Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beverwijk verdeeld zijn.

1. Vertaal van English naar Nederlands

Delivery: terrible quality, pasta overcooked and no flavour, broodje kebab was completely swimming in a tasteless fatty garlic sauce, durum döner the same, sparerib schotel was just thrown together with no care or thought, opted for macaroni but was given spaghetti.

2. Pannenkoekenhuis Beverwijk

B.westenberg.

We hebben hier vaak gegeten. Na een dagje zwarte markt. Ook meerdere feesten gegeven. Wat altijd top verzorgd van eerste gesprek. Tot eind gesprek. Feesten tot 200 personen. Alles was altijd heel goed verzorgd.

Jammer dat de gemeente Beverwijk deze hardwerkende ondernemer kapot maakt. Jarenlang een goede bron van inkomsten geweest en nu afgedankt. ANWB sterren.
    Een opleiding bedrijf voor zowel keuken als bedienend personeel.

Jammer dat gemeentes zo veel macht word gegeven.

3. Was heel gezellig met 10 personen. Privacybeleid was heel goed. Ruime keus wat wereldeten betreft en het smaakte voortreffelijk. Een aanrader voor iedereen. Gr Peter

4. De eerste keer bij La Cubanita Beverwijk beviel ons erg goed. Vandaar dat wij besloten mijn ouders mee te nemen voor een tweede bezoek. Dit verliep echter niet zoals wij hadden gehoopt. De bediening was erg teleurstellend en per ronde was er een wachttijd van meer dan 20 minuten. Nou is dat op zich niet zo erg, als alle gerechten dan maar gewoon zoals besteld op tafel komen. Helaas was dit ook niet het geval. Zo hebben wij ook ongeveer 2 rondes zonder drinken gezeten, eenmaal drankjes besteld moesten we ook daar nog 20 minuten op wachten. Inmiddels 2 uur later hebben wij met honger het restaurant verlaten.
    Om ze nog een kans te geven, besloten wij nogmaals te gaan eten. Dit was het derde en laatste bezoek aan La Cubanita Beverwijk, want ook deze keer teleurstellend. Erg jammer, want het eten is wel lekker en kwalitatief erg goed!

5. Internationaal Beverwijk

Wij hadden het bioscoop menu en die was super lekker.

6. Heerlijk gegeten, meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.

7. fam. Dijkstra

Wij hebben sinds de opening twee keer gegeten in het restaurant. Beide keren is dit prima geweest.
    Kwaliteit/prijsverhouding is zeer goed.

8. Zeer lekker patat en vriendelijke bediening.

9. Rob Hollander

Nadat Martin me hierover getipt had, ben ik meteen gegaan. Wat een prima zaak zeg! Sowieso de beste Döner boven de IJ-tunnel!!!

10. Super goed gegeten!! En niet duur, erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Dikke pluim.

11. Marieke

Met man en dochtertjes (0 en 2 jaar) heerlijk gegeten bij de Eetkeuken. Het is lekker om van alles een beetje te proeven en te kunnen eten waar je zin in hebt. Er is veel keuze en het ziet er allemaal even smakelijk uit. De stukjes vis en vlees die life voor ons werden bereid op de grillplaat waren overheerlijk en tot slot hebben we genoten van het toetjesbuffet. Het personeel is heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

12. Bij binnenkomst de gebruikelijke ouzo vergeten. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht hebben wij 70 minuten moeten wachten. Met 2 kinderen erbij is dit veel te lang. De gemaakte opmerking dat in Griekenland iedereen pas om 21.00 uur gaat eten is wel erg ongepast.

13. Op donderdagavond 21 april gegeten (voor het eerst) bij Fozzies, met Tank&Dineer vouchers.
    Bijzonder goed concept met alle gerechten in voorgerecht-formaat.
    Pompoensoep was bijzonder, Oosters gekruid, licht pittig. Carpaccio was dik gesneden, maar goed vlees. Hoofdgerecht: kogelbiefstuk en zalm, gewoon goed.
    Creme brulee met butterscotch was apart en overheerlijk.

Zeer ervaren en kundige/snelle dames in de bediening.
    Decor/ambiance zeer knus en nodigt uit (samen met de vriendelijke bediening) voor een volgende keer.

14. Chinees-Indisch Beverwijk

wij hebben vandaag voor het eerst besteld... en ik kan alleen maar zeggen. TOP TOP TOP! heel erg goed en zeer betaalbaar...

Mensen die over dit restaurant een slechte recensie schrijven zijn naar mijn idee concurrenten die hier jaloers op kunnen zijn!

Nogmaals... mijn complimenten!

Wij komen zeker terug!!

Rob & Souhailla

15. J. Flohr

Vriendelijk en spontaan bediend. Heerlijk gegeten. Heerlijke biertjes gedronken aanbevolen door het huis.

16. Heerlijke notencoup gegeten, noten waren nog warm, toevallig vers gebrand. Mijn favorite smaken, pistache en stracciatella, heb ik nog nergens lekkerder geproefd. De zaak ziet er eigentijds en modern uit. Personeel altijd hartelijk en behulpzaam zeker een aanrader, mijn favorite!

17. Marco

18. Word altijd vriendelijk geholpen. Het eten wat ik besteld heb was altijd goed en lekker. Ben al jaren klant en altijd tevreden geweest!

19. Tom Terol

20. Helemaal top!! Aanwinst voor Beverwijk. Heerlijk eten en heel betaalbaar. Dikke pluim.

21. Jojanneke

22. Vorige week was onze eerste bestelling (zie reactie hieronder). Ook deze week was het weer heerlijk. Ook de levering weer snel en alles netjes verpakt. We kregen er zelfs baklava bij, heerlijk.

23. J.de Boer

Veel heel veel genoegen kijk ik terug op mijn bezoek met zeven personen op 8 april aan uw eet gelegenheid.
    Een ieder was zeer vol lof over de kwaliteit, de hoeveelheid en de keurige verzorging.

24. Heerlijk eten. Goed verzorgd, goede service. Eten van goede kwaliteit. Netjes verpakt en super snelle bezorging. Erg fijn dat er ook rijst besteld kan worden bij een schotel. Ook een lekkere salade en sausjes. Echt van veel betere kwaliteit dan de meeste soortgelijke restaurants.

25. Marja Koster

Fijne sfeer, heerlijk eten en fijne medewerkers.

26. Iedere keer een warm onthaal door de zeer vriendelijke eigenaar Mario! Het restaurant is altijd erg gezellig ingericht, sfeervolle verlichting, verse bloempjes op tafel, knusse kaarsjes. Ja hier is de sfeer heel fijn. De gerechten zijn net kunstwerkjes, altijd mooi opgemaakte borden. Alle ingrediënten vers. Vooraf kregen we brood met heerlijke olie met wat truffel, fantastisch! We hebben genoten van het paasmenu, met onder andere gerookte zalm in bladerdeeg, lamshaasjes, kalfsvlees met een verrukkelijke marsalasaus... Super! Een mooie negro amarowijn erbij. Als nagerecht kregen we een soort tiramisu van limoncello, fantastisch! We komen hier graag snel weer terug, een aanrader! Ook voor pizza trouwens. :-)

27. Wij hebben heerlijk gegeten! De bediening was perfect en net zoal het eten dat echt heerlijk was!

28. Jolanda de Roon

Top, kan niet anders zeggen, eten bij Zorba is altijd goed.

29. Een slechte ervaring in la cubabita Beverwijk. Ze geven ieder hun eigen tapas hapje, voor je. Waardoor de opzet samen delen er niet was. Eten was erg vet. 1x de kip/bacon zelfs flink aangebrand.
    En de service was bijzonder slecht. Ze keken niet rond, waardoor het wel 15 min. duurde voordat je iets kon bestellen. En dan kwam de koffie in delen. Waardoor de ene zijn koffie al op had en de laatste van de groep de koffie nog niet had. Wat ook weer mis ging. En ze uiteindelijk alleen het kopje kwam brengen en het schoteltje vergeten was. Erg stug en niet klantvriendelijk. Voor mij nooit meer Beverwijk. Doe mij maar Haarlem of Alkmaar.

5,5