Op dit adres zit nu: De Staet

Bij Ons in Bladel

1421441920 82
1461949232 83
1632079941 81

1. Leuke sfeer op het terras. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten: tomatensoep met carpacciowrap en groetjes. Alles smaakte prima. Voor herhaling vatbaar!

2. Wij hebben hier super gegeten. Alles was top geregeld, zelf heb ik een gluten/lactose en histamine allergie. Daar hebben zij zich heel goed in verdiept en voor mij een heerlijke driegangen menu bereidt. Voor mensen met een allergie kun je hier top eten, het was super.

3. Rick

4. Ansjelien van Gool

Vanmiddag op 29 december om 12.10uur op de site van Diner cadeau gekeken om een restaurant uit te zoeken. Gekozen voor Bij Ons in Bladel. Vanavond gaan eten om 17.00uur. Eenmaal uitgegeten wilde ik afrekenen met de card waar een waarde van 75 euro op stond geschonken door mijn man zijn werkgever Apex, maar de card werkte niet. De restauranteigenaar vertelde me dat hij dezelfde middag nog hun restaurant van de Diner cadeau site af had gehaald omdat eerdere klanten hun card niet konden activeren, met als gevolg dat wij ons etentje uit eigen zak moesten betalen!!! Zwaar teleurgesteld, door Restaurant Bij Ons en door Nationale Dinercadeaukaart. Ik vind dat de restauranteigenaar een zichtbare melding had moeten maken dat hij niet meer aangesloten was bij Nationale diner cadeau card.

5. Dit had een leuk en goed restaurant kunnen worden en zijn. Dominante vader veel te veel aanwezig met zijn geschreeuw, had beter in de bouw kunnen blijven. In het begin toen de andere zoon er nog in zat was het veel beter, dat was een horecaman. Beste en mooiste plek van Bladel, maar wordt geleid (beter gezegd gelijd) door een bouwvakker die door iedereen maar gehoord wil worden. Als die man weg is kunnen ze weer bouwen. En trouwens de rest van de familie ook thuis laten. Het is een restaurant.

5,1
  6. Bediening was erg slecht. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was en op het einde werd de rekening op tafel gegooid. Ook was het personeel met elkaar en zelfs met andere gasten over ons aan het praten. Dit is onacceptabel in de horeca.
    Verder hadden we betaald voor onbeperkt hapjes, maar zaten om half 10 pas aan de derde ronde terwijl we er om 7 uur al waren. Hoofdgerecht konden tot 10 besteld worden dus van onbeperkt was geen sprake na 3 of 4 gangen. Soms was het eten ook niet geheel warm of volledig bereid. Ik ben zelf ook werkzaam in de horeca en een avond als deze, is bij ons onacceptabel.

3,9
  7. Van schagen

Super heerlijk gegeten.

8. Rose Marie

Gisteren een heel geslaagde avond gehad bij jullie. Gekozen voor het onbeperkt eten. Alles was heel lekker. De varkenshaas mag wat ons betreft zonder bacon/spek eromheen omdat die smaak alles overheersend is! Maar dat is peanuts in vergelijking wat er allemaal goed was. De bediening was goed, vriendelijk en hielden onze tafel goed bij! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

10. Zondag 22 februari, heerlijk gegeten van het 3 gangen menu. Flinke porties en leuk opgediend, goed verzorgd! Tip voor de bediening: vertel dat er spek om de kabeljauw zit (stond niet op het 3 gangen menu), iemand die geen vlees wil kan dat dan zonder bestellen.
    Het toetje van speculaasparfait met een extra dot slagroom was te veel en te groot voor mij, had in plaats van slagroom liever een speculaasje en /of fruit gehad.

11. Lekker gegeten, ruim voldoende bijgerechten, aardige bediening.

12. Heb er vorige week 2 keer de heerlijke wrap kip gegeten. Op maandag was het echt super, het bord ook mooi aangekleed met chips rondom en zongedroogde tomaatjes. Helaas op vrijdag was het niet zo. Vind het jammer dat je kan merken wie er dan in de keuken staat. De wrap was beide keren lekker, maar ik vind dat je bord er elke dag hetzelfde uit moet zien bij dat gerecht.

13. Souza van Limpt

14. Van een heerlijke lunch genoten in dit eetcafé. Gekozen voor de vegetarische wrap, nou ik heb me toch lekker zitten smullen. Mijn tafelgenoot was het roerend met me eens.
    Het eetcafé ziet er netjes gezellig uit, het enige minpuntje was, dat het niet zo warm was. De verwarming had een graadje hoger gemogen.
    De bediening was prima.
    De prijs weet ik niet, want ik werd getrakteerd!

15. Gisteren samen met een vriendin en mijn kindjes gaan eten, ondanks dat het niet zo druk was hebben we heerlijk gegeten.
    Ik moet zeggen dat ik de gezelligheid onder het personeel en baas wel iets vindt hebben , en het meisje dat ons hielp deed dat keurig netjes.
    Mijn kindjes hebben genoten dus wij ook, wij zullen hier zeker nog eens terug gaan.

16. Familie

Het is een gezellig en sfeervol ingerichte eetcafe.

Hetgeen er geserveerd wordt , is lekker en wordt mooi opgediend.

Minpunt: soms lijkt het wel een familie-reünie binnen, komt raar over voor klanten.
    Tip voor de eigenaresse: begroet iedereen vriendelijk, elke klant is er een, en niet alleen een select clubje.

17. Maartje

Een mooie kaart met daarop verschillende leuke gerechten die mooi worden opgediend. De bediening heeft wel nog heel wat aandachtspuntjes. Onthouden wat de gasten besteld hebben, borden/drinken niet laten doorgeven wanneer dat niet noodzakelijk is, drinken in de gaten houden en lege glazen van tafel nemen.
    Jammer dat dit minder was, wanneer de bediening verbeterd is het zeker de moeite om terug te komen.

18. Zonder meer 'n leuk eetcafé met prachtig interieur en mooi gelegen terras in het hartje van Bladel. De menukaart biedt voor elk wat wils, prijs/kwaliteit verhouding is zonder meer in orde, en de bediening is top..
    Aanrader!

19. ruud van heerwaarden

Vandaag een heerlijk broodje pikante kip gegeten.
    Een echte aanrader.

20. Uitstekend gegeten bij dit restaurant. De term 'eetcafé' dekt de lading naar mijn mening overigens niet, het is met recht een echt restaurant te noemen. Goed en lekker eten, mooi gepresenteerd op je bord. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Verrukkelijke desserts. Kortom: Complimenten! We komen hiervoor zeker nog eens terug naar Bladel!

21. Rik & Astrid.

Wij zijn er met vrienden wezen eten en we waren het met zijn vieren over een ding eens, we hebben voortreffelijk gegeten.
    We hadden verrassingsmenu, qua opmaak en creativiteit was het voortreffelijk.
    Super ga zo door.

22. Ben er gisteren geweest. De inrichting vind ik te licht voor een eetcafé. Het is meer een lunchroom. De keuze in het voorgerecht was tussen minestronesoep, soep van de dag en brood met smeersels. Beperkte keuze dus. Hoofdgerecht is goed aan de prijs (kosten alle 18,50 op 1 na (die duurder was)). Service viel me tegen. Nadat ik mijn voorgerecht op had, haalde ze netjes mijn bord op, maar ik werd niet gevraagd of ik nog iets wilde drinken. Eigenaresse hielp dan wel/dan niet mee. Alle personeelsleden hadden netjes een schort om, maar zij niet. Al met al viel het me tegen dus. Ik zal hier niet snel meer gaan eten.

4,9
  23. Fam. Senders

Heerlijk geluncht bij "bij ons", gezellige sfeer en goede service. Heel netjes dat ze glutenvrij brood hebben, en dat terwijl we niet gereserveerd hadden.

24. Pako van Gompel

Wij hebben 'bij ons' heerlijk gegeten, de sfeer was goed en de bediening zeer netjes.
    Zeker tot gauw.

25. Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart.
    Mooie presentatie.
    Ga zo door, succes.

26. J Mikkers.

Super avond gehad! Heerlijk gegeten en wat een mooie tent zeg! Waren met een verjaardag, werd hartstikke leuk verzorgd en het eten werd super gepresenteerd.
    Echt een aanrader! Gezellige sfeer.
    Smakelijk eten alvast !

27. Heerlijk gegeten super mooi presentatie van het eten, en dat voor een eetcafe zeer verassend.

Wel wat aanmerkingen op de bediening, wij waren er zaterdagavond na de opening van de marktstaete.

Kwamen binnen en werden pas verwelkomt toen we al bij de bar stonden; Besteld goede bediening en heerlijk gegeten, helaas ging het daarna de mist in. Het personeel ging aan de bar hangen om voetbal te kijken, er werd niet meer gevraagd of we nog drinken wilde (na 15min wachten) en uiteindelijk maar de rekening gevragen zonder een toetje te bestellen. Ook de eigenaresse ging zelf op het terras zitten zonder ernaar om te kijken, dit lijkt me toch niet de bedoeling. Misschien een moment opname maar moest het even kwijt.

Jammer voor dit minpunt op een verder heerlijk eetcafe, eten was echt super en lekkere rode wijn geserveerd.

28. Heerlijk gegeten en het werd prachtig opgediend!
    Voor een "eetcafe" geweldig verrassend!
    Ook de fantastische Brabantse gezelligheid was aanwezig. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Complimenten aan de familie Seuntiens!!!