Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Best verdeeld zijn.

1. De laatste keer dat wij hier zijn geweest. Vieze halfgare friet, gebakken in oud vet.

1,1
  2. Janneke Janssen

3. Tiny van der Rijt

Heel lekker gegeten, met heel aparte smaken, en een heerlijke wijn.

4. Nederlands Best

Leuke plek voor jong en oud.
    Lekker gegeten en vriendelijk bediening.

5. mary van doremalen

Het was heel lekker en gezellig, leuke bediening. Mijn tafelgenoten vonden de gerechtjes aan de kleine kant. Ik ben geen grote eter en vond het voldoende. Een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar. Hartelijk dank.

6. Eten was goed en veel en niet duur en voor herhaling vatbaar.

7. Internationaal Best

chantal

Echt goed eten met super bediening.
    Zo kan het ook.

8. Italiaans Best

Lonneke

Gisteren ff uit eten het was druk dus dan duurt het wat langer. Drinken was er snel.
    We zaten buiten en er komen mensen bij zitten.
    Hun mogen bestellen wij… nog niet.
    We mogen bestellen 2 voorgerechten 2 pastas en 2 pizzas alles mag tegelijk zeggen we.
    Die andere mensen krijgen eten wij… nog niet.
    Ze zijn klaar en vragen de rekening. Wij hebben nog niks en inmiddels wachten we al ruim 3 kwartier.
    Rekening komt en de andere tafel vertrekt en wordt afgeruimd wij… nog niks.
    Wij naar binnen een uur later. Nee dat kon niet ze gingen kijken nou hehe daar kwam ons eten na een kwartier wat overigens heerlijk was.
    Maar nog geen excuus of gratis drankje dat kon er niet vanaf erg slecht vinden wij.

9. Van A tot Z prima geregeld. Zelfs op een wat later tijdstip waren we nog welkom en konden we nog uitgebreid eten. De service was perfect te noemen, goede uitleg van het eten en de bijpassende wijn. Een aanrader!

10. Italiaans Best

Ontzettend genoten van de dorade uit de oven. Duurt ietsje langer maar daarna kan het smullen beginnen. Echt een aanrader en voor de prijs hoef je het niet te laten.
    Voor mij is het een plus dat je een hele vis krijgt. Lekker peuzelen en met goede al dente pasta echt enorm genieten. Een aanrader dus.

11. De friet was niet lekker. Slap en maar half gebakken.
    De kaassouffle smaakte niet. Enige lekkere was de kroket. Ik ga hier niet meer terug. Ze noemen zich kwalitaria, maar ik mistte de kwaliteit.

1,4
  12. Echt heerlijk. We hadden geluk met het weer, en reserveren op het terras was geen enkel probleem. We komen weer!

13. Maria van Antwerpen

Zoals altijd heel erg gezellig en heerlijk. Mooi terras waar we een heerlijke avond hebben gehad.

14. Heeel slecht sinds er een nieuwe eigenaar in zit. Tafels plakken, vloer plakt uit de frikandel loopt het oude vet eruit, slappe friet gewoon echt super slecht!!

15. Nederlands Best

Kan niet? Hoezo, kan niet!
    Mijn vriendin is zeer slecht horend én heeft een zware tinnitus. Zij heeft veel last van omgevingsgeluiden en raakt daar gedesorienteerd door én ook flink van in paniek, een ontploffend hoofd.
    Boshuys leek een goede gelegenheid om te lunchen, ook zij wil wel eens de deur uit?
    Boshuys heeft een heel groot terras, echter, op méér dan de helft van de tafeltjes staat "gereserveerd"... alsof er zo meteen een buslading mensen komt?
    Nee hoor, navraag leerde dat dat niet zo was, want "anders kunnen wij geen overzicht houden".
    Uitgelegd dat we toch graag wat verder weg wilden zitten, afgezonderd van geroezemoes én de galm die de houten overkapping met zich mee brangt. Nogmaals: echt uitgelegd waaróm.
    Nou, moeilijk, moeilijk, daar moest de supervisor bij gehaald worden.
    Die had niet veel tijd nodig. NEE dus. "We kunnen niet voor zo maar iedereen een uitzondering maken".
    Ja maar, ik had het toch gevraagd en uitgelegd?
    Ik heb nog iets onaardigs gezegd, had ik niet moeten doen, maar dat is de onmacht en frustratie.
    Daar zaten we dan, mijn vriendin compleet gek te worden, terwijl ik haar zo graag een plezier wilde doen.
    Er kwam een groepje (zichtbaar) gehandicapten, die hadden gereserveerd, zij mochten wél.
    Hadden ze niet één bordje "gereserveerd" weg kunnen halen zodat wij fijn rustig konden zitten?
    Het eten? ik heb geen flauw idee, dat smaakt dan naar niks meer....

16. Nederlands Best

Maria Adriaans

De laatste 2 keer slecht, zit je gezellig aan een tafeltje moet je verkassen, stond geen gereserveerd op. Ook het brood is niet vers en de bediening alsmede de prijs is ook niet meer zoals eerder.

De laatste keer gingen wij mijn punten opmaken die ik had gespaard met vele malen lunchen. Toen we dat kenbaar maken werden vanaf dat moment zeer onvriendelijk on onbehoorlijk behandeld en bediend.

Ik heb in dit restaurant vele leiden geïntroduceerd maar we zijn met de hele meute verhuisd naar de overkant.

1,7
  17. Heerlijk en avondvullend met 7 personen gegeten in sfeervol aangekleed restaurant Bastille.

4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement is heerlijk met veel verschillende smaakbelevingen en een professionele uitleg over de diverse wijnen.

18. Anita van Hoof

Kwaliteit was goed maar het was weinig voor het geld wat we moesten betalen.

19. Andrea Favie

We hebben heel erg lekker gegeten.
    De gerechten waren heel mooi en netjes op het bord opgemaakt.
    De bediening was uitstekend. En de wijn was ook er smaakvol.
    Al met al een aanrader .

20. Grill Best

Vorige week geluncht: service goed. Eten: 6. Asperge soep gigantisch zoet. Zelfde geldt voor de tomatensoep. Opvallend dat een restaurant wat FF anders heet, een vrij standaard menukaart heeft. Terras is rookruimte, dus als je rookvrij wilt eten, moet je naar binnen.

21. Internationaal Best

Lekker gegeten vandaag bij de Ambacht. Een goed restaurant, met een fijn stuk terras "niet roken". De tomatensoep was heerlijk, en de zalm en carpaccio was heerlijk. Een aanrader.

22. Internationaal Best

arnold huibregtse

23. Victoria Martinez

Delicious food in a great restaurant

24. m.bloemers

We wilden graag verschillende kleine gerechtjes werd allemaal geregeld, waren super lekker, hadden een hele gezellige avond. Top.

25. Harry Schraven

Goede kwaliteit van het eten en zeer nette en vriendelijke bediening. Het was goed weer en zaten de gehele avond buiten op klein maar leuk terras. Het is er wel redelijk druk met verkeer wat ook langs het terras op rijdt. Al met al een leuk en goed restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.

26. Heerlijk gegeten. Mooie goede gerechten. Lekkere wijn. Wij hadden het verrassingsmenu en wijnarrangement. Goede sfeer en nette aardige bediening. Voor als je net wat meer chique wil uit eten maar niet meteen de hoofdprijs wil betalen.

27. Eric Jurriens

Het was perfect in alle opzichten: voor, hoofd- en nagerecht, van hoge kwaliteit, restaurant verdient een ster.
    Absoluut een aanrader!

28. Nicole van de Moesdijk

Heerlijk gegeten, waaronder een geweldig lekkere aspergesoep! Wij hadden gekozen voor het viergangen verrassingsmenu en dit was zeker een aanrader! De bediening was ook super attent en we komen hier zeker weer terug!

29. Heerlijk verfijnd gedineerd. 4 Gangen verrassingsmenu voor het gehele gezelschap. Bastille hield keurig rekening met de beperkingen die een aantal gasten had aangegeven. De stoelen zitten echt geweldig en zien er ook heel mooi modern uit. Net zoals mijn vorige bezoeken aan dit restaurant een aanrader voor een ieder die van echt culinair dineren houdt.

30. Nederlands Best

Jaimie Bouwmans

Mail gehad om op de kosten van t Boshuys te komen lunchen. Dit ivm slechte ervaringen. Vandaag met mijn zus en kids geweest. Werd hartelijk ontvangen door supervisor. Nogmaals mondeling klacht toegelicht. Gaf aan bediening een punt is waar ze hard aan werken! Heerlijk genoten van een lekkere lunch! Dus petje af!