Hier zie je hoe de meningen over de 't Boshuys verdeeld zijn.

1. Linda van Zweck

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en complimenten voor de gastheer! Voor herhaling vatbaar.

2. Nederlands Best

te Lintelo

Brachten hedenmiddag een bezoek aan het Boshuys met de bedoeling een snelle lunch te gaan gebruiken. De bestelling was vlug geregeld maar de lunch liet 3 kwartier op zich wachten. Driemaal gevraagd waar de bestelling bleef. "Komt er zo aan" was het commentaar. Toen het er eindelijk aan kwam werd de toast en het gebakken ei van de clubsandwhich steenkoud opgediend. De Caesarsalad was de vorige keer ook smakelijker en rjiker gevuld. Alles bij elkaar een grote teleurstelling.

2,2
  3. Nederlands Best

Bijzonder atent, goed verzorgd en diverse lekkere gerechten op de nieuwe kaart geprobeerd.
    Vis, wel met iets meer sauce, saté met diverse ingrediénten, speenvarken mag met iets meer sauce. Allemaal even lekker en goed klaar gemaakt.

Smaakt naar meer!

4. Nederlands Best

Vandaag een High-tea besteld gehad. Er was gereserveerd voor 4 maar we kwamen met 5 binnen en dit was geen enkel probleem.
    Vegetarisch was geen probleem en hier werd rekening mee gehouden.
    Super gezellig en aardig personeel.

5. Nederlands Best

Bianca

Spontaan er heen gegaan en heerlijk op het terras buiten gezeten. Perfecte omgeving. Vanaf het terras kun je de verderop gelegen gratis parkeerplaats zien en dus je auto in de gaten houden. Zeer bosrijke omgeving en de aankleding van het terras was gezellig. We kozen voor het verrassingsmenu voor 2 personen. De vriendelijke en behulpzame serveerster vroeg of we nog voorkeuren hadden of dat ze nog ergens rekening mee moesten houden. Vooraf zalm, hoofdgerecht biefstuk met rode wijn saus en asperges, nagerecht gegrilde warme ananas met vanille ijs en slagroom. De borden waren leuk opgemaakt. Minpuntje: scherfjes van de borden af. Verder werden we uitstekend geholpen en onze hond werd verwend met koekjes. Met regelmaat werd er gevraagd of alles naar ons zin was. Absoluut een aanrader om daar eens te eten. Wel heb ik het idee dat het in het weekend behoorlijk druk kan zijn maar door de weeks is het in ieder geval heel goed te doen en is het gezellig druk.

6. Patty

7. Nederlands Best

Mirthe van den Broek

Een mooie locatie om een drankje te doen of even iets te eten als tussenstop tijdens een wandeling. Ik ben er afgelopen zaterdag geweest. Ik vind het jammer dat toen we binnen kwamen niemand ons verwelkomde. Het drinken en eten kwam vrij snel en dit was prettig, want we waren hongerig haha! Ze kwamen nog vragen of het broodje lekker was (erg netjes!), maar we kregen eigenlijk nauwelijks de tijd om te antwoorden. Ik zei namelijk: het was heel lekker, maar wilde er nog iets achteraan zeggen. Ik vond het brood namelijk wel erg hard. We kregen het bijna niet doorgesneden met het scherpe mes zelfs..Mijn vriendinnetje vond dit ook vervelend eten gaf ze aan. Verder was het wel heel lekker! Ze zeiden dat het broodje heel groot was, maar dat vonden we wel meevallen hoor! Al zijn niet te grote porporties vaak veel lekkerder ook, vind ik persoonlijk :) Dus we zaten gewoon lekker vol! Daarna heerlijk de bossen ingegaan met een volle maag!

8. Nederlands Best

Dennis

Heerlijk gegeten, goed geholpen. Leuke enthousiaste medewerkers. Fijne plek om lekker rustig iets te eten in een leuke sfeer. Gastvrij en word goed geholpen.

9. Nederlands Best

J. Smits

Op zondag beperkte kaart ivm drukte, maar prima gegeten. Doordeweeks goed om lekker te lunchen, ruime keuze en flinke porties.

10. Nederlands Best

Al een tijdje geleden dat ik hier heb gegeten, maar toen was het zeker prima!

11. Nederlands Best

Prima plek om neer te ploffen op een zondagmiddag. Heerlijk terras, vriendelijke bediening. Hond welkom. Heerlijke pompoensoep gegeten en een lekkere salade voor een redelijke prijs.

12. Nederlands Best

Vanavond, na een drukke dag, dachten we te gaan relaxen en genieten bij 't Boshuys. Een plaats waar we regelmatig eten of een lekkere kop koffie drinken. Vaste klanten dus. Ook een verjaardagsfeest hier gevierd in 2013, wat geweldig was qua bediening en eten: "walking diner".

Het verbaasde ons dat we op de nieuwe menukaart onze favoriete gerechten misten: spare- ribstuk, saté en macho's.

Salade besteld; gamba en gevogelte. Nog nooit eerdere gezien: gamba in schijfjes zonder staartje. Lijkt wel van plastic. Op een salade met stronken! De bittere kern dus van een slakrop.

Bij een van de salades met gevogelte was de kip niet gaar. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat de chef wel een nieuwe salade wil maken, maar dat het waarschijnlijk hetzelfde zal zijn want het gevogelte wordt gegaard op 62 graden.

Op mijn vraag wordt het wat langer gegaard. Nu is het gaar. Ook in deze salade stronken van een slakrop. Een beetje kok weet dat de minimale temperatuur om kip te garen 70 graden is. Daarbij heb ik nog nooit schijfjes kip gezien, het leek wel plastic.

Kortom, bediening oké maar terugkomen doen we zeker niet.

De nieuwe chef en zijn menukaart zullen veel vaste gasten tegenhouden om weer terug te komen. Daarnaast zijn de prijzen extreem omhoog gegaan. Prijs-kwaliteit niet in verhouding.

Jammer, het was altijd een goed vertoeven bij het Boshuys.

1,9
  13. Nederlands Best

Gisteren heerlijk met vriendinnen gegeten bij t Boshuys. De bediening was vriendelijk en we hebben na een lekkere wandeling met de honden goed gegeten! Top locatie en fijne sfeer.

14. Nederlands Best

Wij hadden een drie gangen diner. Een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Niet al te grote porties maar wel prima.

15. Nederlands Best

Deze locatie was onze favoriete plek om met kleinkinderen te eten/spelen. Qua speelmogelijkheid prima in orde, maar het eten is niet voor herhaling vatbaar. De opgediende gerechten klopten diverse malen niet met de bestelling, de dagschotel was lauwwarm, het vlees met de lauwe rode biet smakeloos. De bediening deed haar best, maar kon niet voorkomen dat de gerechten voor onze gasten op ongelijke tijdstippen op tafel kwamen. Het excuus dat het te druk was en de keuken het niet kon bijbenen heeft ons niet kunnen overtuigen. De prijs/kwaliteitverhouding is hier in onze beleving helemaal zoek. Jammer! Niet meer voor herhaling vatbaar voorlopig.

16. Nederlands Best

Colinda

Zondag jl. na een 'struise boswandeling' neergeplofd bij het Boshuys voor een biertje en een paar bitterballen. Het werd de Boshuys plank en oh, wat was dát zalig! Op de loungebank, schoenen uit, dekentje erbij en chillen maar. Iets wat bijzonder goed mogelijk werd gemaakt door de super vriendelijke & behulpzame bediening, onderscheidend t.o.v. de reguliere bediening in menig Eindhovens horeca etablissement! Biertjes goed, happen meer dan zalig (mijn favoriet: de tapenade en het knisperend, luchtig brood): wij hebben helemaal zitten bijkomen!!
    Dank!

17. Nederlands Best

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten!! 3 gangenmenu smaakte erg goed. Service en vriendelijkheid van het personeel was ook goed!

18. Nederlands Best

Saskia

19. Nederlands Best

Zowel in de zomer als in de winter komen we graag bij het Boshuys. Heerlijk terras waar vrijwel altijd plek is en de prijs/kwaliteitverhouding is prima. Binnen sfeervol ingericht, met leuke verschillende zitjes.

Onlangs een high tea gedaan met 10 personen en die was ook goed verzorgd. Prettige bijkomstigheid is dat het dicht bij de snelweg ligt en er (bijna altijd) voldoende parkeergelegenheid is. Kortom: een fijne plek om naar toe te gaan.

20. Nederlands Best

Vandaag heerlijk gegeten bij het Boshuys. Chefkok Guus is nieuw en heeft een verrassende draai gegeven aan de bekende gerechten. Herkomst van het vlees/vis wordt je verteld, afkomst van de producten staat hoog in het vaandel. Bediending vriendelijk en attent. Sfeer gezellig levendig. Kindvriendelijk, maar als je net zoals wij zonder kinderen romantisch wilt dineren ben je hier ook op het goede adres. Pluim voor de inrichting, bediening en de chefkok!

21. Nederlands Best

caa visser

Gisteren een reüni gehad, lekker geborreld en gegeten.

22. Nederlands Best

Willemien

Het is heel erg verbeterd wat betreft bediening en eten. De plek was al heerlijk. Nu klopt het hele plaatje en wij gaan er heel graag naar toe. Ook de hond vind het er altijd super.
    Echt een aanrader als je met vrienden een gezellige avond wilt dineren. Maar op zonnige dagen is het overdag top!

23. Nederlands Best

Afgelopen woensdag heerlijk Hollandse pot gegeten bij Boshuys. Voor Eur 7,50 pp krijg je groenten, aardappelen, vlees en een toetje. In ons geval was dit broccoli, slavink en vla. Het smaakte erg goed en de bediening was prima.

Op deze manier kun je voor weinig geld lekker en gezond uit eten, een aanrader!
    Wij komen hier snel weer eens terug!

24. Nederlands Best

Constantijn van gerwen

Het was een erg gezellige avond, met lekker eten, leuke en gezellige bediening. Ik kan het zeker aanraden ook zonder kinderen!

25. Nederlands Best

Heel gezellig voor ouders met kids. Ik ga er regelmatig naar toe met mijn zoontje van 5. Echt een aanrader! Kids vermaken zich in de speeltuin, lekker relaxed terras om te zitten.

26. Nederlands Best

Sfeerloos, ongemotiveerde bediening en duur.

2,6
  27. Internationaal Best

Ook wij hebben met z'n vieren lekker gegeten. Genoeg keuzes in gerechten die elke drie maanden worden vernieuwd. Goed bereid en met verse producten, verwarmde borden en leuk gepresenteerd. Wij hadden na 4 a 5 gerechtjes voldoende gegeten, let wel, bij elk gerecht zit wel brood op aardappel dus dat vult.
    De bediening is vriendelijk en erg correct ( regelmatig werd gevraagd of het allemaal wel smaakte). Ook de ambiance is aangenaam en gezellig, zeker een aanrader.

28. Italiaans Best

WiBo

29. Italiaans Best

Kolkman

Recensies schrijven doen we nooit, maar voor dit reastaurant maken we een uitzondering! Op doorreis waren we op zoek naar een Italiaans restaurantje in Best. De recensies waren goed dus was de keuze snel gemaakt. We waren wat vroeger (verkeer zet mee) en dit was geen probleem, gelijk werd de tafel gereed gemaakt! Het eten was in 1 woord fantastisch! We hadden verschillende gerechten (naast de patajes voor de kleintjes) en deze waren allemaal, stuk voor stuk, overheerlijk. Ik had zelf een zeer rijkelijk gevulde Calzone. Voor ons alleen het nadeel dat we 180 km verderop wonen...

30. Nederlands Best

Bediening goed maar velen vragen naar meer drinken. Thaise soep zeer matig, teveel citroengras. Hamburger redelijk.