Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berlicum nb verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Berlicum nb

Het was weer heerlijk de afgelopen zondag! Zowel Hollands als Aziatisch. En nog steeds komen we graag. Lekker pittig en geen slappe hap. Verkoopt een van de beste kwaliteit in de omgeving. De zaak ziet er keurig uit, gezellige sfeer.

Prima. Een Aanrader.

Schuurmans

We hebben gisteren het brunch buffet gehad voor mijn moeders 82e verjaardag, het was super goed verzorgt en omdat wij verschillende zieken hadden hebben ze het bij de Hooghei allemaal netjes aangepast, complimenten daarvoor! En de dessert verrassing voor mijn moeder vond ze ook heel lekker en super leuk.
    Bedankt voor de goede zorgen en de vriendelijke bediening!
    We komen zeker nog bij jullie terug.

Goede bediening, prettige sfeer. Veel snacks uit eigen keuken daar, goede prijs kwaliteit.

Peter en Myriam Wagenaars

We hebben super lekker gegeten en wat is het mooi verbouwd. Veel lichter en moderner. Hadden het vier gangen doe Mar wa en dat smaakte voortreffelijk en alles keurig en mooi opgemaakt. Gezellige sfeer en goede bediening!!!

Rikie Kuijpers

We hebben super lekker gegeten en werden snel en vriendelijk geholpen,

Groetjes Harrie en Rikie kuijpers

johan de visser

We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten; het was lekker; de bediening was eveneens perfect; voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke bediening! Voorafje en toetjes waren heerlijk. Hoofdgerecht matig. Biefstuk taai, nieuwe gekregen, beter gebakken maar ook niet echt lekker mals zoals je van een, dure, kogelbiefstuk mag verwachten. Varkenshaasje was van een persoon te rauw, helaas meldde zij dit pas toen we onderweg naar huis waren. Bij het hoofdgerecht kregen we frietjes en 1 bordje met wat salade, vonden wij erg minimaal voor wat je betaald. Biefstuk niet hoeven betalen maar erg jammer. Daarvoor ga je niet lekker uit eten.
    Vorige keer, ongeveer jaar geleden was het wel heel goed en lekker. Weet niet of wij nog voor de Gouden Leeuw zullen kiezen....

Gert Jan van Driel

Het was een fantastisch heerlijke avond genieten. Vriendelijke en vlotte bediening die ook in zijn voor een lolletje. Een uitgebreide tapaskaart, voor ieder wat wils. Fijn dat we op een prachtige avond buiten mochten zitten. Als er een bestelling niet volledig was dan werd dit snel gehaald. Echt een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

9. Pannenkoekenhuis Berlicum nb

Lekkere pannenkoeken en aardig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Pannenkoekenhuis Berlicum nb

Het is een top tent. Kei lekkere pannenkoek vooral de kok is top! Eigenaar komt gezellig aan tafel kletsen. Top locatie! Erg vriendelijk personeel!

Marion wingens

Duurde erg lang tussen de rondes in
    Kinderijsje zonder verrassing
    Volgende ijsje wel.
    Oh vergeten.
    Maar kwam geen ander.

12. Chinees-Indisch Berlicum nb

Zeer slechte ervaring slechte bediening bakken leeg. Wordt bijna niet bijgevuld- bak van de sate was constant leeg. In meerdere bakken lagen kruimels, zalm voor op de bakplaat was op, heb ik moeten vragen wanneer dat bijgeviuld werd,
    Ook het bakken duurt zeer lang en wordt niet gelijk gebakken als je wacht. Biefstuk grijs van kleur lijkt op gewoon rundvlees,'Onervaren mensen bijeengeraapt van het schoolplein,
    Kortom u bent gewaarschuwd.

"doe mar we": een geweldige smaak-ervaring! Werkelijk hoog van kwaliteit!

14. Chinees-Indisch Berlicum nb

Marijke

Wij hebben op Moederdag besloten om hier te gaan eten. Het eten was ronduit slecht. Niks was aangevuld zoals saté en Babi pang gang. Verder kruimels in vele andere bakken. De bakplaat was niet schoon en erg zwart. Ook de afzuiging drupte op het eten. Inrichting is oud en voelt vet aan en niet schoon. Kleine kinderen bedienen de gasten en staan zelfs achter de bakplaat. Vlees te dik en erg taai en totaal geen smaak. Fruit is een rommel bak en totaal niet netjes en bijgevuld. Glazen moet je zelf extra uitspoelen omdat ze dof op het schap staan.
    Wij zullen er zeker niet meer gaan eten en nooit meer kiezen voor Paradijs Berlicum. Ronduit smerig in alles wat je beet pakt.Dit mag zich niet als goed bestempelen BAH BAH.

Alweer met AH korting daar gegeten. De ontvangst was fijn (herkenning), de service prima, de sfeer open en gemoedelijk en het eten meer dan goed en meer dan voldoende. Hoop dat De Gouden Leeuw ook naast de AH korting ook eigen acties heeft. Dan gaan we zeker met ons gezin (totaal 10) daar weer eten!

Willemsen

Wij hebben als gezin op koningsdag tapas gegeten.
    Wij vonden het een echte aanrader!
    Was erg gezellig, vriendelijk personeel en goed eten!

Gezellig druk. Onze gasten waren niet eerder in De Gouden Leeuw geweest. Ook zij waren vol lof over sfeer, bediening en bovenal over het heerlijke eten.
    Tot een andere keer!

Mart van son

1ste paasdag tapas wezen eten met mijn vriendin en 2 vrienden. We hebben echt supergoed gegeten en ze hebben een mooie tapaskaart. De bediening vonden we ook erg vriendelijk, het ging allemaal erg vlot en gingen met goed gevoel en een goed gevulde maag weer naar huis. Al met al een goede ervaring!

Zondag 9 april bij De Hooghei tapas gegeten met 9 personen. Super lekker gegeten en vriendelijk personeel!! Veel verse producten en weinig gerechtjes uit de frituur!! Wij hebben een geslaagde avond gehad, BEDANKT "HOOGHEI".

We hebben er tapas gegeten was echt goed en dan voor de prijs van 24.95 p.p. zeker een aanrader

Anoniem

Glazen vies. Bestek wordt op het eet gedeelde aangeraakt (vette handen). Menu kaart klopt niet met website (tapas). Drinken duurt erg. Tapas gerechten kloppen niet. Eten wordt niet goed gebracht (alles loopt door elkaar). Schone kleding voor personeel is een aanrader. Glazen worden half vol al mee genomen. Dus ik zou voor een ander restaurant kiezen.

22. Pannenkoekenhuis Berlicum nb

Leonie Wiering

De pannenkoek was helaas klef. Aan het randje van gaar maar daardoor erg melig. Personeel deed haar best, maar had duidelijk geen ervaring. Helemaal toen ik geen geprinte kortingsbon kan laten zien die wel echt nodig was voor de korting (optimel actie). Ook al gaf ik aan alles op te kunnen schrijven, de code is uniek, ik kan het meteen door mailen etc etc. Jammer dat de eigenaar zichzelf niet liet zien. Was geen goed begin van een gezellig etentje, helemaal niet toen het eten ook nog tegen viel.

Paul Scheepers

Het verrassingsmenu was super en de bediening was ook heel goed. Er was een foutje opgetreden met de koffiemachine maar dat was ruimschoots gecompenseerd.
    Het is een aanrader

Eten is altijd lekker, je kan er gezellig zitten met bediening afgezonderd van het cafetaria gedeelte en de bediening is vriendelijk.

A. Korsten.

Keurige, gemoedelijke bediening. Heerlijk eten. Totaalplaatje zeer verzorgd. Wij waren zeer tevreden.

26. Nederlands Berlicum nb

Eerste kerstdag met hele familie (11pers) wezen eten. Zo goed als het vorig jaar was, zo slecht was het nu.

3 maanden van tevoren al tafel en plaats gereserveerd omdat we er vorig jaar ook fijn zaten, maar bij binnenkomst zaten we midden in de zaal.

Eten was erg weinig en slecht bereid. Taaie biefstuk bijna niet te kauwen, harde frietjes en de de enige groenten die er bij zat was schaaltje met paar blaadjes sla, zo van de krop met beetje geraspte worteltjes in saus. Koude vis. Hamburgers waren wel weer goed. En bediening vriendelijk.

Vorig jaar was het echt stukken beter. Voor bijna 50,00 per persoon echt een schande!

Ook een keer gelucht. Hoor veel goede verhalen. Had Italiaanse bol met tonijnsalade besteld. Kreeg een piepklein broodje dat op elke helft een blaadje sla zat met beetje tonijn. In mijn ogen is een Italiaanse bol toch bijna 15 cm doorsnee! Moest er ongeveer 8,00 voor betalen.

Wij slaan voortaan over.

Het was een keer rustig, meestal is het er druk.

Het eten was uitstekend. We gingen allemaal voor de Doe mar wa en dat bleek een uitstekende keus. Het diner was gevarieerd en erg smakelijk. Het bijpassende wijnarrangement klopte helemaal.
    De kok heeft zich van zijn beste kant laten zien en wij hebben onze complimenten uitgesproken.

De bediening was precies goed, persoonlijk en prettig. Ze waren er wanneer je vragen had.

Kortom een geweldig leuke avond.

28. Nederlands Berlicum nb

Heerlijk gegeten vanavond. Prima prijs kwaliteit verhouding. Volop keuze en meer dan voldoende, op de kaart staat vermeld dat je gewoon kosteloos kan vragen om meer friet etc. Aanrader.

Ik kwam met weinig verwachtingen naar De Hooghei, tot ik het tegenovergestelde heb gezien en geproefd. Het was zeer goed.

30. Nederlands Berlicum nb

Wij komen er vaak om te lunchen. Super lekker brood(mandje), goed/vriendelijk personeel, lekker eten. Niet veel keuze en aan de drukke weg. Snap alleen de vrij lage beoordeling niet, het is echt veel beter allemaal.