De Pimpernel in Berlicum

1205716696 57
1211953087 57
1324208141 69
1386572060 47

1. Lekkere pannenkoeken en aardig personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Het is een top tent. Kei lekkere pannenkoek vooral de kok is top! Eigenaar komt gezellig aan tafel kletsen. Top locatie! Erg vriendelijk personeel!

3. Leonie Wiering

De pannenkoek was helaas klef. Aan het randje van gaar maar daardoor erg melig. Personeel deed haar best, maar had duidelijk geen ervaring. Helemaal toen ik geen geprinte kortingsbon kan laten zien die wel echt nodig was voor de korting (optimel actie). Ook al gaf ik aan alles op te kunnen schrijven, de code is uniek, ik kan het meteen door mailen etc etc. Jammer dat de eigenaar zichzelf niet liet zien. Was geen goed begin van een gezellig etentje, helemaal niet toen het eten ook nog tegen viel.

4. Piet van den dungen

Gisteren wezen eten bij de Pimpernel. We zijn toen voor het eerst geweest en zijn zeker van plan om een keer terug te komen. Erg vriendenlijk personeel en het eten was ook erg lekker! De bediening was erg vriendelijk en kwamen elke keer precies op tijd. Het restaurant was ook erg mooi aagekleed. Tot snel!

5. We hebben hier lekker gegeten vandaag, het personeel is heel spontaan en vrolijk, ze kwamen altijd langs met een lach op hun gezicht. En de Mexicaanse pannenkoek is zeker een aanrader, we zaten er goed vol van! We komen hier zeker nog vaker terug.

6. Teun 86 punten

Helaas net met ons gezin bij dit restaurant gegeten. De kwaliteit is gewoon slecht. Normaal gaan alle bordjes leeg maar hier bleven ze helaas vol!

Ook is er geen fatsoenlijke speelhoek voor de kleintjes. En als je een flesje drinken nog niet op hebt moet je deze inleveren bij vertrek en kun je dus de helft weggooien, ook al heb je er voor betaald.

En de bediening is veel te opdringerig.

Omdat we geen lager cijfer kunnen geven krijgen ze nog een 1. Terwijl een 0 beter op zijn plaats is.

Nee, voor ons nooit meer!

7. Wij zijn met een voetbalelftal (5 volwassenen en 15 kinderen tussen 11 en 13) hier wezen eten en ontbijten (we sliepen bij de camping bij het pannenkoekenhuis). Voor een leuk laag bedrag hebben we hier een goed ontbijt gehad en avondeten gegeten. Top geregeld.

Heerlijk terras om te zitten en goed te combineren met de naastgelegen camping.

8. van Tellingen

Wij zijn al minstens 10 keer bij de Pimpernel geweest. Dit is altijd zeer goed bevallen (anders waren wij uiteraard niet meer terug geweest!). Het eten is altijd zeer goed, het restaurant gezellig ingericht, de bediening spontaan en vriendelijk, niet "gemaakt".

Waar gehakt wordt vallen spaanders, wij hebben de indruk dat als er iets echt niet goed zou zijn aan het eten daar heus wel aandacht voor zou zijn. Je moet natuurlijk niet eerst je pannenkoek helemaal op eten en dan zeggen dat ie niet lekker was haha ;)

Wij gaan tenminste zeer binnenkort weer met de hele familie daar een verjaardag vieren en kijken daar naar uit!!

9. Erg lekker gegeten bij de Pimpernel met 2 personen. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel. Vooraf hadden we een lekkere tomatensoep en een uiensoep en daarna hadden we beide een heerlijke wereldpannenkoek op. We zaten zo vol dat een dessert er niet meer bij kon! We komen hier zeker nog een keer terug!

10. Anja van Rijnsbergen

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit.

11. Eten en restaurant erg vies, service slecht. Pannenkoeken waren dik en niet gaar. Kinderen vonden het niet lekker en hebben bij thuiskomst nog om een boterham gevraagd. Overal dikke lagen stof, spinnenwebben en vieze tafels. Echt geen aanrader, wij komen nooit meer terug.

12. Superslecht gegeten, de pannenkoeken waren taai en niet te eten en ook de schnitzel was taai. Bijna alle borden gingen in zijn geheel terug. Hier opmerking over gemaakt aan de ober, er werd niks van de rekening gehaald en er wordt ook niet op onze klacht gereageerd. Nooit meer De Pimpernel.

13. Heerlijk gegeten afgelopen week! Na een wandeling in een prachtige omgeving werden we vriendelijk ontvangen in het restaurant! Lekker wat gedronken en daarna een pannenkoek gegeten met z'n allen.

Heerlijke pannekoek met spek erop en daarna samen een toetje gedeelt met mijn man, want we hadden al genoeg van de pannenkoek gesmult! De kinderen konden lekker kleuren en spelen in de speelhoek, en kregen daarna zelfs nog een cadeautje! Het voelde als een feestje! De kinderen happy, wij ook!

Helemaal top geweest. Lekker eten, leuke sfeer en vrolijk personeel! We komen zeker weten terug, de kinderen willen dit weekend weer! Groetjes

14. Al in veel pannenkoekenhuizen geweest maar tot nu toe vind ik het bij de pimpernel echt het lekkerste. We hadden een 3 gangen menu genomen en hierna konden we naar huis rollen. Je krijgt echt waar voor je geld. En lekker dat het was! De tomatensoep is heerlijk, de pannenkoeken vullen goed en je hebt echt ruime keuze en zijn van zeer goede kwaliteit en dan heb je ook nog een mega dessert kaart met veel keuze.
    Het was heerlijk en de bediening was echt heel vriendelijk, en liepen continu met een glimlach rond. Ook dat is leuk om te zien.

Tot de volgende keer !!

15. Een erg gezellig en leuk restaurant, personeel was zeer vriendelijk en we werden goed geholpen.

De pannenkoeken waren erg lekker! We hebben niet lang hoeven wachten op het eten en drinken. Ook hebben we een erg lekker dessert gehad.

Wij komen hier zeker snel terug!

16. Wat een leuk restaurant, de bediening was erg vriendelijk en super behulpzaam, ook hoefden we niet lang op het eten te wachten (het eten was helemaal naar wens). We hebben genoten van de pannenkoeken en ook van het heerlijke dessert. Wij zullen vast nog een keertje terug komen!

Bedankt.

17. Zondag 16 november hadden we heerlijk gegeten bij de Pimpernel. De pannenkoeken waren uitstekend en de nagerechten waren ook erg lekker. Het personeel is ook zeer vriendelijk. We komen hier zeker nog een keer terug!

18. Bedankt, wij hebben afgelopen vrijdag met collega's heerlijk gegeten. Alles ziet er netjes uit, de bediening is perfect. De pannenkoeken waren heerlijk. Wij hebben heerlijk gegeten met de bon van sociaal deal. Alle wensen werden vervuld ook met de bon. Toppie. Ik ben hier nu al verschillende keren geweest met verschillende mensen, niemand heeft daarvan negatief commentaar. Wil je een lekkere pannenkoek ga dan naar pimpernel.
    Gr Gonny

19. Wat een prachtige plek in het bos na een wandeling om heerlijk pannenkoeken te eten. We hebben de Brabantse genootschaps pannenkoek van de maand op en die was gewoon top.

20. Vandaag onverwacht in de Pimpernel gegeten met vrienden die er vaker komen. We hebben erg lekker gegeten en gaan ook zeker vaker. Vriendelijke bediening en lekkere pannenkoeken, vooral de maand pannenkoek viel goed in de smaak.

21. michelle

Afgelopen vrijdag zijn wij via social deal bij de pimpernel geweest. Ik ben blij dat we niet de volle mep hebben betaald! Pannenkoeken waren niet helemaal gaar, dik en taai. Ik bestelde een pannenkoek met perzik ananas ijs en poedersuiker. Het fruit was vanuit het blik letterlijk er boven op gemikt. In een bakje zat een miezerig bolletje ijs met daar bovenop een toefje slagroom. De poedersuiker was nergens te bekennen. Wij vroegen om een asbak die we nooit hebben gekregen. Moesten zelf om nieuw drinken vragen én zelf om de volgende gang vragen. Er was niemand die naar ons omkeek of we nog iets wilden bestellen. De omgeving ziet er leuk uit maar daar is ook alles mee gezegd. Over pannenkoeken bakken en bedienen kunnen ze nog veel leren.

22. Pimpernel moet zich schamen. Pannenkoeken zijn niet vers bereid. Het zijn ook echte meelballen. Op de pannenkoek ananas is gewoon een blikje koude ananas gegooid. Bij de ananas ragout is ook gewoon een blikje gebruikt. Kwaliteit is slecht. Personeel is ook niet goed opgeleid.
    Jammer, want de locatie is best mooi gelegen. Wij komen hier nooit meer terug.

23. Via vakantieveiling daar gaan eten met de kleinkinderen. Het zag er eigenlijk wel leuk uit, dacht ik. We hadden besteld en het drinken was er vlug. De soep zat vol met klonters. Pannenkoeken waren ook niet zo denderend en ook de beenham was een stuk minder, niet op zijn brabants. De kinderen hadden een beetje rondgedaan en na afloop zagen we dat de kinderen gewoon zwart waren van het vuil van de vloer. De prijs qua eten viel geweldig tegen voor wat we kregen. Al bij al, wij komen daar noooiit meer terug.

24. De (gereserveerde) tafel was vuil. Op verzoek werd deze schoongemaakt. En toen we het vroegen zelfs droog. na wat vragen en wachten kregen we na een minuut of 20 ook een kaart. (Er waren slechts 6 tafels bezet, van drukte was geen sprake)
    Voor kinderen is er werkelijk niets. Geen speelhoek, geen kleurtjes aan tafel, niks. Het kindermenu werd aan onze 2-jarige gebracht met de mededeling: 'pas op, het bord is heet!' De pannenkoek was dik, melig en taai. Al met al een grote teleurstelling voor onszelf en de kinderen.

25. Alsnog een beloofde recensie.
    Op de laatse vakantiedag van de kids hebben we heerlijk pannekoeken gegeten.
    De pannekoeken waren vers bereid. Zo genoten we van een heerlijke pannekoek nl : De Griekse hmmmmm De pannekoek met geitenkaas-honing hmmmmmm De pannekoek met annanas/appel en de naturel hmmmmmm.
    De bediening was vlot en goed en wat ook heel gezellig was dat de eigenaar even een praatje kwam maken aan de tafel.
    Hier komen we zeker nog een terug.

Gr Fam van Woerkom

26. Ben 5244 punten

Met vieren hier ieder een pannenkoek gegeten.

Van alles kon, een wilde iets meer gerechten erop als op de kaart stond en dat was geen probleem.

Ikzelf had een mexicaanse, daar wil ik wel voor terug , lekkere kruiden en smakelijk.

27. Wat een gezellig, leuk restaurant.

Heerlijk op het grote terras gegeten, fantastische pannenkoeken, vooral de wereldpannenkoeken moet je proberen.

De kinderen kunnen lekker hun gang gaan, van alles te doen.

Ook de bediening verdient een 10, stuk voor stuk even vriendelijk.

Ik kom hier zeker terug!

28. Poffertjes waren helaas wat melig, ik vermoed dat het voorverpakte waren die opgewarmd waren in de magnetron. Ook de pannenkoek was matig, geen verse ingrediënten in elk geval. Zal er niet snel terug gaan om te eten.

29. Het is een leuk vertrekpunt voor een familiedag, vrijgezellenfeest, etc. De radiovossenjacht die ze organiseren is misschien een onbekend spel maar is erg leuk om te doen voor groot en klein. We gingen met radio-ontvangers in het bos om de minizenders te lokaliseren. We zijn ongeveer 1,5 uur aan het zoeken geweest hetgeen nog een hele opgave bleek te zijn. Na het spel zijn we prima opgevangen op het terras waar de heerlijke pannenkoeken werden geserveerd. De pannenkoeken zijn wat aan de prijzige kant maar wel erg lekker en flink groot. Er is keuze genoeg wat je op of in de pannenkoek wilt hebben.

30. Leuk restaurant.

Bedienend personeel was zeer vriendelijk.

Leuk aanbod aan pannekoeken, en ook het andere dan pannekoeken is prima.

Prima gegeten.

31. Moesten zelf om drinken vragen, na 20 min. nog geen bediening. 15 klanten aanwezig 5 pers. bedienend personeel.Kregen geen menukaart, moesten er zelf om vragen.Na 20 min. weer vragen of ze de bestelling op kwamen nemen.Na hfdgerecht weer zelf vragen om nagerecht. Kortom eten zeer goed, bediening zwaar kl.te!