Nieuwste foto's in Biddinghuizen

Laatste updates in Biddinghuizen

1. Nathan Lucassen's profielfoto
    Nathan Lucassen heeft een recensie geschreven voor Potenza

Nathan Lucassen

De pizza’s waren sompig en nat sparibs waren niet te vreten het enige wat een beetje lekker was was de koude patat.

2,2
  2. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Beachclub NU

Genoten van het arrangement proef de lente het was geweldig complimenten voor de bediening en de koks in de keuken.
    Het was erg gezellig complimenten een 10 waard.

3. Richard Jonker's profielfoto
    Richard Jonker heeft een recensie geschreven voor Beachclub NU

Richard Jonker

Heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding perfect

4. Ab Alblas's profielfoto
    Ab Alblas heeft een recensie geschreven voor Dorhout Mees

Ab Alblas

We ontvingen een heerlijke lunch, met een goede service en een redelijke prijs. Heerlijk op het terras onder een parasol.

5. Fenna's profielfoto
    Fenna heeft een recensie geschreven voor De Harder

Deze restaurant was heel racistisch. Wij hadden ruzie met de chef kok en alle andere personeel. De chef was niet goed in zijn hoofd en heel onbeleefd. Wij hadden besteld en we moeten anderhalf uur bijna 2 uur wachten op onze bestelling met kinderen. Die willen eten. Slecht en racistisch. Niet komen hier.

6. Ineke van de Wetering's profielfoto
    Ineke van de Wetering heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Bremerbaai

Ineke van de Wetering

Gisteren een fantastisch feestje in Strandpalviljoen Bremerbaai..
    Wat een prachtige locatie om feestjes te geven. Compliment voor het team dat voor de drankjes en hapjes zorgde. Het was daar fantastisch vertoeven.
    Afz een feestganger👍

7. Hennie van Veen's profielfoto
    Hennie van Veen heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Bremerbaai

Hennie van Veen

Zonder reserveren met 2 personen naar Bremerbaai. Het staat immers op de site dat je niet hoeft te reserveren voor minder dan 10 personen. "Reserveren voor een klein gezelschap is niet nodig! Behalve als je met een groep van meer dan 10 komt, of wanneer je een feestje wilt vieren! " Https://www.bremerbaai.nl/contact.
    Wij die altijd reserveren komen helaas bedrogen uit! "O ja, staat dat op de site? Ja, vol is vol". We hebben lekker gegeten bij een concurrent!
    Slechte beurt Bremerbaai.
    Reinder en Hennie ven Veen.

8. Wim Wevers's profielfoto
    Wim Wevers heeft een recensie geschreven voor Beachclub NU

Wim Wevers

Het mergelland buurt feest fantastisch erg gezellig bediening een 11 eten een 11 kan niet beter.
    Lof voor personeel en koks in een woord fantastisch.
    We komen vaker toppie wat een service.

9. Pascale's profielfoto
    Pascale heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Bremerbaai

Gisteren met een vriendin wezen lunchen. Waren wat huiverig vanwege een aantal slechte recensies, maar tegendeel bleek waar. Super vriendelijke bediening, echt heerlijk gegeten. En het plekje is bij mooi weer natuurlijk erg fijn. Echt genoten!

10. cees's profielfoto
    cees heeft een recensie geschreven voor De Klink 2.0

Wij hadden restaurant de klink2.0 Uitgekozen voor het vieren van een 60-jarig bruiloft-feest. Wij waren met 39 personen. Het gehele restaurant was exclusief voor ons gereserveerd! Wij hadden een geweldig buffet (wat wij zelf nog wat konden aanpassen) voor 34.90 Pp en voor de wijnen en bieren een vaste prijs afgesproken. Het was heerlijk weer en gebruikten ook het gehele terras. Het koude buffet werd apart geserveerd. De visschotel was bv fantastisch met paling en zalm. Omdat de paling hard ging werd die later nog aangevuld. Klasse! Daarna het warme buffet. Kannen water op elke 8-persoonstafel. De kwaliteit van de gerechten was uitmuntend en heel sfeervol opgemaakt. Bediening geweldig. Een heel grote aanrader! Ga er eens langs de locatie aan het water is geweldig.

11. Babet's profielfoto
    Babet heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Bremerbaai

Eten was goed, maar de bediening was heel onvriendelijk. Het was druk en wij wilden graag even wachten op een tafel, binnen wachten mocht niet (?). Vervolgens wachten wij bij de ingang, waarop een zucht van een meid van de bediening volgde. Vervolgens horen wij dat er tegen een andere collega wordt gezegd: gaan ze nou echt wachten? Voelden ons totaal niet welkom, aan de gastvrijheid van de bediening zou zeker wat gedaan moeten worden.

12. Karin 's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Bremerbaai

Onlangs gezellig met een vriendin en onze kinderen na een middag op het strand langs de snackbar voor patat en ijs.
    Helaas eindigde onze leuke middag hierdoor in een fiasco! Mijn vriendins bestelling werd opgenomen, maar we wilden natuurlijk met de hele groep tegelijk eten. Maar vervolgens liep het personeel weg en negeerde ons totaal. Ze stond voor onze neus maar keek weg en reageerde niet. Heel vreemd, nog nooit zoiets meegemaakt. Pas nadat de bestelling van mijn vriendin werd gebracht, werd doodleuk gezegd dat de frituur was gesloten.
    Pas toen de manager erbij kwam, werd gezegd dat het personeel eigenlijk helemaal geen frituur mocht bedienen. Er werd erg onvriendelijk gedaan alsof de situatie onze schuld was. Uiteindelijk werd er met gemopper toch wat klaargemaakt, maar de patat was oudbakken.
    Bij het ijs werden de lepels vergeten. Moesten we weer op het belletje drukken en lang wachten. Zeer onkundig, onvriendelijk en te jong personeel. Ik ga hier nooit meer heen.

13. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Bremerbaai

Ik heb twee slechte ervaringen. De eerste keer was ik er met een vriendin. Ik bestel bij een jong meisje dat er niks van snapt. Ze gaat uiteindelijk mijn bestelling klaar maken en laat mijn vriendin staan. We roepen en bellen en ze kijkt ons aan maar negeert ons verder. Ondertussen plaatsen ze een bord dat er blijkbaar geen patat mag worden besteld omdat het meisje te jong is om te bakken (14!!) ik krijg mijn patat en dan reageert ze pas op ons. Ik zeg wij willen samen eten zij wou ook bestellen. Ja dat kon opeens niet meer. Ik kreeg echt amper contact met haar dus naar binnen gelopen. De manager reageert geïrriteerd dat hij nu moet bakken en pauze heeft ofzo (niet erg klantvriendelijk) uiteindelijk bakken ze bij. En krijgen we het zwijgend naar ons toe met chagrijnige blikken.
    Twee weken later er met familie. Bestellen voor bijna 100 euro. Vragen duidelijk O.a 4 emmers patat. Mijn zus vraagt om paar losse lege patat bakjes erbij voor de kinderen. We krijgen 1 emmer en 6 lossen bakjes🤷‍♀️ We lopen later terug omdat we dus sowieso 2 emmers misten en 2 frikandellen. Alles kwam ook gespreid dus de familie at koud eten. De manager gelooft ons niet en zegt dat we dat niet betaald hebben!! Bijna 100 euro betaald en beschuldigt worden van liegen! Het eten met de familie was totaal ongezellig zo.
    Jullie personeel is echt waardeloos!! Zo ga je niet met klanten om! En zet er niet zulke kleine kinderen neer. Jammer van de prachtige plek.

1,8
  14. Vincent de Leeuw's profielfoto
    Vincent de Leeuw heeft een recensie geschreven voor Beachclub NU

Afgelopen zondag heerlijk genoten van een 5-gangen verassingsdiner. Erg lekkere wildgerechten met goede uitleg en ruim genoeg. Vriendelijk personeel met kennis en fantastisch uitzicht over het Veluwemeer. Zeker een aanrader!

15. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Beachclub NU

De sfeer en de bediening waren geweldig. Het voorafje en de toetjes waren heerlijk, we werden zeker verwend. Het hoofdgerecht: streekgerecht hert met lekkere gamba's perfect bereid. Personeel doet alles aan hygiëne en de corona maatregelen.

Top locatie en aanrader

16. Stef's profielfoto
    Stef heeft een recensie geschreven voor Amola Pizza

We hadden 2x pasta carbonara en 1x een grote kapsalon zonder sla besteld. De pastasaus zelf was goed van smaak alleen erg dun. De kapsalon was qua smaak redelijk. We hadden aangegeven zonder salade. Tot 2 keer toe zat dit er wel op. Erg jammer.

17. Restaurant Beachclub NU's profielfoto
    Restaurant Beachclub NU heeft gereageerd op een recensie van Beachclub NU

Goedemiddag Rocco,

Jammer dat u dit via eet.nu aan ons laat weten...
    Nu kunnen wij niks meer voor u betekenen

Met vriendelijke groet, Team Restaurant Beachclub NU

18. rocco's profielfoto
    rocco heeft een recensie geschreven voor Beachclub NU

Erg lang moeten wachten op bakje thee en cappuccino, minimaal 25 minuten... Ook jammer dat het simpele eten niet goed was. De broodjes van het "broodplankje" waren zo hard als stenen waar je gewoon je gehemelte aan bezeerde. En de tomaten soep, zat totaal geen smaak aan. Het personeel was wel vriendelijk!

2,5
  19. Caro's profielfoto
    Caro heeft een recensie geschreven voor Zuid Zoet Zout

Goede kwaliteit, toegankelijke menukaart met een eigen touch en fijne service.

20. Bohez's profielfoto
    Bohez heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Bremerbaai

Geweldige keuken en een zeer goede en vlotte bediening en alles voor een redelijke prijs.