Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Best verdeeld zijn.

1. RWF

Lunch besteld aangezien we de laatste dag voor de vakantie hadden. Opgehaald door mijn collega, helaas was het eten niet om half één klaar, zoals afspraak, maar iets later.
    We hadden hamburger speciaal + hamburger cheese + frites besteld. Helaas een flinke tegenvaller, slechte hamburger met een merkwaardig smaakje. Was gewoon niet lekker. Mijn collega heeft hem netjes opgegeten (met tegen zin), ik vond hem niet goed en was vooral bang dit ik er ziek van zou worden, mijn andere collega heeft hem ook weggegooid. De friet was matig tot redelijk, maar helaas koud, dus over het algemeen niet goed, volgende keer gaan we naar een ander adres.

1,1
  2. Nederlands Best

mariondebresser

Het was er gezellig. Lekker buiten gegeten met een mooie aankleding. Het eten was heerlijk.
    Tot de volgende keer.

3. Nederlands Best

Giepmans

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

4. Nederlands Best

Lekker in de zon koffie en gebak gehad. wilde betalen met VVV dinercheque; ging helaas niet. Volgens de site van VVV kon het wel. Beetje jammer

5. Kees en Fien van Haaren

Heel lekker gegeten, en de sfeer en bediening was TOP!

6. Nederlands Best

Ilse vorstenbosch

Heerlijk gegeten en ook de cocktails die we besteld hadden, waren heerlijk en zagen er heel mooi uit.

7. Nederlands Best

Uitstekende bediening. Kwaliteit eten prima.
    Meubilair niet comfortabel. Vanwege dat laatste geef ik (ondanks de pluspunten) de voorkeur aan andere locaties...

8. Willem der Kinderen

Een heerlijk verrassingsmenu!! Super van smaak en top opmaak.
    Geweldige gastheer en gastvrouw. Een top-avond!

9. Nederlands Best

Heel slecht restaurant ik mag geen varkens vlees en dan vertikken ze het om je borrelplank zonder varkensvlees te maken terwijl k vaker wel zonder varken kreeg geen aanrader en slechte service

10. Chinees-Indisch Best

Jan Trienen

Eten prima, as usual, drankjes prima, prijs/kwaliteit uitstekend, stress bij bediening en (talrijk) publiek niet van toepassing. Lekker losjes. Prima Chinees restaurant

11. Nederlands Best

Mooie locatie, vriendelijk personeel en goed eten!

12. Na diverse cafetaria's geprobeerd te hebben in Eindhoven, Oirschot en Best springt de Smulhoek er zeer hoog boven uit. Niet alleen qua prijs, maar ook kwaliteit, en hoeveelheid per portie, en vriendelijk personeel. Vorig jaar in het geheim laten testen door professionele friet kenners uit Nijmegen en zij vonden het uitmuntend!, kortom een 10!

13. Grill Best

H. Van Gerven

Vandaag met mijn vriendin een lunch besteld bij ff anders in Best en dat was wel ff anders dan verwacht: een deceptie. Een opmerking over de kwaliteit van het vlees (ossenhaas?) werd door de eigenaresse niet serieus genomen. Ik heb netjes betaald. We werden vervolgens op een goed bezet terras door (waarschijnlijk) de mede-eigenaar uitgemaakt voor “ouwe tangen”. Een bezoek aan ff anders is voor mij een afrader.

1,5
  14. Piet Verhoeven

Wij waren met z’n drieën, en hebben genoten van het eten in een heel fijne sfeer.
    De bediening was uitstekend.
    Voor herhaling vatbaar,

15. Regelmatig wezen lunchen maar deze keer heeft men zelf reserveringen verkeerde datum opgeschreven. Direct mij de schuld geven terwijl duidelijk was dat ze zelf fout waren. Mij zie je niet meer terug.

5,9
  16. Nederlands Best

Gezellige lunch gehad. Goede sfeer, heerlijk gegeten.

17. Italiaans Best

Slecht eten, de groente en de saus waren aangebrand en toch gewoon uitgeserveerd, waardeloos! Zelfs de ijskoffie was slecht, niet zoet en van die grote ijsklonten erin. Knap als je dat kunt verpesten!

2,4
  18. Italiaans Best

Golden girls

We hebben wederom genoten van de lunch echter hebben we ons gestoord aan de rondlopende loopse hond met broekje die bij de zaak hoort. Deze zou niet in het restaurant rond moeten lopen terwijl er geen honden in eetgelegenheden mogen vertoeven. Dikke min hiervoor, jammer.

19. Piet Verhoeven

Wij hebben met z’n drieën heel lekker gegeten bij de Buffel.
    Het is een echte aanrader.
    Het eten was heel lekker en ook goed warm.

20. Chinees-Indisch Best

Jan Trienen

Uitstrekkend buffet, innemende bediening, zeer kindvriendelijk, prima kwaliteit-prijsverhouding. Aanrader!

21. Nederlands Best

Heerlijke lunch gehad, super vriendelijk en gastvrij personeel en echt heerlijk eten. Een echte aanrader!

22. Nederlands Best

Heerlijk gegeten, lekker geborreld en de bediening was perfect!

23. Nederlands Best

We hebben gezellig geluncht bij Koren. Prettige en snelle bediening. De salade was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

24. Bill

25. Lekkere hapjes, goede drankjes. Wel horeca hoeveelheid (kleinere flesjes) tegen hoge prijzen. Bediening kan echt beter. 2 keer vragen en nog niet krijgen. En zo druk was het nou ook weer niet. Helaas is de zaak er na de brand qua sfeer niet op vooruit gegaan. Houten stoelen waar je heel slecht op zit. Een kroonluchter in het midden maar aan de zijkant geen verlichting, zelfs geen kaarsjes, die mochten blijkbaar niet aan van de eigenaar. Waarom niet? Het was erg regenachtig dus de zaak had echt wel wat sfeer kunnen gebruiken. Nu was het heel somber. En dan de eigenaar. Die zat alleen maar luidruchtig mee te drinken met een gast. De eigenaar kan zich best wel wat permitteren maar dit was echt te veel van het goede. Jammer, er valt echt wel wat van te maken maar dat is niet gebeurd.

26. Nederlands Best

Super lekker gegeten met mijn vriend afgelopen week! De service was vriendelijk en de sfeer was goed. Zeker een aanrader!!

27. Nederlands Best

Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. Oertosti en vegetarisch kroketten. De service was zeer vriendelijk en behulpzaam

28. Fien van Haaren de Poorter

Heerlijk gegeten, service en kwaliteit perfect.

29. Nederlands Best

Met een groep van 6 volwassenen en 3 kinderen namen we op zaterdagmiddag plaats op het voor drie kwart gevulde terras. Na 20 minuten wachten was er eindelijk een serveerster die ons zag zwaaien en kwam vragen wat er aan de hand was. Nadat we hadden gevraagd of we iets te drinken konden bestellen vertrok ze om haar collega te sturen, want we zaten niet in haar zone! Vervolgens moesten we nog 10 minuten wachten tot er iemand kwam om een bestelling op te nemen.

Drinken, een borrelplank en borrelhapjes besteld. Na 15 minuten werd de borrelplank en de borrelhapjes geserveerd. Het drinken kwam nog 10 minuten later, nadat we er om gevraagd hadden! Hierna nog 4 rondjes drinken besteld en gekregen waarbij we iedere keer vroegen of men ook de lege glazen, flesjes, schaaltjes en plank mee kon nemen. De tafel stond helemaal vol en ze konden de volle glazen en flesjes nauwelijks nog kwijt, maar iets meenemen van de tafel was te veel moeite.

Uiteindelijk naar binnen gegaan om te eten. Na 20 minuten wachten maar naar de bar gelopen en daar één van de vier aan de bar hangende personeelsleden gevraagd of wij iets te eten konden bestellen!
    5 tournedos een hamburger, spareribs, friet met frikandel en een pannenkoek was onze bestelling.
    Na 15 minuten werd de de tournedos en hamburger geserveerd. Aan de reactie van de bezorger van t eten merkten we al dat hij dacht dat hiermee de bestelling compleet was. Hem dus gelijk laten weten dat we nog meer besteld hadden. Weer 15 minuten later kwamen de spareribs, friet en frikandel en pannenkoek. De tournedos waren op dat moment al bijna op! De bij de pannenkoek horende suiker en stroop kwamen er aan, maar hebben we nooit meer gezien. De friet bleek van binnen nog koud en rauw, dus hiermee terug naar de bar gelopen en gevraagd of we gebakken friet konden krijgen. Hier zou voor gezorgd worden, maar we hebben de friet niet meer gekregen. Ja, toen alles op was en we lieten blijken dat we niet tevreden waren, toen werd er gevraagd of we alsnog de friet wilden.

Uiteindelijk werd ons 15% korting op de rekening van t eten aangeboden, maar daarmee kregen we een gezellig etentje niet terug!
    Nee, voor zo’n mooie zaak blijft de service keer op keer teleurstellen. De vrij forse prijzen namen we steeds weer voor lief omdat je er zo heerlijk kan zitten, maar na de zoveelste teleurstelling door t personeel is t voor ons nu echt de laatste keer geweest.

3,4
  30. Nederlands Best