do vanaf 17:00

1392039256 69
1426472066 75
1465208977 70

1. Maarten van iersel

We hebben heel lekker gegeten en zijn ook van plan om hier vaker te komen. Aanrader voor de echte schnitzel liefhebber, maar ook genoeg andere gerechten. Ziet er heel gezellig uit.

2. Al verschillende keren gegeten en altijd super tevreden. Hele lieve mensen die keihard werken en zorgen dat het goed is! Eten is ook heel erg lekker. Toptent!

3. Al verschillende keren gegeten en het is altijd goed!!

4. Al meerdere keren gegeten en elke keer weer super lekker en fijne bediening. We komen hier heel graag en raden iedereen die van schnitzels houdt aan om het te gaan proberen!!

5. F.Hoogenboom

De bediening was zeer vriendelijk en het eten prima. Niets op aan te merken! We hadden een AH bon, dus konden kiezen uit 4 tafeltjes. Voor de toilet, tegen de bar of voor een grote openstaande deur... tja! Vluchten kon niet meer, we hadden gereserveerd! Dan maar voor de openstaande deur. Hoe ongezellig is dat!!! En koud, het tochtte er behoorlijk. Zo jammer! Volgende keer een ander restaurantje.

6. Wat hebben wij een leuke avond gehad bij De Bron! De Carpaccio was zalig en dan nog niet te spreken over het hoofdgerecht. Een schnitzel waar je u tegen zegt, zo groot en lekker! Mijn vrouw kreeg het niet op dus kreeg ze het netjes mee naar huis. Tot slot nog een Dame Blanche, helemaal prima! Er was een hele leuke sfeer door de aankleding maar dit vooral door de bediening, heel leuk vriendelijk en spontaan. Het is heel goed te betalen en we zullen hier zeker terugkomen.

7. Al verschillende keren gegeten bij Eeterij de Bron wat mij uitstekend is bevallen. Het eten smaakt uitstekend en ze maken hun naam betreft DE Oostenrijkse schnitzels zeer zeker waar!!!
    Ontzettend vriendelijke bediening wat de avond compleet maakt!!

8. kees en els segers

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten en zijn erg vriendelijk geholpen door het personeel. Dit restaurant is een echte aanrader. Bedankt voor de goede service en het heerlijke eten.

9. Mevr. L. de Vlaming

Nou wij zijn hier dus ook terecht gekomen via Vakantieveilingen. En hebben er al inmiddels aardag wat gehad via deze site. Deze is echt aan te raden hoor. Zeer vriendelijke ontvangst door het personeel, die ook de gehele tijd dat wij er zaten interesse toonden of dat alles genoeg was en naar onze zin. Heerlijk voorgerecht [wat niet bij de veiling hoorde] Ook het hoofdgerecht was voldoende en smaakte ons prima. Zelfs het kopje koffie later op de avond was lekker. Wij gaan hier in de toekomst zeker nog een keer naar terug. Zijn erg benieuwd hoe dat het eten zal smaken van de normale menukaart. En voor de rokers onder ons? er is een aparte ruimte voor gemaakt!

10. Leuk, knus, gezellig en sfeervol restaurant.
    Eten is zeer goed, zeker wanneer je kijkt naar de prijs/kwaliteitsverhouding!
    Zeer vriendelijk personeel!
    Kom zeker nog een keer terug

11. In een woord brrr. Eten was koud, niet te eten. Wij hadden de vleesproeverij van Vakantieveilingen en hadden het idee dat de kok doordat het zo rustig was een avond vrij had genomen en alles in de magnetron had gezet. Patat was het enige pluspunt. Toetje was volkomen bevroren. Geen aanrader dus.

12. Aafke Smetsers

13. Wilma Kokkelmans

Erg leuke plek, gezellig sfeer. Eten was prima, niet superdeluxe maar gewoon goed. Ik kom zeker terug.

14. V. Smeets

Via vakantieveilingen "De vlees-proeverij" gekocht. Het eten was "gewoon" (varkenshaasje, kipstukjes, spiesje, spare-ribs e.d.) maar wel erg lekker en meer dan voldoende. Het personeel is erg vriendelijk!

15. v.d.loo

Wij hadden via een veiling een bon cadeau gekregen.
    Onze ervaring was heel goed voldoende met z'n tweeën en het vlees was lekker mals, zeker nog eens de moeite waard om nog een keer te gaan.

16. anja 15 punten

30 maart 2012 dit was de 1ste keer dat we gingen voor de proeverij die we via de veiling hadden.
    Het was weinig vlees dat is waar maar de smaak was goed. De bediening was ook erg vriendelijk, en het toetje te duur in verhouding 5 euro voor 1 bolletje ijs en 1 toefje slagroom.
    Raadt echt aan een voorafje te nemen anders heb je echt nog honger... maar ja je kan niet alles hebben en is proeverij maar des al niet te min moet de meeste gelijk geven veel te weinig we zijn geen grote eters maar zelfs dit was te weinig, dus dit doen we niet meer. En 1 min punt de heerlijke openhaard heeft 10 min gebrand toen was die uit erg jammer, vergeten hout bij te doen.

17. pas de tweede en echt laatste vakantieveiling bon ingeleverd...we wisten van de eerste keer al dat het niks was dus we waren nu niet teleurgesteld. de 6 minuscule stukjes vlees waren zowaar normaal qua kwaliteit en bereiding...de zak patat zoals ie hoort.
    sfeer is er niet , bediening aardig maar weinig geinteresseerd , eten ver onder de maat voor wat je betaald .
    als je vleesproeverij hoort denk je aan bijzonder vlees en bijzonder goed klaargemaakt...kip enz hoort daar niet bij...
    jammer , gelukkig hoeven we niet nog eens.

18. We gaan regel matig een hapje eten en ook de eeterij is een eetcafe waar we regelmatig komen.
    De kaart wordt regelmatig vernieuwd waardoor we steeds nieuwe lekkere dingen proeven. Er hangt een gezellige sfeer en de bediening is vriendelijk.
    Groetjes Maaike

19. Ronnie de Rooij

20. Prima eten, leuk geserveerd, leuke sfeer, prettige bediening, zeker voor herhaling vatbaar!!! Ik ga jullie zeker aanprijzen bij kennissen.

21. Eten was slecht. In de uiensoep zat een verbrand (zwart) stuk stokbrood. Vlees van verkeerde tafel werd gebracht, drankjes werden vergeten, geen toiletpapier op toilet en slagroom uit een spuitbus (topping). Het was zo donker (slechts 1 waxinelichtje op tafel) dat we de kaart niet konden lezen. De open haard ging halverwege de avond uit. Dit gaf niet het gevoel dat we nog even mochten blijven zitten. Dit was zeker niet voor herhaling vatbaar. Heb lang niet zo'n slechte eetervaring gehad.

22. Onze eerste kennismaking met eeterij de Bron was via de vakantie veiling. De vleesproeverij was lekker, niks op aan te merken. Reden om terug te komen. Dat hebben we gister gedaan en van de kaart gegeten. Een lekker drie gangen keuze menu op voor een vriendelijke prijs. Na afloop nog een gezellig drankje in het café gedronken. Kortom een heerlijk avondje uit.

23. afgelopen zaterdag een proeverij van vakantieveiling gedaan. Het interieur was helemaal onze smaak, de sfeer iets minder. Na mate de avond vorderde werd het iets drukker maar bij het voorgerecht zaten we alleen in de zaak. De hoeveelheid vlees was niet overvloedig maar wat kun je verwachten voor een proeverij? Voorgerecht was prima(niet inbegrepen) en helaas was de keuze van de nagerechten zo beperkt dat we die maar achterwege hebben gelaten. Echt lang hebben we niet gezeten en er heel dat eind voor rijden doen we zeker niet meer maar het was een leuk bescheiden uitje.

24. Ook wij hebben via vakantieveiling hier gegeten. Zak friet met heel weinig vlees gekregen. Vleesproeverij valt dus tegen, zes kleine stukjes vlees. Niet voor herhaling vatbaar.
    Vriendelijke bediening.

25. Ook wij hebben via vakantieveiling.nl hier gegeten.
    Leuke bediening, lekkere zak friet, maar vleesproeverij viel tegen. De smaak was goed, maar heel weinig vlees, kleine stukjes. Niet voor herhaling vatbaar.

26. Ook wij zijn vakantieveilingen hier geweest voor de vleesproeverij.
    De sfeer vind ik goed, het is er leuk en gezellig ingericht.
    Helaas is eten wat je krijgt in vergelijking met andere veilingen via vakantieveilingen totaal andres.

Bij andere aanbieders van vakantieveilingen krijg je een 3 of 4 gangen diner.
    Het eten bij de Bron (vleesproeverij) bestaat uit friet met 6 verschillende stukjes vlees met sausjes en sla.

Ben je gewend zoals bij andere veilingen met een 3 of 4 gangen diner 2 uur te tafelen, dan is dit compleet anders.
    Als voorbeeldje (het kan een incident zijn, maar ons gebeurde het) wij kwamen om 18.30 uur binnen en 19.00 uur hadden we de rekening.

Ik wil niet zeggen dat het allemaal slecht is helemaal niet, maar echt uit gaan eten kan ik dit niet noemen.
    Ik zie het zelf meer iets voor als je honger hebt en snel wilt eten.
    Ik weet ook niet wat zo''n vleesproeverij normaal gesproken zonder vakantieveilingen kost, maar rond de 15 euro p.p zou vrij reeel zijn.

27. eric en jolande

Via vakantieveiling gegeten. Prima kwaliteit vlees (niet al te veel) en een super vriendelijk meisje als bediening. Leuk van binnen en niets op aan te merken. Prijs/kwaliteit is wat ik er zelf voor wilde betalen (veiling).

28. Anja van de Laar

Ook wij hebben via vakantieveiling.nl hier een vleesproeverij gewonnen. We kregen 6 kleine stukjes taai vlees en
    1 puntzak patat en die was wel lekker.
    Het woord vleesproeverij belooft iets maar valt in de praktijk erg tegen. De zaak ziet er mooi en modern uit. Bediening is oke, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

29. addy en wim homan.

Wij gaan niet vaak buiten de deur eten en wij hebben dus weinig vergelijkingsmateriaal.Tot nu toe zijn we er twee keer geweest en dat is ons goed bevallen dus wij zullen er best nog wel een keer naar toe gaan.Wij vinden dat de bediening het ons naar de zin maakt en over de kwaliteit van het gebodene zijn we zeer tevreden.Wij raden de mensen aan om daar ook eens te gaan eten.
    Groetjes en smakelijk eten.
    Addy en Wim.

30. L. Smetsers

Wij komen hier regelmatig eten en de prijs/ kwaliteitverhouding is echt super.
    Voor weinig geld krijg je een volwaardig menu, waar onder andere uit de opmaak van de borden blijkt dat de kok veel aandacht aan de gerechten besteedt.

Ga zo door en wij komen nog regelmatig terug.

31. Wij zijn al verschillende keren met vrienden a la carte gaan eten. Afgelopen weekend hadden we de vleesproeverij. Het vlees was lekker van smaak en de frietjes in de puntzak zijn, superrrr lekker. Het was voor ons zeker een aanrader.
    En komen zeker terug.

32. Wij hebben hier laatst een vleesproeverij via vakantieveiling genomen en ik kan me absoluut niet vinden in de andere reacties. Het vlees was goed en absoluut meer dan genoeg voor 2 personen. De friet kregen wij zelfs niet eens op. We zijn hierna zelfs nog een aantal maal terug geweest en hebben toen a la carte gegeten en dat was ook erg goed. Ook de sfeer hebben wij als prettig ervaren. Wij gaan zeker nog een keer terug.

33. Hier gegeten via een waardebon van Vakantieveilingen.
    Al bij het maken van een reservering is het personeel nors, in de zaak hangt ook geen sfeer. De bediening is niet slecht, maar je voelt je niet welkom.
    De vleesproeverij bestaat uit een schaaltje met wat kleine stukjes vlees. De smaak is wel oke, maar het is erg karig.
    Frites smaken prima, maar die kun je ook bij de cafetaria halen.
    Wat mij betreft is het zeker geen aanrader vanwege de karigheid en vanwege het ontbreken van gastvrijheid.