Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Best verdeeld zijn.

Het was een zeer geslaagde avond, we hadden het wildmenu met een wijnarrangemaent gedaan.
    Super bediening en zeer goede uitleg bij de wijnen en het eten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Italiaans Best

Wij zijn altijd fan geweest van de lekkere ovenpizza's van Il Gusto - ook toen het nog La Lanterna heette, een vreselijke interieur had en idem bediening. Lange tijd zijn de pizza's heel goed gebleven en in combinatie met de mooie upgrade van het interieur en de vriendelijke bediening vonden we het echt een fijne plek om te gaan eten: zie ook mijn review van juni 2017. Helaas is sedert enige maanden de kwaliteit van de pizza's nogal afgenomen. Afgelopen donderdag was mijn Quattro staggione pizza (afgehaald) gewoon uitgesproken vies: het vet drupte letterlijk uit de doos en de korst was oneetbaar. Dit verdient geen herhaling meer, voor ons geen pizza's meer van Il Gusto. Over de rest van de menukaart kan ik geen uitspraak doen. Maar dat van de pizza's vind ik wel heel erg jammer.

Fantastisch restaurant om de hele avond te tafelen. Het wildmenu is ontzettend goed! Uiteraard zijn ook de overige gerechten erg goed. Leuk ook dat je een bierarrangement kan kiezen bij je eten. Kortom avondje genieten!!

Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, met goede bijpassende wijnen, fijne maar niet opdringerige bediening, zorgden voor een fijne eerste avond bij Bastille. We misten bij het wild hoofdgerecht wel de echte winterse groenten (een half witlofje en een paar blaadjes van spruitjes was aan de karige kant).

Heerlijk en verrasend eten.

Tamar en Emma van Tuijl

Wat een fantastisch creatieve chef is Rens met zijn enthousiaste keuken brigade! Wederom complimenten voor een heerlijke avond met fantastisch eten, heerlijke gemoedelijke ambiance, perfecte wijnen en geweldige bediening door Demi en haar team. Ook met mijn voedsel allergie werd weer heel goed rekening gehouden.
    Dankjewel en ga vooral zo door!

Echt een top restaurant. A hidden gem! Vooral het voorgerecht- een licht zure sea bass- was fantatisch!

8. Grieks Best

Vriendelijke ontvangst en bediening. Een gezellig restaurant en het eten was heel goed. Het was de eerste keer voor ons in een Grieks restaurant maar we komen er beslist nog een keer terug.

Weer lekker gegeten in een mooi sfeervol restaurant. Goede bediening met verstand van zaken.

10. Chinees-Indisch Best

Heerlijk gegeten hier van het buffet. Veel keus voor een betaalbare prijs. En heel vriendelijk personeel.

11. Nederlands Best

Slechte service! 2e keer dat ik hier ben geweest en slecht bediend werd. 1e keer was het erg druk dus dacht dat dat de oorzaak was. Vandaag was het niet druk maar de bediening was weer slecht. Zelf meerdere malen naar de bar gelopen om drinken te bestellen. Tafel werd niet afgeruimd. Kregen het idee dat onze tafel genegeerd werd ten opzichte van andere tafels.

Heel lekker gegeten in een gezellige ambiance. Aanrader! Top menu en bijbehorende wijnen.

Heerlijk gegeten in een fijne sfeer.

Karin de Wit

Weer heerlijk gegeten! Gezellige bediening, heerlijk menu en goede wijn!

15. Nederlands Best

High Tea, alweer een tijdje geleden daar geweest voor een high tea. Nee niet nog eens, vrij smakeloos en volgens mij behoorlijk wat uit een pakje. Het is gewoon niks eigenlijk. Locatie is mooi, maar voor een high tea ga maar lekker naar Veldhoven of Den Bosch daar zitten 2 hele goede high tea adressen. Waarvan in Veldhoven (zal geen naam noemen) nog iets goedkoper is ook en honderd keer beter.

Fred Maessen

Lekker gegeten rustige ambiance voor herhallng vatbaar.

Eens… maar nooit meer terug.
    Ze snappen het hier niet helemaal geloof ik.
    Vroeger heette het de Bestse Snackbar geloof ik, daar is niets meer van over, jammer!

Yvonne Rutjens

We hebben héérlijk gegeten bij Bastille. ÉCht een aanrader!

Maria en fam.

Het was wederom een gezellige, smakelijke belevenis! Samen met onze vrienden een avondje uit, het verrassingsmenu dat werd aanbevolen was geweldig! Zoveel smaken erin verwerkt. Ook de wijnkeuze erbij maakte onze avond tot een gezellig samenzijn! Restaurant La Bastille zeer aan te bevelen!

Hele gezellige avond gehad met ontzettend vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten, goede service van enthousiast personeel. Tafels zijn ruim en er hangt een fijne sfeer. Zeer zeker een aanrader.

Gezellig en goed eten

Gisteren hier gegeten, het eten is echt smerig. Kan er geen ander woord voor bedenken. Had saté spies met pindasaus. De pindasaus was helemaal uitgedroogd en de kip kwam regelrecht uit de vriezer, de stukken vet bulderden tussen de andere grijze platgevroren stukken. Gehele gerecht teruggegeven. Prijzen waar je u tegen zegt. Niks geen excuses of compensatie met de rekening. Erg teleurstellend. Gaan ze mij nooit meer zien daar!!

Bert en mia

Alles was prima..

Een warm welkom. Heerlijk gegeten, goede gerechten met een verfijnde smaak en leuk opgediend. Complimenten voor Rens, Demi en personeel. Echt aan te bevelen!

26. Nederlands Best

Bert en Hannie Methorst

Gisteren hier heerlijk buiten gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Eten prima. Voor herhaling vatbaar.

27. Internationaal Best

Leuke ervaring. Lekker buiten gezeten. Ondanks de drukte toch vlotte bediening.
    Gerechtjes zijn lekker en smakelijk. Voor herhaling vatbaat.

28. Nederlands Best

Alles wat fout kon gaan ging fout:
    Tafel gereserveerd maar vervolgens toch nergens kunnen zitten omdat het te druk is.

Smoothie bestellen maar vervolgens zonder op de hoogte te stellen een ander drankje brengen, omdat een ingrediënt van de smoothie niet meer voorradig was.

Niet kunnen bestellen, omdat het personeel geen tijd heeft om bestellingen op te nemen (maar wel staat te kletsen aan de bar) en vervolgens het bonnetjes apparaat is uitgezet vanwege de drukte.

Twee van de drie gerechten die we (na drie kwartier bonnetjes stop) bestelden waren niet meer op voorraad, toen we onze bestelling wilden wijzigen werd met een zucht en een geïrriteerde blik onze bestelling veranderd.

Mensen om ons heen die amper een kwartier zaten kregen snel hun gerecht gebracht dat precies hetzelfde was als die van ons, maar wel een half uur later was besteld.

Uiteindelijk het eten gekregen, bleek het voor een andere tafel te zijn.

Tot slot dachten we dat de ober kwam vragen of het had gesmaakt, maar hij gaf de hond een snoepje en liep zonder iets te zeggen of ons aan te kijken weer weg.

De locatie is wel mooi.

29. Nederlands Best

Henri Grootveld

Ons 50-jarig huwelijksfeest is uitstekend verlopen. En dat dankzij jullie uitstekende voorbereiding en uitvoering. Vooral Stijn heeft indruk gemaakt door zijn vriendelijkheid, dienstbaarheid, aandacht, oog voor detail en hartelijkheid: een prima gastheer! Ook de rest van de brigade heeft zijn best gedaan ons een onbezorgde en lekkere (prima barbecue en dessert!) middag te bieden en onze zwaar gehandicapte vriend optimaal te ondersteunen. En het feit dat we de Cava van het huis kregen was een extra verrassing. Heel erg bedankt en we hopen nog lang van jullie gastvrijheid gebruik te kunnen blijven maken.

Met 4 personen heerlijke fruits de mer gegeten. Warm opgediend en gefileerd aan tafel. Prima ambiance en vriendelijke bediening. Een genot om hier te mogen dineren.