Gratis parkeren op eigen parkeer plaats. En daarnaast voldoende parkeer gelegenheid in omgeving.

Lunch Diner

do lunch 12:00 - 14:30 diner 18:00 - 21:30
vr lunch 12:00 - 14:30 diner 18:00 - 21:30

1424190371 100
1511938572 81

1. Het beste restaurant in de regio van Eindhoven.
    Vriendelijk en zeer gastvrij. De gerechten zijn super.
    Een aanrader!

2. slechte ervaring gehad bij restaurant crijns, het ah aktie 3gangen menu viel tegen. er zat aan het eerste gerecht weinig smaak ,het hoofdgerecht werd zonder frietjes of aardappels geserveerd, deze moest men appart bij bestellen. de wijn die we hadden besteld a"21.50 per fles werd lauw geserveerd, na deze tegenvallers heb ik mijn beklag gedaan,en zei tegen de heer crijns dat het weinig smaakexplosie had. dhr. crijns was duidelijk gepikeerd hierover, hij zei dat dit restaurant niet was gebaseerd op smaakexplosie,s.en de wijn op kamertemperatuur geseerveerd werd,maar werd toch mee genomen en alsnog gekoeld.geserveerd, wij hebben .hier toch een nare nasmaak van overgehouden.

3. Uitstekend gegeten bij restaurant Crijns. Wij hebben genoten van een 3 gangen surprise menu. Zeer verfijnde huisgemaakte bereiding. Er is al veel over gesproken, maar als dessert is het een cadeautje om te mogen kiezen uit 46 kazen waarbij dhr. Crijns overal een verhaal bij weet! Bijpassend wijnarrangement kon niet beter.
    Kortom wij hebben genoten, voor wie nog aan het twijfelen is om hier te gaan eten, niet meer doen het is TOP!

4. Dionne en Toine

Vorige week zaterdag ontzettend goed gegeten bij restaurant Crijns. Prettige ontvangst door eigenaresse mevrouw Crijns en sommalier Arno Aartsen. Wat een verandering heeft het restaurant ondergaan! Modern, wit, gezellig en aangenaam! Complimenten voor de mooie nieuwe inrichting!

We kozen voor een 4-gangen verrassingsdiner, en dat bleek een schot in de roos! Als voorgerecht een kalfstartaar met truffel en een kwarteleitje afgemaakt met een mayonaise met knol. De snoekbaars met meiknolletjes, jus van kerrie, zeekraal en auberginecompot was verrukkelijk!

Als hoofdgerecht werd boerderij hert met kruidenkorst, ratatouille en soezenaardappel geserveerd. Goed op smaak en mooie combinatie.

Last but not least de kaasplank! De heer Crijns heeft alle kazen persoonlijk toegelicht, van Texelse geitenkaas tot kaas met lavendel! Zoveel mooie kazen dat we nauwelijks een keuze konden maken.

Dankjewel Arno Aartsen voor de heerlijke bijpassende wijnen! Jouw visie, kennis en kunde maakt absoluut het verschil. We hebben genoten! Graag tot een volgende keer!

5. Anna en Geert Gijsbers

We hebben voor de tweede maal uitzonderlijk lekker gegeten bij Crijn's in Bladel.

De keuken verdient alle lof voor de combinaties van ingrediënten die verrassende smaaksensaties bewerkstelligen! Complimenten!

Ook de wijn: een Vermentino van Vecchia Torre zorgde voor smaaksensaties van jewelste! Tot slot de heerlijke kazenselectie als toetje, kon niet beter! Dit waren prima adviezen van de bediening!

Het viergangen verrassingsmenu met een heerlijke fles Italiaanse wijn kwam op een kleine € 120 voor twee personen.

Goede sfeer: moderne elementen in een oude boerderij. Sfeervolle print op de muur en heerlijk comfortabele stoelen.

Bedankt!

6. Vrijdagavond 14 augustus met de AH dinerkaart voor het eerst gegeten bij Crijns in Bladel. Wij dachten we maken een ritje van 45 km en wie weet waar we uitkomen! Het bleek achteraf de 45 km meer dan waard!!!

Ontvangst door de gastheer was warm en representatief. We hebben niet voor het 3 gangen verrassingsmenu gekozen maar uitgebreid naar 4 gangen. In een sfeervolle ambiance waarbij de muziekkeuze uitstekend was. Je voelde je meteen op je gemak. Het eten was met grote zorg voorbereid en prima gepresenteerd.
    Chefkok/eigenaar Marc kwam zelf ook een gang brengen en maakte een praatje wat we als zeer prettig hebben ervaren. De sommelier zorgt voor de ideale wijnkeuze.Tot slot de kaas... Veel over geschreven. Marc gaat met je mee naar de kaasafdeling in het restaurant en vraagt wat je wilt. We hebben daarbij een 20 jaar oude port van Baros erbij genomen en het feest was compleet. Kortom, het was een heerlijk avondje, verwennerij van topklasse. Een echte aanrader en wij komen zeker weer terug. Chapeau!

7. verrassing

Lekker gegeten bij Crijns. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Heerlijke gerechtjes, zelfs de rauwe tonijn vond ik lekker. De bediening was correct, mag van mij wat losser maar dat is natuurlijk persoonlijk. Straal je enthousiasme maar uit! De prijs was een meevaller voor het geheel; gerechtjes, wijn, bediening en ambiance.

8. Onlangs met een 14-tal personen gaan brunchen bij Crijns. Bij reservatie werd één en ander met de chef besproken om zeker geen banale 'buffetbrunch' te krijgen. Het beloofde veel goeds en aldus geschiedde: na een aangenaam gekeuvel met lekkere bubbels in de prachtige tuin werden we discreet naar een grote, mooi gedekte tafel (prachtig bestek!) begeleid. Na een grondige renovatie van de voormalige Hofstee werden we verrast door een fris, stijlvol en gezellig interieur.

Er volgden wat warme, erg smaakvolle en verfijnde gerechtjes om daarna over te gaan op een zeer goede vissalade, rundscarpaccio en originele royaal belegde broodjes in korven. Dit alles werd continue aangevuld zonder dat we daarom vroegen en zonder enige meerprijs. Tevens werden goede witte en rode 'huiswijnen' geschonken; een uitzondering in het huidig restaurantlandschap.

Ook de bediening was stijlvol, attent en steeds discreet aanwezig. Prijs/kwaliteit zeer goed restaurant.

9. Wendy Bloks

10. Gisteren heerlijk gegeten bij restaurant Crijns. Gekozen voor een verrassingsmenu en elke gang was verrassend lekker. Heel gastvrij en vriendelijk personeel. Ik ga zeker nog eens terug!

11. adriaan 74492 punten

Na een grote verbouwing is de Hofstee heropend als Crijns, de naam van de uitbater die tevens de chef is. Aan de buitenzijde is er niet zo veel veranderd maar binnen is het zeker een stuk moderner geworden. De openhaard brand in het minder formele loungegedeelte met bar en hoge tafels. De dikke oude balken zijn bewaard, de ander bruine tinten hebben plaats gemaakt voor frisse lichte tinten. De oude boeren plavuizen zijn overigens wel blijven liggen.
    Achter het loungegedeelte ligt het iets formelere restaurantgedeelte. De tafels zijn hier alle keurig met damast ingedekt, de lange muur, met de vensters naar de keuken, heeft een print met bomen. Hierachter liggen de kleine zaaltjes die voor feestjes en private dining gebruikt worden.

Arno Aartsen de sommelier is de vaste waarde voor het gebouw, leuk. Hij ging ons voor naar de loungehoek waar we het aperitief nuttigen. Een witte wijn uit Portugal van het huis Ficada die goed beviel. Ernaast het borrel garnituur, in een schaaltje gemarineerde olijven met ernaast stengels van rettich in een dip van mayonaise met basilicum.

Hierna gingen we naar het restaurantgedeelte waar we een ronde tafel kregen met uitzicht op de tuin, prima. Een krokant gebakken zuurdesembolletje werd uitgeserveerd met tomaten tapenade en gezouten boter.
    De eerste begeleider was een Nederlandse gemaakt van Merzling 2013 van het huis Hof te Dieren, mooie frisse tonen met een elegante afdronk. Op het bord een carpaccio van kabeljauw met een vinaigrette met koriander, verder partjes grapefruit, dungesneden asperge, rolletje zoetzure komkommer en verse friseesla. De smaak van de kabeljauw gaat ietsje verloren in de smaken van het garnituur, de wijn sloot prima aan bij de frisse tonen van de grapefruit, een goede ronde.

Uit Libanon een rode wijn van Clos Saint Thomas met Cabernet in de hoofdrol, vol met donker fruit, subtiele kruidigheid en een zwoele afdronk. Uit de keuken een getrancheerde filet van boerderijhert uit Nieuw Zeeland in een eigen jus. Het garnituur bestond uit asperges in een krokant gefrituurd jasje, dubbelgedopte erwten en tuinbonen, quenelles van wortelpuree, frisse sjalottencompote en aardappelpuree. Het hert was keurig gegaard, dit combineerde prima met de pure smaken van het garnituur. De sjalotten compote was erg lekker. De wijn sloot keurig aan en completeerde het gerecht.

De chef kwam aan tafel voor de keuze van het nagerecht. Een oude traditie van de Hofstede is de kaasplank die chef Mark Crijns graag voort wil zetten in een eigen stijl. We werden meegenomen naar de ruimte die inmiddels is ingericht met alleen ambachtelijk gemaakte kazen van Nederlandse bodem. Hier weet de chef van alles over te vertellen. Ik geef mijn persoonlijke voorkeuren op en de chef stelde “de kaasplank” samen.
    Arno had inmiddels een hele speciale port geselecteerd, een jubileum uitgave ter ere van het 100 jarig bestaan van porthuis Barros. Een blend gemaakt van ports met een gemiddelde leeftijd van 65 jaar, de oudste is zelfs 100 jaar. Het aroma lijkt op die van een hele oude cognac, in de mond complex en vitaal met aangename fruitigheid, heerlijk! Ernaast nog een glas Colheita 2000 van Barros die duidelijk minder geconcentreerd was. Op het bord een zestal kazen op volgorde, van licht naar pikant. De opvallendste waren de kaas met lavendel en de geitenkaas uit Heeze. Het garnituur bestond uit drie soorten speciaalbrood en een wekpot met stukjes witlof en kumquat op een lichte siroop gekruid met kardemon. Dit was echt genieten.

Bediening was deze middag zeer goed verzorgd met Arno Aartsen in de hoofdrol. Mark Crijns presenteerde zelf zijn gerechten, leuk!

Prijs kwaliteit was zeer goed, menu geboekt via de Heerlijk 10 daagse €22,50, huiswijn €4,75, wijnarrangement €13,-, speciale port €9,50 en koffie arrangement €4,75.

De insteek van het restaurant is niet om bij de beste restaurants van de streek te behoren met culinaire Haute Cuisine. Maar een allemansvriend te zijn met bovengemiddelde smaakvolle gerechten opgebouwd met pure smaken van mooie, liefst lokale, producten. De kaasplank met alleen mooie Nederlandse producten is in ieder geval een aanrader. We gaan de ontwikkelingen volgen.

12. Gisteren heerlijk gegeten bij Restaurant Crijns, te Bladel. Echt een avondje vol verwennerij. We werden warm verwelkomt. We hadden een tafel waarbij we zowel uitzicht hadden op de mooie tuin als zicht in de keuken. Genoten van een 5 gangen verassingsmenu. Elke gang smaakte opnieuw erg goed. Gezellige drukte in het restaurant. Zeker een aanrader! Ik kom nog eens terug. Bedankt voor de geslaagde avond!

13. Marc Crijns