Nieuwste foto's in Berkhout

Laatste updates in Berkhout

1. Ellemieke's profielfoto
    Ellemieke heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Ellemieke

Kom je aan met n touringcar die natuurlijk niet door de drive in kan. Maar bij de deur kijken ze je dom aan. Is het nou zo moeilijk om je te woord te staan. Restaurant zat nog vol met mensen. Maar ik mocht er niet in. Of moet ik door de drive in maar gaan lopen. Helaas mag ook niet. Stik in je burgers. Jammer. Zaten 54 klanten voor je klaar. Rij wel naar n andere die je wel fatsoenlijk te woord staan.

2. Annemarie de Haas's profielfoto
    Annemarie de Haas heeft een recensie geschreven voor De Overkant

Annemarie de Haas

Ik kan het ieder jaar weer schrijven!!
    Het is en blijft goed😁😁
    Groetjes Annemarie en Hans de Haas
    Uit Helmond..
    Tot volgend jaar👍👍👏👏

3. Annemarie en Hans de Haas's profielfoto
    Annemarie en Hans de Haas heeft een recensie geschreven voor De Overkant

Annemarie en Hans de Haas

We zijn dit jaar weer op vakantie, op de camping Venhop.
    Wederom, net zoals vorig weer heerlijk gegeten bij eetcafe de Overkant.
    Volgend zeker weer terug naar deze camping en eetcafe.

4. Annemarie de Haas's profielfoto
    Annemarie de Haas heeft een recensie geschreven voor De Overkant

Annemarie de Haas

Vannavond 20 augustus gegeten bij restaurant De Overkant. Het was er gastvrij, en heb nog nooit zo'n lekkere uiensoep gegeten. Ook de kapsalon was super lekker.

5. Martin en Hendrika Pieper's profielfoto
    Martin en Hendrika Pieper heeft een recensie geschreven voor De Overkant

Martin en Hendrika Pieper

We hebben zondag heerlijk gegeten bij het eetcafe De Overkant in Berkhout.
    Leuke bediening en het eten was zeer smakelijk en warm, ga zo door.
    Ook de inrichting was knus en warm een echte aanrader.
    We komen zeker weer terug Bedankt

6. De Overkant heeft een nieuwe foto
  7. De Overkant heeft een nieuwe foto
  8. De Overkant heeft een nieuwe foto
  9. De Overkant heeft een nieuwe foto
  10. De Overkant heeft een nieuwe foto
  11. De Overkant heeft een nieuwe foto
  12. Sun's profielfoto
    Sun heeft een recensie geschreven voor De Overkant

Ik schrijf niet snel een slechte beoordeling maar dit moet ik toch even kwijt.... we aten met 7 personen voor een verjaardag op een zaterdag. Omdat er een besloten feest was in de tuin, was er een beperkte kaart (keuze uit twee voorgerechten, vis / vlees /vega voor hoofd en twee nagerechten). Op zich logisch en niet erg! Maar alles liep verkeerd. Een opsomming: we kregen een gintonic zonder gin, bier ipv cola, iemand kreeg geen drinken terwijl wel besteld. De boter van het broodplankje was keihard (brood overigens wél lekker) de tafel plakte ontzettend. De bediening nam onze bestelling op en begon na nummer 7 gewoon weer bij nummer 1 te vragen wat ze zou willen eten. Mosterdsoep was zoute bloempap met klontjes, die niet naar mosterd smaakte met zoveel bosui erin dat je alleen maar ui en zout proefde. Het vega hoofdgerecht was volgens de kaart "pittige pasta met groente en oude kaas". Wat het echt was? Een énorm bord véél te gare penne (het bord lag zo vol dat de penne er letterlijk over de rand vanaf viel op tafel - zeker genoeg voor drie personen) met in het midden een kwak (?) champignonroomsaus gok ik - ongeveer hetzelfde klonterige bloempapje als de soep met een paar stukjes paprika en champignon. Behalve zout geen smaak - laat staan pittig. Een lepel pesto uit een potje door de pasta geroerd en een bergje grof geraspte oude kaas (uitgedroogd) in het midden. Wat een triest bord eten. Nou verwacht ik voor deze prijs (25 euro voor drie gangen) echt geen sterrenmenu maar als je dit als chef durft te serveren ben je echt je passie een tijd geleden kwijt geraakt... nagerecht was een suikerschelp (niet knapperig meer alsof hij al een paar dagen open uit de verpakking was) met een dot slagroom en drie aardbeien erop. Verder was er - ik hoop echt heel hard vanwege die groep - "entertainment". Twee 'schoonmaaksters' die letterlijk onder en op de tafel kropen en met een pleeborstel ons aan het afpoetsen waren..... heerlijk.... Verder kreeg 1 van ons het verkeerde hoofdgerecht en moest daarna een kwartier wachten op zijn bord eten - wat ook nog eens diezelfde troosteloze pasta was - de hoofdserveerster gaf de kok een uitbrander - zo hard dat we gezellig konden meeluisteren - alles werd over de tafel heen aangegeven omdat de serveerster "er niet bij kon" aan de andere kant. Wat wel kon maar kostte iets meer moeite. We kregen ipv een koffie verkeerd - verkeerde koffie (want zwart met stuifkoe). lang verhaal kort, mij zie je hier niet meer terug komen.

3,7
  13. Marleen & Aart's profielfoto
    Marleen & Aart heeft een recensie geschreven voor De Overkant

Marleen & Aart

Feestje voor > 80 man gehouden met walking dinner. Prima eten, bediening en heel erg service gericht. Top feest ook mede dankzij live muziek van Love Shack.

14. T. Hollenberg's profielfoto
    T. Hollenberg heeft een recensie geschreven voor De Overkant

T. Hollenberg

Biefstuk was smakelijk maar koud. Zelfs de tweede keer. Eten wordt geserveerd op koude borden. Kruidenboter smolt niet op de temparatuur van de biefstuk. Geen goede ervaring. Kom hier dus niet meer terug. Jammer

15. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Plek

Gezellig met z'n viertjes aan de taptafel gezeten. Leuk zelf tappen en een lekkere plate hamburger gegeten. Helemaal niet verkeerd hoor.

16. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Plek

Heerlijk gegeten. We snappen niet dat het niet drukker is.

17. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Plek

Vanmiddag lekker geluncht bij brasserie de Plek!!! De gastvrouw zorgt voor een warm welkom.
    Prijs/kwaliteit verhouding is super! Ga het zeker doorvertellen!
    Tot snel!!

18. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Plek

Met een stel vrienden daar gegeten en gedronken. Heerlijk in de zon! Personeel super vriendelijk en het eten is toppie daar!! Zeker het grand dessert... voor herhaling vatbaar!!

19. Lieke's profielfoto
    Lieke heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Plek

Eergister middag met mijn gezin naar brasserie de plek geweest. Heel de dag heerlijk in de zon op het terras gezeten en de kinderen hebben zich erg vermaakt in het zwembad! Het eten was heerlijk en de service was erg goed. De prijzen zijn ook nog is goed betaalbaar. Het was een top dag!