ma vanaf 10:00

zo vanaf 10:00

1193856666 82
1204843314 82

1. Carina Vogels

Slechte service, onbeschoft personeel, die mijn dochter met rollende ogen aankeek en haar onbeschoft behandelde. 50 min wachten om drinken te bestellen en zeker een half uur wachten op eten… vriendinnen die mee waren waren er nog nooit geweest maar dit was ook de laatste keer! Verschrikkelijk was het!

3,9
  2. Het eten was er fantastisch, goede vriendelijke bediening.
    10 Punten! Ga graag nog een keer terug.

3. We werden vriendelijk ontvangen. We bestelde beide een maaltijd salade. Ook beide een flesje cola á €3.00 nogal overdreven. We zaten in een ruimte waar steeds de deur open ging en vingen steeds de kou dat was niet prettig. De dame was aardig maar bij het afrekenen moest je echt om haar aandacht vragen. Koffie latte met chocolade was niets bijzonders.

4. Ellen Appeldoorn

Zoals altijd: goede service, super lekker eten voor een redelijke prijs.

5. Tiny winthagen

We hebben heerlijk gegeten. En we hadden drie kids bij ons. Toen hadden ze voor ons de Serre gereserveerd zo dat we apart zaten van het restaurant. En dat andere gasten niet zo een last hadden van de kids.

6. Heerlijk gegeten. Super leuke meid die onze tafel bediende.

7. N Oosterbaan

Erg lekker gegeten en een hele vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

8. D van Gerwen

Zoals altijd zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en gezellige sfeer. Echt een aanrader!

9. mariondebresser

Het was er gezellig. Lekker buiten gegeten met een mooie aankleding. Het eten was heerlijk.
    Tot de volgende keer.

10. Giepmans

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

11. Ilse vorstenbosch

Heerlijk gegeten en ook de cocktails die we besteld hadden, waren heerlijk en zagen er heel mooi uit.

12. Uitstekende bediening. Kwaliteit eten prima.
    Meubilair niet comfortabel. Vanwege dat laatste geef ik (ondanks de pluspunten) de voorkeur aan andere locaties...

13. Mooie locatie, vriendelijk personeel en goed eten!

14. Gezellige lunch gehad. Goede sfeer, heerlijk gegeten.

15. Heerlijk gegeten, lekker geborreld en de bediening was perfect!

16. We hebben gezellig geluncht bij Koren. Prettige en snelle bediening. De salade was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

17. T.Heesterbeek

Sfeer goed.
    Na gezellig weekend uitgenodigd door vriendin.
    Latte en koffie met gebak.
    Aardbeientaartje leek wel een kindergebakje.
    Had nog nooit zoiets knulligs gegeten voor 4,75 euro voor een taartje.
    Reactie zelf gemaakt!
    Beter even naar de dichtstbijzijnde bakker gelopen.

18. Was prima verzorgd en alles in juiste verhouding. De hoeveelheid ruim voldoende en de smaak was ook prima. De prijs viel reuze mee en naar verhouding.

19. Joke Verhappen

Bediening voortreffelijk en eten heel lekker!

20. Antoinette.vanvroenhoven

Fijne bediening, lekker gegeten.

21. Patricia

We hadden zaterdag11.00 gereserveerd. En de bevestiging kwam pas om 23.00 de dag van de reservering binnen.
    We zijn toch zonder bevestiging naar de Koren gegaan.
    We hebbe 5 tot 8 minuten staan wachten bij hun terras waar de gastenontvangst hoort te zijn, maar er was geen bediening te vinden.
    Toen zijn we naar een ander terras gegaan.
    Heel jammer..

22. Marcel Warmerdam

Het eten was net als altijd lekker en de service is altijd top..

23. Brigitte

Heerlijk broodje gegeten op het terras. Bediening heel goed en vriendelijk.

24. marielle

Was weer vertrouwd om bij jullie te zijn. Lekker gegeten.
    Tot snel weer.

25. Eten opgehaald, goed op tijd. Spareribs waren perfect, heerlijk gegeten! Andere gerechten, satė, poke bowls pok heerlijk!

26. Jolanda Hexspoor

Top 👍 gezellige sfeer en aardige bediening. Lunch was lekker

27. Super lekker gegeten en top bediening.

28. Diana Jacobs

Heerlijk buiten kunnen genieten van een lekkere lunch.

29. Marjolein

Gezellig, heerlijk eten, goede service.

30. Jan Janssen

Eten prima bediening supervriendelijk en deskundig en representatieve dames.
    Klopte helemaal.
    2E maal maar beslist weer terug.

31. Super. gegeten; nette maatregelen ook met de cornaregels. Alleen de reservering kon beter online ne werkte blijkbaar niet na half urr wachten toch moeten bellen. verder grote klasse

32. Chrislaine

Altijd weer fijn om hier te komen. Of het nu voor een lunch; een diner; een high tea of gewoon een kopje koffie/thee is...het is er altijd relaxt! Vriendelijk personeel en nu in deze coronatijd ook extra alert. Nu hebben ze ook transparante schermen tussen de tafeltjes in staan zodat iedereen zo veilig mogelijk is toch de tafeltjes ernaast.
    Het eten is er lekker de sfeer is er goed dus ik zou zeggen...probeer het zelf eens uit!

33. Leuk terrasje, mooi zomers weer, tweede kans voor een dinertje bij de Koren. Helaas weer een tegenvaller. Gekozen voor mixed grill, het op 1 na duurste gerecht op de kaart. Stukje kipfilet OK, varkenshaas ging enigszins, maar kogelbiefstuk was soort kauwgom. Mayonaise in een papieren wegwerpbakje dat telkens omkiepte. Conclusie: leuk eettentje, leuke ligging, vriendelijk personeel, waarschijnlijk leuk voor een drankje en een eenvoudig lunchhapje, maar niet aan te raden voor een dinertje.

34. Samen met 15 dames heb ik mijn 40e verjaardag gevierd met een High Tea/ Wine. We hebben echt genoten. De hapjes waren heerlijk (de scones waren zelfs voortreffelijk!). Over de service niets dan goeds! In overleg mocht ik zelf versieringen aanbrengen en persoonlijke spullen meenemen, niets was te veel. Echt een aanrader. Allemaal heel hartelijk bedankt, mede dankzij jullie service, inzet en heerlijke hapjes was het een heerlijk verjaardagsfeest!

35. Bij binnenkomst gevraagd of we met 4 personen (2 kinderen) konden eten. Was geen probleem. Na een half uur moesten we om de menukaart vragen en na drie kwartier hadden we nog niet besteld. Andere mensen in de zaak zaten er ook al twee uur. We kregen er geen melding van dat het allemaal zo lang duurde. Moesten er zelf om vragen, en het zou zeker nog een half uur duren. Uiteindelijk weg gegaan. Dit keer teleurstellend. Eten is over het algemeen goed.

36. Deze week gaan lunchen bij de Koren en maar meteen een reservering gemaakt om ook te dineren. Heerlijk geluncht, lekker eten, goede prijskwaliteit verhouding en zeer vriendelijk personeel. Ook het diner was minstens even goed als de lunch. Top zaak!

37. Zojuist met mijn moeder even een tosti gegeten. Wat een ramp. Een tosti bestaat bij Koren uit twee hompen hard gebakken brood. Per snee twee duimen dik. Daar overheen ligt de ham en kaas. Er is zelfs met een steakmes niet doorheen te komen. Is dus een aanslag op je kaken. Wanneer we melden dat dit niet is wat we verwachten van een tosti wordt aan ons medegedeeld door een zeer jonge ober dat dit een heel chique is, en dat smaken nu eenmaal verschillen. Einde verhaal. Wel het volle bedrag betalen terwijl we zo goed als niets hebben kunnen eten. Chique hoor... maar niet heus!

1,5
  38. Ik ben regelmatig in de Koren te vinden en vind het een super lunchroom. Recent een high tea gedaan met vriendinnen. Wat viel dit tegen zeg! Alle zoetigheden (soesjes, scones, cakejes, ...) leken recht uit een (slechte) supermarkt te komen! Erg jammer, aangezien dit best essentieel is! Voorheen paar keer high tea gedaan en dik tevreden, nu helaas niet meer! Voor lunches kom ik terug, high tea doe ik wel voortaan ergens anders...

2,2
  39. De bediening is vlot en vriendelijk, top dus. Ook de inrichting draagt bij aan een gezellig etentje. Het eten zelf viel tegen.
    Het voorgerecht, een carpacho, was wel heel erg eenvoudig. Menig restaurant weet daar met meer fantasie iets van te maken dat beter smaakt.
    Het hoofdgerecht, een mixed grill, was OK, maar ook niet meer dan dat. Gewoon slecht was de friet die zichtbaar opgewarmd was door nog 'n keer te bakken: hard gebakken en glazig. Slecht!
    Het nagerecht, een Eton Mess was wel prima.

6,1
  40. Heerlijk gegeten. Lekker flesje wijn erbij. Leuk dat de kaart geregeld veranderd.
    Leuk, vlot personeel. Mooie schilderen, leuk dat je er ook kan exposeren, krijgt het elke keer weer een andere uitstraling (zo vertelde het personeel) en dit is toch wel een leuk idee dacht ik zo!
    Aanrader voor een lekker hapje eten!

41. Altijd erg gezellig om hier te eten! Super kwaliteit en dat ook nog eens voor een super prijs. Heb gisteren weer genoten van soep van chef (asperge soep met zalm) en de overheerlijke slibjongetjes. Als nagerecht heb ik voor de suppper lekker Eton Mess gekozen (AANRADER!).
    Personeel was ook erg gezellig en zeer behulpzaam.

42. Heerlijk eten voor een goede prijs kwaliteit , informele sfeer en goede keuken en bediening door Bea.

43. Lekker gegeten zowel in de lunch vorige week als afgelopen week in de avond (had dit namelijk op de placemat gezien dat je kon dineren).
    Leuk personeel, vlotte gezellige mensen.
    Ook leuk dat het menu regelmatig veranderd met nieuwe gerechten, weer een trigger om een keertje terug te komen!

44. We hebben een paar keer gelunched en een paar keer 's avonds gegeten bij Koren, en telkens was het eten erg lekker en de bediening goed.
    De prijzen zijn ook netjes. We komen hier vaker terug!

45. Ook deze tweede keer voldeed Koren aan al onze verwachtingen. Deze keer nam vrouwlief de hertenbiefstuk en het viel me op dat zij aanzienlijk meer 'Bambi' geserveerd kreeg dan ik. Maar het was nu ook een stuk rustiger dan tweede kerstdag. De mixed grill is weinig fantasievol, maar verder uitstekend verzorgd en van goede kwaliteit. De hertenbiefstuk is en blijft echter toch wel de 'killer' onder de hoofdgerechten!

46. Ongelofelijk dat in deze tijd nog deze kwaliteit geleverd kan worden voor een zeer acceptabele prijs. Zeer goed gegeten, lekkere salade en ondanks de drukte in het restaurant, geen lange wachttijden. Dame van de bediening was cola vergeten, die je dan vervolgens meteen gratis krijgt aangeboden. Echt top!

47. Schijndel

Serieus, wat een gezellige zaak!

Leuk personeel, leuke meiden die er rond lopen en stralen uit dat ze plezier in hun werk hebben.

Prijs/kwaliteit is goed, je kan er voor niet te veel geld een heerlijk broodje eten en ook dineren!
    Uitgebreiden lunchkaart en een leuk 3-gangen keuze menu.

Vergeleken met een aantal jaar geleden toen dit allemaal net begon (lunch/diner) is het echt met een stijgende lijn omhoog gegaan! Het was toen prima! Nu meer dan goed!

48. Al vaker teruggekomen voor de heerlijke lunch. Afgelopen week ook voor de high tea geweest en dit was erg gezellig aangekleed en heerlijke hapjes!! Personeel is erg vriendelijk en de sfeer is erg knus.

49. Anouk Reijnen

50. Wij zijn erg positief over Koren. Een goede bediening, gezellig, het eten is erg lekker. Het is leuk ingericht en gezien de vele reserveringen (op een dinsdag!) loopt het erg goed. Wij raden iedereen aan om hier te gaan eten!

51. Lesly rademakers

Ik kom regelmatig bij de Koren, zowel voor een lunch als voor een diner en ben altijd erg tevreden. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed en de bediening ook. Het is een klein tentje waar het over het algemeen gezellig druk is en waar je op een fijne manier geholpen wordt.

52. Vandaag ben ik bij restaurant Koren wezen eten. Het viel me erg tegen. Ze hebben zeker vriendelijk personeel en de sfeer is zeker goed maar de kwaliteit van het eten vind ik erg ondermaats. De prijs is dan niet hoog maar ik had er wel iets meer van verwacht. Dan kun je voor een aantal euro meer beter naar een ander restaurant gaan. De zelf aangeprezen spare ribs vielen erg tegen. Geen goede marinade en zeker niet speciaal qua smaak.

Ik zal de volgende keer niet snel weer kiezen voor Koren.

3,9
  53. angeliqeu van deurremalen

Super lekker eten, de bediening was top, super gezellig. Echt een aanrader.

54. Regelmatig kom ik bij Koren. Wat mij opvalt is dat de kwaliteit altijd goed is. Je kunt er lekker eten tegen een betaalbare prijs. Zowel in de lunch als in de avond. Het personeel is gezellig aanwezig en maakt grapjes met elkaar maar ook met het personeel. Dat geeft je een heel huiselijk gevoel.

55. Prima prijs kwaliteit verhouding, goed eten, leuke bediening.

56. In een woord SUPER! 's Middags vond ik het al een gezellig eethuis, maar het restaurant 's avonds was ook echt genieten afgelopen week. Zeker een aanrader!!! De prijs/ kwaliteit verhouding is heel goed. De sfeer was gezellig en de bediening vriendelijk en behulpzaam!!

57. afgelopen zaterdag voor het eerst wezen dineren bij de Koren. De bediening was erg vriendelijk en het eten erg smakelijk. Ook de prijs van 18,50 viel reuze mee.

58. Belenna

Alles wát fout kon gaan ging fout. De bestelling klopte van geen kanten met hetgeen wij kregen. Ook zat er een bak zand in de sla.
    Absoluut GEEN aanrader. Vroeger was dit een theehuis, laten ze ajb weer teruggaan naar 'good old times'. Het was er totaal niet druk, vroeger wel, dat zegt ook wat.

1,2
  59. emmelien grooters

Leuke eetgelegenheid, kleine lunchkaart en kaart voor koffiesoorten e.d. en gebak. Wat mij betreft mag dat nog meer uitgebreid worden met (vegetarische)gerechten. erg lieve, leuke bediening.