Restaurant De Klink in Biddinghuizen

1232097812 27
1289402027 66
1368195321 58

1. Jolands

Na een half uur wachten om wat te bestellen zelf maar naar binnen gegaan om wat te bestellen. Dat kon niet. Zou iemand bestelling op komen nemen. Die kwam niet. Tweede poging binnen gedaan. Weer geen actie. Loopt 1 meisje in de bediening voor een compleet vol terras bij temperaturen boven de 22 graden. Klanten genoeg dus maar veel te weinig personeel! En ze lopen ook nog te mopperen tegen het meisje die de tafels afruimt dat ze harder moet lopen! Schandalig!
    Vorig jaar zelfde ervaring gehad! Ze snappen er dus niets van! Zo jaag je je klanten weg.....wij komen er nooit meer terug!

2. Aart-Jan en Teuni

De 1e x bij De Klink gegeten. Positieve ervaring waar we vaker gezien gaan worden. Lekker gegeten, gezellig gekletst met eigenaren.

3. Ria van Diemen

Zojuist heerlijk wat gedronken en appeltaart gegeten bij ons favoriete restaurant De Klink aan het Veluwemeer. 1e kerstdag genoten wij hier van een heerlijk kerstmenu met onze kinderen en kleinkinderen! Super gezellige bediening en gastvrouw.

Het is zeker een aanrader om op een gewone, gezellige manier zo'n voortreffelijk kerstmenu voorgeschoteld te krijgen. Gaan we zeker vaker doen.

Een aanrader dus!

4. Chris de smikkelaar

Ik heb net lekker gesmikkeld van een lekker zelfgemaakte appeltaart bij mijn lievelings restaurant De Klink. Als je lekker wilt eten moet je naar De Klink gaan.

Het is lekker en fijn om bij De Klink te zijn!!!

De beste.

5. Eerste kerstdag 2016.
    Gastvrouw vriendelijk, bedienend personeel drama, geen gezellige achtergrondmuziek. Duurde te lang voordat eten kwam. Kwamen erachter dat 90% van bedienend personeel kampte met een licht verstandelijke beperking. Op zich niet erg, had wel v.t.v. even gemeld kunnen worden. Vlees was redelijk rest diner en helemaal de vis was fantasieloos en kwam rechtstreeks uit de magnetron (kabeljauw uit de diepvriesvakken van de super). Inhoud glazen wijn veel te weinig en niet conform aan de standaard.

Prima gelegenheid om zomers op terras wat te nuttigen, niet om je kerstdiner gezellig te doen.

Gast.

6. 1e kerstdag, volle bak. Helft personeel heeft 0 ervaring en missen totaal de passie voor de horeca. Na meer dan een uur eindelijk het voorgerecht en totaal meer dan 4 uur gezeten voor 3 gangen. Eigenaresse zocht alleen maar excuses i.p.v. de vele kritiek serieus te nemen. Eten was van prima kwaliteit.

7. Eten prima maar voor 3 gangen bijna 4 uur gezeten. Service is dramatisch!!

8. Een bezoeker

Eens maar nooit meer,

- onvriendelijk personeel
    - onvriendelijk eigenaresse
    - lange wachttijd
    - bedorven vis
    - kleine hoeveelheid naarmate de prijs
    - brutale opmerkingen

etc etc

9. Lucilla Vink

Bijzondere locatie, gezellige sfeer en goed eten en drinken, gaan zeker terugkomen

10. Stefanie

Vanavond met z'n drieën gegeten bij Restaurant de Klink. Hele vriendelijke bediening. Leuk uitzicht over het Veluwemeer. Prijs-kwaliteitsverhouding ook heel netjes. Wat ons betreft een aanrader.

11. Kersten

Wij wonen in Nunspeet en komen met al onze gasten in De Klink.
    Super! De sfeer, het eten en de rust.
    Rini en Noël

12. Fam. van S

Feestje voor 20 pers. gehad. Mooie zaal, schitterend uitzicht over water, eigen ingang/garderobe/toiletgroep. Zoals afgesproken koffie/thee met gebak, drankjes met knabbels, koud /warm/dessert buffet, alles even heerlijk en goed getimed opgediend. Prima bediening, kortom alles voortreffelijk! Echt een aanrader voor een partijtje!!

13. Fam van Woensel

Op donderdagavond heerlijk gegeten met onze kleindochters. Goede bediening en al onze wensen werden vervult. Een aanrader.

14. Truus en André de Roode

We hadden een familie verjaardag te vieren moeder 93 dochter 60 op dezelfde dag jarig! Van te voren besproken wat we zouden doen, althans het advies was zo goed dat wij ons helemaal hebben laten leiden. De ontvangst in "de woonkamer" is intiem de welkomst drankjes stonden direct klaar. Het voorgerecht was een waar culinair feestje en binnen een paar minuten opgediend voor ja drieëndertig personen! Keuze uit vier hoofdgerechten, en weer 33 personen binnen een paar minuten het hoofdgerecht op tafel. Erg smakelijk en van goede kwaliteit en met alles erop en eraan. Het dessert was een buffet en daarmee een tweede hoogtepunt van de avond. En alles in een ontspannen sfeer met een perfecte bediening. O ja en glutenvrij is heel gewoon. Koffie of thee als afsluiting. En de rekening voor 33 personen... heel redelijk. Een aanrader.

15. Anoniem

Afgelopen week hier een hapje gegeten. Service was snel en met een glimlach, het eten smaakte verrukkelijk. Een aanrader van de ijsjes is de Notenkraker. Al met al een erg plezierige avond gehad. Wij raden dit restaurant zeker aan en komen vast nog wel terug.

16. Rond 19.00 uur aangekomen bij De Klink. Het lijkt wel gesloten maar toch blijken zij geopend. De kok en 2 bedieningsmedewerkers staan ons op te wachten. Wij zijn op dat moment de enige passanten (op aanraden van een kennis zijn wij hier terecht gekomen). Het is net te koud om buiten te zitten dus gaan binnen aan de kant van het Veluwemeer zitten. De "zaal" is leeg, ongezellig met oubollig meubilair, het terras biedt een troosteloos uitzicht hier staan oude kapotte stoelen en tafels.

De bediening is vriendelijk brengt onze drankjes en de kaart. Wij bestellen 1 keer de groentenquiche Schnitzel de Klink en frietjes met kipnuggets en appelmoes. Mij werd gevraagd of ik frietjes of gebakken aardappeltjes wenste en koos voor de gebakken aardappeltjes. De gerechten werden opgediend met de bijhorende garnituren: gebakken krieltjes, bruinachtige worteltjes en een schaaltje sla. Bij de groentenquiche kregen wij verder geen garnituur, erg fantasieloos. De Quiche smaakte naar weinig en het sausje dat erover was gedruppeld was echt niet lekker. Bij schnitzel de Klink verwachtte ik nogal wat maar helaas. Een slecht gebakken bleke met bruine randen schnitzel met daar onder enkele gebakken uitjes, spekjes en champignons in een beetje jus... de aardappeltjes waren even in de braadpan geweest maar smaakte naar voorgekookte uit blik getrokken krieltjes. De worteltjes waren niet oranje maar bruin, van het lange koken of het vele opwarmen? Het schaaltje sla werden we al niet vrolijker van, 3 schijfjes geribbelde augurk, 2 plakjes komkommer en 2 partjes tomaat op nog geen kinderhandje vol sla.

Al met al geen culinaire ontdekking hier. Overigens vond de bediening onze kritiek niet in overeenstemming met alle levende gasten die ons voor zijn geweest. Maar goed.. wat goed is moet je niet veranderen. Ik hoop wel dat de uitbater dit leest en dan eens kritisch de genoemde punten nagaat. Succes.

17. G 10 punten

Geweldig goed restaurant! Mooie ambiance. Goede dessert kaart vooral de coupe de klink. Bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.

18. Teleurstellende ervaring. Het is een top locatie maar de eigenaar is hier niet van bewust. Terras ziet er onverzorgd uit en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Erg jammer.

19. Service ;-( Ze snappen niet dat horeca een kwestie van sfeer en gezelligheid is (zwarte grond viert hier hoogtij).. jammer hoor. Super locatie.. super locatie voor mensen die passie hebben voor de horeca! Het leeft niet.. heel erg jammer :-( Onsympathiek personeel.

20. We hebben een heerlijke avond gehad in restaurant de Klink. We hadden het maandmenu besteld. Heerlijke kalfspastrami, kabeljauw met boter/citroen saus en een aardbeien dessert. Prima prijs/kwaliteit! Eén menu was glutenvrij en dat was heel goed aangepast. Prettige bediening en een fantastisch uitzicht over het Veluwemeer.

21. ivm schoolreisje kind naar Walibi gewerkt bij "De Klink". Hartelijke ontvangst, rustig gewerkt (gratis stroom en wifi), prettige bediening en goed gegeten. Uitzicht over het veluwemeer, (sfeer een 7 vanwege het slechte weer en de weinige bezoekers). Uiensoep was lekker en de boerenomelet heft eveneens goed gesmaakt.

22. Ontevreden

Bij aankomst werd het drinken opgenomen. Er was geen kaart voor het drinken. Na een half uur de menukaart gevraagd. Ze kwamen het brengen. Glas was leeg maar er werd niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden.

Na een uur werd nog steeds niet gevraagd of we nog iets wilden drinken en ook werd de bestelling voor het eten niet opgenomen. Dit terwijl twee mensen van de bediening niks aan het doen waren.

Na een uur en een kwartier ben ik naar binnen gegaan en heb ik om de rekening gevraagd. Betaald en ben weg gegaan. Al met al ben ik er meer dan uur geweest, en heb ik één keer drinken kunnen bestellen. Ik ben ergens anders gaan eten.

Kom hier nooit meer!!

23. Na een dagje Walibi (Rest. de Klink zat op minder dan tien minuutjes rijden van het pretpark) hebben wij hier samen gegeten. De Klink doet denken aan een omgebouwde huiskamer en is een kleinschalig restaurantje. Klaarblijkelijk heeft de eigenaar zich wel degelijk iets aangetrokken van zijn ontevreden gasten, want van de slechte recensies vonden wij niets terug. De wc's waren keurig schoon en de bediening was alert en vriendelijk. Het wachten duurde niet lang, ondanks het feit dat er ook een delegatie van zo'n 60 man bezig was in een ander deel van het restaurant. Hieruit kan ik niet anders dan concluderen dat we te maken hebben met een goed georganiseerde keuken.
    De sfeer vonden we echter wat achterlopen op het hele geheel. Het terras was niet aangekleed en miste nog wat "gezicht". Mocht je nou iemand zijn die daar geen last van heeft dat de bloembakken ver te zoeken zijn, dan is dit een uitstekend restaurant voor je.
    After all: Gerechten zijn niet enorm uitzonderlijk maar van goede kwaliteit. Prijzen lagen wat aan de hoge kant, voor een zalm leg je bijna €19 neer en voor een varkenshaas €21. Er was inderdaad geen commode aanwezig. Personeel heel vriendelijk, eten snel aanwezig. Wij vonden het te netjes om door te gaan voor kindvriendelijk.

24. 4 augustus '13. TOP!!!

Wat een negativiteit lees ik hieronder, er kan overal iets mis gaan. Maar om dat nou zo breed uit te meten vind ik een beetje een minne zaak!

Zelf kom ik al 15 jaar bij de Klink. De locatie is ongelooflijk! De bediening is altijd snel en vriendelijk. De toiletten heb ik nog nooit vies gezien. Zelfs gisteren niet, terwijl het vreselijk druk was. We hebben op het terras aan het water verrukkelijke mosselen gegeten. Als ik bij de Klink ben heb ik het gevoel dat ik op vakantie ben!!! Ik word daar verwend. Lucienne en personeel, heel erg bedankt weer en tot snel!!!

25. Wim Welgraven

Al jaren kwamen we met plezier in de Klink. Vandaag 28 juli 2013 hadden we ons verheugd op het etentje bij de Klink. Het werd een grote teleurstelling.
    We kwamen om 17.15 uur en het was niet druk. Nadat we ongeveer een kwartier op het terras hadden gezeten, ben ik binnen aan een aantal bij de bar verzamelde persoolsleden gaan vragen of ze tijd hadden om een bestelling op te nemen. Het bleek dat men nog niet gezien had dat 1 van de vele lege tafels bezet was.
    De wijn arriveerde en direct bij het op tafel plaatsen landde er een wesp in. De wijn werd direct meegenomen en naar later bleek werd hetzelfde glas wijn, nadat de wesp er uit was geschept, weer terug gebracht. Toen ik daar een opmerking over maakte kreeg ik alsreactie: dat doen we alijd zo. De wijn is nog prima te drinken.
    Het hoofdgerecht werd geserveerd. Een 1/2 portie varkenhaas bleken twee stukjes vlees ter grote van een kleine eetlepel. Het garnituur........ Voor twee personen 2 toetjesschaaltjes, 1 met een gemengde salade en 1 met vier kleine stukjes brocolie gecompleteerd met twee cafatariazakjes mayo.
    Schandalige prijs product verhouding.
    U begrijpt......voor ons geen Klink meer (en ook geen aanbeveling)

26. Wat een vreselijk onvriendelijk restaurant met dito personeel. Ze snappen echt niets vh horeca-vak. Het eten was karig weinig bijzonders. De locatie is prachtig aan het water, maar daar is ook echt alles mee gezegd. En dan de toiletten....te smerig voor woorden en ze beschikken niet eens over een mogelijkheid om je baby te verschonen, personeelslid zei "leg je dr toch ff op de grond in t toilet"....voor ons nooit geen De Klink meer.

27. Miranda 469 punten

Tijdens een verwenweekendje vorige weekend hier uitgekomen. In eerste instantie zat het vol waardoor we weer gingen. Maar halfweg de parkeerplaats kwam de serveerster ons vertellen dat er net een plekje vrij kwam. Nou geen spijt van dat we teruggelopen zijn. Een mooie ambiance met nog linnen tafellakens en juist ingedekt. Het drinken kwam snel maar helaas op het eten wel wat lang moeten wachten, maar het was dan ook echt druk.
    Het eten was erg lekker en goed verzorgt. Mooie keuze ook wanneer je voor het goedkopere 3 of 4 gangen menu gaat. Wanneer je hier in de buurt bent, ga hier dan gerust een hapje eten.

28. M A Duvivie

Met de kerst bij de klink gegeten, het eten was lekker maar helaas te zout. Ontzettende leuke bediening. Na afloop een verrassing voor de volwassenen mee en voor de kinderen ook. De zaal was ook erg leuk versierd.

29. Op het terras chagrijnige bediening en aangebrande sate.
    Helaas geen gehoor bij bediening.

1,3
  30. Een mooie nazomer avond op De Klink beleefd.
    Prachtig uitzicht en op het terras kan je met je blote voeten in het gras zitten...
    Heerlijke mosselen, zoveel je wilt, gegeten, alles zeer smakelijk bereidt. Prima huiswijn/bier
    Lucienne en team bedankt voor jullie vriendelijke en gastvrije ontvangst

31. Kom wel vaker hier. Maar wat gaat dit restaurant toch achteruit. Kleinere porties. Vorige week bleek ons voorgerecht niet te kloppen. En erg weinig patat dat grotendeels in het vleesnat lag. Hierdoor werden ze zacht. Het vlees had men duidelijk niet laten rusten, anders hadden de sappen zich goed verdeeld en niet over het bord uitgelopen. Mayonaise gevraagd, maar werd vergeten.
    Het personeel heeft een eigen tafel. Als ze daar met elkaar zitten te praten of te eten, willen ze de gasten nog weleens vergeten. De personeelstafel zou naar mijn mening wat minder prominent aanwezig mogen zijn. Het gesmak en geklets van het personeel hoef ik niet te horen. Voorlopig geen De Klink meer voor mij.

32. thea 21 punten

Geen leuke ervaringen gehad in dit restaurant.Bij binnenkomst wilden we iets vragen maar ze zeiden we zitten te eten vraag maar aan een collega.Wij wilden weten hoe lang het ong zou duren voor we konden eten maar de serveerster kon alleen als antwoord geven de ene keer duurt het lang en de andere keer kort. Het was erg druk maar wij vonden dat nog wel meevallen dachten dat het om gebrek aan personeel ging.Ze had het ook even kunnen vragen in de keuken zou een stuk klantvriendelijker zijn. Hebben het er maar opgewaagd Het eten was redelijk, niet goed warm de worteltjes zelfs koud.Wij vonden de portie's ook erg klein.
    Het sanitair was vreselijk zelden zo'n vieze toiletruimte gezien.
    Het toppunt was dat een gezin naast ons wilde plaatsnemen en vroeg kunnen we hier zitten we willen een hapje eten waarop de serveerster zei "Ja dat willen ze allemaal". Nooit meer naar de Klink.Jammer van zo'n mooi restaurant op zo'n geweldige locatie met zulk slecht personeel.

33. Zonder overleg werden de bestelde entrecoutes vervangen door tournados. Die waren maar liefst 10 euro duurder.
    Een de bestelde aspergemaaltijd met een lamsboutje was een teleurstelling. Asperges in de jus en een wat dunne fliedertjes lamsvlees. Geen boutje te zien.De honing-tijm saus was vervangen door jus. Positief waren we over de vriendelijke bediening en de excuses voor de vergissingen (gratis koffie) Toch zullen we hier nooit meer gaan eten. Jammer omdat de ervaringen in het verleden wel positief waren.

34. Verheijen

Met de familie gaan eten naar wij een mindere recensie hadden gelezen. Prima beslissing, kregen 2 kaarten wat de keuze niet gemakkelijker maakte. Heerlijk gegeten en zullen dit aanraden aan onze vrienden.

35. familie Groenewegen

Na een bezoek aan het Koningin Wilhelminabos, waar 2 dierbare familieleden worden herdacht, streken we aan het einde van de middag gevieren neer bij De Klink. Daar werden wij uitermate vriendelijk bediend in een gezellige ambiance.
    De drank en het eten voldeden ruimschoots aan onze verwachtingen en voldaan vertrokken wij 's avonds naar het westen. Thuis ontdekte mijn echtgenote dat zij een voor haar dierbare shawl in De Klink moest hebben laten hangen. Het plegen van één telefoontje gaf uitsluitsel en zonder moeite werd deze shawl per post naar ons gezonden. Wij zijn mede daarom zeer tevreden en uitermate gecharmeerd van restaurant De Klink, dat wel degelijk service in het vaandel voert

36. Wanneer ik de afgelopen jaren bij restaurant de Klink te gast was, kwam ik daar met een voldaan gevoel van terug. Dat gevoel probeerde ik ook te delen met gasten die mij vroegen naar een eetgelegenheid met allure. Met dat in het achterhoofd heb ik gisteravond in de Klink gezeten. Ik ben met een deceptie en zwaar teleurgesteld huiswaarts gekeerd. De allure van weleer heb ik gemist. Een bediening die niet de charme van het vak uitdroeg, waaronder servicegerichtheid. Het bestelde gerecht werd niet geserveerd maar in een kille ambiance neergezet. Een hoofdgerecht zonder opsmuk op een bord, veel te weinig bijhorende groente en aardappeltjes. Het afmaken van het geheel hebben we maar ovegeslagen. Wij zijn eerder vertrokken. Ik ben geschrokken van dit beeld en durf deze gelegenheid op deze wijze niet meer aan te prijzen aan een ieder die niet in Flevoland bekend is en vraagt naar een lokaliteit voor een hapje en een drankje.

37. Afgelopen zaterdag hebben wij een uitstekend verzorgd en bijzonder gezellig feest gehouden met 60 vrienden, collega's en familieleden.

Bediening was zonder meer goed, het eten zo mogelijk nog beter!

Ons werd voldoende ruimte gegeven om zelf voor muziek te zorgen en ook de sluitingstijd bleek flexibel.

Kortom: niets dan lof! Over 5 jaar weer?

38. Gisteravond zijn wij met een groep mensen (35 pers.) bij restaurant De Klink wezen eten. Er was een geweldig uitgebreid warm en koud buffet voor ons klaar gemaakt.

Zowel van mij als van alle anderen waren de reacties meer dan goed. Elk jaar gaan wij voor de Kerst ergens uit eten, maar dit keer overtrof het alle andere keren.

Kortom helemaal top!

39. We komen nu al zes jaar bij het restaurant en vinden het een geweldig restaurant qua kwaliteit, ambiance, klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en prijs - kwaliteitsverhouding.

Deze vakantie zijn we er zelfs vier keer geweest en steeds was het echte top.

Wil je dus echt genieten en wil je ook de tijd ervoor nemen, dan is de Klink een echte aanrader.

40. dennis en marjon

Ook gisteren prima gegeten in een goede ambiance met een schitterende panorama view. Bediening goed, eten voortreffelijk voor een redelijke prijs! Als het druk is moet je nu eenmaal wat langer wachten, dat is bij de ns, op de weg en ook in menig restaurant. Ons stoort het niet. Zeker niet met zo'n uitzicht. Volgende keer Biddinghuizen gaan we zeker terug.

41. lisa 11 punten

Gister hebben we lekker op het terras geszeten met het mooie uitzicht over het Veluwemeer. Helaas was de bediening hier slecht. Er liep te weinig personeel rond en ze waren onvriendelijk. Het duurde een hele tijd voordat we werden geholpen. En we wouden de baas spreken maar die stond gewoon achter de bar i.p.v dat ze zelf meeloopt. Aangezien er personeel rondloopt die onervaren zijn. Ik heb het wel eens beter gehad daar. Verder was het eten wel erg goed, mijn complimenten.

42. Genoten van een prachtig uitzicht op het Veluwemeer. Ruime zitplaatsen en een vriendelijke deskundige bediening.

De lunch was heerlijk. Kortom een aanrader om hier het een en ander te vieren!

43. M. de Jong

Beste lezers,

Wat een prachtig uitzicht heb je vanaf het terras. In de hoek van de kade zie je een zwaan broeden, prachtig die natuur.

We dachten we gokken het er weer eens op. Na een aantal mislukte pogingen om met dit restaurant telefonisch in contact te komen (gaat wel over, maar neemt niemand op), terwijl ze vanaf juni 7 dagen per week open zijn van 10-21 uur, hebben we de gok genomen om er zo heen te fietsen.

Aangekomen gingen we op het terras zitten. Tafels waren vies, stoelen nat en smerig, tja, dat schiet niet echt op. Wij vragen of de stoelen en tafels schoon mogen, moesten we maar onder de druivenstruik gaan zitten want als ze continu regen voorspellen maken ze hier dus de stoelen niet droog en schoon, lekker klantvriendelijk.

Dus er maar voor gekozen om plaats te nemen, duurt het eerst 10 minuten voordat er iemand bij ons komt om ons drankje op te nemen, tenslotte nog eens 10 minuten voordat de koffie er is en dat terwijl het personeel zat te eten en er weinig mensen aanwezig waren.

Onze lunch was goed, we hadden een broodje zalm en een bol met ham, ui en brie, erg lekker.

Maar de service, bediening, pffff, die laat hier dus nog steeds, na ons vorige bezoek, te wensen over, er viel niet te discussiëren over een tafeltje in de zon, werd niet schoongemaakt, jammer allemaal, dit gaat jullie klanten kosten, leef je in de situatie van de klant in, die komt tenslotte jullie salaris bregen.

Medewerkers van de Klink, doe er wat aan/mee.

Mvg.

44. De ligging van de Klink is prima, echter onze ervaring van gisteravond was niet erg positief.

De bediening is vrij jong en onervaren. Iedereen moet natuurlijk de kans krijgen om te leren, maar het kwam af en toe wel wat knullig over. Een van de obers stond voor onze neus een sigaretje te roken, later bleek dat dit zijn eerste dag was. Het voorgerecht (witlofsoep) was heerlijk, de rundercarpaccio daarentegen kreeg wat mij betreft een hele nieuwe dimensie..viel erg tegen.

Het hoofdgerecht (varkenshaas) was erg karig, ook de garnituur (1 klein schaaltje patat / groente) was erg magertjes. Vervolgens een paar keer moeten vragen waar ons drinken en de extra patat bleef. De oudere ober (kok?) kwam erg arrogant op ons over. De prijs/kwaliteit verhouding was dan ook om te huilen. Terug in de auto hadden we echt het gevoel dat we bestolen waren.

De ligging is dus prima, je kunt lekker aan het veluwemeer wat drinken, maar voor de keuken zou ik voortaan doorrijden.

45. Wij hebben met z'n zevenen mijn verjaardag gevierd. Heerlijk gegeten en gedronken. Bediening goed en vriendelijk. Leuk uitzicht over het Veluwemeer. Kortom, wij zijn erg tevreden.

46. We hadden gereserveerd om 19.00 uur en om 21.00 uur hadden we alleen nog maar 2 voorgerechtjes gegeten.
    Het is niet de eerste keer dat dit onze ervaring is.
    Toen we de bediening aanspraken dat we het toch wel erg lang vonden duren, werd ons verteld dat wij een 5-gangen menu hadden besteld en dat ze er niets aan konden doen.
    We gingen weer naar de warme kant volgens de eigenaar en dan sluit je weer achteraan in de rij.
    Erg jammer.
    De eigenaar had weinig inlevingsvermogen en gaf nogmaals aan dat het onze eigen schuld was!
    Inmiddels begon de tafel naast ons ook te klagen over het lange wachten.
    Toen besloten om maar naar huis te gaan, want we waren in de keuken nog niet aan de beurt voor onze 3de gang.
    O ja, de mosterdsoep was erg scherp. Het koude voorgerechtje was wel lekker.

De eigenaar heeft ons ook teveel berekend voor een soepje en een voorgerecht. (zag ik achteraf op de site)

Kortom, een behoorlijk vervelende ervaring en wat ons betreft: de volgende keer dat we iets te vieren hebben doen we dat duidelijk niet daar.

Mijn advies : als je het niet aankunt in de keuken geef dan aan dat je vol zit en geef een klant niet de schuld.

Jammer dat zo'n mooie plek zo slecht met zijn klanten omgaat.
    Mensen van De Klink: doe hier iets mee!

47. Bediening weinig gastvrij.
    Omdat wij buiten zaten en 2 van ons de mensen binnen recht zaten aan te kijken, het tafeltje een kwartslag gedraaid.
    Dit werd duidelijk niet op prijs gesteld. Met de opmerking 'wij zetten niet voor niets de tafels zo neer' moesten wij het doen.
    Voorgerecht prima.
    Hoofdgerecht geserveerd met zeer weinig bijgerechten: 1 klein schaaltje van alles voor 3 personen.
    Wel aangeboden dat we konden bijbestellen: serveer dan meteen iets meer.
    Mosselen erg weinig, erg klein en eigenlijk alleen zout van smaak.
    Andere hoofdgerechten redelijk van smaak.
    Aangegeven dat we niet tevreden waren over de mosselen. De hoofd serveerster gaf aan dit jammer te vinden, excuses ontbraken en vervolgens kwam ze enige minuten later terug met de rekening en zei 'u wilde betalen'.....
    Terwijl wij best nog iets na wilden bestellen.

48. jan 137 punten

Veel pretenties, maar zeer wisselend nivo, vooral de bediening.

Valt meestal tegen.

49. Leuke zaak op een schitterende locatie. Echter, nog nooit zo slecht gegeten. Vis gortdroog en totaal verkeerd gebakken en gekruid. Broccoli niet gaar (is ook een kunst om broccoli niet gaar te krijgen). Zo'n kok zou ik gelijk ontslaan.

50. Wij hebben hier gisteravond met z'n vieren heerlijk gegeten en dat terwijl ik zoutloos moet. Voortreffelijk en een leuke bediening door de gastvrouw zelf.