Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bilthoven verdeeld zijn.

Gister heb ik genoten van een glutenvrije high tea. Goed verzorgd! Sandwiches, broodjes, kroket, soep en zoete lekkernijen. Het was fantastisch! Voor glutenvrij wel even reserveren.

2. Nederlands Bilthoven

Helma Jongerius

Op vrijdagavond 27 oktober 2017 bij settlers gegeten het eten was geweldig lekker steeds een smaakbeleving, we hebben erg genoten.

3. Italiaans Bilthoven

Harold Beem

Prettige zaak met goed eten en voldoende aandacht voor de gasten

Uiensoep leek nergens naar! Volgens ons het afwaswater van de dag ervoor. Volledig aan gort gekookte uien en bruin van kleur. Wat voor kok ben je als je dit durft uit te serveren als uiensoep.

Altijd snelle service en heerlijk eten

Wat een tegenvaller zeg! Gyros schotel met patat besteld. De gyros was zo ontiegelijk taai en smaakloos dat ik zo mijn vermoedens heb dat het al een week oud is en is opgewarmd. De patat leek wel een maand oud. Wat een smerig eten en voor een belachelijk hoge prijs!

De pizza's zijn heel erg lekker. Kindvriendelijk restaurant. Aardige eigenaar die ook de bedienig doet en wel in is voor een grapje. Leuk tentje om regelmatig met het gezin te komen als je in Bilthoven woont. Een echte aanrader.

Ontzettend vriendelijke bediening. Ook de eigenaar werkt gewoon mee, charmante man. Pizza's zijn het lekkerste die wij (vrouw, zoon en dochter) ooit hebben gegeten. Bestelden normaal voor thuis in Soest, maar vanwege aanbeveling een ritje naar Bilthoven gemaakt. Zeker niet de laatste keer. Jammer dat ze niet in Soest bezorgen!

lissane

Prima gegeten. Erg leuk om verschillende kleine voorgerechtjes te bestellen, hoef je niet telkens van elkaar te pikken ;)
    Ik vond alle eten van prima kwaliteit. Pindasaus en mayo qua smaak niet huisgemaakt (beide toch niet al te lastig), vind ik zelf wat jammer bij verder kwalitatief goede gerechten.
    Prijs/kwaliteit scoort wat lager omdat de zeewolf flink wat graten bevatte. Na de zesde hap uitgespuwd te hebben maar gestopt met eten... Ik had al aangegeven dit niet eerder te hebben gegeten en heb maar gevraagd of dit zo hoorde (en indien zo had ik het graag willen weten van te voren). Men gaf aan dat zoveel graten niet normaal was. Ik kreeg hiervoor een koffie aangeboden. Door de gezellige sfeer van onze groep verder niet bij stil gestaan maar onderweg naar huis toch nog steeds trek. Ik zou willen voorstellen dat men in zo'n geval beter een andere 'bite' aanbiedt. Hoeft echt geen volledig hoofdgerecht te zijn maar bv een satepen (kindermenu-item) zou een mooie compensatie kunnen zijn.
    De speelweide was erg in trek bij de kinderen. Leuk!
    Er was buiten voor ons een tafel opgemaakt maar het was geen probleem om dit naar binnen te verhuizen en nadien de koffie weer buiten te nuttigen. Dat maakt dat ik me welkom voelde en fijn behandeld. Absoluut een plek om nog eens naar toe te gaan, zeker met jongere kinderen die moeite hebben met een lange zit als ze na 6 frietjes al volzitten ;)

Best lekker eten maar belachelijk slechte service. Beloofde 3 kwartier bezorgtijd bleek een uur en 3 kwartier te zijn en vervolgens bleek de helft er niet te zijn. Telefonisch werd vervolgens weinig begrip getoond.

Hetty Evenblij

Gezellig restaurant, het eten viel een beetje tegen.

Janny Verhoef

Wij waren er deze middag (gelukkig) weer. Het eten was als altijd heerlijk! Het is altijd gezellig, je voelt je daar echt welkom!! Alle eer aan Mehrzad; een fijne, hartelijke en "warme" gastheer!! Ook het personeel verdient een pluim :-)
    Kortom, de gezelligste en beste "patat-kraam" in de regio!!! Snel tot ziens, een groet vanuit Nieuwegein!!

Jessie

Personeel maakt ruzie waar de klanten bij staan. Schreeuwen in hun eigen taal. Kijkt niet om naar de klant. Zeggen de klant geen gedag bij binnenkomst. Bij het geven van de bestelling kijken ze de klant niet aan.

Ik zou hier niet snel meer terug komen. Ik ga liever naar een andere snackbar!!

Mike van der Kwastl

Altijd sfeervol en gezellig.

barend dorresteijn

De beste van allemaal, zowel de sfeer als het eten en drinken, met een top eigenaar.

Altijd vriendelijk personeel. Er word schoon en netjes gewerkt. Er hangt een gemoedelijk sfeertje (ons kent ons).

Wij hebben onze bruiloft bij Het Koetshuis (De Mauritshoeve) gevierd. Een prachtige locatie om je bruiloft te vieren. Wel spannend om je bruiloft op 1 locatie te vieren, maar dit kan je echt toevertrouwen aan de Mauritshoeve. De locatiemanager (Rychanel) heeft zelf erg veel en goede ideeën en is bereid net even een stapje extra te zetten. Op de dag zelf was alles perfect geregeld, echt boven verwachting. 's Avonds hadden we een 6-gangendiner met 53 daggasten. Iedereen kreeg tegelijkertijd het eten. Het was echt zeer, maar dan ook zeer goed en van hoge kwaliteit! 's Aavonds 180 gasten die allemaal zeer tevreden naar huis gingen. Mede dankzij jullie hebben wij een onvergetelijke dag gehad. Bedankt Co en Rychanel met jullie team!

Cees en Wilma

Vanmiddag 16 oktober 2016, prachtig weer, dus een vol terras. gezellig! Alle tafels bezet. Naast het terras is een grasveld met zitjes: van die ronde boombankjes. "Nee daar bedienen we niet. U moet op een leeg tafeltje wachten. "Nou, dan neem ik de koffie en het appelgebak zelf wel mee naar buiten. Ik betaal nu. Natuurlijk brengen we alles terug." "Nee, u moet wachten op een leeg tafeltje." Tja, gastvrije horeca? Dacht het niet.

21. Afhaal en bezorg Bilthoven

Peter Driebergen

Heerlijk gegeten! Leuk buiten op terras een pasta en een pizza gegeten! Super lekker! Vooraf soepje en salade (tonijn) echt prima! Erg lekker en goedkoop (drankje EURO 2,- lekker blikje koude heineken bier) Aanwinst voor Bilthoven.
    Ga zeker vaker heen.

Beste Ribs die er zijn!

23. Nederlands Bilthoven

Ingrid Dijkers

Wat een genot om hier te dineren! Kwaliteit, gezelligheid, ontspannen sfeer. Hele mooie en verse gerechten. Afwisselende kaart. Vriendelijk personeel. Verstand van goed eten!

Petje af!

Lizette

Eten er regelmatig en altijd goed. Sfeer/spraakzaamheid wat minder

Heerlijk gegeten, hadden het 5 gangen verrassingsmenu en we werden echt verrast. We troffen die avond alleen een groot gezelschap, die over meerdere tafels verdeeld waren, echter alle tafels waren wel met elkaar in gesprek, zodat wij elkaar aan tafel bijna niet verstaanbaar konden maken door het lawaai. Maar wij gaan zeker terug.

Mooie avond bij Le Nord, nieuwe aanwinst in de omgeving. Franse chef achter de kachel weet wat hij doet en bediening is professioneel.
    De moderne strakke inrichting in deze boerderij passen bij dit nieuwe concept. Fris, jong en ongedwongen. Wij komen zeker terug!

27. Italiaans Bilthoven

Marrie Schinkel

Vorige keer moesten we lang wachten op ons eten en drinken. Gisteren kregen we alles keurig op tijd. We waren alle 6 zeer tevreden over onze voor- en hoofdgerechten en de goede wijnen erbij. Prettig ontvangst bij binnenkomst en op correcte manier weer in onze jassen geholpen.

Slechte zaak. Gezinszak friet voor 6 personen, eten we met 4 volwassenen en 2 kleine kids. Allemaal minimaal friet. Je belt om een oplossing voor de volgende keer te bespreken, maar helaas snap ik niets van wat mevrouw zegt. Volgende keer andere snackbar.

Afgelopen zondag met 5 personen gegeten en ondanks alle (gezellige) drukte niet hoeven wachten! Prachtige kerstboom, vriendelijke, attente bediening, goed eten. Kortom; een hele fijne middag gehad met alle complimenten voor het personeel! We komen zeker weer terug!!

Janneke Kimstra