Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bladel verdeeld zijn.

1. Lunchroom Bladel

Sharon de Waal

2. Lunchroom Bladel

Koffie was maar halve kop (ze zei dat het een capuccinokop was) en een kersenflap(je) dat €5,30 kost is toch wel erg duur betaald. Voor mij geen herhaling.

3,1
  3. Heerlijk, vriendelijk en prima prijs zoals altijd heerlijk gegeten.

4. jordy ansems

Eten besteld, denk je even een lekker delleke in je nek te douwen, laten ze anderhalf uur na het plaatsen van de bestelling weten dat ze het toch niet kunnen bezorgen. Zit je dan met je halfgare kanus te wachten op je broodje kaas. Ik raad je deze tent ten strengste af.

5. Hebben al verschillende keren besteld via site.elke keer wel wat aan de hand. Eigenaar was zelf aan de deur om zijn excuus aan te bieden. Maar vandaag 28/03/2021 besteld. En wat denk je weer de bestelling weer niet goed.
    Wij zijn er klaar mee.

6. Toine

Een spaghetti schotel besteld.
    Was heerlijk, echt waar, maar het bezorgen duurt veel te lang.
    Bijna 2 uur op moeten wachten

7. Goede service en goedkoop

8. Saskia Barend

9. Voor de zoveelste keer weer helemaal slecht. Al vaak besteld maar keer op keer klopt het gewoon niet.
    Heb je een mooie site waar je saus kan aanpassen. Vraag je om sambalsaus krijg je knoflooksaus. Bestel je een pizza capri, krijg je een pizza salami. Is deze pizza nog doorbakken en taai. Nie te vreten.
    Verder was de korst knapperig.
    Groetjes ROB

10. Mijn grote friet stoofvlees met mayonaise was helaas te hard gebakken en qua grootte veel te klein. Onsmakelijk en veel te hard gebakken. Te weinig stoofvlees voor een te grote prijs. Ik heb 2 keer gebeld om mijn ongenoegen te uiten maar ik werd niet serieus genomen en gewoon weggedrukt. Ongelofelijk. Jammer want ‘t Pleintje is doorgaans een goede cafetaria.

2,8
  11. Lekker gegeten, heel veel keus.
    Ter gelegenheid van een speciale dag voor ons, verraste de eigenaresse ons met een keuk toetje met sterretjes. Zo lief.

12. De 1,5 meter tussen de tafels werd niet gerespecteerd. De mensen achter mij zaten echt niet op 1,5 meter afstand. En de mensen achter mijn moeder ook zeker niet.
    Ik had speciaal nog gebeld om een rustige tafel te vragen omdat we met een koppel op leeftijd kwamen. Daar is gewoon helemaal niks mee gedaan. We zaten juist in het drukste gedeelte. Ondanks dat we lekker gegeten hebben, heb ik er veel spijt van dat we niet zijn omgedraaid en zijn weg gegaan. Ik ben er niet gerust op en voel me niet prettig.
    Ik zal dan ook niet meer terugkeren naar Nagoya.

13. Iwan Hofstee

Begrijp niet dat hier 4 sterren aan gegeven wordt. Prijs kwaliteit ver te zoeken. Sushi’s waren te los opgerold waardoor ze uit elkaar vielen. De keuze was klein. Bij het betalen is er nog geen eens gevraagd of het naar wens was! Na twee ronden snel de toko verlaten. Geen aanbeveling om er te gaan eten.

14. Heel lekker eten, vlotte bediening, lekkere drankjes, gezellig avondje uit.

15. Heerlijk gegeten. Zeker een goede prijs/kwaliteitverhouding. Kaart voor jong en oud. Vriendelijke bediening.

16. Fam. Beerendonk

We hebben erg lekker gegeten, snelle service. Voor herhaling vatbaar😊

17. Kees van winden

Heerlijk buiten op het terras, 🍣 heel smakelijk. Vriendelijke attent personeel. Een aanrader.

18. Mooi terras en prachtig sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening. Eten is eenvoudig maar goed van smaak. Prima gegeten.

19. Ontvangst door hysterisch personeel met mondkapjes. Blijkbaar was het gevaarlijk om vriendelijk te zijn. Personeel is ronduit onbeschoft. Sushi matig. Grillgerechten wel oke.

20. Leuke sfeer op het terras. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten: tomatensoep met carpacciowrap en groetjes. Alles smaakte prima. Voor herhaling vatbaar!

21. Chinees-Indisch Bladel

Ik ben voor afhalen omdat ik dan minder tijd kwijt ben maar dat doe ik geregeld en zelfs kennissen van me zijn helemaal weg van de ajam ritje die we vaak bestellen, het is genieten van heerlijk eten. Veel mensen al doorgestuurd en ook die genieten

22. Geweldige sfeer en heerlijk eten en vriendelijk personeel.

23. Anne Van Der Duin

Wij hebben er heerlijk gegeten. Ruime porties, hoefden ook niet lang te wachten en de bediening was vlot en vriendelijk. Wij waren er in de vakantie maar als wij weer in de buurt zijn zullen wij er zeker nogmaals gaan eten.

24. Miel jansen

Helemaal prima superlekker en goede bediening...

25. Vorige week daar 2 keer gegeten. 1 x biefstuk, en 1 x uitsmijter kaas.
    Biefstuk was i.p.v. medium ver doorbakken en er zaten veel pezen in. En nauwelijks groente bij de biefstuk. Ook de pepersaus had nauwelijks smaak.
    Uitsmijter kaas ging fout, en er werd een uitsmijter ham geserveerd.
    Werd wel opgelost, maar hoe moeilijk is nou een uitsmijter kaas ?
    De keuken moet beter opletten en beter zijn best doen !

26. Om 16.50U besteld, om 17.50 Of eerder zou de bestelling bezorgd worden. Om 18.15U gebeld, om 18.25U zou de bestelling er zijn. Om 18.35U zijn ze er nog steeds niet. Tip voor de marmaris; ben gewoon eerlijk en geef aan wat haalbaar is!

27. Iris

28. Chinees-Indisch Bladel

Dramatisch buffet en lauwe bediening. Bakken vaak leeg en lang wachten.

4,9
  29. Laura van Hoof