Ruim gratis parkeergelegenheid voor restaurant.

• All-inclusive

1420166603 82
1434419556 84
1470051939 83
1519937276 81

1. ! E Pinksterdag hier gegeten. Waren rond 16.30 Uur binnen. Het was nog rustig dus de tijd genomen om alles te bekijken. Sfeer en inrichting zijn oké. De doorgang langs de bakplaat is erg smal. Hierdoor is het als het wat drukker wordt bij de bakplaat onhandig om van het wokgedeelte langs de bakplaat naar je tafel aan de andere zijde van het restaurant te komen met je handen vol. Toiletten waren toen nog schoon. Later op de avond was het duidelijk te zien dat deze veelvuldig gebruik waren. Advies. Tussentijds schoonmaken. Klaargemaakt eten ziet er prima uit. Smaak is ook prima.
    Vlees voor de bakplaat is duidelijk ingevroren geweest. Onder in de bakken veel vleessappen. Waardoor na het bakken het vlees wat droog en soms te taai is. Alles wordt wel tijdig en netjes aangevuld. Koks werken snel en efficiënt. Smaak van de bakplaat kan zowel Japans als Nederlands(alleen zout en peper). Smaak verschilt eigenlijk niet zoveel omdat ongevraagd altijd een berg knoflook wordt toegevoegd die door toevoeging van olie en wijn smaakoverheersend is. Biefstuk is te doorbakken en daardoor te taai. Vis en garnalen worden te lang gebakken en ook overgoten met de zelfde combi van knoflook olie en wijn? Bij aanspreken van de kok en de vraag of het ook iets minder doorbakken mag zijn en zonder de knoflook waren het vlees, de vis en de garnalen duidelijk beter van smaak. Toetjes zijn wel oké als is het aanbod niet echt ruim. Ik ken meerdere wokrestaurants waar dit beter verzorgd en ruimer in aanbod is. Lege borden en glazen worden tijdig van de tafel verwijderd en het personeel is ook tijdens de drukkere momenten attent en vriendelijk. De prijs is gezien het aanbod en de kwaliteit in verhouding met andere wokrestaurants wat aan de hoge kant. Al met al. Goed en lekker gegeten en met een tevreden gevoel naar huis gegaan. We komen hier zeker nog wel eens terug.

2. Barbara

We hebben lekker gegeten,we gaan zeker terug.

3. Eten is prima. Zeer uitgebreid. Voor elk wat wils. Service is ook uitstekend. Borden worden op tijd weggehaald. Tis best wel wat prijzig als je geen grote eter bent. Maar snap het wel.

4. R. Oosting

Het eten en drinken was heerlijk!
    Er mocht wel beter gelet worden op het bestek mee nemen. Maar toch een goede ervaring.

5. W.bergmans

♥ VALENTIJN. Op woensdag. Niks van te merken of te zien. Nog geen hartje niks.
    Dus had van ons valentijn etentje iets meer sfeer verwacht.
    Aleen met de rekening kwam er toeslag bij omdat het een feestdag was.
    Moet niet kunnen dit.

6. We hebben lekker gegeten, maar we zaten op een niet zo heel fijne plaats, vlakbij de airco waardoor het kouwelijk aan voelde. Heel de avond koud gehad. Verder was alles top!

7. Tamara Hermans

8. Prima tent. Alleen wel zorgen dat je buiten spits eet moment komt. Anders lange rijen. En erg gehorig.
    Nadeel... bij de plaat mag men zoveel als ze willen per keer nemen, beperk dit tot 1 of 2 gerechtjes per keer.

9. Heerlijk eten en zeer ruime keus.

10. Nou ik lees af en toe geen goede mailtjes, nou ik vind dit wok restaurant heel goed. Personeel in Wok Garden krijgen een 10 en de bedrijfleider een pluim er op, ga zo door.

11. Martin van Lieshout

Voor de eerste keer dat we hier kwamen klasse goed en gevarieerd eten gezellige ruimte en heerlijk gegeten.

12. Tilly van der Donk

oké, we hebben wederom genoten.

13. E janssens

Alles was oké, tot wij koffie gingen drinken.
    De cappuccino was niet om te... Het smaakte werkelijk nergens naar.
    Jammer, dat vergalt de hele avond.

14. Geweldig, dat jullie zoveel moeite doen, om bij een dieet van een gast toch alles zodanig te regelen dat de gast niet het idee krijgt dat ze een uitzondering is en niets kan en mag eten. Nee er was nog zoveel mogelijk bij jullie. Door jullie inzet hebben we allemaal genoten. De complimenten, speciaal voor Nancy en de Nederlandse kok achter de bakplaat.

15. Weer gegeten bij Wokgarden. Ondanks dat er gerechten op waren, hebben goed en lekker gegeten. Was de eerste keer in al die jaren dat we er komen, dat er gerechten op waren. Kan gebeuren, hopelijk niet te vaak😇

16. Het is er gewoon fantastisch vandaar dat wij regelmatig bij Wok Garden gaan eten

17. Wilma en Sjef van Alphen

Komen regelmatig daar eten, zowel door de week als in het weekend, maar altijd een leuke en gezellige sfeer.
    Er is voldoende keuze en niets is teveel als je er om vraagt. Personeel altijd even vriendelijk.
    Complimenten aan het gehele team en ga zo door.

18. man man man (zoals rob zou zeggen)

Mijn vriendin en ik waren hier uit eten,
    Wij komen zelf uit Zuid-Holland en zijn daar echt goeie woks gewend voor serieus 21+- 22 euro.
    Dus hadden voor 29 euro hoge verwachtingen eerlijk gezegd.

Dit was niet te eten weinig keus, koud eten, Pezen in vlees,
    Op elkaar gepropte vreetschuur.
    slecht bereid vlees wordt geen voorkeur gevraagd, (geef je het wel aan dan als nog pech).
    Oja pizza uit de supermarkt van die diepvries troep.
    Etc etc meer van dat soort supermarkt troep dat kan gewoon niet in een restaurant.

Lading olie op het eten,
    Eten had ook vaak weinig smaak
    En hygiëne is om te huilen vooral het toilet.

Dit is een dorps restaurant en vanuit nostalgie en pure gemeente kennisen en buren dat het goed loop,
    Omdat ze niet anders gewend zijn of als in familie tradities altijd gewend zijn hier te eten.
    Durf te wedden dat vanavond wat er que mensen zat 90% uit het dorp kwam.
    Anwb moet zich trouwens schamen die heeft ook geen smaak pupillen,
    Teveel over het asfalt heen zitten schuren denk ik
    Dit kan niet goed zijn.
    Voor de rest doet personeel wel hun best vriendelijk te zijn en netjes te bedienen.

Maar 29 euro is teveel 25 euro max en niet alleen doordeweeks maar standaard hele week dat is al ruim. Maar omdat ze geen andere wok in de buurt hebben snap ik dat ze gedeeltelijk prijs drijven maar overdrijven is ook een vak.

Hoop dat het verbeterd in de toekomst en ook al komen sommige mensen er jaren,
    Eerlijke feedback help ze heel goed wie weet hoeveel beter ze zullen worden.

Groet Piet en annie

19. Corine vd Berg

Al sinds jaren heerlijk voedsel, vriendelijke bediening en een warm en gastvrij sfeertje.

20. Alles erg goed: eten, personeel, sfeer, snel geholpen bij bakplaat, wok, dus een topper

21. Heerlijk gegeten, maar waarom was de prijs zoveel meer meer dan normaal?

22. RogervanDen Heuvel

Het was goed verzorgd en fijn dat je binnen kan roken

23. van mierlo

Personeel is erg vriendelijk. Het eten is heel goed, alleen jammer dat er veel vis is waar wij niet zo van houden, maar keuze genoeg ook voor de kinderen en als iets op is wordt het gelijk aangevuld. Het was erg druk op eerste kerstdag, maar toch gezellig.

24. A v d Weegen

Het was heel goed. We hebben heerlijk gegeten. En de sfeer was heel goed. Eten zag er goed uit, en het restaurant is mooi ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. A. Bakker

Wij zijn vanavond, zaterdag 3 december, met familie een verjaardag wezen vieren; met z'n tienen. Het was erg druk en lawaaiig. Wij konden elkaar niet verstaan. Kapstok hing al vol met jassen. De zaal is volgepropt met tafels en stoelen. Weinig sfeer. Smalle doorgangen en lange wachtrijen voor de bakplaat en wok. Eten was ook niet goed. Biefstuk was te rauw, kip te droog en veel gerechten werden met heel veel verse knoflook (ongevraagd) geserveerd. Dit was voor ons de eerste keer en daar blijft het bij. Wij komen nooit meer terug.

26. Hr en Mw van Laarhoven

Het was weer gezellig druk, ook het buffet was heerlijk en netjes! Voor ons was het een speciale dag, wij waren op die dag 45 jaar getrouwd, dus we hebben echt genoten! Nogmaals heel speciaal. Zeker voor 'n herhaling.

27. Tineke slenders

Ben hier wel meer wezen eten. Is mijn eettent wel. Je hebt genoeg keuzes. Een tien waard.

28. A. Verhoeven

Heb daar nu enkele keren gegeten met familie / vrienden altijd complimenten van hun, maar van mij eigenlijk niet!! Ik zelf ben vegetariër, altijd als ik vroeg hebben jullie iets voor mij, dan was het ja witte rijst - friet - bami - en groentes. En wat denk je? De groentes werden in hetzelfde water gekookt als daar waar sommige vlees/visgerechten even ingingen. U begrijpt dat ik dit zéér smerig vind!! Groenten te moeten eten met bloedschilfers er aan :-((

En dan mag ik hier ook nog de volle mep voor betalen! Daar er voor dit geld géén soja of ander alternatief af kan, hebben we besloten om naar een ander Wok adres te gaan met wel respect voor vegetarische klanten, en ook all in voor een goede prijs.

29. E van den Bremer

We hebben twee dochters die glutenvrij moeten eten. We hadden daarom veel vragen en vooraf gebeld. Ze nemen de tijd om alles met je door te spreken en naar onze wensen te luisteren ook al was het weekend en dus vol werkte ze graag mee. Zeer profesioneel en eten smaakte erg goed.

30. De nare ervaringen van de mensen voor mij behoren denk ik tot het verleden. Afgelopen zaterdag weer prima gegeten met de hele familie. Super veel keus en alles erg vers en netjes. Voor die prijs mag je zeker niet klagen, ik vind het zelfs allemaal zeer luxe voor die prijs. In november gaan wij weer en ook deze avond zal weer helemaal top zijn!!

Van ons krijgen ze een dikke duim en onze complimenten.

31. Kelly Prince

32. Wij komen al enkele jaren iedere week tot volle tevredenheid hier eten.

Zeer vriendelijke medewerkers. De kwaliteit van het eten is altijd goed. In het weekend is het iets te druk voor ons, daarom gaan wij altijd doordeweeks.

33. Geert vd berg

Het eten was goed en verzorgd.

34. Het ooit zo'n goed en lekker wok restaurant is flink veranderd. Compleet ander personeel, vlees niet gaar, saus smakeloos en er is compleet geen privacy, je zit er zowat met vreemden aan tafel.

35. c.c.van puijenbroek

Gezellige sfeer allemaal vriendelijk personeel, en niet lang wachten bij de bakplaat en... LEKKER!

36. Vanaf het ontstaan van Wok Garden Biest- houthakker, zo'n 13 jaar geleden, zijn wij, Ben en José daar vaste klant. We hebben gezien hoe enkele verschillende eigenaren dit restaurant op geheel eigen wijze steeds een beetje meer naar een hoger niveau hebben getild. Maar de huidige eigenaren Lian en Michelle spannen daarbij wel de kroon. Ze presenteren hun Wok restaurant als beangstigend maximaal qua food en drinks waarbij jij je alleen nog maar kunt afvragen; Hoe kan dit nog completer? Onmogelijk vele verse producten en velerlei, op perfecte temperatuur gepresenteerde dranken, die jij zo kunt combineren als je zelf wilt, afgezet tegen een waardige, publieksvriendelijke prijs. Die maken dit restaurant meer dan ANWB- Gids waardig. Het is niet voor niets dat een klein gehuchtje als Biest- houthakker door dit restaurant toch echt op de Nederlandse en zelfs Belgische kaart is gezet! Afgelopen dinsdag heeft mijn zus met aanhang daar tijdens haar feest nog volop van genoten. Chapeau Michelle en Lian, samen met jullie vaste team heb je het goed voor elkaar!
    Ben Smits Moergestel

37. fam. Jozen

Sinds een aantal jaren komen we een paar keer per jaar bij de wok garden. Bij toeval op doorreis ontdekt maar we komen steeds terug omdat de kwaliteit/prijs verhouding zo goed is. Restaurant is sfeervol en er worden steeds verbeteringen doorgevoerd. Wij reserveren altijd in de serre omdat we het in het restaurant te druk vinden. Knap dat je deze kwaliteit kunt bieden voor deze prijs inclusief drankjes. De gastvrouw is hartelijk en herkent ons altijd terwijl we niet regelmatig komen. Echt een aanrader!

38. Fam. Van Os

Lekker gegeten tijdens de vakantie. Ook de 2 kinderen van 5 en 9 jaar vonden het lekker. De sfeer is gezellig en de prijs schappelijk. Kwaliteit is niet uitmuntend, maar gewoon prima! Alles ziet er netjes en verzorgd uit en het personeel was vriendelijk en niet opdringerig. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

39. Vandaag weer geweest, er waren een aantal dingen vernieuwd en bijgekomen. We hebben uitstekend gegeten. Wij komen zeker terug.

40. Ruime keuzemogelijkheid van eten. Geen culinair hoogstandje, maar verhouding prijs/kwaliteit goed. Zeker dat inclusief drinken is!
    Nadeel dat soms erg druk is en het restaurant daar niet op is afgestemd. Tafels erg dicht bij elkaar. Etenscounters veel te klein. Ook geen logica. Iedereen loopt door elkaar, waardoor het echt een vreetschuur is.

Ook binnenkomst vreemd geregeld. Ene deur gaat pas open als andere deur gesloten is. Tijdens Pasen om 19.00 uur duurde het erg lang voordat we binnen konden. Telkens kwamen er nieuwe mensen in de ruimte waardoor je niet verder kan. Daarna inchecken bij kassa waar enorme rij stond. Voor inchecken en afrekenen. Er werd alleen geroepen tafeltje voor 4 personen, dus wie zo brutaal was om als eerste te reageren die had het tafeltje. Al met al rommelig systeem.

41. Nouweland, Rene

Gisterenavond met hele familie weer eens gegeten in dit work restaurant. Wederom zeer goed, zoals we daar gewend zijn. Enige nadeel is dat op de bakplaat vis en vlees door elkaar gebakken worden en met het gereedschap van de kok beiden tegelijk worden bereid. Vlees smaakt daardoor naar vis. Omdat ik en meerdere personen uit mijn gezelschap dat vies vinden, wordt dat als een negatief punt bevonden. Jammer Wok Garden, doe er iets aan!!

42. De laatste 2 maanden hier 4 keer geweest, wij komen er graag. Eten zeer goed en lekker. Personeel gastvrij en ruimen de tafel op tijd af. In totaal zijn we zeker al 10 keer geweest en hebben nooit rare dingen gezien of mee gemaakt. Het was altijd zeer goed.
    Ga zo door Wokgarden.

43. Wij zijn hier voor het eerst geweest. Het vlees en de vis zien er keurig uit, geen pezen e.d in het vlees. Word goed bereid en alles wordt voldoende aangevuld. Prettige sfeer en geen "vreetschuur" gevoel. En voor 3 uur eten en drinken €30,- pp mag ik goede prijs/kwaliteit verhouding noemen.

Wij gaan zeker terug.

44. Wij hebben bij heel veel woks gegeten maar deze staat in onze top 3. We komen hier niet vandaan maar de recensies hebben ons ervan overtuigd dat hier het eten geweldig was.

Niets is minder waar. Fanastisch eten, zoveel keuze en zoveel variatie en geweldige kwaliteit. Daarnaast zaten de drankenbar met verschillende tapbieren en heerlijke wijnen incl. bij het eten.

Tenslotte en zeker niet onbelangrijk de bediening, geweldig. Alex als gastheer nam de tijd om het ons echt naar de zin te maken.

Al met al terecht door ANWB gekozen tot beste wok in Brabant. Jammer dat wij hier 150 km vandaan wonen, maar als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

45. E Erkeland

46. We zijn hier al meerdere malen geweest en is echt een aanrader.
    De hele ruime keuze uit verschillende gerechten is perfect en altijd vers bereid.
    Een goede sfeer, vriendelijk personeel.
    Niet te duur en toch perfecte kwaliteit.
    Een restaurant waar ik zeker nog vaker naar toe ga.

47. Leny Van Herck-Copal

Mijn complimenten voor het personeel van Wokgarden.

Bij de rervering gevraagd of er rekening kon worden gehouden met pinda en soja-allergie, dit vanwege de oilie sausen. Bij binnnenkomst liep de gastvrouw met me mee naar de koks en legde hun uit wat ik wel mocht gebruiken.

Er werd goed rekening gehouden met het schoonmaken van pannen en bestek. Mijn vlees werd gescheiden gehouden, ver genoeg van andere gerechten om vooral geen kruisbesmetting te krijgen.

Ik heb dus heerlijk mijn eigen menu kunnen samenstellen en geen angst om allergische reactie te krijgen.

Een gezellige sfeer en vriendelijk personeel maakte deze avond compleet.

Nogmaals mijn complimenten.

Vriendelijke groet. leny van Herck

48. Niets dan lof. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en super netjes. Niet voor niets uitgeroepen tot het beste wok restaurant in Brabant door de ANWB.

49. Wij hebben uitstekend gegeten en de sfeer en bediening was voor ons ook zeker een voldoende waard. Wij gaan er zeker meerdere malen weer naar toe.

50. Vrijdagavond hebben wij met 2 personen hier gegeten. Helaas, moet ik zeggen.

1. De soep smaakte naar een aluminium smaak. Uit blik wellicht?

2. De rosbief en wraps stonden open en bloot op de zijkant van de koeling. Dus niet erin. In de warmte en niet afgedekt. Erg onhygiënisch.

3. Bij de bakplaat werden onze gamba's en biefstuk op elkaar gebakken de laatste minuten. Hierdoor smaakte de biefstuk ontzettend naar vis.

4. Ik had gevraagd om een rosé biefstuk. De biefstuk heeft zeker 10 minuten liggen bakken. Hierdoor was de biefstuk grijs vanbinnen en ontzettend taai. Helaas heb ik het niet eens weg kunnen kauwen.

Wij hebben amper gegeten omdat we erg teleurgesteld waren. Toen wij dit kenbaar maakte bij het personeel werd hier niks mee gedaan. Er werd alleen gezegd, oh oke. Meer niet. Dit vind ik een zeer kwalijke zaak.

Het heeft ons €53 gekost, maar het was de helft nog niet waard.

51. Ambiance: gezellig rustig en romantisch zeker niet! Meer een rommelige vreetschuur. 2 uur onbeperkt wokken?!
    We hadden ons nagerecht nog maar net opgegeten en een werkneemster kwam al vriendelijk vragen/verzoeken of we plaats wilde nemen aan een andere tafel, dan kon deze weer gebruikt worden voor andere gasten. We hadden nog 20 minuten de tijd! Belachelijk!

52. Niet voor niets uitgeroepen tot het beste wokrestaurant in Brabant door de ANWB. Super schone zaak, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

53. van Ginneke

Alleen maar vol lof! Op maandagavond hebben we weer eens heerlijk gegeten bij Wokgarden te Biest-Houtakker, en terwijl ik daar toch al vele jaren meestal enkele maal per jaar kom word ik steeds opnieuw verrast zo goed, lekker en gezellig dat het dan weer is.

Locatie:
    Is goed te bereiken met ruime parkeergelegenheid, ruim, sfeervol en warm.

Hygiëne:
    Alles is keurig zuiver, en men houd dit ook constant in de gaten.

Producten:
    Alle, uit de ruime keus aan, producten zijn vers en van erg goede kwaliteit zowel van vlees als vis, als de groenten, fruit en de nagerechten, uitstekend!

De heer en mevrouw:
    Nadat zij het stokje / het restaurant hebben overgenomen is heel duidelijk geworden dat ze beide weten hoe ze een goede gast heer/vrouw kunnen zijn. Vriendelijk met een lach, altijd in voor een praatje, mits dat er natuurlijk tijd voor is want ze werken alle twee net zo hard mee. Goed en lekker eten, dat is wat de klant wenst en dat voor een niet te hoge prijs. En dat is wat men hier vindt, wellicht niet de goedkoopste, maar wel de beste! Erg lekkere koffie ook, om de avond mee af te sluiten.

Onbeperkt eten en drinken voor die prijs, en dat twee uur lang, met de mogelijkheid voor enkele euro’s per half uur bij te betalen. Grote klasse!!! Ga zo door, U ziet mij terug.

54. Afgelopen zaterdag hier (weer) met een groep gegeten. Je ziet dat de eigenaar blijft investeren in zijn zaak. Een gedeelte van de 'uitgifte balies' waren aangepast/beter neergezet en ook bij de bakplaat leek het erop dat er nog meer soorten vlees aanwezig was.

Voor een wok restaurant is dit echt een goede restaurant.
    Alle ingredienten zien er gewoon goed en vers uit, de bakplaat en wok worden goed bijgehouden. Deze zaterdag werd er bij drukte ook de 2e bakplaat bemand (kan natuurlijk toeval zijn geweest).

Iedereen in de bediening is behulpzaam en heeft veel aandacht voor hygiene (als een gast eens iets op de grond laat vallen, ruimt de bediening dat erg snel weer op. Dus niet zoals je bij sommige andere restaurants zien, dat ze het niet 'zien' of even aan de kant schuiven).

Het toetjesbuffet maakt er een geslaagde avond van en zelfs de goede koffie na is mogelijk.

Kortom, een zeer goed wok restaurant met fatsoenlijke ruimte tussen de tafels

55. Je kunt er lekker eten , veel keus. Ik heb er meerdere malen gegeten.

56. Vandaag deze goed aangeschreven Wok geprobeerd. De Wokgarnalen waren waterig en niet goed gebakken. Ook had ik als toetje een crème brûlée wat geen aaneengesloten massa was. Jammer, ik denk dat de hygiëne in de keuken nog beter kan. Voor mij geen wok meer in Biest -Houtakker

57. Net terug en lekker aan het uitbuiken. Ruim assortiment van vlees en vis, of je nu van de bakplaat, wok of het buffet hebt, er zit genoeg lekkers tussen. Ook leuk dat er een ballenbak voor de kinderen is.
    Graag nog een keer weer.

mvg Harry

58. Het spijt me geweldig maar ik heb nog nooit zoveel ellende bij elkaar gezien, misschien zijn ze hier aan vakantie toe. Bami waterig zonder smaak zonder groenten, nasi was witte rijst zonder smaak en garnituur, sate saus uit een emmer van W ( bestaat er geen ambachtelijke ambitie meer?) Cola zelf tappen ook hier zat geen smaak aan, kortom triest.

59. Tamara Dorren

Ik vind dit het beste wokrestaurant dat ik ken!! De prijs kwalliteitsverhouding is heel goed, het personeel is ontzettend vriendelijk en om natuurlijk niet te vergeten het eten is van zeer goede kwalliteit. Het wordt ook leuk gepresenteerd. Dus echt een aanrader.

60. Voor de vierde keer in 4 jaar gegeten bij Wokgarden.

Meestal na de kermis of vakantie in Hilvarenbeek.

Iedere keer is alles top.

Volgend jaar weer heen

61. Was hier nog nooit geweest, dus eerste keer eten. Was zalig, personeel echt leuk en lief, gezellige sfeer, helemaal top.

62. icy 80 punten

Ik kom hier al vanaf dag 1 dat het geopend is en ze hebben het steeds maar verbeterd..Wat er zo fijn is aan zo'n restaurant, is dat als je een familie hebt met verschillende allergieën voor voedsel dan is dit een prima restaurant om te gaan eten. Voor ieder wat wils. Ze hebben echt aan iedereen gedacht, vermaak voor kinderen, rokershok etc. Echt een heel goed (in mijn ogen de beste) wok restaurant.. Eigenaren zijn echt schatjes.

63. Op de verjaardag nog even op het laatste moment gebeld, even eten met het gezin zonder gedoe. Waren nog nooit bij Wokgarden geweest. Ontvangst is prima, het personeel is ongemerkt aanwezig en de logistiek van gebruikte borden verloopt soepel. Het restaurant ziet er netjes uit en is best sfeervol voor een volumerestaurant. De grootste pluspunten: veel keuze in gerechten, drank inclusief en in de drankenbar allemaal A-merken en bonenkoffie. Het eten is goed en in sommige gevallen bijzonder, zag bijv. ook kikkerbillen voor op de plaat. Ten slotte had de saté van het Chinese buffet (waarbij de stokjes in de bak met saus staan) een lekkere beet, ipv het gebruikelijke gekookte kippenvlees. Afijn, dit is wat je mag verwachten van een wokrestaurant! Mijn beoordeling moet in dat kader ook gezien worden voor dit type restaurants.

64. Heerlijk avondje uit. Persoonlijke ontvangst, vriendelijk personeel.
    Het eten is perfect. Supermals vlees. Aan alles is gedacht! Niet alleen voor het wokken of van de plaat, maar ook het voor- en nagerechtbuffet is geweldig.
    Voor de liefhebbers is er ook nog een "chinees" buffet.
    Alle drankjes inbegrepen, zelf schenken en tappen.

65. Inge Reinieren

66. Wauw, een super leuk restaurant! Het personeel is top en het eten is super lekker. De sfeer daar is geweldig lekker warm en je voelt je prettig. Echt een aanrader gewoon!

67. Hetty v Dalen

Hier prima gegeten, alles ziet er goed uit. Prijs valt super mee. Ook voor de kids voldoende te doen. Echt een aanrader.

68. We waren hier met 7 personen gaan eten. Vantevoren hadden we wel gereserveerd omdat het er meestal heel druk is. Het is makkelijk te vinden (recht tegenoven de kerk), en je kunt er ook gratis parkeren.
    We kregen een tafel bij het raam. Soms kwam er wel rookgeur van buiten naar binnen, dat was niet zo prettig.
    Het was all-you-can-eat (&drink) voor 25,50 euro pp (2 uur lang), met zowel Aziatische en gefrituurde gerechten.
    Het voorgerechtenbuffet bestond o.a. uit 3 verschillende soepen, sushi en rauwe vis. De tomatensoep smaakte eigenlijk niet zo lekker, maar de kruidenboter voor op het stokbrood wel. De sushi smaakte ook goed.
    Er was ook een bakplaat en een wok. Bij de wok is het meestal rustig in tegenstelling tot de bakplaat waar altijd een rij staat. Het is de bedoeling dat je je eigen ingredienten verzameld, wat dan ter plekke door de kok wordt klaargemaakt.
    Er was erg veel keuze aan vlees en vis, het was ook goed klaargemaakt en smaakte ook lekker. Maar alles werd (op de bakplaat) bereid met dezelfde saus en dezelfde uitjes, en smaakte dus ook exact hetzelfde.
    Bij de wok kan je overigens je eigen saus kiezen.
    Ook de desserts en dranken hadden een ruime selectie aan keuzes. Inclusief vers fruit en taartjes in het dessertbuffet.
    De service was goed en het personeel was vriendelijk en snel. Ze vragen steeds of het gesmaakt heeft wanneer ze de lege glazen en borden komen ophalen. Er was ook veel personeel.
    Er is ook genoeg ruimte tussen de tafels (voor de karretjes), maar je hebt dus ook geen last van je buren.
    De sfeer is niet bijzonder, zoals in elk Chinees restaurant.
    Misschien nog een tip voor de desserts: Citroenijs erbij?

69. Rian Goossens

Gisteren met 62 familieleden en vrienden in het aparte zaaltje gegeten om onze zilveren bruiloft te vieren
    Het was fantastisch, iedereen was vol lof !!
    Er is voor ieder wat wils en alles vers en ruim voldoende aanwezig. Jullie hebben er weer een heleboel toekomstige gasten bij denk ik :)
    En wij komen zeker vaker terug.
    Dank voor een onvergetelijke avond voor ons.
    m vr groet, Rian Goossens

70. Ik ga heel veel uit eten maar dit is gewoon super. Bijvoorbeeld de toetjes (heerlijk) of de crembrulee smaakt goud. Heerlijke hangop zo lekker heb ik nog nooit gegeten! En de smaken van de wokgarden zijn bijzonder. Ik raad het zeker aan! Ook leuk voor de kinderen.

71. Waren met een wat grotere groep! Het was er erg koud binnen en na aandringen (iedereen had het echt koud) werden terrasverwarmers binnen gezet. Eten werd veel te snel bereid op de plaat. Hierdoor nog rauw. Veel eten in de warmhoudbakken lauw en frietjes bijvoorbeeld slap. Nee echt niet voor herhaling vatbaar. Nog nooit zo slecht gegeten.

72. Helemaal goed: netjes, hygiene goed, en heerlijk eten, kinderen vermaken zich er prima, niet te druk, klein en knus.

73. Heel super!
    Echt heerlijk eten!!!!!
    En prijs is toppie!
    We komen hier echt nog wat vaker!!!!

74. Marianne roestenburg

Wij zijn gisteren 6 nov. bij wok garden gaan eten met de kleinkinderen. Het was zeer geslaagd, alles was buitengewoon goed. Eten was goed, bediening was goed. En de kinderen konden spelen. In de ballenbak, playstation etc. Helemaal toppie

75. Vriendelijk personeel, veel keuze, goede kwaliteit, niet duur!

76. All you can eat en zelfbediening, wat een geweldige combinatie. De kinderen waren helemaal blij met de slush-drank die zelf ingetapt mocht worden. Veel keuze aan vlees en vis voor de bakplaat. Bijna lege bakken worden vlot weer aangevuld. De wok wordt na elke beurt afgewassen, dat hadden we nog nooit gezien.

77. Erg lekker maar soms een beetje hectisch.

78. tao the king

Zeer goed en veel keuze en in tegenstelling tot de meeste wokrestaurants, goede verse produkten.

Is incl. gangbare dranken en mede daardoor lekker zelfstandig.

Klein minpuntje, kan wel eens druk zijn en dan kan 2 uren wat krap uitvallen. Ook het buffet was verzorgd en werd tijdig aangevuld.

79. Prima eten daar, top! Wel aan de dure kant, maar is het allemaal waard. Eten word op tijd aangevuld, hygienisch, vriendelijke mensen en voldoende keus in eten en drinken.

80. Toppie!

Lekkere mosselen.

Yammie.

81. Op aanraden van een goede vriend hier toch maar eens een keer gaan eten.

We waren niet echt onder de indruk (we zijn ook zo verwend), maar het is zeker wel voor herhaling vatbaar.

Bakplaat erg massaal en erg druk.

Wok lekker klaargemaakt, maar mis toch wat sauzen.

Voor de kant en klare gerechten: niet zo erg veel keus, maar wel goed warm en op tijd aangevult.

Wel fijn de het all-inclusieve formule. (incl. drank fris, bier, wijn).

82. Zowel wok als bakplaat, ik ga altijd voornamelijk voor de wok, veel keus in gerechten, snel en goed klaargemaakt, met redelijk uitgebreide keus van sauzen. Soms verstaat de kok helemaal niets, en soms krijg je'm wat duidelijk gemaakt, bijvoorbeeld exta pittig ( saus wordt uit verschillende ingredienten samengesteld). Wel wat massaal, het is er meestal ook vrij druk. Met een groepje van minimaal 4 mensen is het een gezellige (eenvoudige) avond uit. De moeite waard om er eens heen te rijden.

83. Wij zijn er al verschillende keren geweest en het is toppie.

84. Nicole Roseboom

85. M.vd Broek

Het was de eerste keer dat ik ging wokken en zeker niet de laatste. Een zeer uitgebreide keus en het eten zag er vers en lekker uit. Ik heb er erg van genoten.

86. m. westerbeke

de beste tot nu toe