Quatre Bras in Best

Ruime parkeergelegenheid tegenover het restaurant, achter het restaurant en aan de parralelweg van de A2

10 minuten loopafstand van Station Best

zo lunch vanaf 12:00

1319585150 100
1386196548 82
1491991122 86

1. Echte BRAS bij Quatre BRAS.
    Eindelijk een keer bij Quarte Bras eten. Had er veel zin in. Die zin verdween snel. Bij reservering was niet gezegd dat er een Pub quiz was. Het slechtste tafeltje kregen we net achter de deur, lekker fris zo om het hoekje terwijl het buiten sneeuwt en de tocht in je nek... Oké dat wilde ik wel vergeten, maar na 1,5 uur wachten op ons voorgerecht, met net 1 drankje, begon het toch te irriteren. 2 uur later eindelijk ons hoofdgerecht, komt de kok onze gerechten brengen kijkt even vreemd en vraagt bot, hadden jullie hier ook friet bij gewild? Na ja, op zich als het niet te veel moeite zou zijn graag. Maar ja die frietjes waren uiteindelijk toch te laat, want de "heerlijke" RAUWE vis heb ik terug gestuurd naar de keuken.
    We waren het zo zat, dus zijn we na 2 uur zonder eten maar vertrokken. En om nou te zeggen dat het personeel zijn excuus aanbood, tjaaa nou niet echt... Dat flesje wijn wat ze bieden als je een recensie plaatst kunnen ze houden. Quatre bras is echt DIKKE BRAS.

2. We hebben afgelopen zaterdag echt heerlijk gegeten bij de Quatre Bras. Het personeel was ook heel vriendelijk. Het eten werd alleen wel in een erg snel tempo geserveerd, binnen 2 uur een 4 gangenmenu met ook nog koffie en thee. We hadden gedacht dat het wel avondvullend zou zijn net als we gewend zijn in soortgelijke restaurants. Dit vonden we wel jammer.

3. Ambiance is goed en bediening ook goed. Wij waren met broer en schoonzus en kozen voor drie-gangenverrassingsmenu, twee vis en twee vlees. Voorgerechten waren erg lekker en zagen er ook leuk uit. Wel moesten wij om brood vragen, werd niet uit zichzelf aangeboden,jammer! Hoofdgerecht vis was erg lekker en was voldoende. De mannen kregen een rib eye van amper een centimeter dik en daar zaten zenen in, die er niet uit te snijden waren. De helft van dunne plak vlees lag dus na afloop op bord. Kok gaf aan, dat er in rib eye zeentjes zitten en bood nog wat vis aan, wat wij weigerden, want na vlees weer vis, nee! Dessert was lekker, maar wel ondermaats! Wij vonden afhandeling niet oké, had gewoon het kopje koffie aangeboden als tegemoetkoming!

4. Marijke vermeulen

Het was een gezellige avond. De sfeer, bediening en het eten waren voortreffelijk. Heb samen met mijn ouders genoten van deze avond.

5. Altijd gastvrij! Heerlijke ambiance en natuurlijk niet onbelangrijk een heerlijke keuken! Ook onze bruiloft was er top!!

6. Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Quatre Bras! Het was verrukkelijk, het personeel was heel vriendelijk en een gezellige sfeer. We komen zeker terug.

7. Heerlijke High Wine,
    3 fijne wijnen met 3 lekkere passende gerechtjes.
    Zinvolle uitleg door de vriendelijke bediening.
    Gezellige/lekkere avond uit bij Quatre Bras.

8. Jopie kruit

Gisteren 15 Oktober een bezoek gebracht aan Quatre Bras Best.

Wij werden bij aankomst alleraardigst ontvangen.
    We hebben er met 6 personen gegeten en het was zeer goed.
    De bediening was heel goed en correct.
    Niet opdringerig. We hadden een leuke tafel met heerlijk zittende stoelen.
    Je kunt er de auto goed parkeren,veel ruimte.
    Dit restaurant is een aanrader en wij komen zeker terug.
    Mevrouw Kruit.

9. Het is een heerlijk restaurant waarbij de kaart perfect is en de bediening top. Vooral onze internationale klanten ervaren de service als zeer goed. Wij ervaren het echt als een avondje uit.

10. Daniella melis

Vandaag met mijn nichtje een lunch genuttigd. Zij vanuit Amsterdam gereden. Ik vanuit Heerlen. Mooie middenweg, ik kan zeggen de moeite waard. Ik heb nog nooit een salade nicoise gehad die zo lekker was als deze. Een dikke 10. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat het zover weg is, anders werd ik gelijk een vaste gast.

11. Wilde veganistisch eten. Ik kon uit de kaart kiezen en ze zouden overleggen of dat mogelijk was. Gekozen voor een salade wat ze geveganiseerd hadden. De salade bestond uit gemengde sla, rozijnen, pijnboompitten en aardbeien. Een dressing van olijfolie en azijn. Lekker, maar niet uitmuntend ofzo.

12. Het aspergemenu besteld, helaas was het hoofdgerecht niet warm, kwamen de frites te laat en was de prijs van het menu hoger dan wat wordt vermeld op de site.

13. Gisteren genoten van een heerlijk viergangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. Echt een geweldige avond uit gehad. Het eten was heerlijk, coquilles smelten op je tong! Prima prijs-kwaliteitverhouding!

14. Marion Nijssen

Heerlijk eten , gezellige ambiance, super bediening 👍🎄🎉

15. Noordenbos

Prima kerstdiner op eerste kerstdag. Eten top. Bediening professioneel. Ambiance top.

Minpunt: als je om gewoon water vraagt krijg je een fles water waar je uiteindelijk 5,50 euro voor moet betalen; een echte ergernis!

16. Geweldig gegeten, beperkte kaart maar beslist top v.w.b. smaak met uitstekende wijnen. We komen zeker terug!

17. sjan van der Hijden

Zeer mooie locatie met supervriendelijk personeel! De lunch was prima & voor herhaling vatbaar.

18. Hugo Weusten

Heerlijk gegeten met een zakenrelatie uit San Diego. Uitstekende bediening en goede ambiance voor zowel formele als informele gesprekken.

19. e vermaas

Wij hebben op 21 juli een diner gegeven ter gelegenheid van het geregistreerd partnerschap van onze dochter en schoonzoon. Dit diner was voor 20 personen. De aankleding was precies zoals ik mijzelf gewenst had en exact zoals wij doorgesproken hadden, Super de luxe!! Ik heb het het personeel zeker niet gemakkelijk gemaakt door halverwege het diner een tafelswitch in te plannen van de gasten, dwz een ieder zat na de switch op een andere plaats dan voorheen, maar het uitserveren verliep werkelijk top, mijn complimenten hiervoor. Niet een keer gevraagd door personeel wat iemand had besteld. Super! Ze hadden het helemaal onder controle. Het diner was meer dan voortreffelijk, en dan nog maar niet te spreken van de ijstaart die speciaal gemaakt was door de keuken brigade ter gelegenheid van het paar. Mijn complimenten, niet alleen gaaf voor het oog maar zeker ook tongstrelend voor de smaakpapillen!!
    Ik wil het het personeel bedanken voor de meer dan toffe culinaire avond want zonder jullie hadden wij zeker niet zo een fijne herinnering eraan overgehouden. Dank jullie allemaal, alles was top.

20. Er hangt een hele fijne sfeer. Personeel is nog oprecht vriendelijk en attent, zie je te weinig en bij Quatre Bras altijd. Top!

21. Gisteravond heerlijk buiten op het mooie terras van Quatre Bras gegeten. We hadden iets te vieren en hebben op aanraden van de aardige serveerster gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Helemaal top, echt verrast!!

22. Gisterenavond heerlijk gegeten bij Quatre Bras op terras!! Sfeer was goed, vriendelijke bediening en het eten en de wijn was top! Doen jullie goed!

23. Daan en Jouke Wilsens

Wij hebben afgelopen vrijdag 12 juni onze bruiloft gevierd bij Quatre Bras. Terwijl wij nog foto's aan het maken waren, kregen onze daggasten heerlijke hapjes en drankjes. Iedereen was erg tevreden!
    Wij hebben heerlijk gegeten en ook onze bruidsmeisjes (4,5 jr) hebben heerlijk gegeten met een speciaal 3 gangen diner.

Na het eten ons nog even terug kunnen trekken in een aparte kamer. Daarna een heerlijke en fantastische feestavond gehad, waar ook alles tot in de puntjes was geregeld. Niemand kwam iets tekort.

Kortom: Een fantastische trouwlocatie. Vriendelijk en vrolijk personeel!! Onze complimenten gaan ook naar Sophie, niks was teveel en alles was mogelijk. Alles was goed voorbereid naar onze wensen. Echt een aanrader!!

24. Bram en Michelle

We hebben ons huwelijk bij Quatre Bras gevierd. We zijn begonnen met een BBQ op het terras. Het vlees en de salades waren heerlijk, iedereen was positief. We hadden aangegeven dat 1 van onze gasten een allergie had. De kok had speciaal voor haar een apparte BBQ geregeld.

Vervolgens is het feest binnen verder gegaan. Ook hier niks te klagen. Het personeel was vriendelijk en niemand had een leeg glas. Ook hier waren de hapjes weer goed geregeld!

Kortom: Quartre Bras is een goede locatie om een feest te geven. Alles is perfect geregeld! Een echte aanrader!

25. M.Tolsma

We hebben hier met 5 man gebruik gemaakt van het Bevrijdingsmenu op 5 mei jl. Ondanks het feit dat het restaurant helemaal vol zat bleef de bediening relaxed en supervriendelijk. We hebben weer genoten!

26. Quatre Bras is een absolute aanrader. Of je er prive gaat eten maar ook voor zakelijke lunches/diners een prima ambiance en vooral een perfecte keuken en vriendelijke en kundige bediening. Was er gisteren nog met Engelse gasten en werden in keurig engels door de bediening aangesproken en bediend. Ik kom graag terug.

27. Jolanda van laarhoven

Gisterenavond heerlijk gegeten op het sfeervolle terras van Quatrebras!!

Super goede bediening en heerlijk gegeten! Asperges waren top!

28. Heel vaak gegeten maar de laatste keer was zoooo slecht. Uitsmijter doorbakken besteld. Het snot liep er af. Personeel echt zeer slecht. Ze gaf toe dat het niet was wat ik besteld had. Voorstel: drankje was gratis? Daarna de rekening gevraagd en aangeven dat we haast hadden. Tot 3x aan toe moeten vragen. Ook ander personeel dan voorheen. Zijn ze overgenomen oid.? Wij komen er zakelijk zo'n 20x per jaar. Dit was echt de laatste keer.

29. Anja

30. Judith Westerveld

29 januari jl. een event georganiseerd bij Quatre Bras. Locatie top, bediening en service top! En lunch voldeed aan hetgeen we hadden afgesproken. Ben zeer tevreden! Ook de reacties van het publiek waren zeer positief! Een echte aanrader!!

31. Andre Willemsen

Zeer vriendelijk personeel, een heel fijne ontvangst bij het binnenkomen. Het eten was fantastisch. Ook de menukaart was super, binnenkomen en een menukaart waarop je eigen naam staat. Je voelt je meteen op je plaats.

Het enige min puntje was dat je de indruk kreeg dat het aperitief op kosten van het restaurant was. Het glaasje koste toch bijna 14 euro, wat ik erg duur vond voor twee kleine glaasjes drank.

Verder kan ik iedereen aanraden om bij jullie te gaan eten, het was verder super. Bedankt voor de heerlijke avond.

32. Harry en George

25 December 2014. Na hartelijk welkom geheten, een goed diner genoten. Vriendelijke en persoonlijke bediening die ons het gevoel hebben gegeven dat we vooral moesten genieten.

Na het diner nog verrast met een klein pianoconcertje gegeven door de allervriendelijkste manager en aangevuld door een gast. Daarna nog gezellig nageborreld aan de bar met andere gasten.

Al met al al een super leuke kerstavond.

33. W. van Gennip

Zeer sfeervol kerstdiner, met zeer warme bediening. Prima gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar

34. Ik had gereserveerd voor koffie en eventueel een lunch omdat ik een vriendin zou zien die ik maar één keer in het jaar kan zien vanwege het wonen in het buitenland.

Helaas was er alleen appelgebak bij de koffie maar goed, dat kan gebeuren hoewel, als je reserveert zou er ook meer keus kunnen zijn.

Helaas kwamen er tijdens lunchtijd 3 mensen binnen die met de telefoon op speaker en hard gingen praten. Het telefoongeluid was zo hard dat de halve zaak mee kon luisteren. Het was vreselijk asociaal. Wij zijn een aantal tafels verderop gaan zitten maar ook daar konden we nog alles horen. Wij waren overigens niet de enigen die ons ergerden aan dit gedrag!

Vervolgens hebben wij de bediening gevraagd op te treden. Dat deden ze pas na enige tijd. Inmiddels was de trek voor de lunch ons hierdoor vergaan.

35. Een aantal wisselingen van eigenaren heeft het restaurant in het verleden geen goed gedaan.
    Gelukkig heeft de nieuwe eigenaar de boel weer op orde.
    Twee jaar geleden ben ik er voor het laatst geweest, en vond de prijs/kwaliteitsverhouding toen erg slecht.
    Gelukkig heeft Quatre Bras haar oude status weer hervonden, en is het zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Vooral tijdens de zomermaanden is het heerlijk vertoeven op het terras.

36. Vanavond wilden we een hapje gaan eten bij Restaurant Quatre Bras in Best. Na een kwartier te hebben gewacht was er nog steeds niemand aan onze tafel geweest om te vragen wat we wilden drinken. We zijn maar opgestapt. Tegen iemand van de bediening gezegd dat het allemaal te lang duurde. Antwoord: ja het is helemaal vol vanavond. En dat terwijl er nog heel wat tafels leeg waren. Niet voor herhaling vatbaar! Kan geen punt geven voor het eten en drinken want dat hebben we niet kunnen proberen.

37. 11 november 2013
    Het was alweer een tijdje geleden dat we bij QB hadden gegeten. De bediening was keurig en vriendelijk. Gelukkig geen storende achtergrond muziek. De ambiance is sfeervol. Het eten was heerlijk met lekkere friet, leuk gepresenteerd. Ook de Zuid Afrikaanse huiswijn was goed. Alleen vonden we de prijs wat aan de hoge kant. Het was een gezellig avondje uit. Een aanrader.

38. Fijnproevers uit Vlaanderen.

Even de ervaringen van anderen in het verleden doorgenomen voordat ik zelf de culinaire beleving van de eerste dag van november 2013 bij eet.nu zet. Een 10 op 10 geef ik zelden of nooit. Maar voor het 3 gangenmenu vooraf gegaan door het huisaperitief en de super wijn uit het Zuid Afrikaanse Boschendal durven we (we waren met twee) een 11/10 geven. De bediening door o.a Marianne was top. In het verleden stopten we al meermaals bij QB. De allereerste keer lag de huidige snelweg nog niet langs de kelder! Dus lang geleden. Soms reden we er graag 20, 30 km voor om.
    Tot een volgende keer.

39. Een tijdje geleden zijn mijn vriend en ik hier wezen eten. Het was echt superlekker! De bediening was goed, en ondanks dat we zomaar kwamen eten was het geen probleem dat er glutenvrij eten werd gemaakt. Echt super, bedankt voor de mooie avond!

40. Paul van Rixtel

41. Marielle

Bah , Bah en nog eens Bah. Quatre BRASSSS
    Wat een ervaring. Voor ons nooit meer daar "even een hapje eten". De kaart is minimaal kwa hoofdgerechten .
    Voorgerechten heel erg duur (voor ons). Dus maar gekozen voor alleen het goedkoopste hoofdgerecht van rond de 20 Euro. Beide vis gegeten, werkelijk smakeloos !! . Friet bij moeten bestellen, want dat bleek er niet bij te zitten, garnituur lag toch op het bord !! Dat was alleen wat groente. Geern rijst of aardappel erbij ! Friet/aardappetjes stond niet los op de menukaart . Fout dus. Bord al half leeg voordat de friet kwam. Deze was niet te eten. Vies bruin !
    Tot overmaat moesten we ook nog eens alles afrekenen. We kregen niet eens de drankjes gratis. Voor de vieze friet moesten we zelfs nog 3.50 betalen. Voor ons nooit meer............

42. wijnand prins

1 punt