De Gouden Leeuw in Berlicum

Vanaf nu ook weer overheerlijke asperges te verkrijgen!

Grote eigen parkeerplaats 60 auto's

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

De Gouden Leeuw beschikt over een gezellig, sfeervol en uitstekend vernieuwd restaurant.

Het restaurant telt 42 plaatsen in een ruimte, die een huiselijke uitstraling heeft met moderne accenten.
Voor grotere groepen hebben wij onze zaal waar wij tot 150 personen een sit-down diner kunnen plaatsen.
Natuurlijk is er ons verrassingsmenu "Doe mar wâ" genaamd, dat bijna wekelijks een andere inhoud krijgt.
U bent welkom voor een heerlijk diner en een goed glas wijn, verzorgd door onze keukenbrigade en geserveerd door een gastvrij en vriendelijk team van bediening.

Onze menukaart wijzigt geregeld. Kijk voor onze kaart op www.gouden-leeuw.nl onder "restaurant"

• Veganistisch

1220818263 26
1352084882 86
1381918204 89

1. Peter en Myriam Wagenaars

We hebben super lekker gegeten en wat is het mooi verbouwd. Veel lichter en moderner. Hadden het vier gangen doe Mar wa en dat smaakte voortreffelijk en alles keurig en mooi opgemaakt. Gezellige sfeer en goede bediening!!!

2. Rikie Kuijpers

We hebben super lekker gegeten en werden snel en vriendelijk geholpen,

Groetjes Harrie en Rikie kuijpers

3. johan de visser

We hebben met zijn vieren heerlijk gegeten; het was lekker; de bediening was eveneens perfect; voor herhaling vatbaar.

4. Vriendelijke bediening! Voorafje en toetjes waren heerlijk. Hoofdgerecht matig. Biefstuk taai, nieuwe gekregen, beter gebakken maar ook niet echt lekker mals zoals je van een, dure, kogelbiefstuk mag verwachten. Varkenshaasje was van een persoon te rauw, helaas meldde zij dit pas toen we onderweg naar huis waren. Bij het hoofdgerecht kregen we frietjes en 1 bordje met wat salade, vonden wij erg minimaal voor wat je betaald. Biefstuk niet hoeven betalen maar erg jammer. Daarvoor ga je niet lekker uit eten.
    Vorige keer, ongeveer jaar geleden was het wel heel goed en lekker. Weet niet of wij nog voor de Gouden Leeuw zullen kiezen....

5. "doe mar we": een geweldige smaak-ervaring! Werkelijk hoog van kwaliteit!

6. Alweer met AH korting daar gegeten. De ontvangst was fijn (herkenning), de service prima, de sfeer open en gemoedelijk en het eten meer dan goed en meer dan voldoende. Hoop dat De Gouden Leeuw ook naast de AH korting ook eigen acties heeft. Dan gaan we zeker met ons gezin (totaal 10) daar weer eten!

7. Gezellig druk. Onze gasten waren niet eerder in De Gouden Leeuw geweest. Ook zij waren vol lof over sfeer, bediening en bovenal over het heerlijke eten.
    Tot een andere keer!

8. Paul Scheepers

Het verrassingsmenu was super en de bediening was ook heel goed. Er was een foutje opgetreden met de koffiemachine maar dat was ruimschoots gecompenseerd.
    Het is een aanrader

9. A. Korsten.

Keurige, gemoedelijke bediening. Heerlijk eten. Totaalplaatje zeer verzorgd. Wij waren zeer tevreden.

10. Het was een keer rustig, meestal is het er druk.

Het eten was uitstekend. We gingen allemaal voor de Doe mar wa en dat bleek een uitstekende keus. Het diner was gevarieerd en erg smakelijk. Het bijpassende wijnarrangement klopte helemaal.
    De kok heeft zich van zijn beste kant laten zien en wij hebben onze complimenten uitgesproken.

De bediening was precies goed, persoonlijk en prettig. Ze waren er wanneer je vragen had.

Kortom een geweldig leuke avond.

11. gemoedelijke en persoonlijke ontvangst. We hebben het AH menu gebruikt, en weer heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening. Gezellige ruimte. Er was die Vrijdag avond veel rumoer dus kozen we er niet voor kozen nog even met koffie te blijven hangen.

12. wilco plug

Vriendelijke ontvangst en vriendelijke en goede service. Gezellige sfeer en heerlijk AH menu gegeten. Geen aangepaste porties en dergelijke. Gewoon heerlijk.

13. Heerlijk gegeten met een gezellig sfeertje binnen, maar zou fijn zijn als er iemand meer rond liep voor de bediening i.v.m. lang wachten voor je drinken kan bestellen, want de dame moet alles alleen doen.
    Verder alles oké!!

14. Het eten was heel goed. Met erg vriendelijk personeel. In sfeervol ambiance.
    Een echte aanrader.

15. De eerdere recensies beloofden veel goeds. Helaas. Bediening was vriendelijk. Bytes waren lekker, maar kreeftensoepje veel te zout, voorgerecht matig (gamba's). Hoofdgerecht was beiden niet vers (kalfsvlees en kreeft) en groenten was karig, ik geloof alleen tomaatjes. Toetjes hebben we maar niet genomen. Terras achter is vergane glorie. Wanneer de tegels vervangen worden, het meubilair vernieuwd en de verlichting wat sfeervoller komt het vast goed. De prijs was aan de hoge kant voor niet al te verse producten.

16. tom currie

Super leuke avond gehad. Service heel goed. Eten heerlijk. Sfeer fijn

17. Was heerlijk en zeer goede service.

18. Wim Hagen

Eten was wederom prima. Evenals de goede en vriendelijke bediening. Echter deze reis was er een "calamiteit" m.b.t. de keuken; a.g.v. het slechte weer moest voor een gezelschap van 30 personen bbq vlees in de keuken verwarmd worden. Zulks gaf zoveel warmte (hitte) dat het restaurantgedeelte waarin wij zaten zoveel warmte gaf dat een aangenaam verblijf zoals wij gewend waren uitbleef. Dit was mede de reden dat wij geen dessert /koffie gebruikt hebben.

19. Met vriendengroep van 6 personen gereserveerd. Na de eerste ronde duurde het erg lang voordat de bediening kwam vragen voor de drankjes en ook de tijd tussen de gangen door was heel erg ruim. Kwaliteit van het eten was perfect! Minpuntje : geen flessen tafelwater met bubbels meer alleen plat water en na twee flessen pinot gris waren deze ook op en gingen we weer over naar de huiswijn.

20. Stefhan

21. Voor de derde keer het AH menu gegeten, was weer voortreffelijk. Goede en vriendelijke bediening. We komen zeker nog terug

22. Lekker gegeten, goede keuken en een zeer leuke ober.

23. Prima kerstdiner in gezellige sfeer.

24. Een heerlijk goed verzorgd kerstdinner, op een rustige manier geserveerd door vriendelijk personeel.

25. Gezellige avond gehad. Heerlijk eten. Sympathieke ontvangst en bediening. Heerlijk en vers salade buffet.

26. Helma de Veer

We vonden het heerlijk en de bediening was prima. Het menu "Doe Mar Wâ" was verrassend.

28. Marian van Geldt

Gezellige avond met lekker eten. Hadden allebei vis gekozen. Heerlijk! Ook een lekkere fles wijn erbij. Komen zeker terug.

29. Mart

30. Jan van Herpen

Hebben erg genoten van het lekkere verrassings menu waarvoor wij gekozen hadden. De bediening was super en de sfeer is prima.

Zeker een aanrader!!

31. Wij hebben dinsdag 10 september heerlijk gegeten bij de gouden leeuw in Berlicum. We zaten te dubben of we het torentjes menu zouden nemen of DOE MAR WE. Nou, we kozen dus het laatste... en we hebben zo heerlijk gegeten. Complimenten aan de kok. Maar vooral ook aan het bediend personeel. Wij komen zeker terug. En vinden dit ook echt en terecht een aanrader!

32. Het was allemaal heel erg lekker en ruim voldoende. Ze hebben er een uitgebreid saladebuffet en daarvan mag je eten zoveel je wilt. Zit bij je hoofdgerecht inbegrepen. De prijs viel ons ook ontzettend mee. En we hebben met dit mooie weer fijn buiten op het terras gezeten aan de achterzijde. Erg knus.

33. fam. Meijs

Na enkele jaren toch weer eens 't Doe Mar Wa - menu gedaan (bij Pep) van De Gouden Leeuw met ons hele gezin. Iedereen was erg positief na afloop, heerlijk gegeten in een gezellig Balkums restaurant.

34. J. Gorissen

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.

35. Marianne v Schijndel

Na jaren weer een keer gaan eten bij de Gouden Leeuw omdat er toch weer veel mensen hadden gezegd
    dat het weer goed was. En inderdaad we hadden met 7 personen Doe Mar Wa besteld. Het was heerlijk en je zit er heel gezellig een aanrader en voor herhaling vatbaar.

36. Wij zijn met ons gezin al een keer eerder bij jullie wezen eten en vonden het toen ook ontzettend goed, nu met vrienden weer geweest en die waren ook helemaal om.
    Vooral het "torentje van de chef" is door ons allen heel goed bevallen, heerlijk eigenlijk hebben we spijt dat we geen 3e hadden besteld!!!

Graag tot een volgende keer, groetjes Henny

37. Will en Toos van Casteren

Na vele jaren weer eens naar de gouden leeuw! We hadden gehoord dat je er wel weer lekker kon eten. Het voorgerecht heerlijk. Het hoofdgerecht lamsrack!! 3 pers. Van de 7 vonden het niet lekker, te rauw!! Na een discussie met de serveerster, zij was heel begrip vol, luisterend oor, bood zij ons een consumptie van het huis aan. Jammer we gingen niet tevreden naar huis. We gaan dit dus toch weer niet meer doen. We willen heus betalen, maar nu waren we 90 euro er stel kwijt. En niet tevreden!

38. Fam. Klerkx

Ons jaarlijks familie-etentje vonden wij GOED geslaagd!
    Wij houden ook van het nostalgische interieur,de bediening was heel ontspannen,
    het eten was voortreffelijk!!!! ik persoonlijk miste de warme groente, maar doet niets af aan
    de gezellige omgeving, en ontvangst in het restaurant! Een aanrader zeker, en wij komen graag nog eens terug!

39. Lekker eten hier en gezellig zitten, ook voor onze kinderen. Ook saladebuffet waarvan je zoveel mag halen als je wilt is heel erg lekker. Knus bruin restaurant, gemoedelijke sfeer.

40. bart van der valk

Nieuwe kaart, nieuwe tafels, een genot ! Rib eye ongekend mals, kreeft van de grill zeker de moeite waard om te nemen ! De kok even een korte toe lichting gegeven dus erg plezierig !

Heerlijk gegeten.

Top

41. Petra v.d.Boom

Knus huiskamerrestaurant met heerlijk eten voor een normale prijs. De kok kwam zelf nog even rond. Toppertje dit restaurant!!!!

42. Pia 41 punten

Verrassend lekker gegeten, rustige omgeving voor goed gesprek, gerechten met zorg bereid, mooie lamsbout, gezellige extra's. Mooie kaart, voor iedereen wat, keuzes uit diverse menu's.
    Met vier personen gegeten, allemaal enthousiast. Prettige bediening, niet opdringerig, wat oubollige aankleding, maar sfeervol gedekt, mooi tafellinnen.
    Prijs kwaliteit helemaal top.

43. Kom je uit deze buurt, ga er dan gerust heen, aanrader!!!
    Wij hebben er afgelopen weekend gegeten, wij komen helemaal niet uit de buurt, maar kwamen er toevallig langs en zijn er zomaar binnengelopen. Restaurant zat gezellig vol. Grote keuze op de menukaart. 4-gangen verrassingsmenu geprobeerd en dit was heerlijk. Borden waren mooi opgemaakt en de smaak was erg goed. Voor wat je allemaal kreeg viel de prijs ons ook nog reuze mee. Complimenten!

44. Met zes personen gegeten in dit restaurant. Leuke ongedwongen sfeer en heerlijke gerechten op de kaart. Moeilijk te kiezen, we zullen dus nog terug moeten gaan. Meisjes in het restaurant zijn zeer correct en beleefd. We hebben er heerlijk gegeten en een fijne avond gehad. Niets op aan te merken, maar een 10 geven is ook zo overdreven.

45. Prima gegeten met 6 personen en meer dan voldoende gekregen, iedereen heeft ontzettend genoten. Zelf houd ik meer van een modern/strak restaurant en dit restaurant is aangekleed met spullen uit grootmoederstijd. Maar dat doet niets af aan het eten en de vriendelijke meisjes die er rondliepen. Zeker de moeite waard!

46. Op zich een gezellig restaurant, maar niet lekker gegeten. Prijs / kwaliteit verhouding klopt niet.

47. P. van Duinen

Afgelopen weekend lekker gegeten, we kregen meer dan voldoende en een leuke kaart met ruime keuze. Prijs / kwaliteit prima. We gaan er zeker terug.

48. Met vier personen heerlijk gegeten, er was meer dan voldoende en een erg leuke avond gehad. Borden waren mooi opgemaakt, temperatuur van het eten was prima en alles was goed van smaak. Ook de prijs viel ons aan het eind van de avond erg mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

49. Stapten om 19.00 uur binnen en stonden om 21.05 buiten. We waren met 6 personen in het koude, sfeerloze restaurant. De serveerster had haast. Eten minder dan matig. maar toch prijzig. Hier gaan we niet meer terug.

50. F. Prinsen

Erg goed eten, goed gevulde borden en erg gezellige sfeer! Een aanrader!

51. C. Kuijpers

Een gezellig restaurant waar je de hele avond lekker kunt tafelen. Het eten was erg lekker en de bediening is erg vrioendelijk. Moesten wel wat lang wachten, maar was geen zwaar minpunt. Zeker een aanrader

52. vroeger goed restaurant met menu "doe maar wat" goed eten voor goede prijs. momenteel prijs/kwaliteit verhouding niet goed

53. klavertje4

prijs kwaliteitverhouding slecht, weinig op bord,dikke prijzen