De Open Keuken in Beverwijk

Recht tegenover Restaurant de Open Keuken zijn er 10 parkeerplaatsen voor onze gasten. Deze zijn beschikbaar gesteld door de Hartekamp groep.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Open Keuken

1202221216 96
1478619195 91
1633402063 92

1. ASchellingerhoudt

Open keuken, goede sfeer, heerlijk eten, vriendelijke bediening.

2. Thomas Bekker

Ivm met mijn autisme en slecht gehoor van mijn date heb ik gevraagd voor een zo rustig mogelijk plekje. Dit is geregeld door De Open Keuken! Daarvoor dankjewel. We hebben een prachtige tijd gehad, erg genoten van het eten. De bediening was erg zorgzaam en de chef heeft nog gedag gezegd bij het vertrek. Zeker de moeite waard om weer naartoe te gaan.

3. Goddelijk gegeten! Erg leuke bediening en vriendelijke chef die met veel passie zijn kennis over het eten deelde en kwam vragen of alles naar wens was. We hadden een geweldig leuke serveerster die ons met veel plezier de hele avond heeft geserveerd.

Chefs en bediening dankjewel voor de leuke avond, en voor de serveerster veel succes op de hotelschool!

4. Wil Korevaar

Wij hadden voor 4 personen een kerstdiner besteld maar belandden in covid quarantaine. We wilden de bestelling anuleren en kregen het aanbod om voor 2 personen het diner bij ons te bezorgen zodat we toch Kerst konden vieren. TOP. Keurig afgeleverd en heerlijk gegeten.

5. Sonia van Soolingen

6. Sonia van Soolingen

7. Martijn Hamer

8. Hilda Rosman

9. De Opschepper

10. Jack Custers

11. Theo

12. Hans en Carin

Gisteren weer vanouds lekker gegeten bij de Open Keuken in Beverwijk. De verbouwing, met name het geluidsabsorberende plafond, heeft enorm geholpen bij het reduceren van het omgevingsgeluid in het restaurant. We kregen op ons verzoek ook nog een prima plek toegewezen. En het eten was er vanouds heerlijk. We hebben inclusief onze gasten weer volop genoten.
    Hans en Carin

13. Aanrader!
    Vanavond hier voor t eerst gegeten en in één woord voortreffelijk. Heerlijke kalfsentrecote gehad en partner een t-bone. Huisgemaakte friet en verse groente. Vriendelijke, attente bediening en fantastisch weer.
    Waarom verder zoeken als t om de hoek prima is?
    We komen zeer zeker terug!

14. Ik ken dit restaurant nu 6 jaar en altijd lekker en goed gegeten. Sinds 1 jaar ben ik helaas bekend met een uitgebreide voedselallergie.
    "De Open Keuken" is 1 van de 2 restaurants waar ik onbezorgd en zonder problemen kan eten en zelf niet hoef na te denken wat ik wel of niet mag eten. Ik maak myn lijstje wat ik niet mag en deze komt dan by de kok terecht.
    De kok overtreft zichzelf elke keer weer. Ondanks dat ik veel niet mag, zit ik altijd te smullen!
    Dit keer een aangepaste carpaccio, apart gesneden en extra dikke plakken kaas en een vegetarische tarte tartin, ook aangepast. Myn speciale crème brulèè was al op voordat ik een foto ervan kon maken!
    Super restaurant, echte kenners over het eten en evt allergieën, ontzettende aardig personeel die alle tijd voor je nemen!

15. G Tigchelaar

Hallo,
    Was even zoeken naar een voor ons geschikt menu, maar hebben het gevonden en heeft heerlijk gesmaakt. Bediening vriendelijk en attent en alle extra 's waren voortreffelijk.
    Top, heerlijke avond gehad.

16. Martin

17. Het eten en drinken was van zeer goede kwaliteit, werkelijk geweldig! We hebben een heerlijke avond gehad, fijne stoelen, prettige verlichting. We misten alleen een sfeermuziekje, maar dat kwam misschien wel omdat we in het voorste deel zaten. We komen graag nog een keertje terug

18. Vanavond voortreffelijk gegeten!! 5 gangen wild... heerlijk! Alles was voortreffelijk! Echt een aanrader.

19. Top restaurant daar waar nog ECHT gekookt word ! Alles heerlijk vers ! Service op hoog nivo maar wel zodanig dat je je zelf kan zijn ! Een dikke 10!

20. J. Flohr

Vriendelijk en spontaan bediend. Heerlijk gegeten. Heerlijke biertjes gedronken aanbevolen door het huis.

21. Linda de Haan

Wat wil je voor je trouwdag? Nou gewoon weer heerlijk uit eten in de open keuken in Beverwijk! Waarom? Super goede bediening, heerlijk eten en zeer gastvrij!! Dus wederom weer zeer smakelijk en met liefde bereid voedsel gekregen. Gesmuld!

22. Laatst weer overheerlijk gegeten, Cote de boeuf! Wat een heerlijk bereid stuk vlees ;-) We komen zeker eerdaags terug!!

23. Anneke ooijkaas

Eten was zeer goed en verzorgd. Personeel vriendelijk ook tegenover de kinderen.

24. Laatst heerlijk gegeten met mijn 2 kinderen, voor de verjaardag van de oudste(14). Overheerlijke uiensoep, grote burger van de big green egg en een toetje met vuurwerk voor de jarige! Leuke, aardige bediening! Kortom, leuke verjaardag gehad.

26. Met 14 volwassenen en vier (klein)kinderen a la carte gesmuld. Genoten van de persoonlijke aandacht en de manier waarop ook afzonderlijke wensen in vervulling gingen. Mooi advies bij de keuze voor wijnen. De akoestiek maakt het soms lastig elkaar te verstaan, maar dat nemen we ook in het vervolg graag voor lief.

27. Meerdere malen heerlijk gegeten bij de open keuken. Prijs kwaliteit uitstekend!

28. Fijne bediening, rustige sfeer (geen overheersende achtergrondmuziek). Eten was top! Amuse was verrassend... voor het eerst artisjokhart gegeten! Wij zetten dit restaurant op onze fabulist!

29. Bert en Marja Munter

Alex, Jeroen, Kimberly en het meisje waar ik de naam van vergeten ben, Erg bedankt voor de fijne avond. Het was top. Ben altijd weer verrast hoe je 21 maaltijden gelijk kunt serveren. En de bediening was super.

30. We komen regelmatig eten. Het is er erg gezellig, de bediening en het eten is erg goed. We hebben ook andere restaurants geprobeerd, maar komen steeds terug bij de open keuken.

31. Gisteravond werden we allerhartelijkst ontvangen en de eerste indruk was gezellig en leuk ook gezien de open keuken.
    Advies voor een witte wijn, sauvignon blanc, lekker fris was uitstekend.
    We begonnen met een tapas plank voor 2 en die zag er niet alleen heerlijk uit deze was ook lekker. Heerlijke kleine hapjes vlees, vis en salade.
    Daarna de zeewolf en de 400 gr. rib eye en dit was formidabel.
    Afsluitend:
    Chef het was "top notch" , daarnaast complimenten voor de bediening en de eigenaar!
    Dit is absoluut een aanrader voor diegene die in de buurt is.

32. Sebastiaan

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij de Open Keuken. Het eten is van zeer goede kwaliteit, het maandmenu is prijs-kwaliteit top. Vooral de Rib-eye was erg lekker! De bediening is erg vriendelijk en professioneel.
    Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen, we komen snel weer langs!

33. Lekker gegeten. Zeer leuk interieur. Personeel is zeer kundig en gastvrij.
    Aanrader!

34. Angelique Neervoort

Een paar keren wezen eten. We hebben ons bruiloftsdiner daar gehouden. In de puntjes verzorgd en erg lekker. Elk jaar rond onze trouwdag willen we bij hun eten.

35. We hebben zaterdagavond heerlijk gegeten,de sfeer en bediening waren prima.het eten was heerlijk.we komen vast snel nog een keer terug.prima,!,!!

36. Goed gegeten, niks op aan te merken.
    Leuke sfeer.
    Ik miste alleen de helicopter view van het personeel, we hebben 15 minuten met een leeg bord voor onze neus gezeten.
    Dus het personeel mag wat mij betreft nog aan het overzicht werken. Verder alles top.

37. Zondag met de familie 18 personen oma haar 85 ste verjaardag gevierd.Het was een groot succes.We hebben zeer goed gegeten en de service was grandioos.Hierbij wil ik alex en zijn team daar hartelijk voor danken. GR ab en anneke metselaar

38. Jesper Stam

Afgelopen vrijdag met 3 collega's gegeten bij de Open Keuken dat een frisse uitstraling heeft gekregen na de verbouwing. Bij binnenkomst werden we warm onthaalt waarna de barman ons heeft voorzien van een uitstekend getapt biertje. Nadat we naar de tafel waren begeleid en werden voorzien van een drankje werd ons naast het menu onder andere een Rib Eye aanbevolen wat wij niet konden weigeren. Vooraf begonnen we allen met een proeverijtje wat mooi op 1 schaal werd gepresenteerd. De Rib Eye werd mooi rood geserveerd waarbij we ons vingers hebben afgelikt. Ik kan niets anders zeggen dat het zeker de moeite waard is hier te eten. Het zal niet mijn laatste keer zijn!

39. Leuke knusse sfeer, vriendelijk personeel, heerlijk eten en goede/aparte ingrediënten. De kok kan goed improviseren dus vooral proefkonijnenmenu is zeker een aanrader.

40. Casper en Afke Bosschaart

We kennen in Noord-Holland geen restaurant waar je zo lekker en ongedwongen kan eten met zulke attente bediening!

We vinden het super dat de wijnen zo goed bij de gerechten worden gekozen.

41. Gijs de Jong

42. Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.

Het enige minpuntje, jong personeel. Was prima maar met 1 of 2 "volwassenen" erbij was het nog beter geweest.

Voor de rest geen klagen.

43. Gisteravond hier heerlijk gegeten!

Carpaccio vooraf en de spies met saté als hoofdgerecht. Jong en vriendelijk personeel, top!

Klein minpuntje: de Orval was te koud, volgens de fles serveren bij 12º tot 14º.. Verder niets op aan te merken, wij komen hier zeker nog weer!

44. Beregezellige thema-avond gehad. Hollandse avond met heerlijke gerechten en Hollandse wijnen. Omlijst met acordeonmuziek en sinterklaasliedjes. Op naar de volgende avond. Bedankt Alex!

45. Voortreffelijk! Voor elk wat wils. Van sate, tot wild en andere culinaire gerechten. Uitstekende bediening. Maandmenu goed en betaalbaar. Mooie bijpassende wijnen erbij gekozen. Chapeau, ga zo door, komen zeker terug.

46. Eerlijk, heerlijk en gezellig. Je voelt je gewoon thuis maar hoeft niet af te wassen. Bediening efficient maar niet 'over present', eten zorgvuldig geserveerd uit een heel bekwame keuken. Geprijsd om vaker van te genieten.

47. Monique en Wendy

Vanavond overheerlijk gegeten in de Open Keuken! Bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk! We hadden Carpaccio en Prawn Coctail vooraf en de Saté was ook erg lekker. Goede gezellige sfeer. We komen snel nog eens terug.

48. Laatst een thema avond meegemaakt, champagne en wild. Heerlijk gegeten. Leuke avond met tekst en uitleg over de geschonken champagnes, er loopt echt iemand die er verstand van heeft. Jammer dat het maar 1 keer per maand is.

Maar dan blijft het wel speciaal.

Tot snel, gr.

Sep.

49. Verschillende keren gegeten, heerlijk! Dat proefkonijnen menu, echt een aanrader. Komen we er een paar weken geleden terug, zitten we te wachten, krijgen geen kaart. Uiteindelijk na zo'n 20 minuten krijgen we een kaart, drinken besteld... Laten ze ons een half uur op ons drinken wachten, na drie keer vragen om ons drinken, zouden we het direct krijgen. Gaat de ober andere mensen helpen, toen zijn we weg gegaan. Erg jammer, ik denk niet dat we er nog een keer gaan eten.

50. Ben hier 1 keer geweest en viel enorm tegen. Op eten niets aan te merken, was gewoon erg lekker, ook de ruimte tussen de tafels is een verademing. We moesten zelf naar de keuken om iets te drinken te vragen, bediening was zeer onattent. Er was maar 1 fles prosecco en geen voorraad meer en dat gebeurde met meerdere dingen.

51. Sfeervol restaurant, eten heerlijk en voor een goede prijs. Bediening top, het zat erg vol, maar heb niks gemerkt.
    Drankjes kwamen op tijd en vriendelijke bediening. Erg lekker was de ribeye en de carpaccio. Mijn vrouw heeft ook genoten van het proefkonijn menu. We komen zeker terug.

52. Voor mij de eerste keer in de Open Keuken.

Een geweldige ervaring.

Gezellige sfeer met voldoende ruimte tussen de tafeltjes.

Het eten geweldig en alle negen hadden we wat anders.

Ook de twee kinderen hebben ervan genoten.

We komen beslist nog eens terug.

Chapeau!

53. Mooi en sfeervol restaurant.

Ben er een paar keer geweest. Elke keer was het gezellig. Bediening goed en het eten toppie.

Alles goed verzorgd.

Een aanrader...ook met de feestdagen!

54. Al een paar keer heerlijk gegeten bij Restaurant De Open Keuken: een echte aanrader voor culinaire hoogstandjes voor een schappelijke prijs.

Het restaurant is smaakvol ingericht, er is een uitgebreide menukaart en de bediening is vriendelijk en beleefd.

Ga zo door Master Chief Alex!

55. Laatst gaan eten met de familie.

Viel zwaar tegen, we waren met 15 pers. Eten was koud en soms niet gaar. Vond de prijs te duur.

56. Ik kom al bij de Open Keuken van begin af aan, het heeft me nog nooit teleurgesteld en het is mijn absolute favoriet!

Elke Kerst met de hele familie is een groot genot!
    Ik ben gek op het eten en de smaak vind ik perfect!

De bediening heel vriendelijk, het restaurant heel sfeervol leuk ingericht (mijn opa en oma als schilderij hangen er).
    Ik kan er echt genieten, rustig zitten zonder me opgejut te voelen door bediening die het liefst het tafeltje weer leeg heeft voor de volgende gasten... heb ik vaker meegemaakt bij restaurants in de buurt!

Ook de catering is net zo top als het eten in het restaurant!

Nog nooit, maar dan ook nooit 1 fout meegemaakt met het eten, terwijl toch echt bijna overal waar we zijn geweest of komen altijd wel iets niet zo is als we vroegen...

Alex tot de kerst, gezellig weer!

57. Leuke, gezellig en sfeervol restaurant. Ervaren bediening met goede manieren en etiquette, en voldoende snel.

Wat erg leuk is, is het proefkonijnenmenu, waarbij men verrast wordt door de kok.
    Het maandmenu is iedere maand anders en ook de kaart is niet te groot, maar zeker niet te beperkt.
    Kwaliteit van het eten is altijd meer dan goed, en de prijs daarvoor is zeker redelijk te noemen.

Ook de chef komt na het koken nog even de tafels langs om eerlijk en oprecht te vragen hoe het was. Erg professioneel en een goede aanrader.

58. Jazeker het eten is goed, de bediening top... maar de kaart is niet erg groot en goedkoop is toch iets anders.

59. Ik heb vorig jaar gegeten in de Open Keuken. Erg lekker. Ondanks dat het restaurant dicht bij de zee is gesitueerd toch voor het vlees gegaan.. Heerlijk! Ook het toetje was verrukkelijk... Terwijl ik dit zit te typen realiseer ik me dat ik te lang niet geweest ben...

Gastheer Alex, tot snel!

60. Shirley

Als je gezellig, lekker en betaalbaar wil eten, is de Open Keuken een echte aanrader!

Het is er heel gezellig, goede en vriendelijke bediening en het eten is echt heerlijk.

Ik zou alleen wel reserveren van te voren, aangezien het altijd erg vol zit.

61. Patricia

Ik was met 9 personen wezen eten en we hebben alle 9 heerlijk gegeten. Ik had het proefkonijnen menu en dat was verassend lekker. De bediening was ook geweldig en dat terwijl het hele restaurant vol zat. Toppie!

62. Nico en Jolanda

In één woord: zalig!! Proefkonijnenmenu is een aanrader. We gaan zeker nog een keer terug. Dank jullie wel voor de gezellige avond en het lekkere eten.

63. Als je nou echt eens lekker wilt gaan eten, moet je zeker hier wezen. Een goede tip: het 5-gangen proefkonijnenmenu!Stoerheid wordt beloond, het is altijd heerlijk!!!