Eigen parkeerterrein+ ruime parkeergelegenheid om het station

In ons sfeervolle restaurant Bastille staat ons team elke dag weer klaar om u warm te verwelkomen en u te laten genieten van onze nieuwe creaties. Onze trots maken we doordat u culinair en betaalbaar bij ons kunt genieten. Zowel zakelijk als in prive sfeer kunt u bij ons terecht. We staan daarom maandag t/m zondag (uitgezonderd dinsdag) vanaf 15:00 uur voor u klaar voor een overheerlijke borrel of diner.

Geeft u een leuk feestje? Ook dan bent u van harte welkom, en zorgen we dat alles tot in de puntjes geregeld wordt zodat u lekker ongestoord kunt genieten.

Zo zullen Chef-kok Rens Hoezen en Gastvrouw Demi van de Sande met hun team u een onvergetelijke en culinaire middag of avond bezorgen.

We zien u graag in ons gezellige, sfeervol restaurant Bastille.

Culinair genieten op zijn Best

1474120912 90
1497112088 88
1520103263 89
1540220541 89

1. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.
    We komen zeker terug.
    Met vrienden een heel gezellige avond gehad ze vonden het een goede keuze om bij Bastille te eten.

2. Christina

Afgelopen zaterdag bij Bastille gaan eten met 16 pers. Ivm 50-jarig huwelijksjubileum van mijn ouders. Niemand van ons had hier eerder gegeten, omdat we allemaal van verschillende plaatsen komen en dit lag redelijk centraal. Absoluut geen spijt van deze keuze! Zeer sfeervol restaurant om te dineren, alles klopte van begin tot einde. Mooi opgemaakte borden, lekkere gerechten en zeer goede, correcte service! Precies zoals een echt goed restaurant hoort te zijn. Iedereen heeft een geslaagde avond gehad. Absolute aanrader!

3. Fred & Renske

Gisteravond in een praktisch vol restaurant super gegeten. Vaak kiezen we een menu maar nu a la carte gegeten, oesters, kreeftesoep, tournedos en zeetong met bijpassende glaasjes cava en wijn.
    Alles verliep op rolletjes, professionele bediening, en de keukenbrigade is helemaal top, al met al een heerlijke gezellige avond gehad.
    Dankjewel!!

4. M. Lavrijsen

Gezellig restaurant, goede service, heerlijk gegeten.

5. C. Spierings

We hebben heel erg genoten van het diner. De bediening was prima en warm. Jammer dat we de enige gasten waren in het restaurant, woensdagavond is blijkbaar geen uitgaansavond. Desondanks heerlijk gegeten en heel prettige bediening.

6. De ambiance was warm en prettig, de bediening was professioneel en zeer vriendelijke en.
    Voorkomend.
    Het gebodene was smakelijk en verzorgd, verrassend opgediend in een aantal gevallen.

Het was niet goedkoop, maar al het bovenstaande maakte het tot een grandioze avond.

7. Echt heerlijk gegeten!!! Aanrader!!! Sjiek en top verzorgd

8. Heerlijk surprisemenu gegeten; verrassende smaken, echt heel lekker. Zeer vriendelijke bediening en een prachtige ambiance. Alleen aan het einde van de avond verslapte de aandacht van de bediening enigszins.

9. Sanne Wolbrink

Super leuk restaurant.
    Heerlijk gegeten en was een echt verrassing wat we kregen bij het verrassings menu.
    Super leuke sfeer en echt een aanrader.
    Medewerkers zijn super aardig.
    Komen zeker nog een keer eten.

10. Annemieke van Hamond

Wij hebben gisteren mogen genieten van een werkelijk heerlijk verrassingsmenu met een wijnarrangement. De wijnen combineerden heel goed bij de gerechten. Kortom: voor herhaling vatbaar! 👍🏼

11. Helemaal goed.

12. Hebben opnieuw kennis gemaakt met deze geweldige Keukenbrigade. Heerlijk verrassingsmenu met tongstrelende gerechten. Prima ambiance. Top adres voor fijnproevers. Komen graag nog eens terug.

13. Het was super, met dikke vette hoofdletters! Een onvergetelijke eetervaring anngevuld met passende wijnen. Topteam!

14. Weer heerlijk gegeten bij Bastille. Wat opvalt is dat de gastvrouw alles bijzonder goed onder controle heeft. De bediening is vriendelijk, attent en goed geïnformeerd. Heel fijn om in een volle zaak, zo rustig te kunnen dineren. De gerechtjes op zich allemaal mooi qua opmaak en van smaak. Enige minpunt: de frietjes waren slap/zacht gebakken. Rest alles top!

15. Judith Goossens

Zoals altijd heerlijk gegeten, geweldige gastvrouw. Zeer geslaagde avond gehad.

16. Frank Renders

De hele avond was Goed, Start op het Terras. Goede service, vriendelijk personeel en ze nemen de tijd Voor je. Later naar binnen Voor het hoofd gerecht. Een mooie mix van verschillende smaken. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance.
    Bedankt en ga zo door.

17. Erg mooi terras, erg gezellig.
    Super vriendelijk personeel en natuurlijk het eten is erg lekker en ziet er uit als een kunstwerk op je bord.
    Zeker een aanrader.

18. Wij komen vaker hier eten. Het personeel is vriendelijk. Het eten is goed. Wij zijn nog nooit ontevreden na huis gegaan.

19. Rian de Kok

Prima ervaring, eten voortreffelijke 4 gangen surprise menu.

20. La Bastille is een sfeervol restaurant, uitstekend eten, goede prijs-kwaliteitverhouding en fijne service!

21. Heel lekker gegeten, met heel aparte smaken, en een heerlijke wijn.

22. mary van doremalen

Het was heel lekker en gezellig, leuke bediening. Mijn tafelgenoten vonden de gerechtjes aan de kleine kant. Ik ben geen grote eter en vond het voldoende. Een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar. Hartelijk dank.

23. Van A tot Z prima geregeld. Zelfs op een wat later tijdstip waren we nog welkom en konden we nog uitgebreid eten. De service was perfect te noemen, goede uitleg van het eten en de bijpassende wijn. Een aanrader!

24. Echt heerlijk. We hadden geluk met het weer, en reserveren op het terras was geen enkel probleem. We komen weer!

25. Maria van Antwerpen

Zoals altijd heel erg gezellig en heerlijk. Mooi terras waar we een heerlijke avond hebben gehad.

26. Heerlijk en avondvullend met 7 personen gegeten in sfeervol aangekleed restaurant Bastille.

4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement is heerlijk met veel verschillende smaakbelevingen en een professionele uitleg over de diverse wijnen.

27. Anita van Hoof

Kwaliteit was goed maar het was weinig voor het geld wat we moesten betalen.

28. Andrea Favie

We hebben heel erg lekker gegeten.
    De gerechten waren heel mooi en netjes op het bord opgemaakt.
    De bediening was uitstekend. En de wijn was ook er smaakvol.
    Al met al een aanrader .

29. Victoria Martinez

Delicious food in a great restaurant

30. Harry Schraven

Goede kwaliteit van het eten en zeer nette en vriendelijke bediening. Het was goed weer en zaten de gehele avond buiten op klein maar leuk terras. Het is er wel redelijk druk met verkeer wat ook langs het terras op rijdt. Al met al een leuk en goed restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.

31. Heerlijk gegeten. Mooie goede gerechten. Lekkere wijn. Wij hadden het verrassingsmenu en wijnarrangement. Goede sfeer en nette aardige bediening. Voor als je net wat meer chique wil uit eten maar niet meteen de hoofdprijs wil betalen.

32. Eric Jurriens

Het was perfect in alle opzichten: voor, hoofd- en nagerecht, van hoge kwaliteit, restaurant verdient een ster.
    Absoluut een aanrader!

33. Nicole van de Moesdijk

Heerlijk gegeten, waaronder een geweldig lekkere aspergesoep! Wij hadden gekozen voor het viergangen verrassingsmenu en dit was zeker een aanrader! De bediening was ook super attent en we komen hier zeker weer terug!

34. Heerlijk verfijnd gedineerd. 4 Gangen verrassingsmenu voor het gehele gezelschap. Bastille hield keurig rekening met de beperkingen die een aantal gasten had aangegeven. De stoelen zitten echt geweldig en zien er ook heel mooi modern uit. Net zoals mijn vorige bezoeken aan dit restaurant een aanrader voor een ieder die van echt culinair dineren houdt.

35. Marleen van Deursen

Wij hebben 1e paasdag heerlijk gegeten.
    De bediening was perfect.

36. Fam. vd Akker

Onder geweldige ambiance culinair ontzettend verwend door het personeel van Bastille. De gerechten en bijpassende wijnen waren een streling voor onze smaakpapillen!

37. Jacqueline de Haan

Erg goed eten, vriendelijke bediening die wisten waar ze over spraken, gezellige ambiance.

38. J.H.A.M. van Esch

De sfeer in het restaurant was goed. Het was best gezellig en de privacy was voldoende gewaarborgd. De bediening was goed verzorgd en netjes.

39. Fam v Beers

Heerlijk en smaakvol was het complete eten.

40. Van den Bosch

Heerlijk genoten van het ‘restaurantweek menu’. Die kon je uitbreiden dus dat hebben we gedaan naar 5 gangen. En het was heerlijk. Lekker op ons gemak 4 uur getafeld. Dit restaurant is echt een aanrader!

41. Mooi restaurant met kennis van zaken. Bijzonder verrast met de heerlijke culinaire gerechten van het verrassingsdiner. Heerlijk gegeten!

42. Delicious meal. The service was good - even recovering very graciously from a small mistake with the order.

43. Het restaurant is sfeervol ingericht. Het personeel is heel vriendelijk. Je wordt welkom geheten en ze geven ook advies over het eten als je erom vraagt.
    Er zat veel tijd tussen de gangen en bij het 3 gangen menu waren de porties erg mooi opgemaakt maar veel te klein. Weinig groente en een puntzak friet voor 4 personen.
    Dit restaurant is voor fijnproevers met een kleine maag.

44. Herman Ronk

Boven verwachting goed. Doet niet onder voor een (1) sterrenrestaurant.

45. Het was een geweldige ervaring. Een enorme smaakexplosie. Wijn en de gerechten perfect afgesteld. De privacy is goed tussen de tafels. 1 van mijn favoriet geworden!

46. winkeliersvereniging Wilhelminadorp

Fijne ontvangst met goede bediening, alles netjes op tijd en keurig verzorgd. Voor ons een zeer positieve ervaring. Een echte aanrader.

47. Bert Bouwmans

Het was zeer gezellig ondanks het feit dat we met 6 personen wsten ipv 4. Chapeau.

48. T. van den Heuvel

Een goede omgeving om van het even en het gezelschap te genieten. Geen over- akoestiek, mooie smaak-wijncombinatie, vlotte en correcte bediening.

49. De nieuwe kaart is deze week ingegaan en weer een absolute aanrader. De borden zijn plaatjes qua opmaak en het eten smaakt zalig. Met een gezelschap van 4 hadden we 2 mensen die voor het menu Bastille hebben gekozen en 2 die a-la-carte hebben gegeten en alle 4 hebben we genoten. De bediening is ontspannen maar correct. We gaan snel weer!

50. We hadden een verassingsmenu gekozen. Waarvan 1 gast vegetariër was. Voor haar zeer leuke gerechtjes. Dit zie je niet bij veel restaurants. Top. Heerlijk culinair gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar

51. Marjo Krol

Lekker gegeten in een gezellige ambiance.

52. Gisteravond heerlijk met vrienden zitten dineren. Keurige ontvangst, goede bediening en gezellige sfeer. Wildmenu was super 👍.

53. Prima gegeten. Sfeervol restaurant. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

54. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het eten heerlijk. Restaurant Bastille is een echte aanrader!

55. Het was in een woord geweldig! Vanaf het moment van ontvangst tot dat we helemaal voldaan naar huis zijn gegaan!
    We hadden gekozen voor het 4 gangen wildmenu. Alle gerechten waren verrassend en qua smaak prima op elkaar afgestemd. De presentatie was een lust voor het oog. We hebben genoten en hebben ons voorgenomen hier zeker nog een keer terug te komen!

56. Yvonne van Laarhoven

Prima verzorgd kerstdiner met bijzondere gerechten.

57. G. van Iersel

Hele leuke avond gehad met vrienden van vroeger.
    Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.

58. Antoinette

Overal was het eten prima. Zeker de wildstoof was heerlijk. De puntzak friet met mayonaise vond ik onnodig en paste totaal niet bij de gerechten die geserveerd werden.
    De Irish coffee was uiteindelijk gewoon koffie. De bediening was traag. Drie keer hebben we moeten vragen voor een glaasje wijn.
    Wel een prachtige locatie en mooie inrichting. Inderdaad wat gekakel aan geluid van andere gasten maar niet erg storend. Er zijn restaurants waar dit veel erger is.

59. Het was een zeer geslaagde avond, we hadden het wildmenu met een wijnarrangemaent gedaan.
    Super bediening en zeer goede uitleg bij de wijnen en het eten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

60. Fantastisch restaurant om de hele avond te tafelen. Het wildmenu is ontzettend goed! Uiteraard zijn ook de overige gerechten erg goed. Leuk ook dat je een bierarrangement kan kiezen bij je eten. Kortom avondje genieten!!

61. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, met goede bijpassende wijnen, fijne maar niet opdringerige bediening, zorgden voor een fijne eerste avond bij Bastille. We misten bij het wild hoofdgerecht wel de echte winterse groenten (een half witlofje en een paar blaadjes van spruitjes was aan de karige kant).

62. Heerlijk en verrasend eten.

63. Tamar en Emma van Tuijl

Wat een fantastisch creatieve chef is Rens met zijn enthousiaste keuken brigade! Wederom complimenten voor een heerlijke avond met fantastisch eten, heerlijke gemoedelijke ambiance, perfecte wijnen en geweldige bediening door Demi en haar team. Ook met mijn voedsel allergie werd weer heel goed rekening gehouden.
    Dankjewel en ga vooral zo door!

64. Weer lekker gegeten in een mooi sfeervol restaurant. Goede bediening met verstand van zaken.

65. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer.

66. Karin de Wit

Weer heerlijk gegeten! Gezellige bediening, heerlijk menu en goede wijn!

67. Fred Maessen

Lekker gegeten rustige ambiance voor herhallng vatbaar.

68. Yvonne Rutjens

We hebben héérlijk gegeten bij Bastille. ÉCht een aanrader!

69. Maria en fam.

Het was wederom een gezellige, smakelijke belevenis! Samen met onze vrienden een avondje uit, het verrassingsmenu dat werd aanbevolen was geweldig! Zoveel smaken erin verwerkt. Ook de wijnkeuze erbij maakte onze avond tot een gezellig samenzijn! Restaurant La Bastille zeer aan te bevelen!

70. Hele gezellige avond gehad met ontzettend vriendelijk personeel.

71. Heerlijk gegeten, goede service van enthousiast personeel. Tafels zijn ruim en er hangt een fijne sfeer. Zeer zeker een aanrader.

72. Gezellig en goed eten

73. Bert en mia

Alles was prima..

74. Een warm welkom. Heerlijk gegeten, goede gerechten met een verfijnde smaak en leuk opgediend. Complimenten voor Rens, Demi en personeel. Echt aan te bevelen!

75. Ad Oppers

Wat hebben we genoten op vrijdag 9 juni 2017 met het hele gezin. Een geweldige ontvangst met warme en hartelijke bediening samen met meer dan geweldig lekker eten, kortom een dag om niet snel te vergeten en een aanrader voor wie heerlijk wil eten in een goed restaurant.

76. joke Peters

We hebben weer heerlijk gegeten, heerlijke en prachtige gerechten. Fijne bediening, gewoon gezellig.

77. M. Goudsmits

Heerlijk gegeten, goed verzorgd en een vriendelijke bediening.

78. Matthijs van de Berk

Het was prima verzorgd, wij zouden niet weten wat er veranderd zou moeten worden. Houden zo.

79. M. de Leuw

Erg sfeervol restaurant met een zeer persoonlijke, klantgerichte bediening. Wij hadden een 3-gangen surprisemenu wat erg lekker was en ook prijsvriendelijk. Ook vegetarisch was uitstekend. Echt een aanrader om een keer te gaan eten.

80. Minouche Meijer-Moers

Heerlijk gegeten en genoten van mooie smaakcombinaties, mooi geserveerd! Echt een aanrader, komen graag terug!

81. Rian van Kollenburg

Goed adres voor een exclusief etentje

82. Kok Rens had het weer geweldig voor elkaar. Een gevarieerd menu met heerlijke smaken, een dessert opgebouwd uit een verrassende combinatie van smaken, heerlijke bijpassende wijnen. Meer dan goed en ook nog betaalbaar.

83. Wij kregen dit etentje aangeboden bij de geboorte van onze 3de zoon, door onze ouders. Het was een fijne ontspannen avond. De wijnen pasten erg goed bij de gerechten. de porties waren niet te groot, maar zeker ook niet te klein. De bediening was uitstekend. We hadden een leuke plaats in het restaurant, zo een beetje aan de zijkant.
    Wij komen hier zeker terug.

84. Met moeder, broer en zus genoten van een heerlijke en ontspannen avond. Ik ben hier vaker geweest en heb het daarom aangeraden. Ik was al enthousiast nu de rest van de familie ook. Gerechten goed op smaak, zwezerik met kalfswang is een aanrader. Ontvangst en bediening zoals altijd prettig en correct. Ik kom zeker terug want ben nog lang niet uitgekeken op de steeds wisselende kaart. Uit ervaring weet ik dat ook kinderen hier een prima avond hebben. En het toetje is om nooit te vergeten.

85. Heerlijk eten met perfect passende wijnsuggesties! Menu's zijn verrassend. Restaurant is zeer aan te bevelen!

86. We have been many times to the Bastille but we keep coming back! We already feel a bit like home in this heartwarming, cozy place. Its always an adventure in tasting for us, we mostly eat what we know but somehow the chef never misses to surprise us. The charming young lady from service gives very good recommendations about the wines which makes the food even nicer!
    You should definetly not miss this place!

87. Ineke Adriaans-Thomassen

Heerlijk eten en uitstekende bediening daar waren wij het alle vijf over eens.

88. Marije, Merline en Marij

Fijne bediening, ruime kaart! Wij hadden gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu en dat was zeker een verrassing! Heerlijk gegeten, wij komen zeker nog eens terug!!

89. Caroline

Bij binnenkomst verrast door sfeervolle inrichting. Prima menukaart en vriendelijk personeel.
    Gekozen met groep van 6, voor het 3 gangen verrassingsmenu.
    Brood moet apart besteld worden. Er staan wat olijfjes en nootjes op tafel.
    Voorgerecht zag er veelbelovend uit qua opmaak, maar was redelijk smaakloos en klein.
    Ondanks dat wij duidelijk aangegeven hadden dat wij geen wild lusten, kregen wij als hoofdgerecht eend. Wat mij betreft valt dit onder seizoensgerecht/wild, maar het was volgens de bediening 'tamme' eend! Daarnaast was de eend zo goed als rauw en ontbrak er saus, lagen er twee boontjes op het bord. De eend is wel op verzoek verder doorgebakken. Nu overigens lag deze wel in saus. Er werd niet gereageerd op het feit dat ik zo goed als alle eend (heel veel vet) op mijn bord had laten liggen.
    Nagerecht was een blokje banaan en bolletje kokosijs.
    Kortom... Ik had bij thuiskomst nog enorme honger.

Jammer, ik had goede dingen gehoord over dit restaurant, maar hier ga ik niet meer terug.

90. Verschuren

Lekker gegeten, tournedos medium gevraagd, maar was iets te ver. Op zich goede service, maar wel lepel vergeten bij soep. Prima wijn aanbevelingen bij menu.

91. natee

92. Astrid Ekas

Bij Bastille meegedaan met de wijn en spijs- avond. We hebben een top avond gehad. Goed eten, mooie wijnen en een goede sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug.

93. We zijn vaker bij Bastille geweest en het is altijd perfect. Nu voor de 1e keer Wijn&Spijs en we vonden het een enorme beleving. De gerechten waren overheerlijk en de wijnen (2 per gerecht) die bij elke gang geserveerd werden pasten er zo goed bij, echt met zorg gekozen. Wij waren het unaniem eens dat dit wederom een zeer lekkere+geslaagde avond was bij Bastille. Ook de bediening en contact met chef-kok en gastvrouw zijn erg professioneel. Geweldig restaurant.

94. Jolien Wiertz

We hadden gekozen voor het wildmenu samen met een wijnarrangement. Het aperitief cava had een eetbare hibiscusbloem. Verrassend lekker. Voorgerecht hertencarpaccio, zuurkoolsoep met parelhoen, trio van wild met zak frites en dessert kastanjemousse noten ijs e.d. Alles een voor een erg lekker met de 4 verschillende bijpassende wijnen. Wij gaan naar Bastille als we iets te vieren hebben en zijn nog nooit teleurgesteld.

95. Prima kwaliteit eten in een prettige ongedwongen atmosfeer. Service en bediening kundig en correct.

96. Wij hebben genoten, gegeten met 5 dames, gekozen voor het 4-gangenmenu van de Chef. Ieder van ons wilde een aanpassing. Alles was bespreekbaar en mogelijk. De Chef kwam aan tafel om te overleggen. Goede service, prijs/kwaliteit verhouding, helemaal top.

97. In 1 woord top!!! Alles is gewoon tot in de puntjes geregeld! Ambiance, service en natuurlijk elke keer weer een schilderijtje op je bord!!

98. We hebben ècht heerlijk gegeten en zijn culinair verwend. Ook glutenvrij geen probleem. Was Top!!

99. Erg goed gegeten. Een echte aanrader!

100. Fam. Reijm

Als je bepaalde dingen niet lust o.a. vis en je bent zwanger komt de chef met een goed alternatief en zeer lekker! Heel mooi interieur, elke keer weer in een nieuw jasje waar Bastille voor staat, samen met de gerechten en de eigen merkwijnen van Bastille!

Het is waardevol voor je geld wat je krijgt, een top restaurant!

Volgende pagina