Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beuningen gld verdeeld zijn.

Gisteren eten besteld via de telefoon. Wat een drama. Hadden voor 200 euro aan bonnen.
    Dus 1 gerecht gratis zover klopt het. Bij het ophalen van het eten was de eigenaar niet vriendelijk i.v.m. de bonnen. Friet was 2× gebakken dus niet te eten. Vlees was erg droog en bijna geen saus. Salade was karig. In het verleden ook al een keer problemen gehad met het inleveren van de bonnen. In het begin was het heel erg goed, jammer dat het zo achteruitgegaan is. Wij bestellen niet meer.

Goede service, waren een frikandel speciaal vergeten, netjes contact opgenomen en kwamen hem gelijk brengen. Tevens een fles Fanta gratis erbij. Top service. Lekker eten. Goed toptijd. Tot de volgende keer.

Met 22 mensen gegeten, goede bediening en service.
    Fantastisch gegeten en genoten van alle gerechten.
    Geen doorsnee chinees waar alles hetzelfde smaakt.
    Zeker een aanrader.

v.bergen

Mr carter

Echt dat deze zaak nog open kan zijn is gewoon een wonder… Echt niet gaar oud bruin gegebakken patat. Vlees is al een maar het… Echt een afrader je kan nog beter met honger blijven.

Heel erg lekker gegeten vooral het wokken en de bakplaat prima!
    Er wordt ook netjes gevraagd hoe je het graag wilt hebben?
    Al met al goed gegeten en de toetjes zijn ook erg lekker.
    Kopje koffie na dit alles smaakte ook goed.
    We komen beslist nog vaker terug.
    Groeten Fam.Tax

Henk van geijn

We hebben heerlijk gegeten alles was voldoende aanwezig. Alleen mogen ze de frietes wat langer warm houden.

Henk peters

Beste pizza die ik ooit heb gegeten.
    Friet was perfect en bij 200 euro aan bonnen kreeg ik ook nog eens de duurste gerecht gratis ik stond versteld…

10. Chinees-Indisch Beuningen gld

Eten op zich wel goed. Jong personeel wat in de avond allemaal een deel van het schoonmaken op zich nemen maar kennelijk niet uitgelegd is tussendoor handen te wassen. Met de dweil de rotzooi op de vloer van de ene naar de andere kant vegen en dan zo ineens het eten klaar gaan staan maken.

Duurt veels te lang zeggen dat eerder klaar is.

berrie.bartels

Hoi,
    Zijn 20 juni wezen eten. Alles was lekker behalve die kale spar ribs zit geen grammetje vlees aan. Alleen maar een stuk bot wat je ziet hoop dat daar eens verandering in komt.
    Groetjes
    berrie.bartels

Anneriek van der Sluys

Prima kwaliteit.
    Goede service. Vriendelijke medewerkers.

Margreet

Vroeger was het top nu is het waardeloos om er te zijn, je moet lang wachten en de zaak is ook zeker niet schoon vriendelijk zijn ze ook niet meer echt ga er dan ook niet meer naar toe.

Eindelijk een goeie cafetaria in Beuningen. Vriendelijk personeel, lekkere shoarma. En alles ziet er super netjes uit.

16. Chinees-Indisch Beuningen gld

Litjens

Lekker vers eten. 1 Van de betere chinezen uit de omgeving.
    Er is 1 Chinese vrouw erg arrogant en praat heel denigrerend. Vind het niet fijn om door haar geholpen te worden.

Heerlijk gegeten met mijn gezin, hier kom ik zeker terug! En super vriendelijk personeel, zit sinds kort een nieuwe eigenaar in.

Yvonne

Na een eerdere wat mindere ervaring in maart, nogmaals een kans gegeven en boven verwachting top. Op tijd, correcte levering, lekker, warm en meer dan genoeg!

Gerard

Super lekker eten. Zeer schone zaak. En vriendelijk personeel. Hier kom ik vaker.

R. Peters

Hygiëne erg slecht. Met een schoonmaakdoekje schoonmaken, je handen schoonmaken, bakjes kapsalon mee pakken en met dezelfde hand in de kaas graaien…

21. Pannenkoekenhuis Beuningen gld

Eten is redelijk tot goed.
    Bediening matig tot slecht, als ze je niet kennen hebben ze geen oog voor je.
    Ze laten je lang wachten.
    Aan een tafel voor ons zitten bekenden van de bediening en eigenaar. Gaan ze gezellig met 3 man bij zitten en hebben geen oog meer voor de overige gasten. Je voelt je niet welkom. Waren van plan om nog toetje te bestellenn maar hebben de de rekening gevraagd en zijn gegaan. Jammer dat dit zo gebeurd.

Goed gegeten!
    Veel verse groenten bij het hoofdgerecht.
    Het was wel koud binnen, wij zaten naast het raam en de kou vd muur was goed te voelen.
    Tip: meer kleur aanbrengen, bv. Een groot boeket Gekleurde bloemen plaatsen!
    Het is wel erg beige/saai van kleur binnen.
    Maar, het eten was goed! 👍

Een echte hollandse patatzaak! Schoon en heerlijke patat en snacks! Zeer vriendelijk personeel. Wij rijden ervoor naar de andere kant van Beuningen, terwijl we dan 2 snackbars passeren.

Het eten was lekker en het was een zeer uitgebreid assortiment. Alleen jammer dat er geen magnetron aanwezig is om de fles voor een baby op te warmen...

Vooral na de verbouwing erg mooi geworden. Ideaal eten met de kinderen. Wel prijzig geworden!

Hans Kalksma

26/12/2017 Kerst menu was hartstikke goed. Heerlijk gegeten, bediening was uitstekend. Komen zeker snel weer terug.

Met Kerstmis weer wezen eten. Het was weer prima, vriendelijke medewerkers, geen wachttijden, heerlijk eten, wordt veel zorg aan besteed. Ondanks dat het vaak druk is probeert de eigenaar altijd iets te regelen om te kijken of hij plaats kan maken.

Vandaag 1e zitting gegeten bij Dinges. Kan niet anders zeggen dat alles geweldig was. Ontvangst, bediening, eten, drinken en de sfeer was super. Bediening is relaxt en weet wat ze doen. Wat gelijk al opviel bij binnenkomst was dat je lekker ruim kon zitten en dus niet bij de buren op schoot zit. Heerlijk natuurlijk als je een kindje van 2 bij hebt die af en toe even wilt lopen. Er is geen speelhoek aanwezig. Dit was bij ons bekend.

AwaydaysSCC

Marianne van de Steeg

We hadden een gezellige avond met onze buren. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en alles werd steeds keurig tegelijk gebracht. Tip: geluidswering zou het geluidsniveau bij een volle eetzaal wat dempen. Wij aten hier al eerder en we komen zeker binnenkort weer!