Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beuningen ov verdeeld zijn.

Lekker gegeten, vlotte bediening, aan te bevelen.

Gewoon gigantisch lekker gegeten. Bediening zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding prima voor elkaar. Geef gewoon 5 sterren👌👌

Vanmiddag heerlijk gegeten bij Het Sterrebos.
    Absoluut een aanrader.
    Eten was top en goed verzorgd.
    Komen zeker terug.

Lekker eten en een hele leuke sfeer.

Sil Nordkamp

Super gegeten heerlijk een echte aanrader.

H.VAN AAALDEREN

Lekker gegeten en voor een betaalbare prijs, goede bediening en snelle service.

Van Dijk

Prima eten. Goede kwaliteit, meer dan genoeg. Attente bediening. Mooie locatie. Echte aanrader.

hans en miny driezes uit hellendoorn

prima restaurant,erg gezellig.we gingen van ons vakantie adres[hotel dinkeloord] naar t sterrebos om daar heelijk te eten.ook niet duur en nog leuk personeel ook [remco]

M. Scheffer

Bel wel eerst of ze open zijn. Op de site van Sterrebos staat dat ze op dinsdag open zijn. Wij waren er echter vandaag, staat er op de deur "vandaag gesloten ivm groot onderhoud". Hier hadden we wel 20 km voor gereden. Dit stond natuurlijk niet op de site.

A. Kortleven

Wij werden erg vriendelijk ontvangen. Kregen vlot ons drinken en eten. Het eten was heerlijk. Erg lekker en goede kwaliteit. Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

ad en margo de kleijn

We hebben er heerlijk gegeten

vriendelijke bediening

Piet Meijer

Met name de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Voor een zeer gering bedrag met z'n tweeën daar goed gegeten. Alles is met zorg bereid en de bediening is zeer vriendelijk. Enige punt wat wel merkwaardig is dat we gereserveerd hadden, maar dat dit in de praktijk niets uitmaakt. Er was geen tafeltje vrij gehouden en dus hebben we eerst ruim een half uur moeten wachten.

Harry Groener

Wij vonden het super. Het was lekker, de service was uitstekend en een goede sfeer moet je voor een deel zelf maken. De prijs was denk ik normaal. Wij zouden zeker nog een keer gaan.

Petra Rekers

Het eten was weer super lekker, altijd erg gezellig daar, ook het personeel is zeer aardig. Dus kortom: we hebben een geslaagde avond gehad en het is voor herhaling vatbaar.

J.fraterman

Het eten was prima. Wij hebben heerlijk gegeten.

Gisteren hebben wij met z'n tweeën 'genoten' van het onbeperkt spareribs eten. Het was een verjaarsdagscadeau en we hadden er beide veel zin in. Na een goede ontvangst, namen wij vol goede moed plaats.

Echter, toen wij de eerste pan met spareribs kregen werden wij er al niet erg vrolijk van. De ribs waren bedolven in vet en er zat geen smaak aan. Dit hebben wij aangegeven bij de bediening, waarna wij een nieuwe pan met ribs kregen. Helaas waren ook deze ribs niet te eten. Nogmaals aangegeven bij de bediening, maar wij moesten het doen met 'smaken verschillen'. Geen excuses, geen "wat vervelend voor u" of iets in die richting.

Wij komen hier nooit weer!

Stefan

Na aardig vaak op Facebook voorbij te zien komen toch maar zelf snel een keer proberen hoe de spare-ribs smaken...
    Bediening en uitstraling is simpel maar prima, niks mis mee!
    Alleen we vonden de ribs weinig aan, na de eerste ronde netjes uitgelegd dat ze wat ons betreft wel iets meer gaar mochten zijn en meer marinade op mocht.... Echter waren de 2de en 3 de ronde even smakeloos als de 1ste. Jammer dat er weinig mee gedaan word als de klant iets aangeeft!

Schuurmans

Gezellig restaurant. Ze komen af en toe nog aan tafel of alles nog voldoende is. Gewoon prima dus.

Voor 12,50 euro per persoon krijg je een grote pan met kippenpoten, vleugels en kippendij op tafel. Daarbij krijg je nog kipsate en een schaaltje Aziatische kip. Ook een klein schaaltje frietjes, mayonaise en een eenvoudige saladebar krijg je erbij. Alles kun je onbeperkt bijbestellen. Dus niet duur. Helaas smaakt alle kip in de pan wel hetzelfde en is niet heel bijzonder qua smaak. Het duurt ook een beste tijd voordat de kip er is, dus bedenk vooruit of je bij wilt bestellen. Personeel is vriendelijk, alleen iets vaker komen vragen of alles nog naar wens is zou wel prettig zijn.

Al met al leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar we zullen het niet snel nog een keer doen.

Zeer goed. Een goede, vlotte en vriendelijke bediening, een goede sfeer en geweldig eten.

Marion Maseland

Prijs kwaliteit was goed. Wij hadden onbeperkt kip eten. Wij hebben alleen één tipje. De hanenbillen vervangen door een kipfiletje met een lekker sausje erover (champignon- of pepersausje), omdat je ook al de kleine varianten in de pan hebt en dat 2 dezelfde smaken schept. Met deze variant creëer je 4 verschillende smaken.

Deterink

Onder genot van heerlijke wijn en bier plus de spareribs hebben we genoten bij restaurant Sterrebos.

Raymond Van den brom

Heerlijk gegeten... Gezellig.

Fam. Heezen

In huiskamersfeer spareribs gegeten. Ze waren heerlijk. Goede service en bediening. De prijs is haast belachelijk zo goedkoop, een aanrader.

Gisteren 11 jaar getrouwd. Op internet zorgvuldig een restaurantje uitgezocht om te gaan eten. Uitgekomen bij dit restaurant. Erheen gereden (vanuit Duitsland). Eerste indruk: héél gezellig! Lichtjes allemaal aan in het restaurant, buiten een groot bord waarop o.a. het stoofpannetje aangeraden werd (!). Wij naar binnen. Kunnen wij een hapje eten? Nee, zegt een niet-al-te-vriendelijke-man... vanavond niemand in de keuken. Huh? Waarom niet? Met dit weer komt er toch niemand, zegt de man (het regende). Met stomheid geslagen zijn we weg gegaan. Er komt niemand als het regent? Wíj waren er toch? Wat is dit voor actie? Dus als het regent sluit je de keuken maar je zet wel een groot bord buiten en doet alle lichten aan? Wat 't Sterrebos betreft: ik hoop dat het voor altijd blijft regenen!!!

Wij hebben heerlijk gegeten. Het stoofpotje staat als tip op de kaart en dit is ook zeker een aanrader! De bediening was vriendelijk en goed. Het terras is gezellig en er hangt een fijne sfeer. Wij komen zeker terug!

Ronduit slecht, geen enkele ster waard. Vlot met drankjes en de kaart, maar daarna een uur moeten wachten op het eten. Er werd niet naar ons omgekeken. Super onpersoonlijke bediening, ze kijken je niet aan.

Schnitzel vet en te lang gebakken. Stoofpotje overheersende smaak van laurier. Biefstuk was ook niet om over naar huis te schrijven. Saté van de haas, kleine taaie stukjes en de satésaus was klef. Vette gebakken aardappeltjes. Frietjes waren goed met wel een heel klein bakje mayo. Rauwkost was goed. Geen warme groenten.

Oubollig interieur, geen sfeer. Plastic roos op tafel en waxinelichtje, die niet was aangestoken. De gastvrijheid is hier ver te zoeken, met chagrijnige obers.

Al met al een afrader.

De aspergesoep was goed. De aspergeschotel met zalm c.q. rosbief was teleurstellend. De asperges, zes in totaal(!) verdronken in de botersaus en het garnituur mocht de naam garnituur niet dragen. De gebakken aardappeltjes waren de in de frituur gevonden laatste restanten. De frietjes waren goed, de boontjes daarentegen waren smakeloos, te gaar, duidelijk uit pot of blik.

De eerste reactie op onze feedback was ontkenning, later overgaand in bevestiging. Het ontbrak de ober helaas aan voldoende klantgerichtheid en hij bood aan het bedrag met 20 cent af te ronden.

Dirk

Remco Schothuis