De Hooghei in Berlicum

Kijk op onze site op de home pagina voor speciale aanbieding

Parkeerplek voor 160 auto's.
    3 zalen
    Vanaf Januari een zaal verbouwd voor tapas
    Fietsen rekken

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Kijk op onze site voor speciale aanbiedingen op de home pagina

Kijk op onze site www.dehooghei.nl

Met tientallen arrangementen die Partycentrum De Hooghei biedt, kunnen ze de wensen van iedereen vervullen. De hoeveelheid arrangementen is schier onuitputtelijk. Tuinfeesten, tochten, themafeesten, trouwpartijen, trouwkoetsen, teambuilding, tokkelen, thee drinken, ..., en dat zijn alleen nog maar de activiteiten die beginnen met de letter 't'. Dat belooft wat! Misschien toch maar beginnen met een bezoekje aan het restaurant, om de sfeer (en meer...) te proeven!

Voor groepen en outdoor-arrangementen zijn er ruimere openingstijden en elke dag geopend (alleen op reservering)

• Buffet: € 19,50

1249619867 67
1312007444 76
1395190881 69

1. Schuurmans

We hebben gisteren het brunch buffet gehad voor mijn moeders 82e verjaardag, het was super goed verzorgt en omdat wij verschillende zieken hadden hebben ze het bij de Hooghei allemaal netjes aangepast, complimenten daarvoor! En de dessert verrassing voor mijn moeder vond ze ook heel lekker en super leuk.
    Bedankt voor de goede zorgen en de vriendelijke bediening!
    We komen zeker nog bij jullie terug.

2. Gert Jan van Driel

Het was een fantastisch heerlijke avond genieten. Vriendelijke en vlotte bediening die ook in zijn voor een lolletje. Een uitgebreide tapaskaart, voor ieder wat wils. Fijn dat we op een prachtige avond buiten mochten zitten. Als er een bestelling niet volledig was dan werd dit snel gehaald. Echt een aanrader en we komen zeker nog eens terug.

3. Marion wingens

Duurde erg lang tussen de rondes in
    Kinderijsje zonder verrassing
    Volgende ijsje wel.
    Oh vergeten.
    Maar kwam geen ander.

4. Willemsen

Wij hebben als gezin op koningsdag tapas gegeten.
    Wij vonden het een echte aanrader!
    Was erg gezellig, vriendelijk personeel en goed eten!

5. Mart van son

1ste paasdag tapas wezen eten met mijn vriendin en 2 vrienden. We hebben echt supergoed gegeten en ze hebben een mooie tapaskaart. De bediening vonden we ook erg vriendelijk, het ging allemaal erg vlot en gingen met goed gevoel en een goed gevulde maag weer naar huis. Al met al een goede ervaring!

6. Zondag 9 april bij De Hooghei tapas gegeten met 9 personen. Super lekker gegeten en vriendelijk personeel!! Veel verse producten en weinig gerechtjes uit de frituur!! Wij hebben een geslaagde avond gehad, BEDANKT "HOOGHEI".

7. We hebben er tapas gegeten was echt goed en dan voor de prijs van 24.95 p.p. zeker een aanrader

8. Anoniem

Glazen vies. Bestek wordt op het eet gedeelde aangeraakt (vette handen). Menu kaart klopt niet met website (tapas). Drinken duurt erg. Tapas gerechten kloppen niet. Eten wordt niet goed gebracht (alles loopt door elkaar). Schone kleding voor personeel is een aanrader. Glazen worden half vol al mee genomen. Dus ik zou voor een ander restaurant kiezen.

9. Ik kwam met weinig verwachtingen naar De Hooghei, tot ik het tegenovergestelde heb gezien en geproefd. Het was zeer goed.

10. L Van Leeuwen

Heerlijk tapas gegeten voor een leuke prijs.

11. Bas Jansen

waardeloos, slecht eten, slechte service

12. Cindy Verton

Met ons team wezen eten. Na 15 minuten wachten kwam eindelijk iemand naar ons toe. Drinken besteld, toen was het wachten op de kaart, besteld. Heel lang wachten op het hoofdgerecht. Aangegeven een allergie te hebben voor paprika en 3x expliciet benoemd ZONDER paprika. Na heel lang wachten eindelijk het hoofdgerecht... met paprika. Kreeg wel snel nieuwe.
    Voor 9 mensen 1 klein bakje sla, mini schaaltje appelmoes en gevraagd om extra patat wat we niet hebben gekregen. Nadat we klaar waren met eten nog een half uur met vieze borden, glazen en bakjes gezeten. We vroegen om de dessert kaart en of er afgeruimd kon worden. De helft van de vieze borden bleef nog steeds staan.
    We zijn maar aan een andere tafel gaan zitten en toen was het weer heel lang wachten op het dessert. We waren er 18.45u en gingen om 22.00u weg voor alleen een hoofdgerecht en dessert. Het eten zelf was prima, maar de bediening is verschrikkelijk!

13. Wij hebben hier 2 jaar terug eens gegeten en dat was ons goed bevallen, dus zijn we nog eens terug gekomen. Zonde van onze avond. De carpaccio was lauw, evenals de aardbeien van ons dessert. De bakjes e.d. waar bijvoorbeeld de mayonaise in kwam waren allemaal vies. De service viel tegen, we moesten meerdere malen lang wachten voor onze tafel werd afgeruimd, terwijl er wel de hele tijd personeel langs ons liep. Ook moesten we zelf om peper en zout vragen, aangeven hoe we onze biefstuk gebakken willen hebben, want hier werd niet naar gevraagd. Dit doen we in ieder geval niet meer.

14. Antonetta

Gisteren Tapas gegeten bij De Hooghei. Erg lang op ons eten moeten wachten steeds. Het eten op zich was ook niet veel bijzonders. Er staat een kapsalonneke op de kaart, die in de verste verte niet lijkt op kapsalon zoals je hem mag verwachtten. Ook de kleine cheeseburger was gewoon weg niet weg te krijgen. Meer brood als burger. De hele tafel had er een ronde Hertenbiefstuk bij, die zodanig van portie verschilde dat het lachwekkend was. Tussendoor een hele rondekaart verdwenen.
    Dit alles aangegeven bij het bedienend personeel, die vervolgens alleen maar aan het verdedigen waren. In plaats van de klachten erkennen. Gewoon de volle mep moeten afrekenen. Zo schandalig slecht dat ze ons er nooit meer terug zien.

15. van ewijk

Wij zijn al zo vaak bij de hooghei geweest en altijd lekker gegeten en gedronken en de bediening was super!

16. Vandaag tweede kerstdag wezen eten met 19 personen waaronder 8 kinderen bij de Hooghei... Bij binnenkomst was onze reservering niet doorgekomen. Uiteindelijk na 45 minuten werden er tafels opgemaakt met natte tafelkleden. Uiteindelijk na wat geklaag was er ineens wel een reservering en konden we naar een andere zaal waar we alles ongeorganiseerd op schalen kregen. De kids waren inmiddels ongeduldig en lichtelijk geïrriteerd omdat ze honger hadden. Volgens de site zou de kerstman er zijn met cadeautjes voor de kinderen maar helaas niks gezien... Uiteindelijk hebben we gewoon de volle mep moeten betalen. Eens maar nooit meer, tweede kerstdag 2015 volledig mislukt!

17. Ga nooit met Kerstmis eten. Na anderhalf uur hadden we alleen lauwe soep gehad en het personeel was veel te jong, maar dat snappen ze daar echt niet dat je met zulke dagen vast personeel moet hebben of de helft van de mensen reserveren als je het niet afkunt. Jammer, ben weggelopen en alleen mijn drinken betaald. Ik kom er nooit meer met feestdagen.

18. Eerste kerstdag tapas gaan eten met het hele gezin +aanhang. Ze konden de drukte niet aan, we kregen amper wat te eten, na 2uur en 50 minuten de derde rode tapas die ook al niet compleet was. Sommigen van ons hadden toen nog maar twee rondes gehad en we waren niet de enigen. Net als heel veel mensen hebben we onze spullen gepakt en zijn gaan afrekenen, uiteraard alleen het drinken.

Het is ook schandalig hoe de chef het probleem probeert af te handelen. Luisteren en weglopen, zelfs geen excuus, terwijl je eerste kerstavond gewoon naar de knoppen is. ik heb dit nog nooit zo meegemaakt, dat zoveel mensen weglopen. En dat zelfs een tafel met mensen op staat en op tafel gaan bonken en roepen eten, eten, eten. Het was gewoon een grote bende.

Dus Will van de Tillard, ga maar lekker in de keuken staan en laat het personeel het maar opknappen. Je moet jezelf schamen om zo met mensen om te gaan die een gezellige kerst avond willen hebben. Bedankt dat je onze eerste kerstavond zo hebt vergald.

19. Martijn en Carlijn

We hebben heerlijk en veel gegeten bij de Hooghei. Naast de goede hoofdgerechten kreeg je (zonder extra kosten) verschillende bijgerechten en amuses tussendoor. De bediening was Brabants gezellig en legde kort uit wat er voor ons verscheen. Uiteindelijk hebben we voor niet al te veel geld een goed en gezellig diner gehad.

Aanraders? De Saté van de Haas als hoofdgerecht en de nogatine ijstaart als dessert (of de Dessert du Chef om ook alle andere desserts te proeven)!

20. Angèle

Wij hebben laatst Tapas gegeten, het was in één woord heerlijk. Alle gerechten waren erg lekker en warm, en we hebben niet lang hoeven te wachten.

Binnenkort gaan we terug met familie en vrienden om mijn verjaardag te vieren, ik verheug me er nu al op!

21. Reservering was niet doorgekomen. Er werd pas na een kwartier gevraagd wat we wouden drinken aangezien de serveerster het te druk had om haar kennissen/familie te bedienen. Daarna belachelijk lang moeten wachten op de rondes tapas. Terwijl heel het restaurant zowat leeg was. En zodra je aangeeft dat het te lang duurt wordt er gezegd dat dat normaal is! Na 1,5 uur moeten wachten op een ronde toetjes en een andere gezelschap die zei dat we er echt iets van moesten zeggen aangezien hun in twee tapas ronde van ons een heel drie-gangen menu hadden gehad, was me geduld op! Toen ik al een tijdje aan het wachten was bij de bar op de eigenaar kwam er heel leuk nog een personeelslid aan die toch nog even kwam zeggen dat we niet lang hebben gewacht op onze rondes. Dit was de druppel die de emmer liet overlopen! En toen was de eigenaar opeens wel zo gehaald. Hoe netjes de eigenaar het ook heeft opgelost met de rekening blijft de boosheid er nog steeds omdat je niet serieus wordt genomen door het personeel. En het belachelijk is dat je voortaan een hele scene moet maken voordat er na je geluisterd wordt.

22. Hofhuis

Wij waren een tijd geleden binnen tapas eten, was super. Nu zijn wij afgelopen vrijdag 26 juni geweest en het was heel slecht. Moesten heel lang wachten, drie keer zelf briefje naar binnen moeten brengen. Wij zaten nu buiten, gewoon slecht. Eten goed, maar wachten slecht.. als je buiten zit word je vergeten.

23. familie Kappen

Goedendag. We hebben heerlijk gegeten en gedronken, de bediening was zeer vriendelijk en goed. Alleen we hebben heel lang moeten wachten, te lang, dan is helaas de honger over. Maar we komen zeker terug.

24. Zondag Tapas gegeten. De hoeveelheid was prima, de smaak viel tegen. Eten was regelmatig koud en rauw van binnen, zelfs de frietjes waren een keer mislukt. Soms moest je op de kaart terug kijken om te zien wat je aan het eten was bij gebrek aan smaak.
    Bediening was vlot maar wisselde vaak van persoon. Aankleding van plastic planten past niet lekker in de uitstraling van historie en natuur. Leuke speeltuin voor de kinderen en mooie ligging in de bossen.

26. Bij Hooghei wezen eten van de kaart. Nadat we besteld hadden kregen we al snel onze amuse en nog geen minuut later onze soep. Veel en veel te snel.

Toen hebben we 45-50 minuten zitten wachten op ons hoofdgerecht, we zagen wel de bediening op en af lopen na het lopend buffet want die begon toen. Daar waren ze nogal druk mee, paar keer geprobeerd iemand er op aan te houden maar ze hadden geen oog voor ons.

Toen ze ons eten kwamen brengen deed ik mijn klacht dat ik het lang vond duren en of ze ons vergeten waren. Toen zeiden ze "kan ik niks aan doen".

Toen ik een hap van mijn vlees nam was het lauw, maar omdat we honger hadden hebben we het maar opgegeten.

27. Lekker tapas gegeten, zeer goeie kaart met veel keuze, zeker een aanrader voor mensen die van lekker eten houden. De bediening was lekker vlot en vriendelijk. We komen zeker nog een keer.

28. Wij hebben eerste kerstdag bij de hooghei het live cooking buffet gedaan, het was super. Veel keuze en je kon er ook nog vlees op de bakplaat laten bakken. Onder andere de ossehaaspuntjes waren heerlijk. Er was een kerstman aanwezig die ook nog spelletjes deed met de kinderen. Het was er goed, we gaan zeker nog eens terug en dan voor de tapas, schijnt ook erg lekker te zijn.

29. Ik ben 2e kerstdag tapas wezen eten, we hoefden niet lang te wachten en het smaakte ook super. Mooie gerechtjes en zoveel keuze (zoals hertenbiefstuk, tournedos, eendeborst en lamshaas die erg lekker waren)!! Het gedeelte waar we zaten was super leuk aangekleed en je zat erg ruim.

Het personeel was erg vriendelijk en netjes. We hadden ook genoeg te drinken gehad.

30. Kerstbrunch life cooking! Wat een slecht buffet, alles door elkaar, soep leek wel saus, geen ijs gepakt omdat het bakje water met de ijslepel te ranzig was. Lippenstift op glazen, vies bestek met de brokken erop.

Life cooking was erg slecht! De bakplaat was 1 grote bende (dat snap ik met 2 studentjes die nog nooit gekookt of gewokt hebben) biefstuk smaakte naar garnaal!! In de sauzen bleef de lepel recht opstaan en er zat een dik vel overheen van uitdroging. Zag het verschil nog niet meer tussen sate of pepersaus. En dat voor €35,-

Wel een compliment voor de bediening, die zorgde er voor dat je niet zonder drinken zat, borden netjes op tijd wegnamen en snel overal op reageerde.

31. Heerlijk tapas gegeten afgelopen zaterdag in 't Hoogheike. (leuk knus zaaltje) De bediening was erg vlot en vriendelijk. We hoefden daarnaast niet lang te wachten op de volgende ronde. Echt een aanrader!

32. Wij zijn op vrijdag avond met 6 personen tapas wezen eten. Wij waren de enigen in het hele restaurant. Dus we dachten wat hebben we nu toch geboekt, maar we zijn zeer aangenaam verrast.
    Vriendelijk personeel en het eten was echt heerlijk. Veel keuze. De kwaliteit was ook super. We begrijpen echt niet dat het hier niet drukker was.
    Wij komen zeker nog terug!

33. Vandaag op 1 januari waren we om 12 uur de eerste klanten. De hele zaak was nog leeg, maar werden vriendelijk verwelkomd. Kregen snel de lunch kaart en bestelden ons drinken. De bestelling liet wel wat lang op zich wachten, terwijl we de enige waren (misschien stond het vet nog niet aan). De pannenkoeken voor de kids waren zelfgemaakt, beetje dik, maar de kids klaagden niet. Alles was verder mooi opgemaakt, wel erg grote porties. De helft van het garnituur hebben we laten liggen, sla, rauwkost, huzarenbol enz. Het 12 uurtje is echt een aanrader! Soepje, 3 boterhammen, kroket (die iets te lang was gebakken) lekkere verse rauwkost, klein omeletje, ham, kaas en huzarensalade. Wel erg veel, maar dan heb je wel wat! We werden erg vriendelijk bediend! Het nadeel was dat je alles ziet staan van de buffetten die voorbereid worden als je iets van de kaart komt eten. Dat oogt wat rommelig. Na dot korte nachtje was dit erg leuk begin van het nieuwe jaar.
    Zeker voor herhaling vatbaar wat betreft lunch! En absoluut niet duur! Mag zelfs minder eten voor dezelfde prijs.

34. Al een paar keer a la carte wezen eten bij de Hooghei en het is iedere keer goed. Voor wat je moet betalen zijn de hoeveelheden die je op je bord krijgt enorm! Ook buffet is goed, al geef ik daar zelf niet de voorkeur aan (persoonlijke smaak., vind het ongezellig om steeds op te moeten staan). Komend weekend gaan we de tapas proberen die ze sinds kort hebben, ook hier ben ik erg benieuwd naar!

35. We hebben vandaag een paasbrunch gehad met de familie, 9 volwassenen en een paar kinderen. We vonden allemaal hetzelfde.
    De soep was lauw, het eten was koud.
    Verder zat er aan het vlees totaal geen smaak, zelfs de kinderen zeiden dat het niet lekker was.
    Het vis buffet was wel redelijk.
    Verder stonden de gangen allemaal door elkaar.
    Het was even geleden dat we er geweest waren, maar ons zie je er niet meer.

36. Nico van Maanen

Zijn 5 april een dagje in Berlicum Hooghei geweest.
    Gezellige dag geweest met schilder workshop en goede lunch.
    En bezichten van oude ambachten. Na afloop een uitgebreid buffet met alles erop en eraan, zelfs voor onze vegetarische collega. Dus Toppie Hooghei.

Sport complex Het Baken Zeewolde
    alle medewerkers

37. Dit is mijn eerste keer bij "de hooghei".
    Ben hier met mijn collega's wezen eten en was blij verrast door het buffet, wát een keuzes en lekkere nagerechten. Ook de bediening was erg vriendelijk. Kortom een hele leuke avond gehad !!
    Ik ga hier zeker terug komen. Ik was verbaasd over deze zaak, dacht naar een restaurant te gaan maar je kunt hier veel meer doen. Paintballen, golfen, solex rijden, survivaltochten en nog heel veel meer. Ik heb een boekje meegenomen voor mijn volgende bezoek, het zal nog moeilijk worden een keuze te maken, want er staan zoveel aktiviteiten in !!

38. Een gezellig restaurant. Goede formule gevonden voor de diverse activiteiten. Prettig georganiseerd.

Qua eten een goede prijs kwaliteit verhouding.

Eten had iets warmer mogen zijn naar mijn gevoel.

Zeker een aanrader voor grote gezelschappen.

39. Bij de Hooghei in Berlicum enkele malen een bijeenkomst gehouden, afscheidsreceptie of besloten feestje in de kleine zaal met aansluitend het terras. Met het mooie weer werkelijk een unieke lokatie aan de rand van het bos. Eeen groot voordeel is de grote parkeerplaats voor de bezoekers. De bediening is perfect. Niemand staat droog. Het buffet ruim van keuze en dit alles zeer betaalbaar. En ik kreeg vele complimenten van onze gasten. Deze tent is top!

40. evelien

Wij zijn laatst met ons personeel uitje bij de Hooghei geweest en het is ons allemaal prima bevallen een leuke locatie en goed eten voor een mooie prijs. Ik kan het iedereen aanraden voor een leuk dagje weg.

41. J.P. Ruinard

Het was dd. 1/11 een regenachtige dag.Wij waren (gezelschap van 8 personen) hierheen gekomen om te boerengolfen en voetbal/basketbal.
    Bij slecht weer zou er een alternatief programma zijn (?) Al veel eerder geboekt,ontvingen maar geen bevestiging.2x gebeld.Bij aankomst(13.30 uur) was men de lijst "kwijt" waar wij op hoorden te staan.Om 14.00 zou ons programma beginnen, maar om 14.45 nog niets, en maar weer eens gevraagd wat te doen.Uiteindelijk zijn wij na een korte uitleg gaan golven, het was 1 grote modderpoel. voetbal of basketbal, daar was verder geen sprake van.wij mochten eten van 17.30 tot 20.00 uur, maar 19.30 uur werden wij al gevraagd te willen vertrekken, i.v.m. andere gasten (welke)?.
    De lokantie was schitterend, en door eigen gezelligheid hadden wij ons prima vermaakt,het eten was prima, erg jammer van het overige.

42. We hebben hier al meerdere malen gegeten en komen met name terug voor de saté; heerlijk!
    Het eten was de afgelopen keer koud, maar de bediening van een jonge meid maakte alles goed; er was buiten alles te doen en ze vertelde hier vol lof over!
    Veel (we krijgen het nooit op) eten voor een goede prijs!

43. Tip Arrangement 36 solextocht, buffet,was allemaal perfect