Eigen parkeerterrein+ ruime parkeergelegenheid om het station

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

In ons sfeervolle restaurant Bastille staat ons team elke dag weer klaar om u warm te verwelkomen en u te laten genieten van onze nieuwe creaties. Onze trots maken we doordat u culinair en betaalbaar bij ons kunt genieten. Zowel zakelijk als in prive sfeer kunt u bij ons terecht. We staan daarom maandag t/m zondag (uitgezonderd dinsdag) vanaf 15:00 uur voor u klaar voor een overheerlijke borrel of diner.

Geeft u een leuk feestje? Ook dan bent u van harte welkom, en zorgen we dat alles tot in de puntjes geregeld wordt zodat u lekker ongestoord kunt genieten.

Zo zullen Chef-kok Rens Hoezen en Gastvrouw Demi van de Sande met hun team u een onvergetelijke en culinaire middag of avond bezorgen.

We zien u graag in ons gezellige, sfeervol restaurant Bastille.

Culinair genieten op zijn Best

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1420336520 90
1431968146 91
1436620797 92
1473842001 90
1480820977 92

1. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met erg vriendelijke bediening

2. Antoinette

Overal was het eten prima. Zeker de wildstoof was heerlijk. De puntzak friet met mayonaise vond ik onnodig en paste totaal niet bij de gerechten die geserveerd werden.
    De Irish coffee was uiteindelijk gewoon koffie. De bediening was traag. Drie keer hebben we moeten vragen voor een glaasje wijn.
    Wel een prachtige locatie en mooie inrichting. Inderdaad wat gekakel aan geluid van andere gasten maar niet erg storend. Er zijn restaurants waar dit veel erger is.

3. Het was een zeer geslaagde avond, we hadden het wildmenu met een wijnarrangemaent gedaan.
    Super bediening en zeer goede uitleg bij de wijnen en het eten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Fantastisch restaurant om de hele avond te tafelen. Het wildmenu is ontzettend goed! Uiteraard zijn ook de overige gerechten erg goed. Leuk ook dat je een bierarrangement kan kiezen bij je eten. Kortom avondje genieten!!

5. Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, met goede bijpassende wijnen, fijne maar niet opdringerige bediening, zorgden voor een fijne eerste avond bij Bastille. We misten bij het wild hoofdgerecht wel de echte winterse groenten (een half witlofje en een paar blaadjes van spruitjes was aan de karige kant).

6. Heerlijk en verrasend eten.

7. Tamar en Emma van Tuijl

Wat een fantastisch creatieve chef is Rens met zijn enthousiaste keuken brigade! Wederom complimenten voor een heerlijke avond met fantastisch eten, heerlijke gemoedelijke ambiance, perfecte wijnen en geweldige bediening door Demi en haar team. Ook met mijn voedsel allergie werd weer heel goed rekening gehouden.
    Dankjewel en ga vooral zo door!

8. Echt een top restaurant. A hidden gem! Vooral het voorgerecht- een licht zure sea bass- was fantatisch!

9. Weer lekker gegeten in een mooi sfeervol restaurant. Goede bediening met verstand van zaken.

10. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer.

11. Karin de Wit

Weer heerlijk gegeten! Gezellige bediening, heerlijk menu en goede wijn!

12. Fred Maessen

Lekker gegeten rustige ambiance voor herhallng vatbaar.

13. Yvonne Rutjens

We hebben héérlijk gegeten bij Bastille. ÉCht een aanrader!

14. Maria en fam.

Het was wederom een gezellige, smakelijke belevenis! Samen met onze vrienden een avondje uit, het verrassingsmenu dat werd aanbevolen was geweldig! Zoveel smaken erin verwerkt. Ook de wijnkeuze erbij maakte onze avond tot een gezellig samenzijn! Restaurant La Bastille zeer aan te bevelen!

15. Hele gezellige avond gehad met ontzettend vriendelijk personeel.

16. Heerlijk gegeten, goede service van enthousiast personeel. Tafels zijn ruim en er hangt een fijne sfeer. Zeer zeker een aanrader.

17. Gezellig en goed eten

18. Bert en mia

Alles was prima..

19. Een warm welkom. Heerlijk gegeten, goede gerechten met een verfijnde smaak en leuk opgediend. Complimenten voor Rens, Demi en personeel. Echt aan te bevelen!

20. Met 4 personen heerlijke fruits de mer gegeten. Warm opgediend en gefileerd aan tafel. Prima ambiance en vriendelijke bediening. Een genot om hier te mogen dineren.

21. Ad Oppers

Wat hebben we genoten op vrijdag 9 juni 2017 met het hele gezin. Een geweldige ontvangst met warme en hartelijke bediening samen met meer dan geweldig lekker eten, kortom een dag om niet snel te vergeten en een aanrader voor wie heerlijk wil eten in een goed restaurant.

22. joke Peters

We hebben weer heerlijk gegeten, heerlijke en prachtige gerechten. Fijne bediening, gewoon gezellig.

23. M. Goudsmits

Heerlijk gegeten, goed verzorgd en een vriendelijke bediening.

24. Matthijs van de Berk

Het was prima verzorgd, wij zouden niet weten wat er veranderd zou moeten worden. Houden zo.

25. M. de Leuw

Erg sfeervol restaurant met een zeer persoonlijke, klantgerichte bediening. Wij hadden een 3-gangen surprisemenu wat erg lekker was en ook prijsvriendelijk. Ook vegetarisch was uitstekend. Echt een aanrader om een keer te gaan eten.

26. Minouche Meijer-Moers

Heerlijk gegeten en genoten van mooie smaakcombinaties, mooi geserveerd! Echt een aanrader, komen graag terug!

27. Rian van Kollenburg

Goed adres voor een exclusief etentje

28. Kok Rens had het weer geweldig voor elkaar. Een gevarieerd menu met heerlijke smaken, een dessert opgebouwd uit een verrassende combinatie van smaken, heerlijke bijpassende wijnen. Meer dan goed en ook nog betaalbaar.

29. Wij kregen dit etentje aangeboden bij de geboorte van onze 3de zoon, door onze ouders. Het was een fijne ontspannen avond. De wijnen pasten erg goed bij de gerechten. de porties waren niet te groot, maar zeker ook niet te klein. De bediening was uitstekend. We hadden een leuke plaats in het restaurant, zo een beetje aan de zijkant.
    Wij komen hier zeker terug.

30. Met moeder, broer en zus genoten van een heerlijke en ontspannen avond. Ik ben hier vaker geweest en heb het daarom aangeraden. Ik was al enthousiast nu de rest van de familie ook. Gerechten goed op smaak, zwezerik met kalfswang is een aanrader. Ontvangst en bediening zoals altijd prettig en correct. Ik kom zeker terug want ben nog lang niet uitgekeken op de steeds wisselende kaart. Uit ervaring weet ik dat ook kinderen hier een prima avond hebben. En het toetje is om nooit te vergeten.

31. Heerlijk gegeten; de gangen van het jubileum menu (maar ook die van de a-la-carte gerechten van mijn collegaatje) zagen er prachtig uit en smaakten zalig! De porties zijn prima qua grootte, zodat een 3 of 4 gangen menu niet leidt tot een te vol gevoel. De bediening is voorkomend, de adviezen zijn uitstekend en de inrichting van het restaurant is inmiddels ook aangepast aan de hoge kwaliteit van de keuken. Top ervaring wederom!

32. maria van antwerpen

zoals altijd prima. heerlijk en alles met zorg gemaakt. Gaan er met pasen weer naar toe.

33. Heerlijk eten met perfect passende wijnsuggesties! Menu's zijn verrassend. Restaurant is zeer aan te bevelen!

34. We have been many times to the Bastille but we keep coming back! We already feel a bit like home in this heartwarming, cozy place. Its always an adventure in tasting for us, we mostly eat what we know but somehow the chef never misses to surprise us. The charming young lady from service gives very good recommendations about the wines which makes the food even nicer!
    You should definetly not miss this place!

35. Ineke Adriaans-Thomassen

Heerlijk eten en uitstekende bediening daar waren wij het alle vijf over eens.

36. Heel fijn en goed restaurant in Best. Heel vriendelijke bediening onder goede leiding van de gastvrouw Demie. Eten is zeker goed te noemen met aparte en vaak wisselende gerechten. Echt een aanrader!

37. Marije, Merline en Marij

Fijne bediening, ruime kaart! Wij hadden gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu en dat was zeker een verrassing! Heerlijk gegeten, wij komen zeker nog eens terug!!

38. Caroline

Bij binnenkomst verrast door sfeervolle inrichting. Prima menukaart en vriendelijk personeel.
    Gekozen met groep van 6, voor het 3 gangen verrassingsmenu.
    Brood moet apart besteld worden. Er staan wat olijfjes en nootjes op tafel.
    Voorgerecht zag er veelbelovend uit qua opmaak, maar was redelijk smaakloos en klein.
    Ondanks dat wij duidelijk aangegeven hadden dat wij geen wild lusten, kregen wij als hoofdgerecht eend. Wat mij betreft valt dit onder seizoensgerecht/wild, maar het was volgens de bediening 'tamme' eend! Daarnaast was de eend zo goed als rauw en ontbrak er saus, lagen er twee boontjes op het bord. De eend is wel op verzoek verder doorgebakken. Nu overigens lag deze wel in saus. Er werd niet gereageerd op het feit dat ik zo goed als alle eend (heel veel vet) op mijn bord had laten liggen.
    Nagerecht was een blokje banaan en bolletje kokosijs.
    Kortom... Ik had bij thuiskomst nog enorme honger.

Jammer, ik had goede dingen gehoord over dit restaurant, maar hier ga ik niet meer terug.

39. Verschuren

Lekker gegeten, tournedos medium gevraagd, maar was iets te ver. Op zich goede service, maar wel lepel vergeten bij soep. Prima wijn aanbevelingen bij menu.

40. natee

41. Astrid Ekas

Bij Bastille meegedaan met de wijn en spijs- avond. We hebben een top avond gehad. Goed eten, mooie wijnen en een goede sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug.

42. We zijn vaker bij Bastille geweest en het is altijd perfect. Nu voor de 1e keer Wijn&Spijs en we vonden het een enorme beleving. De gerechten waren overheerlijk en de wijnen (2 per gerecht) die bij elke gang geserveerd werden pasten er zo goed bij, echt met zorg gekozen. Wij waren het unaniem eens dat dit wederom een zeer lekkere+geslaagde avond was bij Bastille. Ook de bediening en contact met chef-kok en gastvrouw zijn erg professioneel. Geweldig restaurant.

43. Jolien Wiertz

We hadden gekozen voor het wildmenu samen met een wijnarrangement. Het aperitief cava had een eetbare hibiscusbloem. Verrassend lekker. Voorgerecht hertencarpaccio, zuurkoolsoep met parelhoen, trio van wild met zak frites en dessert kastanjemousse noten ijs e.d. Alles een voor een erg lekker met de 4 verschillende bijpassende wijnen. Wij gaan naar Bastille als we iets te vieren hebben en zijn nog nooit teleurgesteld.

44. Prima kwaliteit eten in een prettige ongedwongen atmosfeer. Service en bediening kundig en correct.

45. Wij hebben genoten, gegeten met 5 dames, gekozen voor het 4-gangenmenu van de Chef. Ieder van ons wilde een aanpassing. Alles was bespreekbaar en mogelijk. De Chef kwam aan tafel om te overleggen. Goede service, prijs/kwaliteit verhouding, helemaal top.

46. In 1 woord top!!! Alles is gewoon tot in de puntjes geregeld! Ambiance, service en natuurlijk elke keer weer een schilderijtje op je bord!!

47. We hebben ècht heerlijk gegeten en zijn culinair verwend. Ook glutenvrij geen probleem. Was Top!!

48. Erg goed gegeten. Een echte aanrader!

49. Fam. Reijm

Als je bepaalde dingen niet lust o.a. vis en je bent zwanger komt de chef met een goed alternatief en zeer lekker! Heel mooi interieur, elke keer weer in een nieuw jasje waar Bastille voor staat, samen met de gerechten en de eigen merkwijnen van Bastille!

Het is waardevol voor je geld wat je krijgt, een top restaurant!

50. Steven Bakker

Het duurde ruim 1,5 uur voordat de 1e voorgerechten doorkwamen. Nadat de voorgerechten waren afgeruimd een uur voordat de hoofdgerechten er waren. Dat is met een paar kinderen van 10 en een van 13 erbij gewoon echt veel te lang. Hoofdgerechten waren wisselend. De Zeetong was veel te droog en het Haas stuk bleek niet eetbaar, overige gerechten waren OK. Als desssert mochten de kids hun eigen ijsje maken in de keuken met koksmuts op, dat was leuk en maakte het een beetje goed. De akoestiek van de ruimte is niet geschikt voor een vol restaurant als je dan nog met elkaar aan je eigen tafel wilt praten.

51. Uitermate gezellige inrichting met zeer apart servies. Geweldig mooie kerstverlichting. Geweldige kwaliteit en bediening. Zeer ruime opstelling van tafels.

Dit moet U gezien en geproefd hebben.

52. Bastille ontwikkelt zich tot het pareltje van Best. Originele gerechten. Mooi wildmenu gegeten met heerlijke wijnen. Rens is gepassioneerd en dat merk je. Zijn vriendin is een perfecte gastvrouw. We komen snel weer.

53. Maaike Hoezen

Heerlijk gegeten.
    Dingen gegeten die ik thuis nooit zelf zou maken of in een restaurant niet zelf zou kiezen.
    Maar ze smaakte erg goed.
    Heerlijk avondje genieten en dat is het prijsje waard.
    Mooi interieur, gastvrij en gastvriendelijk.

54. Zeer verrast door de kwaliteit, eigenlijk gingen we zaterdag sushi eten in eindhoven. Door de drukte uiteindelijk in Best beland en gelukkig maar...... echt geweldig voor een prima prijs!

55. Rens

1 punt
  56. Anoniem

Heb heerlijk gegeten, alleen jammer dat al mijn kleren stinken naar eten. Zelfs mijn jas, die in de kast hing. Echt een groot minpunt.

57. J. Kranenburg

Heerlijk gegeten en aan al onze wensen voldaan. Kom zeker terug.

58. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. We hadden een 4-gangen surprise menu. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker om terug te komen.

59. Het was een gezellig avondvullend etentje en geen opdringerig personeel, maar het is niet goedkoop voor wat je krijgt.

60. Voor de tweede keer super lekker gegeten! Borden zijn mooi opgemaakt, lekkere en verrassende combinaties. Alles vers en met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker een derde keer terug! Aanrader!

61. Tinie Huiberts

Gisteren een avondvullende wijn-spijs beleving gehad.
    De passie van Rens voor koken en die van Arno voor wijn maakt een combinatie die super is. Dat in een mooie zaak met een lieve gastvrouw en vriendelijk personeel maakt dat ik niet kan wachten tot de volgende keer :)

63. p

64. Elly Franssen

We hebben genoten van de high thee op een zaterdagmiddag met een groepje dames. Iedereen was erg te spreken over de gastvrijheid en hartelijke bediening. De inrichting is zeer sfeervol zodat je bij binnenkomst een goed gevoel hebt. Een aanrader.

65. Voortreffelijk gegeten en een uitstekende bediening/service. Het restaurant is goed ingericht, maar nog nieuw en ik verwacht dat de entourage in de toekomst nog zal verbeteren.

66. Vanavond absoluut heerlijk gegeten. Wij hadden (met ons kantoor) wat te vieren en samen met 3 andere collega's heb ik het 6-gangen surprisemenu genomen. Een absolute aanrader. Heerlijke gerechtjes vol van smaak en precies goed qua portionering. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.

De aankleding binnen is sfeervol.

Het enige minpuntje wat ik heb, is dat er wat tafels leeg waren op deze donderdagavond. Dat zal overigens niet lang meer duren, als ze deze kwaliteit vasthouden.

Ga er heen en laat u verwennen.

Topper / aanrader!

67. Gisteravond een heerlijk vegetarisch menu gehad en mijn tafelgenoten hebben ook alle 3 van hun menu genoten. Een echte aanrader en ik ga beslist nog eens terug.

68. Een prima restaurant waar wij goed gegeten hebben. Net even wat anders dan bij andere restaurants. De bediening was vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader!

69. Tanja van den Berg

We hebben hier met het gezin (2 volwassen en 2 kinderen van 8 en 11 jaar) heerlijk gegeten. Mijn zoontje en ik hebben beiden coeliakie, maar dat was geen probleem. Zelf een verrassingsmenu gekozen en dat was voortreffelijk. De kinderen mochten als toetje zelf een ijsje in de keuken gaan maken. Wat een feest.

70. Miranda

Vanavond heerlijk gegeten. We hadden ons laten verrassen met een surprise menu. Iedere gang was een feestje. Mooi restaurant, gezellig, deskundig personeel. Na het eten nog lekker op het terras gezeten. We komen zeker nog een keer terug.

71. Een geweldige keuken met verrassende gerechten. Goede bediening en persoonlijke aandacht. Zeker aan te raden en een aanwinst voor Best.

72. sjeng

1 punt
  73. Linda van Zweck

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en complimenten voor de gastheer! Voor herhaling vatbaar.

74. Patty