmenu besteld voor 2 vegetariërs en 6 vleeseters. Het vegetarische deel was zeer karig. Twee gangen kregen we een bijna identieke, fantasieloze salade terwijl de vleeseters 2-3 gerechtjes geserveerd kregen. De ober was vriendelijk maar had geen idee wat hij serveerde. En nadat we de rekening betaald hadden, bleek dat ze een gang vergeten waren. Die kregen we toen we al met onze jassen aanstonden.

Geen aanrader voor vegetariërs. Er is zoveel mogelijk maar de kok had er duidelijk geen zin in.

20. Charlot

Weer lekker gegeten afgelopen weekend! Iedere keer kan ik er weer van genieten, tot de volgende keer!!

21. Ik ben hier een aantal keren geweest en elk jaar lijktdekwaliteit af tenemen. Prima locatie, met vanaf het terras, een mooi uitzicht over de haven. Prima plek voor een borrel of verkoelingsmomentje. Helaas viel het eten enorm tegen. De kaart ziet er op het eerste gezicht door het grote aanbod veel belovend uit, maar dat valt tegen. De -zeer standaard-hapjes lijken rechtstreeks uit de Hanos of Makro te komen. Er wordt overduidelijk niet met passie gekookt, maar met zeer veel passie verwarmd. Ergens is het diep treurig dat alleen de door onszelf aan tafel bereide chorizo een opvallend lekker hapje was, in vergelijking met de andere tapas die wij besteld hadden. Erg jammer, want zowel sfeer als locatie maken dit restaurantje een plek met veel potentie. Echte Spaanse tapas hoef je er niet te verwachten.

22. Gezellig tapasrestaurant. Geweldige locatie en eten en drankjes perfect. Voor ons een absolute aanrader. Wie dit niet leuk vind weet niet wat tapas zijn?!

23. Zeer goed en vooral gezellig gegeten, bediening was vriendelijk. De vele verschillende hapjes waren ook perfect, genoeg keus voor een scherpe prijs, alleen de carpaccio vond ik te duur voor de hoeveelheid! Ga er zeker weer heen!

24. Gezellig lekker tapas eten, dat was de bedoeling. Sfeer was er (alhoewel je de bediening af en toe moest zoeken), maar de kwaliteit van het eten was bedroevend. Een voorbeeld; nanchos met kaas; gewoon een paar kant en klare vierkante plakken Goudse erop en schuif maar onder de gril! En ga zo maar verder.
    Na het eerste rondje tapas dachten we 'oke, een misser, op naar het volgende rondje', maar toen het tweede rondje kwam hebben we het niet eens helemaal opgegeten en zijn we vertrokken naar een ander restaurant om daar verder te eten.
    Onbegrijpelijk dat dit restaurant nog draait.

25. Afgelopen vrijdag onze jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst gehouden in Tapa Tapa. Eten was fantastisch, zeer smakelijk en zeer gevarieerd.
    Prijs kwaliteits verhouding klopte helemaal en zeer vriendelijke service.

Wij komen graag weer terug.

26. Kwaliteit van het eten is beneden de maat en heeft niets met Spaanse keuken te maken. Spareribs en kipvleugels waren smakeloos en taai en droog. En dan mag je voor 2 personen 52 euro afrekenen.
    Prijs/prestatie is ver beneden alle peil!!

27. In 2 jaar tijd 3 keer geweest, werd steeds slechter. Voor mij niet meer. Alleen naar toe gaan als het mooi weer is en je wat wil drinken op het terras. Voor het eten hoef je niet te gaan, heeft weinig met goede tapas te maken. Voor het eten zijn er betere restaurants in de omgeving.

28. We hebben deze zomer vaker bij Tapa Tapa gegeten en/of geborreld. De keuze van tapas is heel groot en je moet gewoon durven dus juist niet de kipvleugels of spareribs te bestellen maar juist een keer iets meer "exotisch". Er is gewoon voor iedere smaak wel wat. De bediening deed hun best om op het drukke terras het overzicht te houden en de mensen zo snel mogelijk te helpen. Wij hebben in ieder geval geen nare ervaringen gemaakt. Ook de drankjes kwamen snel en de huiswijnen zijn zeker een aanrader. Dus kortom een gezellig plekje om tapas te nuttigen of gewoon van een heerlijk drankje te genieten. Wij komen zeker nog vaker!

29. In de Lemsterweek ben ik samen met vriendininnen meerdere keren bij Tapa Tapa op het terras komen zitten. De ene keer voor de lunch, een borrel en we hebben er ook 2 keer gedineerd.

De beniening was goed, zeker voor de feestweek! Ze waren enthausiast en deden hun best om ons het volledig naar onze zin te maken.

Zowel de cocktails als het eten smaakte goed, was op de juiste temperatuur en snel!

Ik kom zeker terug als ik weer in de buurt ben!

30. Marc 71 punten

Hier zijn we echt na een half uur opgestapt. Drankje was er snel maar daarna zagen ze ons echt niet meer zitten. Bediening ontweek zelfs ieder oogcontact. We komen hier dus nooit weer.

31. Waren laatst met een groep vriendinnen bij de tapas voor een borrel en een hapje. Het personeel kan vriendelijker, ze zuchtten nog net niet toen we binnen kwamen om 17.00 uur. De dame gaat uitgebreid achter de bar haar eten opeten we zien hoe ze haar kip (volgens mij) afkluift. Wij vragen waar onze hapjes blijven, zo klaar geeft ze aan. Nog maar eens vragen, blijken ze er al lang te staan. Sorry vergeten geeft ze aan. We zien dat er totaal geen zin in heeft. We krijgen de lauwe hapjes. Rekenen na 2 borrels af en vertrekken.

1,7
  32. Wij hebben hier met z'n zessen gegeten. Het is een klein en knus restaurant. Alle ruimte wordt benut.

We hebben heerlijk gegeten en de uitleg was prima. Vooral de chorizo die jezelf moet bereiden, verwarmen, was een aanrader.

Als ik weer in de Lemmer kom dan kunnen ze mij verwachten.

33. Superavond gehad, klein restaurantje maar leuk ingericht, en eten was meer dan lekker. Kom zeker terug als ik weer in Friesland ben.

34. Heerlijk gegeten, zoveel verschillende hapjes, kon moeilijk kiezen. Was erg druk dus serveerster had niet zoveel aandacht, maar was wel duidelijk met uitleg hoe het werkt.

Al om al superavond.

35. Wij hebben vorige week gegeten bij dit restaurant. We hadden niet veel ervaring met het eten van tapas en hebben op de gok wat besteld.

Ten eerste was dit veel te veel, maar de bediening heeft dit niet gemeld bij het opnemen van de bestellen (dit hoorde ik wel gebeuren bij een stel achter ons).

Ten tweede werden de warme tapas geserveerd terwijl we de koude nog niet eens voor de helft op hadden. Zo kregen we het gevoel dat ze ons snel weg wilden hebben.

Ten derde waren het vooral veel simpele tapas, zoals kippenvleugels en spareribs, dit viel ons erg tegen.

Voor ons was het dus zeker geen goede ervaring en wij zullen niet terug komen bij het tapas restaurant in Lemmer.

36. Leuk restaurant. Erg lekker eten. Vlotte bediening.

Het is geen erg groot restaurant, en je zit vrij dicht op elkaar, maar zeker erg gezellig.