Parkeren kan in de directe omgeving van de Baanstraat, bijvoorbeeld op De Markt. Hier is voldoende parkeergelegenheid, waarvoor tot 19.00 uur betaald moet worden.

Vanaf NS station Beverwijk is het 7 min lopen (600 meter)

• Buffet: € 32,50

5. Betalen pin Master Card Visa

1. Helaas is het restaurant inmiddels gesloten.

2. Op zondagavond 14 juni voor 't eerst gegeten met 3 volwassenen (+ peuter en baby) via IENS-deal.
    Wat opviel was de zeer verzorgde en rust uitstralende ambiance (witte kleur, schemerlampjes aan muren en kroonluchters).

De bediening is zeer hartelijk en attent, alhoewel één van de jongeren een paar verzoeken van ons vergat, waardoor we deze verzoeken nogmaals moesten doen bij een van de ervaren bedieningspersoneelsleden. Peuter kreeg een puzzel, die ze ook mocht houden.

Gerechten waren allemaal prima, paprikasoep had ik nooit zo lekker gegeten, wel iets aan de pittige kant, maar tegelijk ook origineel/lekker. Ook de carpaccio was prima.
    Risotto was near-perfect, had net die bite niet (net ietsje langer doorgekookt), maar smaakte verder prima. Het was tijden geleden, dat de risotto in een restaurant prima smaakte (naar onze mening kunnen maar weinig restaurants risotto echt goed bereiden).
    Kalfsoester was ook prima vlees.
    Trouwens brood met 3 soorten tapenade is ook de vermelding waard (iets meer brood was gewenst voor ons, maar dat was geen probleem); tapenades volgens ons huisbereid en smaakvol (o.a. met gorgonzola). Ook het gekozen kindermenu (pasta) was prima, smaakvol en niet te veel zout.

We namen met ons drieën de creme brulee als dessert; ook eindelijk eens goed, nadat we in vorige restaurants v.w.b. creme brulee nogal wat teleurstellingen meegemaakt hadden.
    Een lekkere kop Spaanse koffie betekende de afsluiter.

Wij komen vast weer eens terug om de reguliere kaart te proberen.

3. Lekkerbek

In één woord: geweldig! Eten en drinken, vakkennis, passie, sfeer. Wat een verademing in Beverwijk. Kom zeker terug.