Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Biggekerke verdeeld zijn.

Ik heb hier heel vaak gegeten het is altijd goed en lekker.

Hans de phlox

Goede produkten, goede en vriendelijke bediening, service met een hoofdletter S

Helaas hebben wij het restaurant nooit gevonden. Het adres op de website klopt niet, er zijn op dat adres slechts 2 betonblokken een hek en braakliggend terrein. Met de omschrijving op de website toch nog een poging gedaan.

Uiteindelijk na goed zoeken bordje gevonden van het restaurant. Dit leidde ons naar een pikdonkere afgelegen parkeerplaats. Op de parkeerplaats was geen enkele vorm van aanwijzing en/of vervolgbordjes richting het restaurant te vinden. Na nog meer speurwerk kwamen wij middels de verlichting van de auto op een donkere opening erachter dat er een onverlicht bordje stond. Dit bordje stond achter houten afrastering van afvalbakken. Dit bleek de weg naar het op de website vermelde pad. Helaas bleek dit pikdonker en volledig onduidelijk waar het pad naar toe zou leiden.

Kortweg gezegd waarom is de parkeerplaats niet verlicht, is het adres op de website fout, is de route onduidelijk aangegeven, de borden onverlicht en als laatste het meest vreemde is het pad onverlicht. Als je gasten naar je restaurant wil laten komen dan is het handig om aan bovenstaande punten iets te doen anders wordt het erg lastig.

Dus helaas het bezoek aan restaurant Valkenisse is voor ons niet geslaagd. Jammer ... :(

Echt een fijne zaak, kwaliteit. Gezellige mensen. Gr v Rien

Lena Ratzek

Yesterday I had a really nice evening at Restaurant Valkenisse. The sun was out and it was the perfect weather to sit on the colorful terrace, where it feels that you are just surrounded by nature. The food was delicious and also nicely presented. The personnel was also really friendly and obliging.
    We will definitely come back next year to taste some other dishes on the menu.

Eergisteren heerlijk gegeten. Geweldige bediening. Straks gaan we weer!!

Wildmenu genomen. Voorgerecht en nagerecht stelde niet veel voor. Hoofdgerecht was qua vlees prima. Vond de prijs/kwaliteitverhouding niet met elkaar in overeenstemming. Paar glazen wijn, fles water, 2 x wildmenu = 100 euro! Kom vrijwel wekelijks in Zeeland, Eet ook vrijwel wekelijks in restaurants in de omgeving van Valkenisse. Voor minimaal hetzelfde niveau betaal je elders ca. 60 euro. In het restaurant wordt 's avonds gewerkt met luxe kaart. Kleine kaart is er wel, maar werd niet actief aangeboden. Zou eigenlijk wel moeten. Of mag je dan uitsluitend buiten zitten?

janse

Lekker eten met goed personeel! Kan er aan zien dat overal tijd wordt ingestoken, maar in ruil daarvoor krijg je een lekker bord voor de neus geschoven. Leuk en vermaakt springkussen voor de kinderen, en voorziet van een heerlijke lounge.

janse

De locatie is perfect voor dit restaurant! Ik heb samen met mijn man er al een aantal keer wat gedronken en blijven dineren. Het blijft en is een geweldig restaurant met veel gastvrijheid en blije bediendes!
    Het eten wat door de chef wordt klaar gemaakt kan ik elke dag van genieten, het is zalig.

Perfect restaurant !

M

Wij zijn tijdens onze vakantie afgelopen zomer bij deze snackbar wezen eten. Heerlijke verse saté met friet op. Lekker buiten op het terras gegeten in het zonnetje.. De bediening was erg vriendelijk. En alles zag er netjes schoon en fris uit.. Top !

geeta

Ik ben er een aantal weken geleden wezen eten en ik vond het heerlijk!
    De omgeving vind ik echt perfect.
    En de sfeer in `t restaurant vind ik gezellig en knus.
    Het personeel is serieus en geconcentreerd bezig.

Zelf vind ik dit een top restaurant!

Dit restaurant was totaal niet voorbereid op de zomerse drukte afgelopen zaterdag, en dat in Zeeland, de vakantieprovincie bij uitstek. In principe niet erg als het bij de bediening in hun hoofd opkwam om te melden dat de wachttijden flink op konden lopen. De bediening is totaal niet geïnteresseerd in haar gasten, met name de eigenaresse niet. Zij eiste van mij en mijn tafelgenoten begrip voor mensen in de horeca en we mochten ook niet klagen. Er stond immers die ochtend om half 10 al een file van Brabant naar Zeeland, zo was haar redenering... (Er zijn veel restaurants in Zeeland, ik betwijfel dat alle filegangers in dit restaurant hebben gegeten, zo druk was het nu ook weer niet...)
    Na opname bestelling werd er na driekwartier wachten gemeld dat besteld gerecht op was en wederom driekwartier later werden de vervangende gerechten geserveerd, het waren zes soepjes die ook nog eens verkeerd geserveerd werden, wederom verkeerde bestelling. Weer driekwartier later kwamen verkeerde hoofdgerechten met als reden dat het andere bestelde op was en het vervangende er toch wel op leek (gebakken ipv gekookte mosselen, twee totaal verschillende Zeeuwse specialiteiten...). Het eten, al dan niet onjuist opgenomen, smaakte goed. Al had één tafelgenoot zijn eetlust verloren en was mijn ossenhaas compleet rauw van binnen. Service bedroevend slecht. Geen gevoel voor gastvrijheid, voelden ons niet welkom en niet serieus genomen. Drankjes werden na onderhandeling van de rekening gehaald ter compensatie. Naar mijn mening nog veel te weinig voor een avond vol ergernis...

De kwaliteit van het eten is hier prima, de kook-brigade doet prima haar best ... heel jammer is de bedroevende bediening en de enorme wachttijden op een mooie zomerse dag (zoals afgelopen zaterdag). Wij hebben bijna 2 uur moeten wachten voordat het hoofdgerecht op tafel stond. Je zou denken dan krijg je op z'n minst een drankje van de zaak of excuses maar niets van dit alles. Volgens de bediening moesten wij maar begrip hebben voor de kok ?!? De eigenaar moet maar eens goed nadenken over het verkleinen van zijn terras of gewoon duidelijk vertellen dat de wachttijd op kan lopen tot 1.5 tot 2 uur.

Gisteren met mijn ouders en vriendin hier wezen eten. Mooie locatie, gezellig terras met livemuziek dus dat beloofde veel goeds. Ook over de vriendelijke en vlotte bediening waren we zeer te spreken. Het eten echter was een enorme tegenvaller. De soep kwam uit een pakje en was veel te zout. Lamsvlees was aan de buitenkant overgaar en van binnen rauw, de tonijnsteak gortdroog. Mijn vriendin had een vegetarisch gerecht besteld. Eerst terug moeten sturen omdat het koud was. Daarna wederom moeten klagen omdat er champignons bij zaten, terwijl ze uitdrukkelijk gevraagd had dit niet te doen vanwege een allergie. De overigens zeer vriendelijke serveerster zat hier trouwens duidelijk mee in haar maag en bood een drankje van het huis aan. Kortom: Gezellig restaurant, maar te duur voor de kwaliteit van het gebodene.

Na 20 jaar hier maandelijks te hebben gegeten met familie, vrienden of met zijn tweetjes, zet ik na mijn laatste bezoek waarbij de spareribs overigens verrukkelijk waren, geen stap meer binnen nadat ik onbeschoft te woord werd gestaan en werd behandeld door het bedienend personeel en de eigenaar/kok. Wat mij betreft nooit meer Valkenisse.

Ik heb er afgelopen donderdag gegeten en vond het niet zo fijn. De bediening zie ik niet goed samenwerken en als er niets te doen is staan ze maar buiten te praten zonder dat er wat wordt gedaan en er wordt niets van gezegd.

Gewoon de beste..

Van zeeland.

I'm robert and I had a nice time and the food was delicious in the restaurant of Valkenisse. If you ever go there try the gambas in chilli sauce. And the service was friendly and hospitable.

Martine

Gegeten op 13 mei 2010. Restaurant zat helemaal vol (hemelvaartsdag), maar we konden plaats nemen op het terras. De verwarming stond gelukkig aan en er lagen warme dekens. Eten zag er prima verzorgd uit en smaakte ons goed. Leuk dat er een springkussen is voor de kinderen. Smaakvol ingericht.

Diverse malen bezocht.

Op zich lekker gegeten, eenvoudige kaart maar goed verzorgde borden.

Alleen slechte ervaringen op het terras, verschillende keren meegemaakt, nog een vol glas, en dan komen vragen of je nog wat wil drinken.

Huib Breedijk

je kan hier heel lekker eten tegen een zeer goede priis!
    Een absolute aanrader!