Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Best verdeeld zijn.

1. Mediterraans Best

Het was in een woord geweldig! Vanaf het moment van ontvangst tot dat we helemaal voldaan naar huis zijn gegaan!
    We hadden gekozen voor het 4 gangen wildmenu. Alle gerechten waren verrassend en qua smaak prima op elkaar afgestemd. De presentatie was een lust voor het oog. We hebben genoten en hebben ons voorgenomen hier zeker nog een keer terug te komen!

3. Nederlands Best

Vandaag met ons kleinkind hier koffie en chocomel gedronken, op de chocomel zat geen echte slagroom maar uit een spuitbus die in een paar minuten in elkaar zakt.
    Op de tafel lagen veel kruimels, een andere tafel was geen optie, ook die lagen vol met kruimels van de vorige gasten. De bediening was vriendelijk.

Yvonne van Laarhoven

Prima verzorgd kerstdiner met bijzondere gerechten.

G. van Iersel

Hele leuke avond gehad met vrienden van vroeger.
    Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving.

6. Mediterraans Best

Jane Onderwater

Wat een gezellige ambiance. Vriendelijk personeel. Wij hadden gekozen voor een verrassingsdiner, 4 gangen. Alles wat we kregen was overheerlijk en zag er even prachtig uit. Absoluut een aanrader !!

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met erg vriendelijke bediening

Antoinette

Overal was het eten prima. Zeker de wildstoof was heerlijk. De puntzak friet met mayonaise vond ik onnodig en paste totaal niet bij de gerechten die geserveerd werden.
    De Irish coffee was uiteindelijk gewoon koffie. De bediening was traag. Drie keer hebben we moeten vragen voor een glaasje wijn.
    Wel een prachtige locatie en mooie inrichting. Inderdaad wat gekakel aan geluid van andere gasten maar niet erg storend. Er zijn restaurants waar dit veel erger is.

Het was een zeer geslaagde avond, we hadden het wildmenu met een wijnarrangemaent gedaan.
    Super bediening en zeer goede uitleg bij de wijnen en het eten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Italiaans Best

Wij zijn altijd fan geweest van de lekkere ovenpizza's van Il Gusto - ook toen het nog La Lanterna heette, een vreselijke interieur had en idem bediening. Lange tijd zijn de pizza's heel goed gebleven en in combinatie met de mooie upgrade van het interieur en de vriendelijke bediening vonden we het echt een fijne plek om te gaan eten: zie ook mijn review van juni 2017. Helaas is sedert enige maanden de kwaliteit van de pizza's nogal afgenomen. Afgelopen donderdag was mijn Quattro staggione pizza (afgehaald) gewoon uitgesproken vies: het vet drupte letterlijk uit de doos en de korst was oneetbaar. Dit verdient geen herhaling meer, voor ons geen pizza's meer van Il Gusto. Over de rest van de menukaart kan ik geen uitspraak doen. Maar dat van de pizza's vind ik wel heel erg jammer.

Fantastisch restaurant om de hele avond te tafelen. Het wildmenu is ontzettend goed! Uiteraard zijn ook de overige gerechten erg goed. Leuk ook dat je een bierarrangement kan kiezen bij je eten. Kortom avondje genieten!!

Heerlijke gerechten, mooi opgemaakte borden, met goede bijpassende wijnen, fijne maar niet opdringerige bediening, zorgden voor een fijne eerste avond bij Bastille. We misten bij het wild hoofdgerecht wel de echte winterse groenten (een half witlofje en een paar blaadjes van spruitjes was aan de karige kant).

Heerlijk en verrasend eten.

Tamar en Emma van Tuijl

Wat een fantastisch creatieve chef is Rens met zijn enthousiaste keuken brigade! Wederom complimenten voor een heerlijke avond met fantastisch eten, heerlijke gemoedelijke ambiance, perfecte wijnen en geweldige bediening door Demi en haar team. Ook met mijn voedsel allergie werd weer heel goed rekening gehouden.
    Dankjewel en ga vooral zo door!

Echt een top restaurant. A hidden gem! Vooral het voorgerecht- een licht zure sea bass- was fantatisch!

16. Grieks Best

Vriendelijke ontvangst en bediening. Een gezellig restaurant en het eten was heel goed. Het was de eerste keer voor ons in een Grieks restaurant maar we komen er beslist nog een keer terug.

Weer lekker gegeten in een mooi sfeervol restaurant. Goede bediening met verstand van zaken.

18. Chinees-Indisch Best

Heerlijk gegeten hier van het buffet. Veel keus voor een betaalbare prijs. En heel vriendelijk personeel.

19. Nederlands Best

Slechte service! 2e keer dat ik hier ben geweest en slecht bediend werd. 1e keer was het erg druk dus dacht dat dat de oorzaak was. Vandaag was het niet druk maar de bediening was weer slecht. Zelf meerdere malen naar de bar gelopen om drinken te bestellen. Tafel werd niet afgeruimd. Kregen het idee dat onze tafel genegeerd werd ten opzichte van andere tafels.

Heel lekker gegeten in een gezellige ambiance. Aanrader! Top menu en bijbehorende wijnen.

Heerlijk gegeten in een fijne sfeer.

Karin de Wit

Weer heerlijk gegeten! Gezellige bediening, heerlijk menu en goede wijn!

23. Nederlands Best

High Tea, alweer een tijdje geleden daar geweest voor een high tea. Nee niet nog eens, vrij smakeloos en volgens mij behoorlijk wat uit een pakje. Het is gewoon niks eigenlijk. Locatie is mooi, maar voor een high tea ga maar lekker naar Veldhoven of Den Bosch daar zitten 2 hele goede high tea adressen. Waarvan in Veldhoven (zal geen naam noemen) nog iets goedkoper is ook en honderd keer beter.

Fred Maessen

Lekker gegeten rustige ambiance voor herhallng vatbaar.

Eens… maar nooit meer terug.
    Ze snappen het hier niet helemaal geloof ik.
    Vroeger heette het de Bestse Snackbar geloof ik, daar is niets meer van over, jammer!

Yvonne Rutjens

We hebben héérlijk gegeten bij Bastille. ÉCht een aanrader!

Maria en fam.

Het was wederom een gezellige, smakelijke belevenis! Samen met onze vrienden een avondje uit, het verrassingsmenu dat werd aanbevolen was geweldig! Zoveel smaken erin verwerkt. Ook de wijnkeuze erbij maakte onze avond tot een gezellig samenzijn! Restaurant La Bastille zeer aan te bevelen!

Hele gezellige avond gehad met ontzettend vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten, goede service van enthousiast personeel. Tafels zijn ruim en er hangt een fijne sfeer. Zeer zeker een aanrader.

Gezellig en goed eten