Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bladel verdeeld zijn.

P Hermans

Heel lekker gegeten aan een betaalbare prijs. Vriendelijke bediening. Het was er heel rustig wat wij als heel aangenaam hebben ervaren.

2. Shoarma Bladel

familie Meulenbroeks

Al na 25 minuten werd een warme dampende pizza en shoarmaschotel bezorgd. Enthousiaste bezorger. Zoals gewoonlijk grote porties en prima smaak.

Het was prima en gezellig!

Het eten was overheerlijk en zag er heel verzorgd en uitnodigend uit! Het personeel was zeer correct en vriendelijk. Een Dik Compliment. Zeer zeker voor herhaling vatbaar

5. Eetcafé Bladel

Dit had een leuk en goed restaurant kunnen worden en zijn. Dominante vader veel te veel aanwezig met zijn geschreeuw, had beter in de bouw kunnen blijven. In het begin toen de andere zoon er nog in zat was het veel beter, dat was een horecaman. Beste en mooiste plek van Bladel, maar wordt geleid (beter gezegd gelijd) door een bouwvakker die door iedereen maar gehoord wil worden. Als die man weg is kunnen ze weer bouwen. En trouwens de rest van de familie ook thuis laten. Het is een restaurant.

Het was heerlijk, goede service.

In de vakantie natuurlijk weer een keer verwennerijtjes gaan eten bij De Verwennerij en we hebben er weer heerlijk gegeten. Zoals we daar gewend zijn was het personeel vriendelijk en we hebben een gezellige avond gehad. We komen zeker weer terug voor een lunch of diner maar we vinden het er ook altijd gezellig om er een kopje koffie te drinken.

Een beleving op zich. Goed van eten en drinken. Vriendelijk personeel.
    Aangeven wat je wel of niet lust en er wordt rekening mee gehouden.

Winkelhuijzen-kok

Super heerlijk gegeten alles goed op smaak en lekker vers. Wordt goed ingespeeld op speciale wensen als het gaat om b.v. vegetarisch of dieet. Fijne sfeer met vriendelijk personeel toppie ga zo door!

Goede produkten en schone friettent!

Michelbrink

Wederom een gezellige avond gehad bij de Verwennerij. Heerlijk eten, keuze uit voortreffelijke gerechtjes! Vriendelijk personeel. Plek waar we graag terugkomen!

Lekker gegeten goede service goei prijs of te wel tevreden

Gisteren hier de verwennerijtjes gegeten.
    Ik ben momenteel zwanger, kreeg toch rauwe tonijn voorgezet. Dit aangegeven, waarop een excuus te veel gevraagd was. Hierna in de gepaneerde brie, waar verschillende stukken eierschaal in zat, ook aangegeven, reactie was dat dit met paneren kon gebeuren. Gevraagd welke toetjes ik kon eten ivm bereiding van rauwe eieren of rouwe melk, bleek geen enkele te zijn. Ik kreeg een paar aardbeien, dat was alles wat kon..
    En als klap op de vuurpijl kreeg mijn vriend totaal iets anders dan hij had besteld. Later vroeg hij wat het was, gaven ze aan dat het inderdaad het verkeerde gerecht was, maar zeiden er zelf niets over.
    Vond het schaamteloos ondermaats! Ben er vaak geweest maar heb dit nooit meegemaakt!

Een heerlijk avondje uit begon met een niet al te beste start; we kozen beide voor het duurdere menu (24,95€) maar het hoofdgerecht van het zomermenu (€19,95) vond ik lekkerder... maar pas na 4x aandringen en goedkeuring vragend bij de chef mocht ik deze keuze pas maken, er werd gevraagd of ik dit met salade of warme groente wilde eten, ik koos voor salade, maar kreeg warme groente, of dat een probleem was? Nee, zeg ik als er maar een salade bij komt! Goed na 5 min. en met chagrijnig gezicht kwam ook de salade. de kip zwom in saté saus, de sla zwom in de dressing maar de bosbessenbaverois miste smaak, ik zag bosbessen maar er zat meer smaak aan de slagroom! Als tip gaf ik mee, een bosbessensaus geeft meer smaak, krijg ik als antwoord ja dat zit er normaal ook bij maar de saus was op! Voor ons eens maar nooit meer!

15. Lunchroom Bladel

Helaas hebben we niks kunnen eten. Het zag er lekker uit we werden vriendelijk bedient, er was een toeristenmarkt in Bladel. Het oogde gezellig op het terras. Na 45 minuten kwam de bediening doorgeven dat er iets was misgegaan. Dit zou recht gezet worden en de bestelling zou met voorrang behandeld worden. Na 20 min gevraagd hoe het ermee stond. Vertelde de chef in de keuken dat hem niks bekend was dat de bestelling mis was gegaan en dat hij dus gewoon de rij af werkte en dat het nog even ging duren. Toen dus maar weg gegaan en elders wat te eten gekocht. Jammer want eigenlijk wilde we er ook een keer s avonds wat gaan eten maar als een lunch al ruim een uur moet duren dan gaat het wat ons betreft over.

Eten was niets mis mee maar het ging erg gehaast
    Toen we om 22.15 nog koffie wilde bestellen gingen za ineens sluiten en kregen de rekening niet bepaald klantvriendelijk. Als ze optijd naar huis willen hadden ze dat beter eerder kunnen zeggen

Mieke Boogaers

Ik ken de Tipmast omdat ik er diverse keren was om te lunchen, dineren of zomaar een kopje koffie of iets anders te nuttigen.
    Bij deTipmast is alles dik in orde, het eten is altijd heerlijk en voldoende, ook de bediening is top, heel erg vriendelijk.
    En dat allemaal voor een heel aantrekkelijke prijs.

Els de Louw

We hebben lekker gegeten, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit is prima

Valgaeren greet

Super dit is ons lievelingszaak om te eten, hier is ten minste ook iets glutenvrij te verkrijgen, TOP!!!!
    Vriendelijk personeel 👍👍👍

We hebben hier in april een weekend gekampeerd en meteen een hapje gegeten bij het eetcafe. Gewoon prima! Ziet er keurig uit. Keurige toiletten. Prima eten en vriendelijke bediening. Hoofd van de bediening heet Roel meende ik. Erg vriendelijke jongen met een hart voor de zaak. Altijd leuk om te zien!

Prima eten, lekkere wijntjes en bieren.

22. Japans Bladel

het was heerlijk we hebben echt genoten

23. Japans Bladel

heel goed, snelle bediening
    komen zeker nog terug

Altijd lekker en veel en vriendelijk personeel. Komen er elke week met het werk

De Roos

Hier met 6 personen gegeten. Vriendelijke bediening, en er uitstekend gegeten. Alles was lekker. De desserts heerlijk. Onze zoon kreeg zijn spare ribs niet op en deze konden we meenemen. Geen probleem.

26. Chinees-Indisch Bladel

Wij komen er al een paar jaar nu, het eten is echt geweldig.. zeker als je het vergelijkt met andere restaurants als het gaat om de zelfde smaak. Altijd vriendelijke bediening en zijn altijd geintreseert in ons.. klanten binding! Gezellig en je voelt je welkom. Super leuk dus om steeds terug te komen. 2 maart is het weer zover. Dan vier ik mijn verjaardag bij Wan Sing! Aanrader voor de eters die graag eens verder zoeken en van lekker eten houden.

27. Eetcafé Bladel

Bediening was erg slecht. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was en op het einde werd de rekening op tafel gegooid. Ook was het personeel met elkaar en zelfs met andere gasten over ons aan het praten. Dit is onacceptabel in de horeca.
    Verder hadden we betaald voor onbeperkt hapjes, maar zaten om half 10 pas aan de derde ronde terwijl we er om 7 uur al waren. Hoofdgerecht konden tot 10 besteld worden dus van onbeperkt was geen sprake na 3 of 4 gangen. Soms was het eten ook niet geheel warm of volledig bereid. Ik ben zelf ook werkzaam in de horeca en een avond als deze, is bij ons onacceptabel.

28. Japans Bladel

Dorinewijnen

Lekkere gerechten alleen jammer dat je het nagerecht zelf moet opscheppen en halen. Ijs staat in de bakken zoals ze waarschijnlijk ingekocht worden.

Nicole raymakers

Verrassend goed gegeten, super fijne en vriendelijke bediening. Charmant klein restaurant. Lekker gegeten.

30. Lunchroom Bladel

eef