Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Best verdeeld zijn.

2. Nederlands Best

Dirk

3. Internationaal Best

Op zondagavond met 15 personen gaan eten. Kortom het was goed en een aanrader voor eenieder. Alles tegelijk geserveerd en warm gerechten. Ik zeg doen.

4. Mediterraans Best

Anja

5. Nederlands Best

Na hele lange tijd (we waren niet meer zo tevreden met de kaart en het eten van het Boshuys) toch weer eens opgezocht op internet. De kaart zag er veel belovend uit. Ze hebben duidelijk een nieuw concept met een nieuwe uitbater. De kwaliteit van de kaart en het eten was heel goed, het was heerlijk. Het personeel was zoals gewoonlijk gezellig en vriendelijk maar daar hebben we in de afgelopen jaren nooit over te klagen gehad. Kortom we komen zeker nog eens terug.

6. Italiaans Best

Altijd lekkere pizza's hier! Vriendelijk personeel. Voor mijn zoontje is hun salami pizza de beste van de wereld.

7. Nederlands Best

Naar aanleiding van een eerder geplaatste recensie uitgenodigd door bedrijfsleider mark van pelt. Hij heeft ons de hele avond verwend met allerlei lekkere hapjes en een heerlijk 3 gangen diner. Maar het belangrijkste was nog dat Mark het in zijn vingers had om iemand een op een onbevangen, humoristische manier te benaderen. Kortom een echte horeca man met inzicht. Op die zonnige dag, 18 graden, zat het echt bomvol, (ze moesten zelfs mensen weigeren), maar Mark bleef daar ontspannen rondlopen, zijn werk doen, vriendelijk, nou ja.....Hij heeft ons een super avond bezorgd met heel lekker eten. Bedankt nog. Groetjes monique en de rest..

8. Trees

Na een culinair hoogstandje in een veldhovense eettent waar we met honger en een redelijke lege beurs vertrokken besloten we naar de luifel te gaan in Best, we moesten toch in de buurt zijn. Hier hebben we onze honger gestild met heerlijk eten o.a. bruine bol zalm met roomkaas... broodje licht pikante kipreepjes en friet. Leuke inrichting, vlot personeel, betaalbaar en lekker en genoeg.

9. Nederlands Best

Lizette

Echt super gegeten! Vriendelijk personeel en sfeervolle inrichting.

10. Nederlands Best

Philly Broers

Regelmatig kom ik hier om wat te drinken na een boswandeling of samen te lunchen met vriendinnen. De ambiance spreekt me ontzettend aan, geweldige menukaart en super vriendelijk personeel.

11. Helaas teveel gericht op omzet in plaats van service en kwaliteit. Toen zijn vader het runde was het een uitstekende snackbar maar dat kan waarschijnlijk niet meer vandaag de dag. Volgens mij denkt de huidige eigenaar dat een naam genoeg is maar ook langzaam slopen is afbreken. Het is een prestatie om klanten te binden niet om ze weg te jagen. Waar blijven al die eerdere tevreden klanten ? Misschien hebben ze iets ontdekt dat beter smaakt en nog betaalbaar is ook.

12. Nederlands Best

Jan & Yvonne Sijbers

Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel, die tijd voor je hebben!

13. Nederlands Best

Vanmiddag heerlijk geluncht met een ex-collega. Goede en vlotte bediening! Sfeervolle inrichting! Zeker voor herhaling vatbaar!

14. Nederlands Best

We zijn er al een paar keer geweest. De serveerster is niet bepaald klantvriendelijk bij binnenkomst om het zacht uit te drukken! Zo ga je niet met gasten om!! Verder is de koffie en thee voldoende. Gegroet.

3,7
  15. Mediterraans Best

Judith Westerveld

29 januari jl. een event georganiseerd bij Quatre Bras. Locatie top, bediening en service top! En lunch voldeed aan hetgeen we hadden afgesproken. Ben zeer tevreden! Ook de reacties van het publiek waren zeer positief! Een echte aanrader!!

16. Chinees-Indisch Best

Heerlijk verse gerechten. Eten heeft een constante kwaliteit en stelt mij nooit teleur. Vooral de babi ketjap is een aanrader, evenals vele andere specialiteiten .

17. p

18. Internationaal Best

Rita Harks

Ik ben nu verschillende keren geweest en ik vind het heerlijk. Prettige bediening, variatie in de menukaart, zowel de kaart als verschillende kaarten per jaar. Echt een aanrader. Ga volgende week weer.

19. Mediterraans Best

Andre Willemsen

Zeer vriendelijk personeel, een heel fijne ontvangst bij het binnenkomen. Het eten was fantastisch. Ook de menukaart was super, binnenkomen en een menukaart waarop je eigen naam staat. Je voelt je meteen op je plaats.

Het enige min puntje was dat je de indruk kreeg dat het aperitief op kosten van het restaurant was. Het glaasje koste toch bijna 14 euro, wat ik erg duur vond voor twee kleine glaasjes drank.

Verder kan ik iedereen aanraden om bij jullie te gaan eten, het was verder super. Bedankt voor de heerlijke avond.

20. Mediterraans Best

Harry en George

25 December 2014. Na hartelijk welkom geheten, een goed diner genoten. Vriendelijke en persoonlijke bediening die ons het gevoel hebben gegeven dat we vooral moesten genieten.

Na het diner nog verrast met een klein pianoconcertje gegeven door de allervriendelijkste manager en aangevuld door een gast. Daarna nog gezellig nageborreld aan de bar met andere gasten.

Al met al al een super leuke kerstavond.

21. Mediterraans Best

W. van Gennip

Zeer sfeervol kerstdiner, met zeer warme bediening. Prima gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar

22. Verschillende keren hier geweest, maar iedere keer helaas weer teleurstellend. Personeel heeft geen oog voor de gast, en als je iets wilde bestellen werd je niet geholpen of duurde het gemiddeld een half uur voordat je iets kreeg. Ook wanneer het niet druk is, lijkt het personeel het drukker te hebben met hunzelf dan met de gasten. Verder werden onze bestelde bitterballen lauw/koud geserveerd, na hier iets van gezegd te hebben, was het alleen een sorry en werd er verder niets aan gedaan. Ik begrijp niet helemaal waar de mensen hun tienen vandaan halen, maar 1 ding is voor ons duidelijk, wij komen hier niet meer terug.

23. Mediterraans Best
  24. Nederlands Best
  25. Internationaal Best

Heerlijk gegeten. De gerechten waren erg lekker. We waren met 8 personen en mochten per keer maximaal 5 verschillende gerechten kiezen. Hier werd gelukkig af en toe soepel mee omgegaan. Ook voor een grote eter werd een uitzondering gemaakt. Hij mocht een paar keer 2 gerechten bestellen. Het restaurant is ook sfeervol en gezellig ingericht.
    Echt een aanwinst voor Best en een aanrader!!

26. Internationaal Best

Paul Schmitz

Lekker gegeten met 7 familieleden. De 3e keer in halfjaar tijd. Wederom prima en lekker. Toen de zoete witte wijn op was, is bij de Italiaan om de hoek een fles gehaald. Ouders 80+ vonden het ook lekker en het concept is zeer geschikt voor een avondvullend geheel.

Tip voor de kok: de aardappelpuree die bij enkele gerechten geserveerd wordt zou iets meer smaak mogen hebben en bij enkele gerechten vervangen mogen worden door een pommes du chef of kroketje. Wij waren geneigd om de puree na 1 keer links te laten liggen.

27. Internationaal Best

Ga er niet heen met een dieet wordt absoluut niet op gereageerd. Er zou glutenvrij stokbrood zijn enz maar niks. Personeel moet weten wat je erbij en wat je niet mag hebben, maar er wordt geen aandacht aan besteed. Ben zelf kok maar dit kan echt niet. Verder het smaakte wel goed.

6,1
  28. Nederlands Best

Het is al weer eventjes geleden dat we hier waren. We werden niet opgevangen en moesten in een volle ruimte zelf op zoek naar een vrije tafel. Het duurde veel te lang voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. Opvallend dat er telkens iemand anders kwam bedienen, je had hierdoor geen vast aanspreekpunt. We moesten maar zien dat we iemands aandacht konden trekken. Het kaarsje op tafel bleef bij ons uit, we hebben het zelf steeds moeten ruilen met wel brandende kaarsjes van andere lege tafels. Eten (2x pannenkoeken) viel ronduit tegen ; formaat deed aan flensjes denken en de appeltjes waren minimaal en zuur. Poedersuiker werd niet meegeleverd. Flinke rekening voor wat je krijgt. Leuke locatie, dat dan weer wel.

3,9
  29. Italiaans Best

Heerlijk gegeten!! Zeer goed personeel. Heerlijke verse gerechten en genoeg keus!!

30. Nederlands Best

Het leukste restaurant van de wereld groeten van Olivier (8 jaar)