Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berkhout verdeeld zijn.

1. Nederlands Berkhout

Annemarie de Haas

Vannavond 20 augustus gegeten bij restaurant De Overkant. Het was er gastvrij, en heb nog nooit zo'n lekkere uiensoep gegeten. Ook de kapsalon was super lekker.

2. Nederlands Berkhout

Martin en Hendrika Pieper

We hebben zondag heerlijk gegeten bij het eetcafe De Overkant in Berkhout.
    Leuke bediening en het eten was zeer smakelijk en warm, ga zo door.
    Ook de inrichting was knus en warm een echte aanrader.
    We komen zeker weer terug Bedankt

3. Nederlands Berkhout

Ik schrijf niet snel een slechte beoordeling maar dit moet ik toch even kwijt.... we aten met 7 personen voor een verjaardag op een zaterdag. Omdat er een besloten feest was in de tuin, was er een beperkte kaart (keuze uit twee voorgerechten, vis / vlees /vega voor hoofd en twee nagerechten). Op zich logisch en niet erg! Maar alles liep verkeerd. Een opsomming: we kregen een gintonic zonder gin, bier ipv cola, iemand kreeg geen drinken terwijl wel besteld. De boter van het broodplankje was keihard (brood overigens wél lekker) de tafel plakte ontzettend. De bediening nam onze bestelling op en begon na nummer 7 gewoon weer bij nummer 1 te vragen wat ze zou willen eten. Mosterdsoep was zoute bloempap met klontjes, die niet naar mosterd smaakte met zoveel bosui erin dat je alleen maar ui en zout proefde. Het vega hoofdgerecht was volgens de kaart "pittige pasta met groente en oude kaas". Wat het echt was? Een énorm bord véél te gare penne (het bord lag zo vol dat de penne er letterlijk over de rand vanaf viel op tafel - zeker genoeg voor drie personen) met in het midden een kwak (?) champignonroomsaus gok ik - ongeveer hetzelfde klonterige bloempapje als de soep met een paar stukjes paprika en champignon. Behalve zout geen smaak - laat staan pittig. Een lepel pesto uit een potje door de pasta geroerd en een bergje grof geraspte oude kaas (uitgedroogd) in het midden. Wat een triest bord eten. Nou verwacht ik voor deze prijs (25 euro voor drie gangen) echt geen sterrenmenu maar als je dit als chef durft te serveren ben je echt je passie een tijd geleden kwijt geraakt... nagerecht was een suikerschelp (niet knapperig meer alsof hij al een paar dagen open uit de verpakking was) met een dot slagroom en drie aardbeien erop. Verder was er - ik hoop echt heel hard vanwege die groep - "entertainment". Twee 'schoonmaaksters' die letterlijk onder en op de tafel kropen en met een pleeborstel ons aan het afpoetsen waren..... heerlijk.... Verder kreeg 1 van ons het verkeerde hoofdgerecht en moest daarna een kwartier wachten op zijn bord eten - wat ook nog eens diezelfde troosteloze pasta was - de hoofdserveerster gaf de kok een uitbrander - zo hard dat we gezellig konden meeluisteren - alles werd over de tafel heen aangegeven omdat de serveerster "er niet bij kon" aan de andere kant. Wat wel kon maar kostte iets meer moeite. We kregen ipv een koffie verkeerd - verkeerde koffie (want zwart met stuifkoe). lang verhaal kort, mij zie je hier niet meer terug komen.

4. Nederlands Berkhout

Marleen & Aart

Feestje voor > 80 man gehouden met walking dinner. Prima eten, bediening en heel erg service gericht. Top feest ook mede dankzij live muziek van Love Shack.

5. Nederlands Berkhout

T. Hollenberg

Biefstuk was smakelijk maar koud. Zelfs de tweede keer. Eten wordt geserveerd op koude borden. Kruidenboter smolt niet op de temparatuur van de biefstuk. Geen goede ervaring. Kom hier dus niet meer terug. Jammer

Gezellig met z'n viertjes aan de taptafel gezeten. Leuk zelf tappen en een lekkere plate hamburger gegeten. Helemaal niet verkeerd hoor.

Heerlijk gegeten. We snappen niet dat het niet drukker is.

Vanmiddag lekker geluncht bij brasserie de Plek!!! De gastvrouw zorgt voor een warm welkom.
    Prijs/kwaliteit verhouding is super! Ga het zeker doorvertellen!
    Tot snel!!

Met een stel vrienden daar gegeten en gedronken. Heerlijk in de zon! Personeel super vriendelijk en het eten is toppie daar!! Zeker het grand dessert... voor herhaling vatbaar!!

Eergister middag met mijn gezin naar brasserie de plek geweest. Heel de dag heerlijk in de zon op het terras gezeten en de kinderen hebben zich erg vermaakt in het zwembad! Het eten was heerlijk en de service was erg goed. De prijzen zijn ook nog is goed betaalbaar. Het was een top dag!

11. Nederlands Berkhout

Leuke locatie. Speeltuin voor ons zoontje. Serveerster leek ondanks dat er maar drie tafels bezet waren, het werk niet aan te kunnen. Lang wachten voor er iemand kwam en lege tafels werden pas afgeruimd nadat gasten haar er op attendeerden. Voelde daarom niet schoon.

Postief. Zondag 8 augustus met 2 personen geluncht. De Plek zit op een mooie plek. Lekker terras met heerlijk wijds uitzicht. Er komen veel mensen aanmeren met hun bootjes maar is ook prima te bereiken met de auto.
    Wij zijn wezen lunchen. Kleine kaart maar ruime keuze en prima prijzen. Veel mogelijkheden zoals bijv. het huren van een tafel met tap. Erg leuk idee!
    Eigenaren zijn er nog niet zo lang maar zijn zeer vriendelijk.

marianne

Zondag 26 juli met 3 personen lekker op terras gezeten. Mooie locatie, vriendelijk personeel. Erg lekker gegeten, service was er goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

bootje varen

Zondag met 4 personen: Er was nog slechts de keuze uit 1 soort hoofdgerecht. Matige, niet correcte bediening. Schaaltjes mayonaise, salades en patat zonder lepels op tafel gezet. Een tweede drankje en nagerecht werd niet opgenomen.

15. Nederlands Berkhout

Strandjutter

16. Nederlands Berkhout

Op doorreis deze gezellige eetgelegenheid gevonden via eet.nu. Gezellig. Vlot. Lekker. Alles top. Vegetarische proeverij jummie en de schitzels ook toppp. Aanrader.

17. Nederlands Berkhout

r.soepboer

Wij geven eetcafe De Overkant een hoge waardering. Met pinksteren hier gegeten, het eten was prima, de service was top; een hele vriendelijke gastvrouw. Wij komen hier zeker weer terug.

18. Nederlands Berkhout

Op een mooie zomeravond niet gereserveerd. Was geen probleem. Het was ook niet heel druk. Echter het eten kwam maar niet. Na ruim 1,5 uur gevraagd waar het voorgerecht bleef. Het stond deels al klaar (men wees er naar) en het kwam eraan. Helaas na een kwartier wachten weer vragen. Veel smoesjes. Na ruim 2 uur eindelijk het voorgerecht. Bij het hoofdgerecht waren we nog de enige gasten die over waren.. Het eten was goed.

Bediening/communicatie was zeer zeer slecht. We kregen een gratis drankje aangeboden, maar deze bleek wel op de rekening te staan.

19. Nederlands Berkhout

ingrid

We hebben met zijn drieen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, snel en hulpvaardig. Gaan zeker nog een keer terug.

20. Nederlands Berkhout

Samen met mijn vriend lekker gegeten. Het eten is simpel, maar wel goed. De service is top en het restaurant ziet er heel leuk uit. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Wat wel jammer is dat het erg rustig was. Maar dat kan ook liggen aan het moment dat wij daar besloten te eten.

21. Eetcafé Berkhout

Al meerdere keren heerlijk gegeten! Warm onthaal door de gastvrouw.