Lunch Diner

1520732449 86
1554562038 84
1601923463 85

1. Paul Knapen

2. We hebben weer heerlijk gegeten.
    Lekkere gerechtjes die met zorg zijn bereid.
    Vriendelijk personeel.
    Sfeervol restaurant.

3. Roos Peet

Heerlijk gegeten, en top service!

4. P Gulikers

Prima prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer. Voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste👍👍👍

5. Komen hier elk jaar wel een keer.
    Broodje tonijnsalade.
    Laatste was het zeer slecht belegd.
    Een verkeerde manier om te bezuinigen. Jammer.

5,7
  6. Marionne

Alles wat we gegeten hebben lijkt uit de vriezer te komen. Met de roomcreme wordt veel afgemaakt. Zelfs bij de spinazie. Roomcreme ook hard komt recht uit de koelkast. De tiramisu bestond uit gekruimelde koekjes (die je ook bij de koffie krijgt) en… room crème. Heel veel kei harde roomcreme. Prijs kwaliteit naar geen verhouding. Koffie en wijntje waren lekker.

2,8
  7. Hebben hier meerder malen gegeten. Prima bediening en prima gerechten! Tapasgerechtjes zijn iets groter dan de normale "tapas" dus het concept is net iets anders wat wij erg leuk vinden. Komen hier zeker nog eens terug!

8. Met zijn tweetjes op vrijdagavond aan de hoge tafel in de buurt van de bar gezeten, bij de ingang van de keuken, apart van de rest, beetje alleen-op-de-wereld ervaring. De bediening was supersnel en attent, waren wel teleurgesteld toen ze zagen dat ik bij het punten uitdelen het gerecht met de varkensfilet een 4 gaf, omdat er in het stukje vlees veel pezen zaten, dachten niet aan een herkansing. De rest van de gerechtjes die we gegeten hebben scoorden voldoende (6), ruim voldoende (7) en goed (8) (kalfssukade - aanrader - en tiramisu). Ik heb 8 gerechtjes gegeten en kom gemiddeld uit op een 6 1/2 - een wat lage score door het debacle met de varkensfilet. Mijn man komt uit op een gemiddelde 7, zijn varkensfilet was wel OK. We misten een kipgerechtje en een nagerechtje met ijs. Ik heb de laatste 4 weken 3 keer in een restaurant (in verschillende plaatsen) gegeten met onbeperkt kleine gerechtjes eten. Dit was de duurste optie, de mooist verzorgde gerechtjes en de snelste bediening.

9. Peter van de Vondervoort

Met ons zevental een hapjes-menu genomen, waarbij we tot een bepaalde tijd uit 25 gerechten bij een onbeperkte aantal gangen een mini-hap mochten bestellen. Met een vijftal deelnemers turfden we de cijfers, gemiddeld een 7,5 (variatie cijfer 4 = gestoofde knolselderij tot 10 = nagerecht rifle). De bediening was zeer snel, de min-hapjes werden gevarieerd en zeer smakelijk opgediend, sfeer was prima en ruime tafelopstellingen. We genoten, net als vorig jaar op hetzelfde tijdstip. Minpuntje dit jaar: vorig jaar zaten we aan een ronde tafel, dit jaar lukte dat met 1 persoon meer niet meer. Jammer! (tip: 1 grotere ronde tafel voor 7 of 8 personen). Wat prijs/kwaliteit betreft heb ik geen oordeel: we kregen dit etentje aangeboden. Al met al: we komen bij leven en welzijn graag weer een keer terug bij Ambacht Best!

10. chantal

Echt goed eten met super bediening.
    Zo kan het ook.

11. Lekker gegeten vandaag bij de Ambacht. Een goed restaurant, met een fijn stuk terras "niet roken". De tomatensoep was heerlijk, en de zalm en carpaccio was heerlijk. Een aanrader.

12. Leuke ervaring. Lekker buiten gezeten. Ondanks de drukte toch vlotte bediening.
    Gerechtjes zijn lekker en smakelijk. Voor herhaling vatbaat.

13. Gezellig. Eten goed

14. ilse vorstenbosch

Vanavond weer een heerlijke avond gehad bij de Ambacht. Het is er altijd gezellig, en het personeel maakt tussen al de drukte in, tijd voor ff een gezellig praatje. Het eten is van hele goede kwaliteit en de borden worden heel erg mooi en op een creatieve manier opgediend. Chapaeu aan de kok! Het is gewoon te mooi om op te eten.
    Jullie zijn en blijven mijn favoriete restaurant!!

15. Wat een leuk eetgelegenheid sfeer bediening en het eten is super goed. Gezellig om een avond met vrienden of familie naar toe te gaan zijn er nu al een paar keer geweest en zal heus niet laatste keer zijn. Super goed!

16. Leuk terras. Aardige bediening. Goede koffie en thee. Lekkere lunchgerechtjes. Je moet er alleen wel geduld hebben. Een (simpele) tosti laat ruim 35 minuten op zich wachten, terwijl het niet echt heel druk was...

17. Heel lekker gegeten, bijna alle gerechtjes waren top! Helaas zat er ook eentje tussen die erg tegenviel, de quiche met courgette was ontzettend flauw en zompig..

18. Verhoeven

Het was lekker met veel keuze en leuk en geduldig personeel. Fijn dat ze niet steeds aan tafel komen om re vragen of we nog drinken willen. Echt een aanrader!

19. Gister met 8 -en wezen eten, erg gezellig en eten super lekker, alle gerechten stuk voor stuk! Aanrader!!!

20. Ga er vaak heen. Gezellige sfeer, fijn personeel, echt een aanrader.

21. Marloes

Gezellig eten en heel erg lekker. Hier wordt met liefde gekookt. Fijn ook dat je van alles kunt pakken en proeven. Dat maakt het concept heel verrassend en veelzijdig.

23. Op zondagavond met 15 personen gaan eten. Kortom het was goed en een aanrader voor eenieder. Alles tegelijk geserveerd en warm gerechten. Ik zeg doen.

24. Rita Harks

Ik ben nu verschillende keren geweest en ik vind het heerlijk. Prettige bediening, variatie in de menukaart, zowel de kaart als verschillende kaarten per jaar. Echt een aanrader. Ga volgende week weer.

25. Heerlijk gegeten. De gerechten waren erg lekker. We waren met 8 personen en mochten per keer maximaal 5 verschillende gerechten kiezen. Hier werd gelukkig af en toe soepel mee omgegaan. Ook voor een grote eter werd een uitzondering gemaakt. Hij mocht een paar keer 2 gerechten bestellen. Het restaurant is ook sfeervol en gezellig ingericht.
    Echt een aanwinst voor Best en een aanrader!!

26. Paul Schmitz

Lekker gegeten met 7 familieleden. De 3e keer in halfjaar tijd. Wederom prima en lekker. Toen de zoete witte wijn op was, is bij de Italiaan om de hoek een fles gehaald. Ouders 80+ vonden het ook lekker en het concept is zeer geschikt voor een avondvullend geheel.

Tip voor de kok: de aardappelpuree die bij enkele gerechten geserveerd wordt zou iets meer smaak mogen hebben en bij enkele gerechten vervangen mogen worden door een pommes du chef of kroketje. Wij waren geneigd om de puree na 1 keer links te laten liggen.

27. Ga er niet heen met een dieet wordt absoluut niet op gereageerd. Er zou glutenvrij stokbrood zijn enz maar niks. Personeel moet weten wat je erbij en wat je niet mag hebben, maar er wordt geen aandacht aan besteed. Ben zelf kok maar dit kan echt niet. Verder het smaakte wel goed.

6,1
  28. Desiree van Eeuwijk

Ik heb op een woensdag avond gegeten, het was niet erg druk, maar toch gezellig. Ik ben erg verrast door het concept en was nog meer verrast door de kwaliteit van ieder bord dat geserveerd wordt. Ik kom heel zeker terug.

29. Lekker gegeten in een gezellige sfeer. Een leuk concept!! Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Leuke attente medewerkers! We komen zeker nog vaker terug.

30. Gezellig, lekker eten, fijne bediening.

31. wilma broeren

Het was allemaal heel lekker en de bediening was ook super. We hebben een gezellige avond gehad.

32. Hele goede ervaring. Heerlijke afwisselende gerechten met aardig personeel. Zeker een aanrader! Ook wij komen zeker nog een keer terug.

33. Voor de tweede keer bij de Ambacht gegeten. Het concept van kleine gerechtjes vinden wij hartstikke fijn en de borden zijn mooi opgemaakt en het smaakt heerlijk. Het onbeperkt genieten voor een vaste prijs is super. Je hebt genoeg keuze en er hangt een gemoedelijke sfeer in het restaurant. Bediening is erg vriendelijk dus wij bevelen het zeker aan!

34. We werden vriendelijk ontvangen en zaten gezellig aan een ronde tafel in de serre. De bediening is vlot en vriendelijk en de gerechten worden in een rap tempo geserveerd. Eenmaal werden twee van ons vergeten (waren met vier). Excuses werden gemaakt en het eten was er alsnog vlot.
    Alle berichtjes zijn met zorg bereid en over het algemeen smakelijk. Sommige bestelde dingen waren mijn smaak niet, maar dat lag niet aan de bereiding. Door de hoeveelheid kun je lekker proeven en daarna gewoon weer iets anders bestellen.
    Gerechten zijn zowel voor als hoofdgerechten, maar je bent vrij in je keuze om bijvoorbeeld drie voorgerechten te nemen. Lekker hoor!
    Kortom, we komen hier zeker nog eens terug.

35. Jeannet en Jan van Breugel

Na enkele teleurstellende ervaringen in andere restaurants hebben we in de Ambacht een fantastische avond gehad. Gezellige sfeer, ruime en gevarieerde keus van gerechten in het keuzemenu, de gerechten perfect bereid en smaakvol opgediend door uiterst vriendelijk en deskundig personeel. En dat voor een heel bescheiden prijs. Wij hebben in de Ambacht een topavond gehad. We komen hier vast en zeker terug.

36. ellen van de sande

Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening! Mooi opgemaakte borden!

37. Heerlijk afwisselend gegeten, goede bediening zeker een aanrader.
    Komen zeker nog eens terug.

38. Heel leuk concept, weer eens wat anders. Lekkere gerechten, mooi gepresenteerd!!
    Toppie!!

39. Gezellig restaurant. Snelle bediening. Genoeg keuze in eten.

Leuk concept met de kleine hapjes. Zo hoef je niet te kiezen welk menu je wilt, maar eet je ze gewoon allemaal!

40. Heerlijk eten, leuk concept en gewoon betaalbaar

41. We waren met vrienden, al eerder hier gegeten. Was super gezellig en nog lekkerder van de andere keren. Tot de volgende keer, mmm.

42. Leuk, sfeervol restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten!

43. Na de vierde keer iets besteld te hebben gaat de bediening aanzienlijk langzamer. We zijn na n poosje opgestapt. Mooie ervaring.... ?

44. Linda Timmermans

Heerlijk gegeten, goede bediening, gezellige sfeer.
    We gaan er zeker nog eens terug!!

45. Anjella van Swaemen

Een gezellige sfeer, lekkere hapjes en mooi opgediend. Kortom aandacht aan besteed.

46. Roel Knops

Hele prettige sfeer. Goede bediening en service. Personeel denkt mee met de klant. Lekker eten.

47. Leuk restaurant, lekkere kleine gerechtjes die je zelf tot een volledig menu kunt samenstellen. Als het gerechtje te klein en te lekker was, bestel je het gewoon weer opnieuw. Super!!

Ps: voor kleinere kinderen die niet mee eten van het menu, is het ook mogelijk om een kindermenu te bestellen.
    Wij waren er op een zaterdagavond en alle tafeltjes waren bezet.

Conclusie: een gezellige en leuke avond, een aanrader.

48. Veel verschillende gerechtjes geproefd. Zonder meer erg lekker en leuk gepresenteerd. De verse dille was verrassend. Heel vaak werd er toast of aardappelpuree bij geserveerd; een halve portie per keer was genoeg geweest. Rucola zat er ook vaak bij en heeft een specifieke smaak; zonder meer lekker en wat meer afwisseling met andere slasoorten was interessanter geweest. Wat mij betreft werden teveel roomsausjes geserveerd waar bovendien het vlees/vis reeds onder lag en ik vond in de meeste gevallen de dressings te zoet (wel honing geproefd). De bediening was vriendelijk ondanks de drukte. Creatieve keuken. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

49. Wilna van de Laar

Wij hebben het als gezellig ervaren en het eten: allemaal kleine gerechten geserveerd op grote borden. Per gerecht is er super hun best gedaan om het ook mooi te presenteren. Dat is perfect gelukt. De smaak: voortreffelijk!!! Een echte aanrader.

50. Ans en Hans

Prima heerlijk gegeten, goede vriendelijke bediening. Geweldig concept!

51. Leuk all you can eat concept. Eten was goed, de sfeer erg gezellig.

52. Wat een restaurant! Eten is perfect, steeds lekker kleine hapjes en zo de kans om van alles uit te proberen. Nog voor ze afruimen mag je, je nieuwe keuze alweer doorgeven. Zo hoef je bijna niet te wachten op het volgende gerecht. De ronde tafels zorgen voor echte gezelligheid met een groep, zodat je met iedereen kan praten ipv alleen de buurman. Met een rustige sfeer is het de perfecte formule voor een top avondje uit!

53. De reservering was correct, mooie grote tafel voor 7 personen, de formule is perfect. Het eten is zeer goed bereid en voorgebracht, doch 3 dames op 45 personen is te weinig. De bediening was zeer vriendelijk. De nagerechten te klein voor de prijs verhouding. De Irischkoffie was niet warm (heet) genoeg en de verhouding Whisky koffie slagroom was niet goed, ook de aanbieding in een groot soort theeglas was niet exclusief. Vertrouwend u hiermede van dienst te zijn verblijven wij, hopende dat bij een volgende bezoek deze zaken wel naar genoegen zijn.

54. Magdelinea

Zeer lekker gegeten! Ontzettend leuke bediening, geïnteresseerd en zorgen ervoor dat je een goede avond beleeft. Echt een aanwinst voor best. Een van de beste restaurants die ik ooit heb meegemaakt. Tot een volgende keer!

55. Hans van Ginneken

Leuke avond gehad, goed eten en prima bediening.

56. Sabrine

Vriendelijk personeel, heerlijk eten wat mooi wordt opgediend, leuke sfeer.
    1 opmerking: de tijd tussen de gerechten in is vrij lang. Maar zeker voor herhaling vatbaar en aanbevolen aan verschillende mensen.

57. Lenie Dohmen

Geweldig, we hebben ontzettend genoten en heel vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar.

58. Lekker eten, gezellig en heel vriendelijk personeel!

59. Angelique

Werkelijk heerlijk gegeten bij Ambacht. Voor weinig geld van prachtige gerechtjes mogen genieten. Bediening is zeer vriendelijk en accuraat. We komen zeker weer terug, en hebben Ambacht al bij diverse mensen aanbevolen!

60. Leuk restaurant met vriendelijk en bekwaam personeel! Je bestelt iedere keer p.p een gerecht. De gerechten zijn behoorlijk en lekker. Keuze was voor ons voldoende. Het leuke is dat het niet de standaard tapasgerechten zijn. Zeker voor herhaling vatbaar.

61. Goede service, goede bediening, voldoende keus. Wat weinig groente mogelijkheden. Heerlijk gegeten.

62. Je krijgt er allemaal kleine culinaire hapjes. Ieder bordje is weer een lust om te zien en het smaakt voortreffelijk. De bediening is supervriendelijk en goed, ze houden het zeer goed bij. Ruime keuze op de menukaart. We gaan zeker nog een keer terug.

63. Hempenius

Heerlijke hapjes, prachtig opgediend, aardige en vakbekwame bediening, grote keuze; kortom een aanrader.

64. Vriendelijke en snelle bediening, heerlijke hapjes en veel keus.
    Erg gezellig om je avond mee te vullen.

65. Roos Peet

66. Ook wij hebben met z'n vieren lekker gegeten. Genoeg keuzes in gerechten die elke drie maanden worden vernieuwd. Goed bereid en met verse producten, verwarmde borden en leuk gepresenteerd. Wij hadden na 4 a 5 gerechtjes voldoende gegeten, let wel, bij elk gerecht zit wel brood op aardappel dus dat vult.
    De bediening is vriendelijk en erg correct ( regelmatig werd gevraagd of het allemaal wel smaakte). Ook de ambiance is aangenaam en gezellig, zeker een aanrader.

67. Johan van den Heerik

We hebben heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd maar er werd wel een tafel beschikbaar gemaakt om te eten, heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

68. Roos Peet

Super leuke tent, goede bediening en heerlijk gegeten. Allemaal kleine hapjes, prijs/kwaliteit was top! Wij gaan hier snel weer terug.

69. Tamara van den Abbeele

Super ambiance! Bediening zoals het hoort. Heerlijk gegeten. Goede huiswijn.

70. Ontzettend leuk restaurant in het centrum van Best. We werden gastvrij ontvangen en hebben gekozen voor het ' onbeperkt culinair genieten', je kunt onbeperkt kleine gerechtjes bestellen. Ideaal voor iedereen die graag verschillende dingen uit de kaart wil proberen. Er staat voor ieder wat wils op de kaart, vis, vlees en vegetarisch. Wij gaan zeker binnenkort een keer terug!