Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beverwijk verdeeld zijn.

1. Onze eerste ervaring bij Zorba de Griek was positief. Wij komen hier zeker nog terug

2. Bart Leegwater

Het eten is fantastisch, inderdaad kost het iets meer dan de gemiddelde lokale "tapas" (tussen "" omdat het vaak veredelde snackbars zijn) restaurant, maar het eten smaakt 1000x zo goed.
    Hier kun je de echte Spaanse tappas proberen, van onwijs lieve eigenaren (die tevens ook echt Spaans zijn, dus weten waar ze het over hebben!).

Zeker een aanrader, ik denk oprecht het enige tappas restaurant in Nederland waar je ook echt tappas krijgt.

Service is perfect, je wordt vriendelijk begroet door de eigenaar bij de ingang.
    De sfeer is top, heerlijk gezellig en bedrijvig, brengt je echt mee naar Spanje.

De prijs/kwaliteit is goed, de kwaliteit is super hoog, en je betaald dus nogmaals iets meer dan andere "tappas" restaurants maar dat proef je zeker terug in het eten.

5 sterren voor alles!

3. Heerlijk en gezellig.

4. Fishing nicos

Vanmiddag wezen lunchen. Wat opviel was een lege zaak toch de gok gewaagd. Zelf gekozen voor bami pittig runder, dit leek wel opgepiept in de magnetron. Niet volledig warm eerder wat lauw. Absoluut niet pittig. Stukjes biefstuk waren minimaal en zelfs wat taai, zeker niet vers gebakken. Mijn collega koos voor Kip mix, die was ook lauw, leek ook opgepiept in de magnetron en wellicht zelfs net ontdooid. Eigenaar reageerde zeer koeltjes op mijn opmerking mbt niet warm eten, kon volgens hem niet.
    Snap nu wel waarom klanten deze zaak links laten liggen.
    Mijn advies werk met verse producten, wok de bami en overige groente en vlees en laat het liefst sidderend op tafel komen. Kom langs en toon interesse in de klant. Doe je dat niet zeker als de zaak slecht bezocht is zal de zaak enkel steeds slechter gaan lopen.
    Mij zien ze niet meer terug.

2,6
  5. Zoals altijd heerlijk gegeten met een heerlijk glas Mavro Daphne. Echt genieten!!

6. Het was er druk, maar gezellig. Wij moesten nog even wachten aan de bar tot ons tafeltje vrij kwam. Tijdens het wachten kregen wij een drankje van het huis.
    Het wachten was het waard. Heerlijk gegeten en goede service.

7. Chinees-Indisch Beverwijk

Was al weer een tijdje geleden dat ik was geweest, Vond het altijd een goede toko. Maar de smaak is duidelijk veranderd, in negatieve zin. De smaken zijn verhollandst, de rundvlees was hard en niet sappig. En de sperziebonen waren op het randje… Voor de prijs die ik betaal, verwacht ik wel beter Indonesisch eten. Voor ons een afknapper.

8. Nishan Sapkota

9. Frans Goorhuis

We hebben heerlijk gegeten bij Zorba. De selectie koude en warme voorgerechten was uitstekend. Hoofdgerecht met kabeljauw ook goed. De cabernet sauvignon was uitstekend. Enige kritiekpuntje de ietwat trage bediening aan het begin van de avond. We moesten een kwartier wachten op een drankje en 50 minuten op het voorgerecht. Een mandje brood om alvast iets te eten hebben ontbrak. Maar we hebben een goede avond gehad die voor herhaling vatbaar is.

10. Internationaal Beverwijk

Linda

11. Hm eversen

Heerlijk gegeten, alles vers. Gezellige bediening, deze is erg attent. sfeer is intiem en straalt echt Grieks uit.

12. Angela Jansen

Wij komen al jaren bij dit restaurant. Zorba hoort bij de toprestaurants.
    Het eten is voortreffelijk. Elk hapje een beleving.
    De bediening uitstekend. Kleine opmerking/leerpunt. Zorg dat je de gasten kunt informeren over de wijnen, hun smaak en of ze bij het gerecht passen.
    Voor al het overige niets dan lof.

13. Greetje Mooij

Lekker eten en goeie bediening!
    Geweldig in combinatie met een concert in Kennemertheater, we werden keurig opgehaald en op tijd teruggebracht!
    Voor herhaling vatbaar

14. Zeer gezellig restaurant. Ontzettend lekker eten, ook keus in vegetarisch en zelfs vegan mogelijk. Bediening is heel vriendelijk. Ik kan niets negatiefs verzinnen en kom er heel graag.

15. Carolien

Heerlijk en veel eten voor een zeer betaalbare prijs.
    Heel gastvrij en gezellige sfeer. Top.

16. Carla hanerpagt

Sfeer en bediening gewoon goed, jonge meiden, die het prima doen. Eten altijd lekker, echt Grieks, net zoals in Griekenland zelf. Alles overal beetje duurder tegenwoordig dus ook bij Zorba. Nog steeds prima in verhouding. Fijn, gezellig restaurant.

17. Je kunt hier gewoon lekker eten in een gemoedelijke sfeer.

18. We hebben genoten bij Zorba! Heel leuke sfeer en lekker eten voor die prijs. En leuk dat je van te voren een Ouzo krijgt. Aanrader!

19. Nicole Boom-Becker

Weer heerlijk gegeten en wat wordt je altijd fijn en gastvrij geholpen, echt een aanrader!!!

20. Wij komen al jaren bij Zorba en ik heb er nog nooit slecht gegeten alles is heerlijk en van goede kwaliteit. De eigenaar en zijn vrouw en zoon zijn zulke lieverds altijd een vriendelijk woord voor iedereen wij vinden het een TOP restaurant.

21. Uren wachten op me eten, eten is koud als het bezorgd wordt als je wil bellen om te vragen waar je eten blijft wordt er opgehangen! Heel slecht allemaal bestel daar nooit meer.

22. Hetty Lenior

Wat een deceptie! Veel goede dingen gehoord, maar wat viel het tegen! De prijs/kwaliteit verhouding was flink onder de maat, veel te hoge prijzen voor de kleine porties: vijf albondigas = gehaktballetjes (in het totaal) voor vier personen! kostte 14,50! Wijnen per fles veel te duur. Gerechten waren lauw en de bediening ook al niet goed, er was te weinig personeel voor de zaterdagavond. Mensen zaten lang te wachten. Ook gerecht op de kaart niet te bestellen. Wij waren ruim 100 euro per stel kwijt, voor dit geld gaan we wel ergens anders eten. Jammer, want zoveel goede tapaszaken zijn er niet in deze omgeving.

3,4
  23. Het eten was heerlijk bediening ook goed.
    1 Minpuntje en dat zijn de stoelen voor de gasten het zit niet echt comfortabel.
    Verder alles prima.

24. Heerlijk gegeten. Leuk restaurant prettige sfeer.

25. Erg gezellig, heerlijk huiselijk. Lekker gegeten. We komen vaker.

26. Peter Beekman

Lekker gegeten. Het personeel was vriendelijk en attent!

27. Willie Nijmeijer

Altijd goed. Goede kok en bediening. Heerlijk eten.

28. Het eten was heerlijk maar het duurde erg lang en was heel lawaaierig

29. Lidia kok

Vreselijk slecht duur heel kleine porties koud vlees weinig saus en vlees vies doorgebakken. Baba wat een troep!

30. Andrea Jepma

Eten was heerlijk en bediening was erg aardig