Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beuningen gld verdeeld zijn.

1. Zeer slecht bereikbaar via telefoon kwartier gebeld en steeds bandje je bent de eerst volgende en dat een kwartier lang.

2. Erg slechte klantvriendelijkheid en slechte telefoon beantwoorden.
    Ze laten je 10 minuten in de wacht staan. Toen heb ik maar op gehangen.

3. Willem van den Berg

Ik ben zelf kok. Ben al heel vaak hier geweest voor een drankje samen met mijn vriendin. Altijd vriendelijk personeel als ze ons zien staat de asbak al bijna klaar omdat ze weten dat ik rook. Attend toch. Gisteren voor de eerste keer daar ook gegeten van de grote kaart het 3 gangen menu omdat ik vaak op vrijdag werk is het er nooit van gekomen. Nou het was echt super alles was heerlijk. Ik kan dit iedereen aanraden krijg je geen spijt van.

4. Kapsalon shoarma besteld, kreeg 90% frites en 10% shoarma dus zeer weinig shoarma zeer slecht kwa hoeveel shoarma leek wel of ik voor 8 euro frites had en 1euro shoarma.

3,6
  5. fred v d brg

Prima eten een aanrader, jammer dat er veel mensen rondlopen zonder mondkapje en niemand er iets aan doet om dat te verkomen, om die reden zal ik er niet meer gaan eten zolang dat wel verplicht is jammer.

1 positieve stem1 negatieve stem
  6. We komen er vaker. Eten is lekker.

Maar personeel moet nog veel leren. Heel lang wachten. We waren er om 18.30 u en om 20.45 uur kwam ons hoofdgerecht pas. Verder vriendelijk. Er waren 8 werknemers aan het werk. We zaten vlakbij de keuken en kassa. Personeel was erg aanwezig. Kon alles letterlijk verstaan. Men klaagde over pijnlijke voeten, klanten die ontevreden waren. De bar stond vol met lege flesjes en glazen. Het kwam heel chaotisch over. Waren erg gezellig met elkaar aan het kletsen en hadden weinig oog voor klanten.

Het toppunt vond ik dat de vuile container vanuit de keuken door het restaurant (voorbij aan onze tafel) naar buiten werd gereden en dat er later in de keuken weer iets te hard gezegd werd dat er allemaal maden in zaten. Dat kan echt niet..

Voorlopig de laatste keer…

7. Wij komen van af de opening. Al die jaren geen klacht, prima eten en drank en service. Wij hopen snel weer te komen.

8. De grootste vreetschuur van Beuningen. Het ligt tegen het kerkhof aan & daar smaakt het ook naar. Wat een dooie boel wat ik kreeg.

9. Sita Hertog

Helaas vanwege corona niet mogelijk om uit eten te gaan. Maar vandaag het restaurant in huis gehaald.
    Tapas afgehaald en met familie fantastisch lekker gegeten in huiselijke sfeer. Super verzorgd en aangeleverd met aanwijzingen voor bereiding.
    Een aanrader en complimenten voor team Dinges.
    Sita Hertog

10. Chinees-Indisch Beuningen gld

Lumpia, kroepoek en saté telefonisch besteld. Alles op tijd klaar. Prima smaak. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Echt smullen. Er zat veel ham in de lumpia maar voor de liefhebber is dat geweldig.

11. Waardeloze tent. Komen anderhalf uur (!) te laat na drie keer gebeld te hebben. Het eten was koud, de friet slap en daarnaast klopte de bestelling niet.

1,4
  12. P. Wolters

Op nieuwsjaarsdag een bestelling geplaatst die weer te laat werd bezorgd en half koud was.
    3 Schotels en meerdere porties friet gyros. Van de 3 schotels was maar 1 klein zakje friet beschikbaar. Wij wilden aan de deur online betalen maar volgens de bezorger kon alleen maar cash betaald worden(zwart dus). Dus wij moesten maar de dag erop gaan betalen.
    Mijn vrouw is daar naartoe gegaan en wilde betalen en kenbaar maken dat er bij de schotels maar 1 zakje friet bij was voor 3 schotels.
    De eigenaar maakte mijn vrouw voor leugenaar uit en was zeer onbeschoft jegens haar.
    Ze is zeer verontwaardigd naar buiten gegaan zonder te betalen, ik ben daarop naar binnen gegaan en heb de rekening betaald. Deze mensen waren zeer onvriendelijk en bedreigend jegens mij. Ik kan iedereen aanraden daar niets te bestellen want zulke mensen horen niet in deze maatschappij thuis.

13. Ik heb hier al voor de zoveelste keer eten afgehaald, altijd super smakelijk en lekker, ik ben zeer tevreden.
    De beste afhaal Chinees in de omgeving!

14. Het was heerlijk.
    Spareribs en kip met champions op.

15. Voor de 1e keer geweest en het was heerlijk! Komen zeker nog een keer eten.
    Lekker eten, genoeg keuze en hele vriendelijke bediening Top!

16. Ik eet hier vaker als ik onderweg ben en daar passeer.
    Recent zitten er nieuwe eigenaren in de zaak veronderstel ik, want het is erg achteruit gegaan.
    Eten was normaal gezien van goede kwaliteit en origineel geserveerd, maar dat is helaas niet meer. Daarnaast zijn de prijzen ook nog eens verhoogd...
    Na lang wachten waren de frieten bijna beschuit zolang hebben ze gebakken, de frikandel speciaal kost € 2,40 maar de "vulling" (mayo-curry-uitjes) was ver te zoeken.
    Al met al voor mij de laatste keer.

3,2
  17. Vanavond lekker buiten op het terras gegeten.
    De tafel moest nog afgeruimd worden. Een jonge dame kwam de tafel leeg ruimen en nam het aperitiefje op. Daar de tafel erg vies was, vol met kruimels en vlekken, vroeg ik of ze ook de tafel even wilde reinigen Als ik dat wilde zou ze wel een lapje brengen. Na 5 minuten werd de wijn gebracht zonder de tafel te reinigen. We wachtten geduldig af en na enige tijd werd de bestelling opgenomen. Ik vroeg nogmaals om de tafel te reinigen en de jongedame ging in de verdediging en voelde zich aangevallen. Ze hadden het druk. Geen sorry, maar is schijnbaar gewoon om aan een vieze tafel te eten! Collega kwam de tafel schoonmaken en daarna de dagschotel gegeten. Smaakte prima, goede prijs kwaliteit verhouding.
    We zagen niemand meer om een nieuwe consumptie op te vragen of te vragen of er nog wensen waren. Uiteindelijk naar binnen gegaan en afgerekend. Personeel zat gezamelijk te eten en hebben moeten vragen om af te rekenen. Niet echt klantvriendelijk dus. Ze moeten hier nog een hoop leren. "De klant is koning ". Hier is "het personeel de koning". Jammer dat ze dat zelfs niet uitstralen ;-).

18. Theunissen

Bediening zeer onvriendelijk en vindt het allemaal wel prima.
    De zaak is vies overal waar je kijkt, tafels menu kaarten toilet noem het maar op.
    Als je meld dat je een vieze tafel hebt komen ze misschien, met een lange snuit je tafel schoonmaken en laten ze je aan een natte tafel zitten.
    Eten was zeer slecht, brood was in een mandje gegooid dat aan de bovenkant uitgedroogd was en waar nog groen op zat van een andere maaltijd. De potjes met sausen waren vies.
    Het enige wat niet verpest kon worden was datgene wat uit de diepvries in het vet werd gegooid.
    Geen enkel excuus mbt het zeer slechte eten zelfs de keuken vindt het prima en zijn eerder beledigd dan dat er aktie wordt ondernomen.
    De vaten, legen glazen en koppen staan als een grote berg vieze zooi opgestapeld aan de bar en keuken waar wel weer eten en drinken moet worden bereidt.
    Vroeger was het gelukkig stukken beter.

1,8
  19. Daantje

Wij eten regelmatig bij restaurant Aan Tafel, zowel doordeweeks als in het weekend (Minimaal 3 keer maand). Zowel als stel, zakelijk als met vrienden, wij worden altijd even vriendelijk ontvangen en het eten en drinken is van dezelfde goede kwaliteit. Ook wordt er altijd wel een tafel voor ons vrij gemaakt. Wat een fijne thuisbasis. Hier is iedereen welkom.
    Wat een lieve en zorgzame mensen die hart hebben voor de zaak en hun gasten.

Wij komen hier regelmatig en met veel plezier. Inmiddels is dit restaurant een begrip in de horeca van Beuningen.
    Het is jammer om te zien dat mensen (in vorige rencensies) niet zien dat deze ondernemers er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken met inachtneming van de Corona maatregelen. Blijf dan thuis als u tot een risico groep behoort, dit is uw eigen verantwoording. Verleg dit risico niet naar deze hardwerkende en welwillende ondernemer.

De directie doet er alles aan om het gasten naar de zin te maken op een zo veilig mogelijke wijze.
    Mijn inziens is dit uitstekend gelukt. Chapeau.

Een pluim voor deze ondernemers, wij steunen jullie en blijven zeker als tevreden gasten jullie restaurant bezoeken.

20. Bij overhandigen van de kaart werd gevraagd of we een mandje brood wilden. Na 45 min en twee keer gevraagd te hebben, was t brood er nog steeds niet, wel kwam toen ons eten. Beiden hadden we kip in verschillende gerechten. Eerste happen met de groenten en saus waren heerlijk, tot ik steenkoude kip proefde. Stukken doorgesneden en ook de rest was niet voldoende gegaard. Bij de kip van mijn partner bleek dit ook zo te zijn. Zonder een excuus werden onze borden opgehaald. Toen ik mijn bord terug kreeg, bleek dat dezelfde portie kip was gegaard, echter zonder de groente wat er bij had gezeten en het room wat er op hoorde was ook grotendeels verdwenen. Toen mijn eten op was, kwam t bord van mijn partner terug. Een grote teleurstelling. De jongen van de bar (?) kwam excuses aanbieden en bood een drankje aan, later kwam nog de manager (?) ook excuus aanbieden. Dat maakte alles nog iets goed, maar voor ons een slechte ervaring en helaas proberen we t hier voorlopig niet weer.

4,1
  21. We hebben hier vaker gegeten en altijd goed en lekker. Maar woensdag 1 juli dus absoluut niet. Vooraf carpaccio die werkelijk dreef in dressing. Dit ook meteen aangegeven bij de bediening. Daarna had ik een maaltijdsalade met oa gerookte zalm, gamba's en wat vage salades. Nou de salades van Johma zijn beter en de gamba's waren van gummi. Ook hier wat van gezegd, maar volgens de bediening werd alles vers in eigen keuken bereid. Dessert hebben we niet meer genomen. Verder is er niets gedaan met onze klacht. Mij zien ze er nooit meer terug. Personeel was wel vriendelijk.

4,5
  22. Hajet Mkr

23. Hogendoorn

Slecht, op de website staat, open tot 21.30U dus ik loop en heen maar daar staat dus een bordje op de deur gesloten!
    Pas dan ook je website aan zodat mensen niet voor j.l. naarjullie toe lopen!

24. 30 jaar de beste cafetaria van Beuningen. Ben erg tevreden over de snelle service en dergelijke.
    Altijd schoon. Als het een keer zo is dat er een fout gedaan wordt, staan ze gelijk klaar om het op te lossen en jou als klant altijd tevreden te stellen.
    Top kwaliteit! 👍🏼

25. Arno + Sylvia

Op een stille avond in Beuningen besloten we eens niet te koken en naar deze knusse zaak te gaan. Er was een ruime keus op de kaart, zowel de dingen die je verwacht bij een Chinees als hele verassende gerechten. We genoten van het lekkere eten en de gastvrijheid en komen zeker nog eens terug.

26. Ik had naar aanleiding van de recensies veel meer verwacht.
    Het was wel heel erg rustig, we waren de enige gasten, buiten de afhaalklanten.
    Wij hadden de pittige soep en tipan ossenhaas. Het was niet slecht, maar ook zeker niet bijzonder, en wij vonden het vrij prijzig. Kortom wij kennen betere Chinese restaurants.

5,1
  27. Na een tip van iemand hier vandaag wezen eten.
    Restaurant zit veelste vol, mega veel tafels. Biefstuk niet lekker, bami nagenoeg koud.satesaus net zo dun als chocomelk. Er valt wel veel te kiezen, dat is dan weer het voordeel met een kind.
    Weinig smaak aan de gerechten. Voor mij nooit meer.

28. Super goed gegeten zeker voor herhaling vatbaar alleen erg druk maar wel gezellig.👍😜👍

29. Hier zou eens de Nederlandse warenautoriteit een bezoekje moeten brengen. Eten was koud, vlees was niet te kauwen. Maak je een klacht dan word er geschreeuwd en met eten gegooid. De eer aan mijzelf gehouden wat een gekkies!

30. Druk, gezellig en lekker.