Napoli in Best

di 15:00 - 22:00

1344619470 86
1558201208 63
1619224562 75

1. Vriendelijk ontvangen, mochten zelf onze tafel kiezen. Vanaf dat moment hebben we een drankje besteld en verder kostte het erg veel moeite om aandacht te krijgen van de serveersters. Het was rustig in het restaurant en ze stonden erg vaak hoorbaar en zichtbaar over andere gasten, ook over ons, te praten. Ons drinken was al een tijd op maar het is niet gelukt om een extra drankje te bestellen. Uiteindelijk zijn we naar de bar gelopen om af te rekenen waar de serveersters zegt ‘misschien hadden jullie het al gemerkt, maar jullie pizza’s zijn omgewisseld met een andere tafel’. Dat was het, geen excuus en vervolgens hebben we de volle prijs betaald. Besloten om ergens anders een toetje te gaan eten.

2,2
  2. Na jaren weer eens geprobeerd. Tafel gereserveerd buiten, na plaatsgenomen te hebben twee maal serveerster op terras (paar tafeltjes) maar geen contact kunnen krijgen. Vervolgens kaart gekregen van een andere serveerster. De eerste daarna weer 3 keer buiten gezien en zij ons zeker ook maar heeft blijkbaar andere dingen te doen. Opgestaan en bij de buren gaan eten. Voor ons afgedaan, is een betere Italiaan vlakbij…

1,5
  3. Lonneke

Gisteren ff uit eten het was druk dus dan duurt het wat langer. Drinken was er snel.
    We zaten buiten en er komen mensen bij zitten.
    Hun mogen bestellen wij… nog niet.
    We mogen bestellen 2 voorgerechten 2 pastas en 2 pizzas alles mag tegelijk zeggen we.
    Die andere mensen krijgen eten wij… nog niet.
    Ze zijn klaar en vragen de rekening. Wij hebben nog niks en inmiddels wachten we al ruim 3 kwartier.
    Rekening komt en de andere tafel vertrekt en wordt afgeruimd wij… nog niks.
    Wij naar binnen een uur later. Nee dat kon niet ze gingen kijken nou hehe daar kwam ons eten na een kwartier wat overigens heerlijk was.
    Maar nog geen excuus of gratis drankje dat kon er niet vanaf erg slecht vinden wij.

4. Wat een baggertent. Nadat we het drinken besteld hadden duurde het ruim tien minuten voor we te horen kregen dat er geen ranja was. Na een paar minuten kwam ons drinken wel. Direct het hoofdgerecht doorgegeven. Nadat we na een half uur zelf aangaven het brood (voorgerecht) nog niet ontvangen te hebben kwam het uiteindelijk toch. Een kwartier later volgde de rest van het eten. Helaas bleek onze portie even groot en smakeloos als de kinderportie: de pastaborden zaten in de vaatwasser. Toen we hier iets van zeiden kregen we te horen dat dit echt niet kon. Van 'de klant is koning' hebben ze hier nog nooit gehoord. Al met al een enorm slechte ervaring.

5. Het was aardig druk, het buiten terras zat vol, dus gingen wij op het achtertuin terras zitten. Daar was het ook heel erg gezellig, goede service, goede bediening en lekker gegeten. Gewoon een goed restaurant!

6. We hadden gereserveerd, maar dat was niet genoteerd! We werden ergens in de loop bij het toilet neer gezet! Van de 4 voorgerechten kwam er een niet door! Daarnaast waren de 2 dunne schijfjes meloen en de 2 kleine plakjes ham die eindelijk kwamen, schandalig voor de prijs die ervoor werd gevraagd. Van de 4 hoofdgerechten kwam er weer een niet! Uiteindelijk werd er een bord gebracht waar het eten duidelijk op was gekwakt!
    De totale prijs/kwaliteit was slecht! Daarnaast was het geruzie in de keuken hinderlijk. Eigenlijk hadden we meteen aan het begin weg moeten gaan! Dit was een herkansing, daar we een aantal jaar geleden een zelfde soort ervaring hebben gehad! Nooit meer!!!

1,2
  7. tonnie Hozewol

Online geboekt en bevestiging ontvangen, toch wisten ze niet dat we kwamen dus beter boeken met de telefoon. Maar er werd snel 1 tafel voor ons geregeld en we hebben er heerlijk gegeten. En de bediening was ook prima.

8. Slechte service! We namen een antipasti voor twee personen voor 17 euro. Enige wat we kregen was een klein broodje karig belegd met tomaat en een stukje van ongeveer 60 gram pp van varkenshaas. Ik ben zelf een zelfstandig werkend kok en de inkoop van dit gerecht is misschien 4 euro!

Na dit besproken te hebben zeiden ze dat er een aanpassing kwam in de rekening, de rekening later gekregen, was niks mee gedaan. Uitleg gevraagd aan de eigenaar enige wat hij in gebrekkig Nederlands kon zeggen is altijd zo.

Dus wij gaan hier nooit meer heen. De pizza's waren oké, niks bijzonders voor een pizzeria waar je 12 euro per pizza betaald de Domino's om de hoek maken het beter en goedkoper.

Mijn advies ga hier niet heen.

3,1
  9. We hebben hier met de lunchactie gegeten. Alles was heerlijk en zag er erg mooi uit. De bediening was uitermate vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Kom hier al jaren met enige regelmaat. Heb geen slechte ervaringen gehad, ook niet met het afhalen. Prima eten zeker ook de pizza's - ruim belegd en goed van smaak! Ga zo door :-)

11. Waardeloze service wordt hier verleend !! Bij onze bestelling voor bezorging was een pizza Siciliana met zalm belegd, maar hoorde hier niet op, ook volgens hun menu op de site. De persoon bestelde deze omdat hij juist geen zalm lust. Vervolgens krijg je eerst een discussie dat het er wel of niet op hoorde en daarna heeft men geen tijd om deze fout te herstellen. Wel tijd om de bestelling van €55 te bezorgen maar geen tijd om fouten te herstellen. Dan moet je het maar afhalen. Waardeloze service, daardoor smaakte het eten ons ook al niet meer. Zonde van het geld!

12. Op de avond van Moederdag hier verschillende soorten pizza's afgehaald. Allemaal dik in orde en erg lekker, met verse ingrediënten! Wachttijd was ondanks drukte acceptabel. Een collega-afhaler trof het minder goed; een pasta-gerecht stond al ruim 10 minuten te wachten voordat de rest v.d. bestelling (pizza's) doorkwam. Communicatiefoutje in de keuken? Minpuntje: ondanks de drukte konden we niet contant betalen, maar moesten we pinnen. Leuke inrichting, maar mensen zitten (naar onze mening) té dicht op elkaar.

6,7

14. Heerlijk gegeten!! Zeer goed personeel. Heerlijke verse gerechten en genoeg keus!!

15. Het is een leuk en gezellig restaurant met vriendelijke bediening en een kok die erg lekker kookt. De pizza was lekker en ook de pasta gerechten waren prima in orde.

Kortom een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!

16. Enkele malen gegeten echter tot drie keer was het eten veel te zout. Je proeft het hele gerecht niet eens meer. Vorige keren aangegeven bij bediening maar schijnbaar wordt daar niets mee gedaan. Daarnaast waren de gamba's veel te ver doorgebakken. Het bijgerecht (pasta met diepvriesgroeten) was voorzien van een bijzonder royale hoeveelheid knoflook. We hebben dit aangegeven bij de bediening, echter ondanks dat het heel rustig was, nam de kok niet eens de moeite om onze klachten aan te horen. Sterker nog, de bediening zei later dat de kok het volgende zei: "dacht al dat het veel te zout was".

De bediening is wel aardig en vriendelijk.

2,3
  17. Harriet kerkhof

Vandaag zijn wij gaan eten bij restaurant Nápoli. Grote keuze op de menukaart. Voorgerecht carpaccio en een toast met champignons, erg lekker. Hoofdgerecht ossenhaas en zalmfilet, waren allebei uitstekend. Nagerecht ijs was ook erg lekker. De bediening was vriendelijk en je werd goed geholpen. Kortom een aanrader en we gaan zeker nog eens terug.

18. Gewoon een prima Italiaan. De pizza's zijn gewoon 'goed' zonder op de een of andere manier speciaal te zijn.
    De bediening is vriendelijk en voorkomend. De keuken helaas niet altijd even snel: we moesten best wel lang wachten voor onze pizza's geserveerd werden. Maar aangezien ze het wachten zonder meer waard waren, vallen we daar niet over: keurig verse ingrediënten en de bodem precies goed (niet te dik en niet te dun, geen aangebrande randen).
    De (huis-)wijn is prettig, maar houdt niet over: 2 liter met schroefdop.
    De inrichting is prettig en licht; parkeren kan voor de deur of op het nabij gelegen marktplein.
    Al met al een prettige ervaring en zeker een aanrader als u in Best uit bent op een prima etentje zonder dat het financiële vel je over de oren getrokken wordt.

19. Absoluut ons favoriete restaurant van de laatste maanden, heerlijk Italiaans eten voor een zeer prettige prijs

Het zou zeker binnen iets gezelliger ingericht mogen worden, maar centraal staat de persoonlijke benadering en de kwaliteit van de gerechten.

20. Tom en Herma

Marko heeft weer geweldig lekker gekookt, bediening erg vriendelijk en de sfeer ontspannen. Heb je iets te vieren, geef dit dan aan als je reserveert en je wordt aangenaam verrast.

21. Pimme 52 punten

We komen hier regelmatig eten, en dat bevalt goed! De gerechten zijn elke keer weer erg lekker. We zullen hier nog vaker gaan komen!

Ik lees hieronder enkele opmerkingen over de bediening.

Er gaat inderdaad weleens wat mis met de bestellingen, en helaas wordt er dan soms gereageerd alsof dat jouw schuld is.

We hebben een keer meegemaakt dat we na het afrekenen weer naar binnen gingen omdat we toen pas merkten dat het bonnetje niet klopte. Eerst werden we bijna weggewuifd, omdat men blijkbaar dacht dat we over iets kleins kwamen zeuren. Maar we kwamen juist terug om eerlijk te zeggen dat ze een compleet gerecht niet hadden berekend! Toen veranderde de houding van het personeel natuurlijk.

Kortom: het eten is goed. De vriendelijkheid van het personeel ook wel, maar kan beter.

22. Vandaag 4 pizzas afgehaald bij restaurant Napoli in Best. We zijn zowel over de kwaliteit van de pizza's als over de manier van werken totaal niet tevreden. Bij thuiskomst kwamen we erachter dat er 3 pizza's in de doos zaten die we niet hadden besteld.... foutje, kan gebeuren, dus we probeerden dit op een goede manier op te lossen en belden naar Napoli. Vervolgens terug gegaan naar Napoli om een nieuwe pizza te halen, daar 20 minuten moeten wachten en niet eens een sorry gekregen. Jammer.......

23. 2e Kerstdag bij Napoli wezen eten en oh oh, wat hebben we heerlijk gegeten en wat was de bedening vriendelijk!

Mijn complimenten aan de werknemers en Marko!

24. Heerlijk eten. Maar als je wat wilt drinken moet je dat zeker 6 x vragen :S.

25. Ook vandaag weer subliem genoten van de top kookkunst van Marko! In een woord, super!

26. Heb hier nu een keer of drie gegeten. Het eten valt altijd goed in de smaak en de prijs is netjes. De bediening laat wel te wensen over, brutaal (jij zeggen, de klant de schuld geven als die een ander gerecht krijgt dan besteld!). Een verkeerd gerecht krijgen is al tweemaal gebeurd, geen excuses of goedmakertje gehad wel 'dat gebeurt anders nooit hoor', wat uit ervaring niet waar blijkt te zijn. Eigenaar is wel zeer vriendelijk. Nog niet Best, kan wel Best worden.

27. We komen met regelmaat bij dit restaurant Bella Napoli. Elke keer is het een goede ervaring. Zoals mijn Italiaanse collega Luigi zei, je gaat niet naar een restaurant voor de mooie tafel, maar voor de kwaliteit van het eten... en laat dat nu precies het sterke punt van dit restaurant zijn. De pasta's zijn onovertroffen. De pikante garnalen om nooit te vergeten... en zo kan ik door gaan. Let wel op de porties zijn royaal. Een 9 omdat het altijd beter moet kunnen in de horeca ;-)

28. Na goede recensie's op een zaterdagavond gaan eten bij Napoli.

Aardig personeel met goede service!

Aankleding prima, maar geen gezellige uitstraling.

Eten lekker, eenvoudige presentatie.

Prijs was goed!

29. Christine

Ik kom al zeker een jaar bij restaurant Napoli en als ik naar huis ga heb ik altijd lekker gegeten voor een goede prijs.
    Lekker eten voor een goede prijs in een zeer fijne sfeer dat is Napoli!

30. V.A. van G ils

Ik ben erg blij met dit restaurant in Best.

Lekker eten, kinderen zijn welkom en de prijzen zijn absoluut schappelijk.

Wat je ook besteld: het is altijd goed!

31. Vanavond dus weer bij Marco geweest. En weer lekker gegeten. Of je nu pasta bestelt, vlees- of visgerechten, het is er allemaal even lekker en tegen een zeer betaalbare prijs. Een echte aanrader!

32. Sieb Wedzinga

Bella Napoli is een leuk, sfeervol tentje waar je voor een prima prijs gewoon superlekker kunt eten. De keuze is enorm en alles is vers bereid. Probeer eens de sliptongen van de grill, de lamskoteletjes of de pasta met vis!

33. Maarten Stoop

Echt geweldig en helemaal op de top is de pizza alla Marko.
    Ook de manier hoe ze met onze 9 jarige zoon omgingen was heel erg gezellig. Het is en blijft ons favoriete restaurant.

34. We gaan regelmatig eten bij restaurant Napoli te Best, omdat we erg tevreden zijn over dit restaurant. Ook vrienden, die we hier naar toe nemen, reageren enthousiast met de mededeling: Hier zullen we vaker naar toe gaan.

Zowel pizza als pasta, en de vlees- en visgerechten zijn heerlijk. Goed en met zorg klaargemaakt. Keuze-mogelijkheden zijn gevarieerd en voldoende. De bediening is erg vriendelijk en attent.

De kok komt persoonlijk en op een vrij ongedwongen manier langs om te informeren of alles naar wens is geweest.

Dit kenmerkt zijn zorg en interesse voor zijn klanten.

M.a.w. dit restaurant is een echte aanrader.

35. Geweldig gegeten, wij komen er speciaal voor terug van de vakantie en rijden dan de laatste 200 km door zodat we bij Marko kunnen eten. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken en zijn altijd even vriendelijk. Marko zelf komt altijd uit de keuken om te kijken of alles naar wens is. Het eten is er echt geweldig, nog nooit ergens anders zo lekker gegeten en het maakt niet uit of het nou pizza, pasta of wat dan ook is. Ga hier zeker heen, een absolute aanrader.

36. Hallo allemaal,

Ik wil echt even benadrukken dat je in Best bij Napoli heerlijk kan eten.

Het personeel is zeer, maar dan ook zeer vriendelijk.
    Het eten was helemaal perfect. De borden liggen er mooi bij als ze geserveerd worden en het is nog super lekker ook.

Ook qua drankjes hoef je niet lang te wachten.... kortom dit restaurant is gewoon een aanrader voor iedereen!

Napoli, ga zo door en ik kom snel weer bij jullie eten!

Lekker en veel knoflook!

Groet Hester (uit Nijmegen)

37. Uitermate tevreden!

Regelmatig rijden wij vanuit Nijmegen naar Best om een lekker hapje te eten bij restaurant Napoli. Het eten is lekker, je krijgt zeker genoeg op je bord en iedereen is zeer vriendelijk. De eigenaar komt altijd even checken of alles naar wens is en heeft altijd even aandacht voor de gast.

Kortom echt waar voor je geld.

Vanuit Nijmegen onze boodschap: Zeker de moeite waard om hier heerlijk in een gastvrije en vriendelijke sfeer te eten!

38. Geweldige bediening; heerlijk eten en gezellig zitten in de binnentuin; wat wil je nog meer?!

39. dit is precies wat we nodig hadden in Best!

40. super

41. Joop Hiele

Lekker gegeten. Niet duur, niet heeel gezellig!

42. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar.