Nieuwste foto's in Bladel

Laatste updates in Bladel

1. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Achterste Hoef

Hier meermalen verbleven op de camping en dus ook vaker in het restaurant gegeten. Ik vind de kwaliteit van het eten vrij basic. Het is niet slecht ofzo maar allemaal net niet. Bijvoorbeeld de maaltijdsalade is meer een bord rauwkost waar in mijn geval een veel te grof gesneden biefstuk bovenop gelegd is. Met vervolgens rauwe witlof bladeren en wortel ernaast. Of bijvoorbeeld bestel je asperges en dan wordt bovenop de saus een koud ei gelegd in plaats van dat er een net sausje van gemaakt wordt.

2. Ans van keulen's profielfoto
    Ans van keulen heeft een recensie geschreven voor Nagoya
    Japans Bladel

Ans van keulen

Zoals gewoonlijk lekker gegeten prima sfeer en fijne bediening
    Komen vaak eten en is altijd lekker
    Mijn dochters mogen vaak kiezen waar ze willen eten en het is altijd bij nagoyá

3. 't Klavertje Vier heeft een nieuwe foto
  4. 't Klavertje Vier heeft een nieuwe foto
  5. 't Klavertje Vier heeft een nieuwe foto
  6. 't Klavertje Vier heeft een nieuwe foto
  7. J.Verhoek's profielfoto
    J.Verhoek heeft een recensie geschreven voor Eetcafé ’t Nekkermenneke

J.Verhoek

Terras leuk, sfeer gezellig, bediening vriendelijk. Hier vaker gegeten naar volle tevredenheid maar de laatste twee keer niet. De salade was prima maar de schnitzel zeer slecht. Ook slecht vind ik dat alleen maar patat geserveerd wordt en je niet de keuze hebt uit b.v. aardappeltjes of puree. Of moet je hier naar vragen??

8. Anki's profielfoto
    Anki heeft een recensie geschreven voor Eetcafé ’t Nekkermenneke

Met dochter en schoondochter een gezellige lunch gehad met een heerlijke en goede keus. Voor herhaling vatbaar!

9. Adriaan Plasmans's profielfoto
    Adriaan Plasmans heeft een recensie geschreven voor Grand-Cafe de Tipmast

Heel goed prijs sfeer service eten en drinken.

10. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor De Troubadour

Lekkerste frietjes van Bladel! Hoogtepunt is echt de satesaus en stoofvlees. Heeerlijk!!

11. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor La Strada
    Pizzeria Bladel

Het eten is daar heel lekker en het personeel is daar helemaal top.

12. Ansjelien van Gool's profielfoto
    Ansjelien van Gool heeft een recensie geschreven voor Bij Ons
    Eetcafé Bladel

Ansjelien van Gool

Vanmiddag op 29 december om 12.10uur op de site van Diner cadeau gekeken om een restaurant uit te zoeken. Gekozen voor Bij Ons in Bladel. Vanavond gaan eten om 17.00uur. Eenmaal uitgegeten wilde ik afrekenen met de card waar een waarde van 75 euro op stond geschonken door mijn man zijn werkgever Apex, maar de card werkte niet. De restauranteigenaar vertelde me dat hij dezelfde middag nog hun restaurant van de Diner cadeau site af had gehaald omdat eerdere klanten hun card niet konden activeren, met als gevolg dat wij ons etentje uit eigen zak moesten betalen!!! Zwaar teleurgesteld, door Restaurant Bij Ons en door Nationale Dinercadeaukaart. Ik vind dat de restauranteigenaar een zichtbare melding had moeten maken dat hij niet meer aangesloten was bij Nationale diner cadeau card.

13. P Hermans's profielfoto
    P Hermans heeft een recensie geschreven voor 't Klavertje Vier

P Hermans

Heel lekker gegeten aan een betaalbare prijs. Vriendelijke bediening. Het was er heel rustig wat wij als heel aangenaam hebben ervaren.

14. familie Meulenbroeks's profielfoto
    familie Meulenbroeks heeft een recensie geschreven voor Marmaris
    Shoarma Bladel

familie Meulenbroeks

Al na 25 minuten werd een warme dampende pizza en shoarmaschotel bezorgd. Enthousiaste bezorger. Zoals gewoonlijk grote porties en prima smaak.

15. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Grand-Cafe de Tipmast
  16. D.Rossiau's profielfoto
    D.Rossiau heeft een recensie geschreven voor Eetcafé ’t Nekkermenneke

Het eten was overheerlijk en zag er heel verzorgd en uitnodigend uit! Het personeel was zeer correct en vriendelijk. Een Dik Compliment. Zeer zeker voor herhaling vatbaar

17. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor Bij Ons
    Eetcafé Bladel

Dit had een leuk en goed restaurant kunnen worden en zijn. Dominante vader veel te veel aanwezig met zijn geschreeuw, had beter in de bouw kunnen blijven. In het begin toen de andere zoon er nog in zat was het veel beter, dat was een horecaman. Beste en mooiste plek van Bladel, maar wordt geleid (beter gezegd gelijd) door een bouwvakker die door iedereen maar gehoord wil worden. Als die man weg is kunnen ze weer bouwen. En trouwens de rest van de familie ook thuis laten. Het is een restaurant.

18. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Grand-Cafe de Tipmast
  19. Annie Verhoeven's profielfoto
    Annie Verhoeven heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

In de vakantie natuurlijk weer een keer verwennerijtjes gaan eten bij De Verwennerij en we hebben er weer heerlijk gegeten. Zoals we daar gewend zijn was het personeel vriendelijk en we hebben een gezellige avond gehad. We komen zeker weer terug voor een lunch of diner maar we vinden het er ook altijd gezellig om er een kopje koffie te drinken.

20. winkelhuijzen's profielfoto
    winkelhuijzen heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Een beleving op zich. Goed van eten en drinken. Vriendelijk personeel.
    Aangeven wat je wel of niet lust en er wordt rekening mee gehouden.

21. Winkelhuijzen-kok's profielfoto
    Winkelhuijzen-kok heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Winkelhuijzen-kok

Super heerlijk gegeten alles goed op smaak en lekker vers. Wordt goed ingespeeld op speciale wensen als het gaat om b.v. vegetarisch of dieet. Fijne sfeer met vriendelijk personeel toppie ga zo door!

22. Ger's profielfoto
    Ger heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Pleintje

Goede produkten en schone friettent!

23. Michelbrink's profielfoto
    Michelbrink heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Michelbrink

Wederom een gezellige avond gehad bij de Verwennerij. Heerlijk eten, keuze uit voortreffelijke gerechtjes! Vriendelijk personeel. Plek waar we graag terugkomen!

24. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Lekker gegeten goede service goei prijs of te wel tevreden

25. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Gisteren hier de verwennerijtjes gegeten.
    Ik ben momenteel zwanger, kreeg toch rauwe tonijn voorgezet. Dit aangegeven, waarop een excuus te veel gevraagd was. Hierna in de gepaneerde brie, waar verschillende stukken eierschaal in zat, ook aangegeven, reactie was dat dit met paneren kon gebeuren. Gevraagd welke toetjes ik kon eten ivm bereiding van rauwe eieren of rouwe melk, bleek geen enkele te zijn. Ik kreeg een paar aardbeien, dat was alles wat kon..
    En als klap op de vuurpijl kreeg mijn vriend totaal iets anders dan hij had besteld. Later vroeg hij wat het was, gaven ze aan dat het inderdaad het verkeerde gerecht was, maar zeiden er zelf niets over.
    Vond het schaamteloos ondermaats! Ben er vaak geweest maar heb dit nooit meegemaakt!

26. Jessie's profielfoto
    Jessie heeft een recensie geschreven voor De Verwennerij

Een heerlijk avondje uit begon met een niet al te beste start; we kozen beide voor het duurdere menu (24,95€) maar het hoofdgerecht van het zomermenu (€19,95) vond ik lekkerder... maar pas na 4x aandringen en goedkeuring vragend bij de chef mocht ik deze keuze pas maken, er werd gevraagd of ik dit met salade of warme groente wilde eten, ik koos voor salade, maar kreeg warme groente, of dat een probleem was? Nee, zeg ik als er maar een salade bij komt! Goed na 5 min. en met chagrijnig gezicht kwam ook de salade. de kip zwom in saté saus, de sla zwom in de dressing maar de bosbessenbaverois miste smaak, ik zag bosbessen maar er zat meer smaak aan de slagroom! Als tip gaf ik mee, een bosbessensaus geeft meer smaak, krijg ik als antwoord ja dat zit er normaal ook bij maar de saus was op! Voor ons eens maar nooit meer!

27. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Den Dis
    Lunchroom Bladel

Helaas hebben we niks kunnen eten. Het zag er lekker uit we werden vriendelijk bedient, er was een toeristenmarkt in Bladel. Het oogde gezellig op het terras. Na 45 minuten kwam de bediening doorgeven dat er iets was misgegaan. Dit zou recht gezet worden en de bestelling zou met voorrang behandeld worden. Na 20 min gevraagd hoe het ermee stond. Vertelde de chef in de keuken dat hem niks bekend was dat de bestelling mis was gegaan en dat hij dus gewoon de rij af werkte en dat het nog even ging duren. Toen dus maar weg gegaan en elders wat te eten gekocht. Jammer want eigenlijk wilde we er ook een keer s avonds wat gaan eten maar als een lunch al ruim een uur moet duren dan gaat het wat ons betreft over.

28. Mari's profielfoto
    Mari heeft een recensie geschreven voor Eetcafé ’t Nekkermenneke

Eten was niets mis mee maar het ging erg gehaast
    Toen we om 22.15 nog koffie wilde bestellen gingen za ineens sluiten en kregen de rekening niet bepaald klantvriendelijk. Als ze optijd naar huis willen hadden ze dat beter eerder kunnen zeggen

29. Mieke Boogaers's profielfoto
    Mieke Boogaers heeft een recensie geschreven voor Grand-Cafe de Tipmast

Mieke Boogaers

Ik ken de Tipmast omdat ik er diverse keren was om te lunchen, dineren of zomaar een kopje koffie of iets anders te nuttigen.
    Bij deTipmast is alles dik in orde, het eten is altijd heerlijk en voldoende, ook de bediening is top, heel erg vriendelijk.
    En dat allemaal voor een heel aantrekkelijke prijs.

30. Els de Louw's profielfoto
    Els de Louw heeft een recensie geschreven voor 't Klavertje Vier

Els de Louw

We hebben lekker gegeten, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit is prima