Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berkel-Enschot verdeeld zijn.

Maarten van iersel

We hebben heel lekker gegeten en zijn ook van plan om hier vaker te komen. Aanrader voor de echte schnitzel liefhebber, maar ook genoeg andere gerechten. Ziet er heel gezellig uit.

Al verschillende keren gegeten en altijd super tevreden. Hele lieve mensen die keihard werken en zorgen dat het goed is! Eten is ook heel erg lekker. Toptent!

Ankie verstappen

Heerlijk geluncht.
    Restaurant gedateerd.

Al verschillende keren gegeten en het is altijd goed!!

Natascha Schouten

We hadden een high tea en dit was super gezellig. Lekker rustig en het eten was keurig verzorgd. Niet alles in keer voor je neus. Maar netjes in gangen verdeeld.

7. Chinees-Indisch Berkel-Enschot

E v roessel lieshout

We hebben heerlijk gegeten t afgelopen weekend. Thuis laten bezorgen, was perfect geregeld.

8. Chinees-Indisch Berkel-Enschot

Sjors

Al meerdere keren gegeten en elke keer weer super lekker en fijne bediening. We komen hier heel graag en raden iedereen die van schnitzels houdt aan om het te gaan proberen!!

Super friettent. Snelle service. Leuk personeel

Vandaag met carnaval pizza's gehaald en ik denk dat ze sommige pizza's al klaar hebben staan en dus beetje op warmen. Helaas smaken ze dan niet net als anders. Gr. Werner

Jan van der Straaten

Op een zaterdagavond in januari hadden we om 7 uur een tafel gereserveerd voor 6 personen. We hebben vanaf de kaart besteld met een voorgerecht en een hoofdgerecht. Het voorgerecht stond om ongeveer 8 uur op tafel, terwijl het hoofdgerecht om 10 uur verscheen. Men verontschuldigde zich daarvoor met de opmerking dat het nu eenmaal druk was. Dit lijkt ons een nauwelijks te rechtvaardigen excuus. De meest tafels waren gereserveerd, dus men wist hoeveel mensen er zouden komen. Het ligt voor de hand dat er te weinig mensen in de keuken bezig waren, gegeven het aantal gasten. Inderdaad bespaar je dan op de loonkosten, maar dit lijkt me niet voor herhaling vatbaar.

We vinden 3 uur wachten op een hoofdgerecht niet acceptabel.

Jan van der Straaten

Mijn man en ik hebben bij u gegeten. We kozen pulled pork. Waren verrast dat ondanks het green egg toestel het vlees stug en stijf was.Van zacht en uit elkaar vallend vlees was geen sprake. Na overleg met degene die ons bediende,was het zoals het moest Zijn.We hadden hem een stukje moeten laten proeven.

F.Hoogenboom

De bediening was zeer vriendelijk en het eten prima. Niets op aan te merken! We hadden een AH bon, dus konden kiezen uit 4 tafeltjes. Voor de toilet, tegen de bar of voor een grote openstaande deur... tja! Vluchten kon niet meer, we hadden gereserveerd! Dan maar voor de openstaande deur. Hoe ongezellig is dat!!! En koud, het tochtte er behoorlijk. Zo jammer! Volgende keer een ander restaurantje.

Gister gegeten en zeer tevreden over eigenlijk alles! Het eten was heerlijk voor een goede prijs, de bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig. En het zag er boven verwachting uit! Dikke 10

Friet bakken... hoe moeilijk kan het zijn? Deze waren niet krokant en melig van binnen. Veel saus nodig om het lekker te maken, maar zat te weinig bij.

Goeie friettent en erg netjes allemaal. Gezellig om te zitten. Service is goed en vriendelijk.😉

Kipsaté uit eigen keuken smerig, het was een bak met olie waar het in lag.

Mooi bruin cafe waar de tijd heeft stilgestaan. Meteen opnemen in cultureel erfgoed!

Specialiteit van het huis heerlijk de friet brender aanrader

Prima geluncht in een onwijs mooi gebouw en leuke omgeving.

Thijs dingenouts

Ondeugend gedrag. In de rekening €0.15 opnemen voor plastic zak van de bestelling. Was echter een papieren zak. Kwalijk, niet om de €0.15, maar de goede leverancier-klant verhouding.

Super bedrijf met vriendelijk personeel. Het eten smaakt ook erg goed!

Prachtige zaak en mooi ingericht. Het eten is goed, maar voor de prijs en in vergelijking met vergelijkbare restaurants wat mager en niet heel bijzonders. De bediening werkte op een gegeven moment ook wat op mijn zenuwen door telkens te vragen of ik nog wat drinken wil. Als ik drinken wil, bestel ik het en telkens vragen om drinken komt wat opdringerig over vind ik.

Marianne van de langerijt

Erg goede bruine friet. Is oerfriet, staat overal aangegeven. Hij is heerlijk, komen ook uit ander dorp. En als je wachttijd van 10 minuten lang vindt: Moet je tegen je vrouw zeggen als ze aan het koken is, krijg je met de koekenpan. Je hebt zeikerds, zeurders en ook mensen die kwaliteit niet snappen. Tip: Laat friet nooit inpakken. Gewoon direct opeten. Dan is hij op z'n best.

We hebben heerlijk gegeten. Fijne originele smaakcombinaties, goede service en lekkere wijn!

Samen met m'n vrouw geluncht vandaag. Heerlijk, prijs kwaliteit zeer goed. Correct personeel. Zeker een aanrader!!

Slechtste friet die ik ooit heb gezien! Helemaal bruin en smaakte naar oud frituurvet. Alles weggegooid en elders friet gehaald.

Gegeten met kinderen. Tafel werd niet opgemaakt. Bediening slecht. Niet meedenkend. Aardappelen werden geserveerd na maaltijd. Eten koud niet vers.

Thijs Dingenouts

Sorry, vanouds kwalitatieve frites. Holt achteruit. Donkere (doorbakken) frites oogt onsmakelijk en... is onsmakelijk! Niet om naar huis te schrijven. Als ondernemer nooit op je lauweren rusten!