Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Best verdeeld zijn.

1. Nederlands Best

Kan niet? Hoezo, kan niet!
    Mijn vriendin is zeer slecht horend én heeft een zware tinnitus. Zij heeft veel last van omgevingsgeluiden en raakt daar gedesorienteerd door én ook flink van in paniek, een ontploffend hoofd.
    Boshuys leek een goede gelegenheid om te lunchen, ook zij wil wel eens de deur uit?
    Boshuys heeft een heel groot terras, echter, op méér dan de helft van de tafeltjes staat "gereserveerd"... alsof er zo meteen een buslading mensen komt?
    Nee hoor, navraag leerde dat dat niet zo was, want "anders kunnen wij geen overzicht houden".
    Uitgelegd dat we toch graag wat verder weg wilden zitten, afgezonderd van geroezemoes én de galm die de houten overkapping met zich mee brangt. Nogmaals: echt uitgelegd waaróm.
    Nou, moeilijk, moeilijk, daar moest de supervisor bij gehaald worden.
    Die had niet veel tijd nodig. NEE dus. "We kunnen niet voor zo maar iedereen een uitzondering maken".
    Ja maar, ik had het toch gevraagd en uitgelegd?
    Ik heb nog iets onaardigs gezegd, had ik niet moeten doen, maar dat is de onmacht en frustratie.
    Daar zaten we dan, mijn vriendin compleet gek te worden, terwijl ik haar zo graag een plezier wilde doen.
    Er kwam een groepje (zichtbaar) gehandicapten, die hadden gereserveerd, zij mochten wél.
    Hadden ze niet één bordje "gereserveerd" weg kunnen halen zodat wij fijn rustig konden zitten?
    Het eten? ik heb geen flauw idee, dat smaakt dan naar niks meer....

2. Nederlands Best

Maria Adriaans

De laatste 2 keer slecht, zit je gezellig aan een tafeltje moet je verkassen, stond geen gereserveerd op. Ook het brood is niet vers en de bediening alsmede de prijs is ook niet meer zoals eerder.

De laatste keer gingen wij mijn punten opmaken die ik had gespaard met vele malen lunchen. Toen we dat kenbaar maken werden vanaf dat moment zeer onvriendelijk on onbehoorlijk behandeld en bediend.

Ik heb in dit restaurant vele leiden geïntroduceerd maar we zijn met de hele meute verhuisd naar de overkant.

1,7

Heerlijk en avondvullend met 7 personen gegeten in sfeervol aangekleed restaurant Bastille.

4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement is heerlijk met veel verschillende smaakbelevingen en een professionele uitleg over de diverse wijnen.

Anita van Hoof

Kwaliteit was goed maar het was weinig voor het geld wat we moesten betalen.

Andrea Favie

We hebben heel erg lekker gegeten.
    De gerechten waren heel mooi en netjes op het bord opgemaakt.
    De bediening was uitstekend. En de wijn was ook er smaakvol.
    Al met al een aanrader .

6. Grill Best

Vorige week geluncht: service goed. Eten: 6. Asperge soep gigantisch zoet. Zelfde geldt voor de tomatensoep. Opvallend dat een restaurant wat FF anders heet, een vrij standaard menukaart heeft. Terras is rookruimte, dus als je rookvrij wilt eten, moet je naar binnen.

7. Internationaal Best

Lekker gegeten vandaag bij de Ambacht. Een goed restaurant, met een fijn stuk terras "niet roken". De tomatensoep was heerlijk, en de zalm en carpaccio was heerlijk. Een aanrader.

8. Internationaal Best

arnold huibregtse

Victoria Martinez

Delicious food in a great restaurant

10. Grieks Best

m.bloemers

We wilden graag verschillende kleine gerechtjes werd allemaal geregeld, waren super lekker, hadden een hele gezellige avond. Top.

Harry Schraven

Goede kwaliteit van het eten en zeer nette en vriendelijke bediening. Het was goed weer en zaten de gehele avond buiten op klein maar leuk terras. Het is er wel redelijk druk met verkeer wat ook langs het terras op rijdt. Al met al een leuk en goed restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.

Heerlijk gegeten. Mooie goede gerechten. Lekkere wijn. Wij hadden het verrassingsmenu en wijnarrangement. Goede sfeer en nette aardige bediening. Voor als je net wat meer chique wil uit eten maar niet meteen de hoofdprijs wil betalen.

Eric Jurriens

Het was perfect in alle opzichten: voor, hoofd- en nagerecht, van hoge kwaliteit, restaurant verdient een ster.
    Absoluut een aanrader!

Nicole van de Moesdijk

Heerlijk gegeten, waaronder een geweldig lekkere aspergesoep! Wij hadden gekozen voor het viergangen verrassingsmenu en dit was zeker een aanrader! De bediening was ook super attent en we komen hier zeker weer terug!

Heerlijk verfijnd gedineerd. 4 Gangen verrassingsmenu voor het gehele gezelschap. Bastille hield keurig rekening met de beperkingen die een aantal gasten had aangegeven. De stoelen zitten echt geweldig en zien er ook heel mooi modern uit. Net zoals mijn vorige bezoeken aan dit restaurant een aanrader voor een ieder die van echt culinair dineren houdt.

16. Nederlands Best

Mail gehad om op de kosten van t Boshuys te komen lunchen. Dit ivm slechte ervaringen. Vandaag met mijn zus en kids geweest. Werd hartelijk ontvangen door supervisor. Nogmaals mondeling klacht toegelicht. Gaf aan bediening een punt is waar ze hard aan werken! Heerlijk genoten van een lekkere lunch! Dus petje af!

Tiny van der Rijt

Super Leker gegeten, met lekkere wijnen.

18. Nederlands Best

Wat een slechte service. 3e keer hier geweest maar wat slecht. Hebben half uur buiten zitten wachten. Uiteindelijk binnen gevraagd of je zelfje drankjes moest bestellen. Nee, ze zouden iemand sturen. Na 15 min. Nog niks. Dus weer naar binnen en aangegeven dat we maar naar huis gingen. Eerder ook dit meegemaakt bij een high tea. Niet vriendelijk benaderd. Na recensie nog contact gehad maar werd verder ook niks aangeboden. Het is z’on mooie plek. Hoop dat de eigenaar dit leest en hier iets mee doet. Dit is zo jammer!!

Marleen van Deursen

Wij hebben 1e paasdag heerlijk gegeten.
    De bediening was perfect.

Fam. vd Akker

Onder geweldige ambiance culinair ontzettend verwend door het personeel van Bastille. De gerechten en bijpassende wijnen waren een streling voor onze smaakpapillen!

Jacqueline de Haan

Erg goed eten, vriendelijke bediening die wisten waar ze over spraken, gezellige ambiance.

J.H.A.M. van Esch

De sfeer in het restaurant was goed. Het was best gezellig en de privacy was voldoende gewaarborgd. De bediening was goed verzorgd en netjes.

Fam v Beers

Heerlijk en smaakvol was het complete eten.

Van den Bosch

Heerlijk genoten van het ‘restaurantweek menu’. Die kon je uitbreiden dus dat hebben we gedaan naar 5 gangen. En het was heerlijk. Lekker op ons gemak 4 uur getafeld. Dit restaurant is echt een aanrader!

Mooi restaurant met kennis van zaken. Bijzonder verrast met de heerlijke culinaire gerechten van het verrassingsdiner. Heerlijk gegeten!

Delicious meal. The service was good - even recovering very graciously from a small mistake with the order.

Het restaurant is sfeervol ingericht. Het personeel is heel vriendelijk. Je wordt welkom geheten en ze geven ook advies over het eten als je erom vraagt.
    Er zat veel tijd tussen de gangen en bij het 3 gangen menu waren de porties erg mooi opgemaakt maar veel te klein. Weinig groente en een puntzak friet voor 4 personen.
    Dit restaurant is voor fijnproevers met een kleine maag.

Herman Ronk

Boven verwachting goed. Doet niet onder voor een (1) sterrenrestaurant.

Goede pannekoeken gegeten. Het dessert ijs is alleen maar softijs, dat was wel jammer.

30. Surinaams Best

Social deal gekocht en een bevestiging gekregen van de reservering.
    Ga mijn bestelling ophalen, dat denk ik tenminste, maar ik krijg niets mee.
    Heb je dat al weleens meegemaakt?
    Geld kwijt en geen eten. Ook leuk voor de kinderen die zich erop verheugd hebben.
    Nog nooit zoiets waardeloos meegemaakt.