Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bilthoven verdeeld zijn.

1. Bestel altijd vrij regelmatig maar laatste tijd is de kwaliteit zeer slecht, rauwe patat, gyros taai.
    Vergeten met grote regelmaat de juiste bestelling en een half uur / 3kwartier is meer 1,5 uur +.
    Ze teren enkel alleen nog op de naam van de voorgangers en daar is alles mee gezegd!.

2. Marielle Stroo

Gisterenavond heerlijk gegeten bij B&B! Goeie bediening en erg lekker eten. Ik ben weg van de inrichting, lekker roze.

Het restaurant sluit om 22.00u. Dit wisten wij niet, maar het werd ons niet zo vriendelijk duidelijk gemaakt. We kregen ongevraagd de rekening toegeschoven en er werd om 21.45u begonnen met het schoonmaken van de ramen met een enorm penetrante schoonmaaklucht. Dan smaakt je kopje thee toch een stuk minder lekker! Jammer eind voor een verder geslaagde avond!

3. Redelijk restaurant wel goede sfeer.

4. Nancy Schavemaker

Geweldig restaurant. Zeer vriendelijke, jonge bediening. Het eten smaakte voortreffelijk en de opmaak was prachtig. Niets aan toe te voegen.

5. Denise

Ik bezoek dit restaurant regelmatig met mijn oudtante. Zij is inmiddels 86 en een bekend gezicht bij Wijn en Spijs. Ze wordt dan ook zeer gastvrij ontvangen, wat voor mij leuk is om te zien.

Het restaurant oogt op het eerste gezicht wellicht wat stijfjes maar dit ervaar ik zeker niet zo. Het is met een knipoog. De kaart wisselt regelmatig, soms vind ik dit jammer maar veranderen is vooruitgaan.

Het eten is zonder uitzondering gewoon goed bereid en zeer smaakvol. De ambiance is gezellig en het restaurant is goed bereikbaar.

6. Marjolein

Wij hebben net bij Bubbles and Blessings gegeten. Ik heb dit restaurant speciaal voor mijn kinderen uitgekozen. Want als zij zich kunnen vermaken, kunnen wij misschien een beetje rustig eten. Mijn grootste minpunt is dat er een trap naar beneden, naast onze tafel was, zonder dat deze afgeschermd was. Hierdoor moest ik mijn jongste voordurend achterna lopen om ongelukken te voorkomen. Zet hem dan in een kinderstoel zou je zeggen. Alleen was deze zó kindvriendelijk dat hij er gewoon uit kon stappen. We hebben totaal geen rustig moment gehad. Ook de kinderhoek is zo afgeschermd, je hebt daar totaal geen zicht meer op je kind. Tevens zit ook daar een trap naar boven. Wat niet voor kinderen was toegestaan. Door al die onrust kan ik geen oordeel geven over het eten, geen tijd voor gehad. Mijn ervaring van dit restaurant is dus niet positief.

7. Ricardo vd velden

De patat is daar heeeeeeeeerlijk!

Het heeft goede kwaliteit en geen hoge prijs.

Service is super.

En de eigenaar is in 1 woord: toppie!

De Rooy ga zo door ;)

8. Geweldig eten in een heerlijke ambiance, met een super service!

9. moeder van de bruidegom

We hebben afgelopen vrijdag een geweldige bruiloft gevierd in de Mauritshoeve, wat een prachtige locatie.

Van ons alle lof voor het team, het eten en de lokatie. Het is voor ons een onvergetelijke dag geworden met alle medewerking van het team.

Zelfs na het feest hoefden wij de versiering niet op te ruimen en werden de 60 mtr. Stoffen vlaggetjes keurig voor ons opgevouwen.

Bedankt dus!

10. Niks geen negativiteit. Prima verzorgd en van uitstekende kwaliteit. Vriendelijke bediening ook op de drukke momenten. Ook een redelijke prijs. Natuurlijk zal er wel eens iets minders tussen doorgaan. Daar wordt dan ook niet moeilijk over gedaan.

Erb.

11. Super chil. Bestelling altijd goed en snel klaar. Erg vriendelijk! En prijzen goed. Alles s goed...!

12. Daphne Gresnigt

Vaak erg lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening. Heerlijke wijnen vooral de Ripassa en de Grillo. Brood altijd vers en zelf gemaakt door de Italiaanse kok.

Een echte aanrader!

13. Angelique Neeft

Mooie locatie, maar daar blijft het ook bij. Verder te duur, slechte service en geen goed eten. Soep te zout, biefstuk van zeer matige kwaliteit en lauw opgediend met een of ander bladerdeeg ding wat niet vers smaakte (alsof het zo uit de diepvries kwam). Asperges absoluut niet lekker klaargemaakt, zompig en smakeloos. Poffertjes voor de kinderen zo uit een zak getrokken, ook niet vers. Dit is echt geen aanrader!

Hoog tijd dat de witte brigade en een deel van de zwarte brigade (want niet representatief en klantvriendelijk) wordt vervangen.

Zonde van het geld.

2,6
  14. anoniempje

Al jaren kom ik ongeveer één keer in de 2 maanden langs bij deze zaak om patat gyros te halen. Ik word snel geholpen, ze zijn vriendelijk en het eten vind ik vergeleken met de andere zaken in de buurt heerlijk.

15. Geweldig terras aan de achterzijde, echt genieten met dit weer! Was er nog niet eerder geweest, maar zal hier in de toekomst zeker vaker komen eten. Zowel het eten als de bediening erg goed.

16. lidy

Waren daar met een gezelschap van ongeveer 35 man. Heb nog nooit zo slecht gegeten, vis was redelijk, maar de biefstuk was taai nog rauw. I.p.v. gebakken aardappels of friet, drie grote gekookte aardappelen op je bord, geen beetje jus of zo. Het ijs was lekker, maar toen het op was kwam pas de warme chocoladesaus.

17. Echt een geweldig restaurant! Zowel lunch als diner zijn hier altijd heerlijk en de bediening is uitstekend! Ik kom hier dan ook graag weer terug!

18. Zeeeeeeeer lekkere spareribs, goed bereid, heerlijke marinade.

Bediening zoals gewoonlijk goed. Zelfs met een groep van 10 man komt al het eten tegelijk aan, en niet druppelsgewijs. Ook zijn ze gezellig met de kinderen die mee waren.

19. Rob

Over het algemeen is het eten hier zeer goed. De bediening is formeel maar vriendelijk.

20. Eten was voortreffelijk, de appelstrüdel als dessert was echter een tegenvaller: droge en harde vulling, het bolletje ijs ernaast was daarentegen verrukkelijk, vriendelijke en leuke bediening, ambiance ook gezellig.

21. De pizza's zijn heerlijk!

Alsof ik echt in Italië ben.

Sfeer is gezellig en het personeel is erg aardig tegenover de mensen.

22. Kleine eetwaren Bilthoven

berry venema

Lekkere pizza's vooreen goede prijs. Aardige baas en personeel, soms duurt de bezorging 10 minuten langer dan normaal, maar de pizza's blijven warm.

23. Het eten was geweldig en de bediening in een woord af.

Vooral de krulfrietjes en shoarma was geweldig.

24. Een jubileum moet gevierd worden en daarom zijn we vanavond uit eten geweest bij Settlers. Vrienden van ons hebben goede ervaringen met dit restaurant en raden het ons ten zeerste aan. De ontvangst is vriendelijk door de dame van de bediening, we worden netjes geplaceerd en krijgen de menukaart en een toelichting van de mogelijkheden buiten de kaart om. De amuse, een tartaar van ossenhaas is een goed begin. Wat direct onze aandacht trok is de handgeslagen carpaccio, nog nooit van gehoord, maar besluiten deze toch te bestellen en daarna het hoofdgerecht van het drie-gangenmenu. Dit is de tournedos rossini. De carpaccio is uiterst smaakvol, de tournedos rossini goed gegaard en in combinatie met de heerlijke saus echt een aanrader. De attente bediening doet goede wijnsuggesties en vooral dat ze de tijd nemen om aan tafel te vertellen wordt zeer gewaardeerd. Ondanks dat er een open keuken is heb je hier geen overlast van, wordt erg netjes en serieus gewerkt. Als afsluiting is het dessert een zoete verrassing van frambozenmousse met chocolade en een ananascompot. Aan het eind van de avond een zeer geslaagd 'feestje' gehad en het verbaast ons dan ook niets dat het restaurant 3/4 vol zit! We komen zeker terug, wellicht zondag al als Wesley Bronkhorst komt optreden!

25. Pizza wordt anderhalf uur later bezorgd dan gehoopt.

Niet bestellen! Het duurt zo lang! Ik heb in totaal 2 uur moeten wachten! Op een pizza!

4,9
  26. Al meerdere keren voortreffelijk gegeten! Prima prijs-kwaliteit en dan de nadruk op kwaliteit!

En een goede service, vanwege onze verkeerde tijdsplanning moesten we binnen 3 kwartier eten...en daar draaide de kok zijn hand niet voor om, geweldig!

27. Afgelopen week besteld, bestelling weer verkeerd, patat was rauw, frikandellen taai, schande om zoiets te verkopen, bestellen nooit meer bij ze.

28. Prima restaurant op zeer goed niveau.

Zowel voor lunch als diner zeker een aanrader. Ben nu meerdere malen geweest met relaties welke enigzins verwend zijn maar ook van hen alleen positieve reacties.

Eten op prima niveau en bediening uiterst correct en met name zeer vriendelijk ( is vrij uitzonderlijk tegenwoordig helaas.....).

Heerlijke verse kreeft en oesters uit eigen Homarium dus verser kan niet. Hierbij een prima Poilly Fume gedronken op aanraden van bedienend personeel en bleek een uitstekende combinatie.

Ik begreep dat je hier binnenkort op woensdag een hele kreeft kan eten voor slechts 27,50 euro dus voor de prijs hoef je het ook niet te laten!

Vanmiddag nog een zelfgemaakte Thaise soep gegeten waar menig Thais restaurant een puntje aan kan zuigen.

Kortom; Zeker doen!

29. Geweldig en vooral gezellig Grieks restaurant met heerlijk eten.

30. Samantha Hartsink

Heerlijk eten, veel gezelligheid en de liefste eigenaar.