ma lunch 12:00 - 16:30 diner 17:00 - 22:00

Restaurant Nagoya is onze enige unieke Sushi & Grill vestiging in Bladel, Brabant

Bladel heeft het: een erg goed Japans Restaurant. Nagoya Biedt meer dan alleen sushi, een kleur aan grillgerechten staan op de kaart. Een ding hebben alle gerechten gemeen; ze worden ter plekke bereid van verse ingrediënten. In de keuken staan vijf chefs continu alle bestellingen te verwerken.

Twee gespecialiseerde sushi-chef hebben de kneepjes van het vak onder de knie. En dat is te zien; elke sushi is een schilderijtje op een bordje.

Meteen bij binnenkomst voel je de oosterse sferen. Strak, zwart/rood, vierkant en lampionnen; onmiskenbaar Japan. Op de achtergrond een Oosters muziekje. Dat belooft wat. De ober loopt mee naar een tafel en begint met de uitleg. Je mag tweeënhalf uur blijven zitten en zo vaak bestellen als je wilt. Bestellen doe je door een keuze te maken uit de menukaart waar alles met foto’s op staat. Per gang mag je per persoon vijf gerechten bestellen.

All You Can Eat Nagoya werkt volgens het ‘all you can eat’ principe; een prijs voor tweeënhalf uur tafelen. Alleen voor de drankjes, de sashimi en de side orders – zeg maar de specialiteiten van de chef – moet apart betaald worden. Bij een Japanse maaltijd hoort Japanse drank. Sake dient bij voorkeur warm gedronken te worden, maar let op: het is niet voor niets dat dit in kleine karafjes en glaasjes geserveerd wordt.
Natuurlijk zijn alle gangbare drankjes verkrijgbaar, maar wie echt Japans wil eten, zou zeker de warme sake niet over moeten slaan. Het restaurant telt maar liefst 170 zitplaatsen en er kan vanaf 12.00 uur ‘s middags besteld worden. Voor de lunch is een iets beperkter menukaart wat je terugvindt in de prijs.

Lunch kost € 19,45.
Het diner op maandag en woensdag € 23,45.
Het diner op donderdag, vrijdag zaterdag of zondag € 25,45.
Onze gasten van 70 jaar en ouder krijgen 20% korting op het diner.
(excl. drank)
Kinderen van 4 t/m 11 jaar, 1,20 per levensjaar. *
* bijvoorbeeld: is uw kind 5 jaar, dan betaalt u voor hem/haar dus 6 euro.

Reserveren is gewenst en kan ook via reserveren@restaurantnagoya.nl
of telefonisch via: 0497-388456

Highlights

Geniet samen van een heerlijk Japans eten
Zeer uitgebreide kaart
Eet zoveel als je wil
Kwaliteit staat voorop bij Nagoya
Voor de deur gratis parkeren

2. Ambiance

1371915015 80
1444519310 74
1491193500 76
1511937585 77

1. Goed eten, leuke sfeer, geen grote kaart, negatief was onze besteltablet liep vast en kregen hem niet meer terug nu waren we wel klaar maar koffie enz konden we niet meer bestellen maar voor de rest was het prima.

2. Hebben lekker gegeten bij Nagoya.
    De kwaliteit werd wel beter toen het minder druk werd (eten was warmer bij serveren)
    bediening was netjes maar zou leuker zijn als het wat persoonlijker was komt zeer zeker sfeer ten goede.
    Met de opmerking (plaats bij het raam) wordt niets gedaan was ze nog niets eens opgevallen dat dat er bij de reservering bij stond (kregen wel een goede al gereserveerde! Plaats op het terras)
    de tablet om te bestellen zou ook wel eens zuiver gemaakt mogen worden en voorzien van een nieuwe hoes (hing er maar los omheen)

3. Gisteren gegeten. De iPad om eten te bestellen was te vies om aan te pakken. Eten kwam heel snel. Wilde een ijskoffie als laatste nou de kaart en het houdertje waren lang geleden een keer gepoetst echt vies. Dan maar zo bestellen. En ik was nog niet klaar met drinken word het weg gehaald of je wou gaan want er stonden mensen te wachten hele rijen. Zeg dan je hebt maar 1 uur we waren er nog geen 2 uur wat echt niet zo lang is als je rustig wilt eten. Nee geen aanrader.

1,7
  4. Ans van keulen

Zoals gewoonlijk lekker gegeten prima sfeer en fijne bediening
    Komen vaak eten en is altijd lekker
    Mijn dochters mogen vaak kiezen waar ze willen eten en het is altijd bij nagoyá

5. het was heerlijk we hebben echt genoten

6. heel goed, snelle bediening
    komen zeker nog terug

7. Dorinewijnen

Lekkere gerechten alleen jammer dat je het nagerecht zelf moet opscheppen en halen. Ijs staat in de bakken zoals ze waarschijnlijk ingekocht worden.

8. De sushi bij Nagoya is lekker en wordt vers bereid. Mijn ervaring is dat de service altijd vlot verloopt en er nauwelijks fouten worden gemaakt met de bestellingen. Wat ik minder vind is dat er tijdens openingstijden o.a. gestofzuigd wordt. Verder zijn mijn ervaringen met telefonisch bestellen bij Nagoya ook prima.

9. Heerlijk gegeten maar slecht bediend. De man die ons gisteravond bediend had was erg brutaal en chagrijnig. Op het eind was het al helemaal mooi toen wij apart wilden afrekenen en meneer zei dat we de rekening maar moesten splitten omdat hij het te ingewikkeld vond om apart af te rekenen. Erg jammer!

10. Vandaag gegeten bij Nagoya om mijn dochter haar verjaardag te vieren. Volgens het reclameblaadje eet ze gratis op haar verjaardag. De prijs in het reclameblaadje van vandaag is 2 euro goedkoper/persoon dan hun rekening. Op hun kaarten staat geen enkele prijs vermeld.

Na de maaltijd moeten we voor iedereen betalen omdat de verjaardagsactie niet telt voor de lunch. Dit staat nergens vermeld. We moeten ook meer betalen dan wat er in reclameblaadje staat. Hun uitleg is dat je de prijs altijd moet vragen voor je iets bestelt.

Nooit zetten we hier nog een voet binnen.

11. Jokke huisman

Het eten is oké, maar de service is erg slecht, klantvriendelijkheid is ver te zoeken. De eigenaar zelf is zeer vriendelijk, en fouten hersteld hij. Er worden veel fouten gemaakt!! Ook als het niet druk is. Wij vinden het erg vreemd dat de vloer gepoetst word als we er zitten te eten. Wc zijn erg vies!! Jammer..

12. Lenny Teurlings

Voorheen was ik hier regelmatig te vinden maar de kwaliteit/service wordt er niet beter op. Slechte bediening, wordt slecht rekening gehouden met een allergie en na verschillende keren dit aangegeven te hebben is er nog geen verbetering. Graat in de Zalm en steeds slechtere hygiëne. Luister wat meer naar de klanten en doe er wat mee!

13. jeanine 122 punten

Lekker!! Aardige bediening en lekker eten. Aanrader!

15. Heerlijk gegeten. Het was niet druk maar daarom niet minder gezellig. De bediening was vriendelijk en snel. Voor goede sushi hoef je echt niet naar Eindhoven!

16. Ik heb hier 2 weken geleden gegeten met mijn vriendinnengroep. Heerlijk gegeten!! Ik ben al bij vele andere sushi restaurants geweest, maar deze blijft echt mijn favoriet. De sushi is geweldig en lekker vers! Als je naar de prijs kijkt, vind ik het ook een goede prijs in vergelijking wat je er allemaal voor krijgt. Een vriendin van mij was jarig en die kreeg het eten gratis voor d'r verjaardag! We hebben echt genoten en blijf zeker terugkomen! Ik zeg, zeker een aanrader !

17. De sushi's en de grill gerechten waren echt om te smullen. De bediening was goed en de sfeer ook gezellig. Qua prijs en kwaliteit was het een topper. Het was echt lekker. Niets aan op te merken!

18. Lekker eten, wat mindere service.

19. Super lekker gegeten. Echt een aanrader! En omdat we een jarige bij hadden, kreeg de jarige ook nog eens het eten gratis! Complimenten!!

20. Voorheen gingen we hier vaak eten en ook regelmatig afhalen. Maar na vandaag zie je ons er nooit meer terug. Na 3 kwartier proberen om telefonisch een bestelling door te geven toch maar besloten om er naar toe te rijden. Daar gaf men aan dat ze vanwege de drukte de telefoon niet opnamen. Slechte service, daar moet je rekening mee houden als restaurant. Wilde ik een bestelling plaatsen had ik daar minimaal 3 kwartier moeten wachten! Echt te belachelijk voor woorden. Wachten geen probleem, maar toch niet daar maar thuis! Als we de volgende keer sushi willen eten rijden we wel naar Eindhoven! Nagoya? Nooit meer.

21. Een aanwinst voor Bladel. Als je het voor elkaar krijgt om op zondag met een volle hut, continue op tijd de gerechten te leveren waarin de kwaliteit optimaal blijft dan verdient deze locatie een 10.

Aangename sfeer, muziek prima relaxed, eten heerlijk.

Ga nu beginnen aan het toetje en kom hier zeer zeker weer terug!

22. Ik ben een vast bezoeker van dit restaurant met gemiddeld 3 maal per maand. Nu toch maar eens een recensie schrijven.

Ik heb ook wel eens Top40 muziek opgemerkt, maar niet storend, over het algemeen gewoon de typische Japanse inhoud in het restaurant. Daarmee bedoel ik het eten, sfeer, indeling en muziek.

Het is hier gewoon aangenaam en prettig eten, zeker voor de prijs moet je het niet laten. All you can eat is hier ook echt all you can eat. Complimenten voor deze zaak.

Chapeau.

23. Lenneke

Met mijn vriendinnengroep bij Nagoya gaan eten! Gastvrijheid voorop en het eten is ontzettend lekker!! Mijn vriendin was jarig en het personeel was zo attent om voor haar een speciaal verjaardags dessert te maken. Het personeel is er echt voor je en geeft waar nodig advies over je wensen betreft het eten. Wij waren met 8 personen en bij het afrekenen geen enkel probleem om voor 8 personen apart af te rekenen.

Dikke duim omhoog voor dit restaurant!! Aanrader.

24. Verberne

Voor het eerst dit restaurant bezocht omdat ik en mijn vrouw dol zijn op sushi! Naast de zeer vriendelijke bediening en snelle service is dit eten simpelweg eerlijk! De gerechten die je krijgt voor de prijs zijn prima in orde en bovendien is het lekker, varierend, vers en om van te smullen!

Het restaurant geeft een fijne indruk met prima sfeer. Je waant je in het Oosten met de aankleding, sfeer en muziek.

Wij gaan hier zeker nog eens terug komen!

25. Het eten is wel lekker, maar niet speciaal. Er is totaal geen sfeer. De muziek, die overigens totaal niet oosters is maar gewoon de top 40, staat te hard. De inrichting is erg kil. De service opzich is goed, maar de serveersters kijken niet erg vrolijk. Ze staan niet met plezier te werken. De prijs is redelijk, maar voor de side orders en specialiteiten betaal je een behoorlijk bedrag extra. Ik kom hier in ieder geval niet meer terug!

26. Heel erg geweldig lekker.

27. Komen hier regelmatig eten en de kwaliteit blijft goed! Bediening is gastvrij en gastvrouw Linda is altijd in voor een praatje. Ze is betrokken, ze vraagt om ideeën voor nieuwe gerechten en we mogen de uitvoeringen hiervan graag proeven. Wij komen hier graag.

28. Korte wachttijden, vriendelijke bediening & natuurlijk heelijke gerechten! Zeker een aanrader. Ik en mijn gezin hebben er echt van genoten!

29. Allemaal super lekker gegeten...

30. Gruwelijk balen, wij komen vaak hier, en zouden kerstavond hier gaan eten. We hebben van te voren gereserveerd en er naar toe geleefd, met de hele familie gaan eten daar.
    Wat blijkt, zijn ze gesloten.. wat nu? "Tja" zegt eigenaresse na bellen, "zal personeel niet weten dat we dicht zijn", amehoela, natuurlijk wel, je ziet toch ook een reservering staan..

Ik ben echt boos, staan we daar met 6 volwassenen en 4 kinderen op kerstavond.. deze herberg was dicht..

Mij zien ze er niet meer, hoe lekker ook.
    Eigenaresse wilde het niet op de een of andere manier oplossen... haar verlies

31. Wij gaan hier regelmatig eten. Zeer tevreden, veel keuze en de bediening is nu goed. Genoeg tijd, ze kijken niet op een kwartier. Kwaliteit sushi is super van smaak.
    Trudo.

32. Slecht georganiseerd. Bestelling raakt zoek en het duurt allemaal veel te lang. Eerste gang: 1 uur wachten. 2de gang 45 min wachten. Je hebt 2,5 uur voor 5 gangen, dus uiteindelijk is het doorstampen geblazen. Wat je dus niet weggeplempt krijgt moet je inleveren. Men wenst je te fouilleren alsof het een risicowedstrijd is. Niet inleveren betekent meteen een diner extra betalen, Uitsluitend stampij bij de kassa in het bijzijn van veel klanten voorkomt ongebreidelde bijtelling. Niet doen dus. Ga naar een echt Japans restarant met de gebrukelijke Japanse correctheid. Sla deze zaak over, tenzij je kikt op een politiebureau.

33. Zijn gaan lunchen, werden niet vriendelijk begroet. Iedereen ging verder waar ze mee bezig waren. Werden pas naar minuten naar tafel begeleid.
    Eten ok, niet bijzonder. Beperkte lunchkaart. Bediening was op het gemak alles aan het poetsen terwijl wij er zaten. Hebben af en toe twintig min moeten wachten tot er weer iemand kwam. Personeel veel plezier achter de bar met elkaar. Erg jammer gaan niet meer terug.

34. Eten was heerlijk, personeel erg vriendelijk, alleen het is er niet gezellig tafelen, het had van binnen geen uitstraling. Jammer....

35. Lekker!!! Gezellige zaak, modern rood met zwart ingericht, comfortabele stoelen. Leuk serviesgoed. Bediening erg vriendelijk en ook vlot. Bestellijst werd altijd binnen 2 minuten meegenomen, eten werd vlot gebracht. Geen enkele keer ging iets fout of misten we een gerecht, complimenten dus voor de medewerkers. Heel uitgebreide kaart, uitgebreider dan bij de meeste van dit soort restaurants. Gerechten werden mooi opgemaakt opgediend en smaakten heerlijk! Bij de meeste gerechten zit inderdaad een sausje maar dat ligt bijna altijd apart en is bij elk gerecht anders. Wij vonden het meestal een lekkere aanvulling en het waren zeker niet van die zoete, zware sausen. Sushi's waren lekker, vers en goed gemaakt, gebakken gerechten prima maar zeker de vleesgerechtjes waren heerlijk, supermals vlees hadden ze. We hebben echt gesmuld. Ook prettig dat je 2,5 uur mag eten ipv de 2 uur die vaak gebruikelijk is. Voor ons was het een kennismaking, maar we komen zeker terug.

36. Het eten had geen smaak, alle dingen hadden dezelfde saussmaak. De sfeer was te koud en te donker. De service was slecht, want ze zijn allemaal te jong en onervaren. De prijs is nog redelijk.

37. hadden een bon van groupon dus prijs kwaliteit was goed. Moet wel zeggen dat als we de volle mep hadden moeten betalen ik het wel teveel had gevonden voor hetgeen we hebben gekregen.
    Over de sushi kan ik niet oordelen dat lust ik zelf niet.
    Over de rest, "If it isn't fried it isn't food" zullen we maar zeggen, vond het allemaal erg simpel en bij bijna alles zat soja saus of een ander pittig sausje. De sfeer ging wel niet echt iets speciaals maar niet ongezellig.
    Zou er zelf niet snel terug gaan vond het niet erg speciaal.

38. Een tijdje terug hebben we hier gegeten met de Groupon deal.
    Lekker buiten gezeten onder het genot van lekker eten.
    Gerechten zagen er goed uit, waren lekker en werden snel uitgeserveerd.
    Morgen gaan we nog een keertje eten.
    Kunnen we meteen kijken of de kwaliteit constant blijft.

39. Een super lekker restaurant, waar je heerlijk kunt eten en drinken!

40. geen tevreden klant

Bij het binnenkomen werden we niet zo vriendelijk ontvangen. Want ze konden onze reservering niet in het boek vinden dus we moesten maar wachten. We wisten bij wie we gereseveerd hadden wij zeiden de naam nou ja werd er gezegd dan is het goed. We werden naar ons plaats gebracht maar van het begin werd er geen aandacht aan ons besteed. De mensen naar ons werden eerst bediend. Na een kwartier werd ons gevraagd wat we wilden drinken. Na het bestellen van het eten moesten we tussendoor steeds lang wachten.We kregen onze bestelling niet in een keer er zat veel tijd tussen voor de gerechten kwamen die je in een keer mocht bestellen. En het was ook niet lekker het was allemaal zo flauw en smaakloos. Toen ik de rekening vroeg en zo vroeg hoe het was geweest heb ik gezegd dat het me niet heeft gesmaakt. Maar toen ik met een grouponbon wilde afreken werd dit niet in dank afgenomen. Klantvriendelijk is hier ver te zoeken.

41. Marieke

Gisteren heerlijk gegeten bij Nagoya met de aanbieding van Groupon. Wij zijn met name zeer te spreken over de snelle, vlotte en nauwkeurige service van het personeel. Pas later op de avond (toen het wat drukker werd), werd er een keer een foutje gemaakt met de bestelling. En ook dan wordt er vlot voor een oplossing gezorgd.
    Het eten was kwalitatief erg goed met daarbij een variatie aan mogelijkheden. We gaan hier zeker nog een keer terug!

42. Heerlijk gegeten, zowel sushi als vlees. Lieve meiden in de bediening die heel regelmatig komen vragen of alles naar wens is. Eten kwam steeds lekker vlot en de bestelling werd snel opgevraagd. Groot restaurant, sfeervol ingericht. Aanrader!

43. Vandaag heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Gerechten zijn heerlijk vers en met zorg klaargemaakt. . Goede formule, je kunt 5 gerechten per keer invullen. Binnenkort weer retour naar Bladel

44. Ondertussen deze zaak meermaals bezocht. Zeer vriendelijke gastvrouw. Eten blijft zijn kwaliteit behouden. Ons zien ze hier in elk geval nog regelmatig.

45. Ik ben absoluut geen viseter dus ik zag er best tegenop om hier te gaan eten. Maar ik heb echt HEERLIJK gegeten. Over de vis en de sushi kan ik niks zeggen, maar alle andere gerechtjes waren erg lekker, vers en goed bereid.

De uitstraling van het restaurant is niet erg sfeervol, maar wat maakt dat uit: al zit je in een zeecontainer met gezellige mensen, wordt het toch vanzelf gezellig.

Ik vind de bediening wel goed. Ik hou niet van dat stijve gedoe in een restaurant. Het heeft een dorps "Doe maar normaal" karakter en iets amicaals.

Intussen zijn we, met verschillende gezelschappen, diverse keren terug geweest en het is altijd nog top geweest.

46. Gisteren sushi gegeten, was heerlijk.
    Veel keuze, met verschillende soorten verse vis en ook een flink aantal vegetarische sushi's.
    Mooi concept waarbij je kan kiezen wat je lekker vindt.
    De inrichting is wat killig, maar ook wel weer typisch japans.
    Het viel ons op dat het er erg druk was en ondanks verliep het toch goed. Gerechtjes werden snel door vriendelijke jonge mensen geserveerd. Wel merk je dat ze nog niet veel ervaring hebben, maar de kwalliteit van het eten maakt dat weer goed.

Ben er inmiddels al een aantal keer geweest en ben nog steeds enthousiast.

47. Wij zijn vanavond wezen eten bij Nagoya in Bladel. We hebben al verschillende sushi-zaken in de regio bezocht.
    Het was redelijk druk vanavond, wat me meteen opviel was dat er weinig sfeer is in dit restaurant. De muziek was nauwelijks hoorbaar, en wat koude inrichting.
    Op de kaart staat een redelijk aantal gerechten, wel weinig sushi variatie vergeleken met andere restaurants. Tevens moet je voor sashimi bijbetalen....
    De smaak van de gerechten was ok, wel vind ik dat je er niet echt 'sushi' eet, er is namelijk op vrij veel gerechten saus gegooid. Dat is zeker geen toegevoegde waarde en komt de smaak niet ten goede.
    Wel verse producten!

De service was ver beneden de maat, jonge en zeer onervaren bediening. Drank werdt nauwelijks opgenomen,hapjes werden niet uitgeserveerd, de tonijn was halverwege de avond al op ( wat een groot probleem is als je enkel tonijn lust van alle vis soorten !!! ).
    Verder was het personeel ook niet oplettend, bordjes bleven lang staan, de bestelling werd op tafel gezet zonder te vertellen wat het was.
    Verder is het personeel ook niet hartelijk of erg gastvrij.

Wij zullen hier in het vervolg niet meer terug komen aangezien je voor het bedrag wat je betaald in zaken in bv Eindhoven en Tilburg veel meer waar voor je geld krijgt.

48. Ben er inmiddels al 4 keer geweest.
    3 x wanneer t rustig was... en 1 keer dat het helemaal vol was. En inderdaad dat was een klein verschil, we moesten net iets langer wachten.
    Het is allemaal even lekker.

49. Verschrikkelijk slecht. Kille koude vreetschuur. Na 1 uur nog maar 4 kleine hapjes gegeten. Ook na diverse keren gevraagd te hebben om onze bestellijst terug te krijgen zodat we nog iets zouden kunnen bestellen kregen we nog steeds niet de kans iets te bestellen laat staan iets te eten. Omdat we honger hadden, graag iets wilde eten en de fles wijn, die wel snel geserveerd werd, inmiddels ongeveer leeg was zijn we maar vertrokken om bij de gezellige buren nog een lekker hapje te eten.

50. cyanne en isabella

We hebben er allebei heerlijk gegeten. Als de bestelling was opgenomen, kwam het eten er ook erg snel aan, de bediening was zeer klantvriendelijk. De sfeer was goed, en de achtergrond muziek was niet te hard en ook niet te zacht. Zeker een aanrader.

51. We hebben nu twee keer hier gegeten. Prima formule, snelle en vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk, ook voor de vegetarier... Echt een aanrader!!

52. Vanavond heerlijk gegeten bij nagoya. Er is heel veel keuze, de sfeer is goed en de bediening is snel en klantvriendelijk. Een aanwinst voor Bladel!

53. Heerlijk gegeten op oudjaarsavond. Veel keuze uit heerlijke sushi en grill gerechten. Snelle service en aardige bediening. Gaan binnenkort weer!

54. Tweede kerstdag 2011; speciaal kerstmenu, bestaande uit een cocktail, 2.5 uur onbeperkt van de kaart bestellen en een desert voor een vaste prijs. De kaart is uitgebreid; sushi's in alle soorten en 'van de plaat' oftewel Teppanyaki. Geen showcooking, wel geweldig lekker eten met verse gerechten, direct uit de keuken. De sushi's zijn heerlijk, de sausjes geweldig en de gerechten van de plaat subliem. Vers en supermals allemaal. Een duidelijke aanrader voor iedereen die lekker Japans wil eten tegen zeer redelijke prijs.

De bediening was geweldig: men kwam iets te snel de bordjes afhalen, maar dat was een kwestie van uitleggen aan het personeel waarna ze alleen kwamen ophalen als we een leeg bordje op de rand van de tafel hadden gezet. Verder uitermate vriendelijke mensen, nette omgeving en een sfeervolle ruimte. Wat Japanse klanken op de achtergrond had gemogen.

We komen zeker nog een keer terug.