Nieuwste foto's in Beverwijk

Laatste updates in Beverwijk

1. Annemarie's profielfoto
    Annemarie heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Annemarie

Teleurstellend, ik ga er niet meer heen. Pas toen ik de rekening kreeg, zag ik dat je geen losse tapas kunt bestellen, maar alleen onbeperkt tapas kunt eten. Dat was ons niet verteld. Ik was er met mijn dochter (een kind), en we zijn geen grote eters. We moesten € 47 afrekenen voor in totaal 6 tapas en een mandje brood. Voor mijn dochter werd het tarief voor een volwassene in rekening gebracht. Dat is natuurlijk veel te veel geld, en daarbij waren niet alle tapas lekker. De bediening was ook niet erg attent. Als je iets wilde bestellen moest je zwaaien om de aandacht te trekken van een serveerster. Kortom: geen aanrader.

2. Brafoer's profielfoto

Beste Lisa,
    Bedankt voor je recensie! Goed om te lezen dat jullie zo lekker hebben gegeten! Van een minpunt maken we graag een leermoment, we zouden het zeer op prijs stellen als je de datum van je bezoek naar info@brafoer.nl zou sturen, zodat we uit kunnen vissen wat er mis is gegaan. We hopen je snel weer terug te zien!
    Vriendelijke groeten van Team Brafoer

3. Brafoer's profielfoto

Beste Lisa,
    Vriendelijke groeten van Team Brafoer

4. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Brafoer
    Internationaal Beverwijk

We waren zeer benieuwd naar Brafoer na alle slechte geluiden over de bediening. We hebben echt werkelijk waar heerlijk gegeten! Maar de bediening was heel aardig maar erg slecht in het opnemen en brengen van onze bestellingen!

5. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Nieuw Lorenza

Meer dan 1.5 uur wachten kregen we 6 pizza bezorgd. Allen waren koud. Hebben ze weg gegooid na tel contact met de zaak. Nooit meer.

6. Frans en Wilma Schol's profielfoto
    Frans en Wilma Schol heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Lekker gegeten we komen hier zeker weer terug

7. Maartje's profielfoto
    Maartje heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Super vriendelijk bediening en voortreffelijk gegeten met een grote groep.

8. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

-Service is heel slecht. Lieve jonge meiden maar hebben duidelijk weinig ervaring.

-Alcohol vrije cocktail zo zoet, dat je vullingen eruit vallen.

-Geen enkel personeel die vraagt of je nog iets wilt drinken of dat het naar wens is.

-Het eten mag je geen tapas noemen. Veel diepvries spul. En erg vet. Een smakeloos bleek hamburgertje met een sausje. Smakeloze diepvries kippepootjes.
    Zo zonde.
    - Een smerig toilet.

-Rokende lui voor de ingang.

9. Brafoer's profielfoto

Beste Andre,
    Wat jammer dat jullie bezoek niet naar tevredenheid is verlopen. Als je een mail naar info@brafoer.nl zou willen sturen met je contactgegevens, dan zouden we graag op je bericht willen reageren.
    Vriendelijke groeten van team Brafoer

10. John van Meulenbroek's profielfoto
    John van Meulenbroek heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

John van Meulenbroek

Het was weer erg lekker en gezellig.
    Dat is al heel wat jaren zo. Top!

11. MvdH's profielfoto
    MvdH heeft een recensie geschreven voor Chiang-Mai

Heerlijk gegeten! Lieve mensen in de bediening, echt genoten!

12. Soledad Gil Hogenberg's profielfoto
    Soledad Gil Hogenberg heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Soledad Gil Hogenberg

Heb gisteren echt superlekker gegeten! Het personeel is echt heel aardig! Dit was de 2e keer dat ik hier was, maar er zullen zeker meerdere keren volgen!

13. Andre's profielfoto
    Andre heeft een recensie geschreven voor Brafoer
    Internationaal Beverwijk

Ik heb lang getwijfeld of ik deze review zou schrijven of niet. Uiteindelijk heb ik besloten om het wel te doen. Enerzijds, om toekomstige bezoekers te waarschuwen en anderzijds, als leermomentje voor de medewerkers en het management van Brafoer. Alhoewel de eerlijkheid me gebiedt te zeggen dat ik op dat laatste weinig hoop heb.
    Onlangs zijn we met 2 gezinnen wezen eten bij Brafoer. Het was er lekker druk, dus dat beloofde veel goeds en we maakten ons op voor een gezellige avond. Helaas werd dat niet waargemaakt door de medewerkers van Brafoer. Eén van de belangrijkste kritiekpunten betrof de bediening, die bijzonder ongeïnteresseerd was en volstrekt niet klantvriendelijk. Dit gold overigens niet voor de jongeman, die ons de drankjes kwam brengen. Hij had in ieder geval het fatsoen om ons een gezellige avond te wensen. Het gold zeker wèl voor de serveerster die onze bestelling op kwam nemen en later voor de serveerster die kwam afrekenen.
    Vooral de serveerster die onze bestelling op kwam nemen, had er totaal geen zin in om ons een leuke avond te bezorgen. Want dat begint namelijk met plezier in je werk en het was al snel duidelijk dat dat er totaal aan ontbrak. Evenals goede manieren.
    Het is namelijk heel normaal om even je excuses aan te bieden als je bij het inschenken wijn op tafel morst, waarbij de mouw van één van de gasten op een haar na gemist wordt. Wat overigens niet gold voor het mes met ketchup dat bij het afruimen van het plankje afviel en dezelfde gast nu wel wist te raken. En wederom geen excuses. En ook geen hulp om de vlekken even te verwijderen. Een schrijnend gebrek aan goed fatsoen.
    Ook de serveerster, waarbij we konden afrekenen, straalde een stuitende ongeïnteresseerdheid uit. Het kwam ook niet in haar op om even te vragen of we een gezellige avond hadden gehad. Blijkbaar wist ze al dat dat niet het geval was geweest. Maar om dan de pinautomaat letterlijk op tafel te gooien, gaat echt te ver. Onbegrijpelijk dat zoiets in je opkomt.
    Oh ja, we hebben ook nog wat gegeten. Het eten was over het algemeen redelijk m.u.v. de cheesecakes. Die gingen na een paar happen weer terug naar de keuken. Oordeel van de meisjes: niet te eten. Tijdens het eten hadden we nog een ander “incidentje”. Eén van ons had een medium gebakken hamburger besteld, maar kreeg er één die nog bijna rauw was. Hij stelde aan de bediening voor om de hamburger nog even aan te bakken om dat op te lossen. Dat duurde echter dusdanig lang, dat we op een gegeven moment maar even vroegen of ze de hamburger misschien vergeten waren. Het bleek echter dat ze een hele nieuwe hamburger bereid hadden. Op zich netjes, maar wel vervelend dat de rest van het gezelschap inmiddels hun eten al op had en hij dus vervolgens in z’n eentje zat te eten.
    Dit was de tweede en tevens laatste keer dat we Brafoer hebben bezocht. En dat is heel jammer, want het is een mooi restaurant op een prachtige locatie en heeft dus wel de potentie om een topper te worden. Jammer dat het zo moeilijk is om goed personeel te krijgen.

14. Tapaslover's profielfoto
    Tapaslover heeft een recensie geschreven voor Brafoer
    Internationaal Beverwijk

Wederom zeer teleurstellend! Kwamen met 2 personen binnen op zatermiddag voor de lunch. We mochten zelf tafeltje uitkiezen (contactmoment 1). Wilden plaatsnemen aan tafeltje aan het raam maar omdat er bordje gereserveerd op stond gevraagd of we daar plaats mochten nemen ( contactmoment 2). Hierna waren we totaal onzichtbaar voor de bediening. Naast ons ging iemand op haar dooie gemak tafel opdekken terwijl de zaak half vol zat. Aantal pogingen gedaan om de aandacht te trekken maar helaas zonder succes. Na 15 minuten hielden we het voor gezien en zijn opgestaan. Wat is dit ondanks het mooie interieur een waardeloze zaak! Daarna heerlijk gezeten bij een concurrent, zij snappen het wel!

15. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Luc Hof

Fantastische tent. Met nog beter dan fantastisch eten. Niet alleen de beste patat van beverwijk maar van noord holland. Luc is altijd vriendelijk en behulpzaam. Inflatie is hem net zo onbekend als bij mark rutte. Prijzen zijn dus uit het jaar kruik. Als deze man ooit sropt dan weten de wijkers pas wat ze gaan missen… absolute aanrader.

16. Frank Romeijnsen's profielfoto
    Frank Romeijnsen heeft een recensie geschreven voor Chiang-Mai

Frank Romeijnsen

We waren de enige gasten in het restaurant.
    Dat betekende niet dat we veel aandacht kregen of vlot werden geholpen.
    Er liepen wat afhalers in en uit en men gaf verder prioriteit aan het bereiden en bezorgen van maaltijden.
    Eten was erg vlak en afgestemd op kennelijk plaatselijke smaak: veel vlees en grote hoeveelheden.
    Waar ik een Thai sate verwachtte kreeg ik een oerhollandse bak sate dat ik als voorgerecht had besteld.
    Al met al geen restaurant waar wij als gezin nog eens gaan eten.

17. Vita's profielfoto
    Vita heeft een recensie geschreven voor Blue Palace
    Chinees-Indisch Beverwijk

Er werd lauw, smaakloos eten bezorgd dat in verhouding te duur was.

18. Vita's profielfoto
    Vita heeft een recensie geschreven voor A Yik
    Chinees-Indisch Beverwijk

Het eten is lauw als het wordt gebracht en tot tweemaal toe het verkeerde gekregen. De bezorger was het pin apparaat vergeten en bij het bellen hierover naar het restaurant, nam het personeel een verdedigende houding aan. Een “sorry” kon er niet af, ook niet voor het verkeerde eten.
    Nooit meer.

19. F. Boscher's profielfoto
    F. Boscher heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

F. Boscher

Prima en gezellig gegeten in een intiem sfeertje. Ook de bediening helemaal top.

20. Kay's profielfoto
    Kay heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Heel leuk restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten!

21. Marlot Bakker's profielfoto
    Marlot Bakker heeft een recensie geschreven voor Brafoer
    Internationaal Beverwijk

Wij zijn met de hele familie (10 man) aangeschoven op eerste kerstdag. Ikzelf had hier al vaker gegeten en kom graag bij Brafoer. De inrichting is erg sfeervol en de gerechten zijn vaak erg goed. Je betaalt iets meer, maar het is het zeker waard!

22. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Nieuw Lorenza

Goede kwaliteit / veel keus.
    De bestel wordt vriendelijk behandeld en bezorger bezorgd vol passie voor zijn werk.
    Kortom erg tevreden.
    Eigenaar belde ons nog of het eten goed was. Heel netjes.

23. Fredrik Groot's profielfoto
    Fredrik Groot heeft gereageerd op een recensie van Brafoer

service uitsteekend drinken goed op teperatuur vlote bediening gezelige omgeving voldoende parkeergelegen heid toppie gedaan

24. Gerard Snijders's profielfoto
    Gerard Snijders heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Gerard Snijders

Gewoon ontspannen en genieten. Voor een snelle hap naar de Mac (niet aanbevolen), voor gezelligheid en service naar Zorba. 😃

25. Jan Bronkhorst's profielfoto
    Jan Bronkhorst heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Jan Bronkhorst

Zoals altijd erg lekker gegeten met ons gezin.
    Aardige en leuke bediening en je eet er voor een leuke prijs.

Tot de volgende keer.

26. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Heerlijk gegeten; 6 kleine hapjes p.p. Ruime keus.

27. Mariska en Wouter's profielfoto
    Mariska en Wouter heeft een recensie geschreven voor Nieuw Lorenza

Mariska en Wouter

Super vriendelijke eigenaar eten was top belde nog na of het eten lekker was echt een aanraader snelle bezorging gr Wouter Mariska

28. Onno's profielfoto
    Onno heeft een recensie geschreven voor Brafoer
    Internationaal Beverwijk

Niet al het bedienend personeel is even vriendelijk. Tikkie arrogantie bij een aantal dames. Jammer! Maar eten verder prima, hoewel we wel lang moesten wachten op ons drinken.

29. Nina's profielfoto
    Nina heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Lieve mensen, lekker gegeten!