ma vanaf 11:30

za vanaf 11:30
zo vanaf 11:30

1339195388 71
1420268172 66

1. Mijn vrouw en ik hebben gisteren heerlijk gegeten in de Prins. De sfeer was gezellig. De menukaart.
    Of beter het menuboekje zag er keurig verzorgd uit. Leuke gerechten. Het was alweer enige tijd geleden dat ik er geweest was. Maar wij komen er beslist snel terug.

2. Eerste kerstdag met hele familie (11pers) wezen eten. Zo goed als het vorig jaar was, zo slecht was het nu.

3 maanden van tevoren al tafel en plaats gereserveerd omdat we er vorig jaar ook fijn zaten, maar bij binnenkomst zaten we midden in de zaal.

Eten was erg weinig en slecht bereid. Taaie biefstuk bijna niet te kauwen, harde frietjes en de de enige groenten die er bij zat was schaaltje met paar blaadjes sla, zo van de krop met beetje geraspte worteltjes in saus. Koude vis. Hamburgers waren wel weer goed. En bediening vriendelijk.

Vorig jaar was het echt stukken beter. Voor bijna 50,00 per persoon echt een schande!

Ook een keer gelucht. Hoor veel goede verhalen. Had Italiaanse bol met tonijnsalade besteld. Kreeg een piepklein broodje dat op elke helft een blaadje sla zat met beetje tonijn. In mijn ogen is een Italiaanse bol toch bijna 15 cm doorsnee! Moest er ongeveer 8,00 voor betalen.

Wij slaan voortaan over.

3. Heerlijk gegeten vanavond. Prima prijs kwaliteit verhouding. Volop keuze en meer dan voldoende, op de kaart staat vermeld dat je gewoon kosteloos kan vragen om meer friet etc. Aanrader.

4. Wij komen er vaak om te lunchen. Super lekker brood(mandje), goed/vriendelijk personeel, lekker eten. Niet veel keuze en aan de drukke weg. Snap alleen de vrij lage beoordeling niet, het is echt veel beter allemaal.

5. Heel mijn verrassing voor mijn vriendin verpest op de site staat geopend dus wou haar graag verassen om bij jullie lekker te komen eten kom helemaal uit Eindhoven en zijn ze dicht voor een personeelsuitje zonder het op de site aangekondigd te hebben SLECHTE ZAAK!

6. Ik ga er niet meer naar toe. Het wordt steeds minder wat je krijgt. De salade die los bij een hoofdgerecht wordt geserveerd is per 2 pers. echt een lachertje. Het schaaltje heeft een doorsnee van zo'n 10-15 cm!! Lijkt op een minischaaltje van pinda's. Dat zijn dan de enige 'groenten' die je krijgt. Friet is ook minder dan voorheen.
    Het lijkt alsof ze denken "ze komen toch wel"...

7. Wij komen regelmatig hier lunchen en het was ook gisteren weer super lekker, wel vonden wij het heel erg jammer dat we gisteren een uur op onze lunch hebben moeten wachten. Mensen die na ons binnen kwamen hadden ondertussen al gegeten en betaald terwijl wij al ruim een uur op onze omelet zaten te wachten.

8. Ik heb van te voren gebeld of ze ook gerechten hebben voor vegetariërs. En ze zei dat dat geen probleem was en dat ze wel iets lekkers konden maken met ingrediënten waar ik voorkeur aan gaf. Het was écht niet lekker, ik heb het laten proeven aan een vriendin en die vond het ook smerig. En er zaten niet de ingrediënten bij die ik gevraagd had. En ik moest ook nog 12 euro betalen voor een bord met sla en ketjap. Sommige meiden van het personeel kijken erg onvriendelijk. Het nodigt mij op die manier niet uit om iets te vragen of nog iets te bestellen. Ook had ik niet het gevoel dat ik iets kon zeggen over mijn gerecht.
    Als je in het restaurant zit en het is een beetje vol dan is het moeilijk om nog een gesprek te voeren met de mensen waarmee je uit eten bent. De prins is wel heel goed in het bereiden en serveren van eigen gerechten die op de kaart staan maar je kan geen ander gerecht verwachten want dat is gewoon echt niet lekker.

9. JJ de Jong

10. M 10 punten

In 1 woord super! We zijn lang op zoek geweest naar onze favoriete eetgelegenheid. Nou, we hebben het gevonden.. bij de prins.

11. 2 jaar geleden deze eet/drinkgelegenheid ontdekt, en vanavond voor de 4 keer teruggekomen.
    De sfeer die er hangt is heerlijk aangenaam, enige minpunt is dat het er behoorlijk warm is binnen. De menukaart ziet er leuk en het eten zelf is heerlijk(vers) en wordt met zorg bereid. Bovendien is de bediening erg vriendelijk. De Prins is een aanrader.

12. Maria Helvoort

13. Zondagavond heerlijk gegeten (17.25 uur aan tafel) maar o Jee! Wat duurde het lang voordat eten op tafel stond. Toetje en koffie maar achterwege gelaten omdat we voor 24.00 uur thuis wilden zijn.
    We hoorden meerdere mensen klagen over de lange wachttijden!

14. Hier al een paar keer geweest, in een paar jaar tijd. Prijzen prima, heerlijk eten, royale portie's. En vooral de "toetjesparade"is onze favoriet!!

15. Wij zijn afgelopen zaterdag met onze duitse gasten gaan lunchen hier.
    We hadden de dag eerder gebeld dat we kwamen met 7 volwassenen en 2 kinderen, gevraagd of er kinderstoelen aanwezig waren. Dat was zo.
    Toen we aankwamen werd ons door een serveerster gezegd kijk maar waar u wilt zitten en de kinderstoelen heb ik klaar gezet. Ik pak de kinderstoelen en er lag van alles in, in de bovenste, dus ik ga langs de serveerster en vraag of ze ffe een doekje heeft omdat de stoel vies was, zij vlug met een doekje er door en wij met de stoelen naar buiten.
    Het was echt vreselijk vies hoe die stoelen er uit zagen, die hadden ze toch wel ffe kunnen reinigen voor de gasten komen, die zet je toch schoon weg lijkt me. We hebben ze flink zelf onderhanden genomen met natte babydoekjes en toen konden de kinderen er in. De serveerster was zeker niet vriendelijk, tegen ons ging het wel, maar tegen onze duitse gasten was ze echt chagrijnig. Dit moet niet kunnen, zo'n personeel maakt een zaak kapot.

16. Afgelopen donderdag lekker op het terras gegeten. Prima bediening niks mis mee. Voor herhaling vatbaar.

17. rob en francis

Gisteravond gegeten. Het eten was goed en de bediening vriendelijk, maar het is niet zo prettig als je net binnen komt en je jas nog moet uidoen en er al gevraagd wordt wat je wilt drinken. Ook niet zo prettig als je net je laatste hap op hebt en het bord wordt al weggehaald en gelijk wordt er gevraagd of we nog een nagerecht willen. Daarop gezegd dat we nog even wilden wachten, maar na 2 minuten werd het al weer gevraagd, erg jammer maar voor de rest waren we tevreden. Hoop dat de bediening daarop wat beter wordt geinstrueerd.

18. Vorige week met een groepje hier gegeten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Borden waren netjes verzorgd en het smaakte heerlijk, ook het dessert wat volgde. Bediening zou iets attenter mogen zijn op de lege glazen. Gaan zeker nog eens terug komen.

19. Met een groep komen eten er werd gezegd dat dat geen probleem was. Vervolgens een uur op het voorgerecht moeten wachten waarvan er een volgens bediening 'op de grond was gevallen' en dus niet meer beschikbaar was. Daarna bijna een uur op het hoofdgerecht moeten wachten en ondertussen probeerden ze ons zoet te houden met drankjes. Toen de hoofdgerechten kwamen werd er nog een persoon vergeten.
    Na een gesprek met de manager werden wij niet tegemoetgekomen en werd de schuld op de bediening afgeschoven. Fouten maken kan, maar hier werd het totaal niet opgelost. Erg jammer want de sfeer was goed, maar daar blijft niets van over na deze teleurstellende avond.

20. Erg lekker gegeten afgelopen zaterdag.

Bediening was iets minder.

Het eten was uitermate goed, niet lang hoeven wachten, royale porties en erg lekker. Je proeft dat er hier vers wordt gekookt, en niet uit pakjes.

Aanrader dus.

21. Lekker om te lunchen! De carpaccio is hier heerlijk! Ook als maaltijd salade aan te raden!

22. Esther 131 punten

Heerlijk met zijn vieren gegeten bij de Prins. Het was er een gezellige drukte. Met zeer vlotte en attente, vriendelijke bediening. Oog voor wensen van de klant. Op verzoek kregen we een extraatje bij ons toetje.

Royale porties en erg lekker bereid.

23. Ria Thelen

Helaas; niet eerst de recensies gelezen. Slechter had niet gekund, vreselijk.

Er werd niet moeilijk gedaan, de entrecote was werkelijk niet goed, zonder meer retoer genomen en v/d rekening gehaald.

Jammer, de kaart ziet er leuk uit, maar de kok mag wel eens een cursus volgen.

De jongeman in de bediening was wel vriendelijk. Het taras ziet er ook mooi uit.

24. Wij hebben diverse malen gegeten bij de Prins, wij hebben het nu wel gehad. Te weinig personeel, geen vriendelijke damen in bediending “geen gastvrouw” m.b.t. Het eten: we hadden biefstuk en een taaie entrecote, deze dreef in de saus. Dit kan echt niet! Leuk voor een borrel op het terras maar even geen avondje eten meer!

Jammer.

25. Eerste keer was al niet zo positief uit gevallen. Heb ze toch een tweede kans gegeven maar nu weet ik het zeker!

Slechte bediening, zeer lang wachten.

Zeker een uur op het voorgerecht waarna vervolgens een uur op het hoofdgerecht wat dan half geserveerd wordt omdat de groente en friet pas kwamen toen ik mijn biefstuk op had want ja hij is toch lekkerder als hij warm is.

En vervolgens nog eens drie kwartier op het nagerecht.

Het eten is op zich best goed maar het mag iets sneller en gestructureerd.

Voor mij geen Prins meer.

26. Goede keuken, maar wat een slechte bediening. Jonge meid, bij binnenkomst al chagrijnig. Bestelde beiden een stokbroodje. Kregen de keus voor een wit of een bruin stokbroodje, echter kregen een bruine boterham. En zij maar vol blijven houden dat dit een stokbrood was. En dan de reactie: ik heb hier geen zin in.
    Geef gewoon toe dat het een snee brood was en geen stokbrood.

Ook de 2 radio's die op verschillende zenders aan het spelen waren, waren erg irritant.

27. Geweldige keuken, leuke bediening. Het eten, van een top forel tot een heerlijke malse biefstuk, waren snel geserveerd en hebben we dan ook heerlijk genuttigd in een ruime setting met een warme ambiance.

28. Goede keuken en leuke bediening! Morgen gaan we weer...

29. gertjan van de wetering

Heerlijk gegeten in de prins bediening 10 eten heerlijk , ruime hoeveelheden en gezellig zitten AANRADER!