Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Biest-Houtakker verdeeld zijn.

R. Oosting

Het eten en drinken was heerlijk!
    Er mocht wel beter gelet worden op het bestek mee nemen. Maar toch een goede ervaring.

W.bergmans

♥ VALENTIJN. Op woensdag. Niks van te merken of te zien. Nog geen hartje niks.
    Dus had van ons valentijn etentje iets meer sfeer verwacht.
    Aleen met de rekening kwam er toeslag bij omdat het een feestdag was.
    Moet niet kunnen dit.

We hebben lekker gegeten, maar we zaten op een niet zo heel fijne plaats, vlakbij de airco waardoor het kouwelijk aan voelde. Heel de avond koud gehad. Verder was alles top!

Tamara Hermans

Prima tent. Alleen wel zorgen dat je buiten spits eet moment komt. Anders lange rijen. En erg gehorig.
    Nadeel... bij de plaat mag men zoveel als ze willen per keer nemen, beperk dit tot 1 of 2 gerechtjes per keer.

Heerlijk eten en zeer ruime keus.

Nou ik lees af en toe geen goede mailtjes, nou ik vind dit wok restaurant heel goed. Personeel in Wok Garden krijgen een 10 en de bedrijfleider een pluim er op, ga zo door.

Martin van Lieshout

Voor de eerste keer dat we hier kwamen klasse goed en gevarieerd eten gezellige ruimte en heerlijk gegeten.

Tilly van der Donk

oké, we hebben wederom genoten.

E janssens

Alles was oké, tot wij koffie gingen drinken.
    De cappuccino was niet om te... Het smaakte werkelijk nergens naar.
    Jammer, dat vergalt de hele avond.

Geweldig, dat jullie zoveel moeite doen, om bij een dieet van een gast toch alles zodanig te regelen dat de gast niet het idee krijgt dat ze een uitzondering is en niets kan en mag eten. Nee er was nog zoveel mogelijk bij jullie. Door jullie inzet hebben we allemaal genoten. De complimenten, speciaal voor Nancy en de Nederlandse kok achter de bakplaat.

Weer gegeten bij Wokgarden. Ondanks dat er gerechten op waren, hebben goed en lekker gegeten. Was de eerste keer in al die jaren dat we er komen, dat er gerechten op waren. Kan gebeuren, hopelijk niet te vaak😇

M claasen - vissers

Wij waren erg tevreden. Klein min puntje. Ik had voor 7 personen gereserveerd. Jullie zeiden voor 6 personen dus kregen tafel van 6. Heb reservering nagekeken en er stond echt 7 personen. Goed dat het niet te druk was, hebben toen een andere tafel gekregen.

Het is er gewoon fantastisch vandaar dat wij regelmatig bij Wok Garden gaan eten

Dit jaar alweer een paar keer geweest, iedere keer is het goed.
    Het hele team doet er alles aan om de klant het naar de zin te maken. Wij gaan meestal door de week, is het niet zo druk.
    Heb je een klacht, wordt deze als het kan opgelost.
    We komen hier al jaren en hebben altijd zeer goed gegeten.
    De zaak is afgelopen jaar verbouwd.
    Binnenkort gaan we er weer heen.

Wilma en Sjef van Alphen

Komen regelmatig daar eten, zowel door de week als in het weekend, maar altijd een leuke en gezellige sfeer.
    Er is voldoende keuze en niets is teveel als je er om vraagt. Personeel altijd even vriendelijk.
    Complimenten aan het gehele team en ga zo door.

man man man (zoals rob zou zeggen)

Mijn vriendin en ik waren hier uit eten,
    Wij komen zelf uit Zuid-Holland en zijn daar echt goeie woks gewend voor serieus 21+- 22 euro.
    Dus hadden voor 29 euro hoge verwachtingen eerlijk gezegd.

Dit was niet te eten weinig keus, koud eten, Pezen in vlees,
    Op elkaar gepropte vreetschuur.
    slecht bereid vlees wordt geen voorkeur gevraagd, (geef je het wel aan dan als nog pech).
    Oja pizza uit de supermarkt van die diepvries troep.
    Etc etc meer van dat soort supermarkt troep dat kan gewoon niet in een restaurant.

Lading olie op het eten,
    Eten had ook vaak weinig smaak
    En hygiëne is om te huilen vooral het toilet.

Dit is een dorps restaurant en vanuit nostalgie en pure gemeente kennisen en buren dat het goed loop,
    Omdat ze niet anders gewend zijn of als in familie tradities altijd gewend zijn hier te eten.
    Durf te wedden dat vanavond wat er que mensen zat 90% uit het dorp kwam.
    Anwb moet zich trouwens schamen die heeft ook geen smaak pupillen,
    Teveel over het asfalt heen zitten schuren denk ik
    Dit kan niet goed zijn.
    Voor de rest doet personeel wel hun best vriendelijk te zijn en netjes te bedienen.

Maar 29 euro is teveel 25 euro max en niet alleen doordeweeks maar standaard hele week dat is al ruim. Maar omdat ze geen andere wok in de buurt hebben snap ik dat ze gedeeltelijk prijs drijven maar overdrijven is ook een vak.

Hoop dat het verbeterd in de toekomst en ook al komen sommige mensen er jaren,
    Eerlijke feedback help ze heel goed wie weet hoeveel beter ze zullen worden.

Groet Piet en annie

Wij komen hier graag. Zijn er problemen worden ze altijd netjes opgelost.
    Meeste personeel is vriendelijk en beleefd.
    De nieuwe inrichting ziet er erg sfeervol uit.
    Team Wok Garden, ga zo door.

Corine vd Berg

Al sinds jaren heerlijk voedsel, vriendelijke bediening en een warm en gastvrij sfeertje.

Alles erg goed: eten, personeel, sfeer, snel geholpen bij bakplaat, wok, dus een topper

Heerlijk gegeten, maar waarom was de prijs zoveel meer meer dan normaal?

RogervanDen Heuvel

Het was goed verzorgd en fijn dat je binnen kan roken

van mierlo

Personeel is erg vriendelijk. Het eten is heel goed, alleen jammer dat er veel vis is waar wij niet zo van houden, maar keuze genoeg ook voor de kinderen en als iets op is wordt het gelijk aangevuld. Het was erg druk op eerste kerstdag, maar toch gezellig.

A v d Weegen

Het was heel goed. We hebben heerlijk gegeten. En de sfeer was heel goed. Eten zag er goed uit, en het restaurant is mooi ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar.

A. Bakker

Wij zijn vanavond, zaterdag 3 december, met familie een verjaardag wezen vieren; met z'n tienen. Het was erg druk en lawaaiig. Wij konden elkaar niet verstaan. Kapstok hing al vol met jassen. De zaal is volgepropt met tafels en stoelen. Weinig sfeer. Smalle doorgangen en lange wachtrijen voor de bakplaat en wok. Eten was ook niet goed. Biefstuk was te rauw, kip te droog en veel gerechten werden met heel veel verse knoflook (ongevraagd) geserveerd. Dit was voor ons de eerste keer en daar blijft het bij. Wij komen nooit meer terug.

Hr en Mw van Laarhoven

Het was weer gezellig druk, ook het buffet was heerlijk en netjes! Voor ons was het een speciale dag, wij waren op die dag 45 jaar getrouwd, dus we hebben echt genoten! Nogmaals heel speciaal. Zeker voor 'n herhaling.

Tineke slenders

Ben hier wel meer wezen eten. Is mijn eettent wel. Je hebt genoeg keuzes. Een tien waard.

A. Verhoeven

Heb daar nu enkele keren gegeten met familie / vrienden altijd complimenten van hun, maar van mij eigenlijk niet!! Ik zelf ben vegetariër, altijd als ik vroeg hebben jullie iets voor mij, dan was het ja witte rijst - friet - bami - en groentes. En wat denk je? De groentes werden in hetzelfde water gekookt als daar waar sommige vlees/visgerechten even ingingen. U begrijpt dat ik dit zéér smerig vind!! Groenten te moeten eten met bloedschilfers er aan :-((

En dan mag ik hier ook nog de volle mep voor betalen! Daar er voor dit geld géén soja of ander alternatief af kan, hebben we besloten om naar een ander Wok adres te gaan met wel respect voor vegetarische klanten, en ook all in voor een goede prijs.

E van den Bremer

We hebben twee dochters die glutenvrij moeten eten. We hadden daarom veel vragen en vooraf gebeld. Ze nemen de tijd om alles met je door te spreken en naar onze wensen te luisteren ook al was het weekend en dus vol werkte ze graag mee. Zeer profesioneel en eten smaakte erg goed.

De nare ervaringen van de mensen voor mij behoren denk ik tot het verleden. Afgelopen zaterdag weer prima gegeten met de hele familie. Super veel keus en alles erg vers en netjes. Voor die prijs mag je zeker niet klagen, ik vind het zelfs allemaal zeer luxe voor die prijs. In november gaan wij weer en ook deze avond zal weer helemaal top zijn!!

Van ons krijgen ze een dikke duim en onze complimenten.