Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berkel en Rodenrijs verdeeld zijn.

1. Er zaten frietjes tussen die volgens mij het vet nog niet eens geraakt hadden. Slappe hap dus.
    De satésaus wordt, denk ik, eens in de zoveel tijd weer flink aangelengd om de bak te vullen.
    En vorige twee keer bestelling.. ik mis de pizza van chinese Andy (vorige eigenaar). De pizza's van Sultan worden alleen maar slapper en vooral vetter.
    In het restaurant zit ook geen kip meer. Kortom, ik hoop dat er snel wéér een nieuwe eigenaar in komt!

2. Net met tegenzin mijn eten naar binnen gewerkt. RAS patat waren klonten van kleine stukjes. Gewone patat was slap en geel. Kroket was net karton. Kaas soufflé ging wel. Snap niet dat die tent nog open is! ! Nu maar hopen dat mijn maag in orde blijft.
    Het was voor mij de laatste keer dat ik naar SultaNO ben geweest! !!

2,8
  3. Gezellig restaurant, lekker gegeten, we waren met vier personen waarvan twee met een viergangen menu voor €22,50, was erg lekker, een aanrader.

Minpuntje: hoofdgerecht duurde erg lang voordat je het kreeg. Cappuccino besteld, ik kreeg gewone koffie, maar zo gelaten. Sfeer was goed!!

4. Het eten was goed warm, maar daar is ook alles mee gezegd.. Op de site staat een bezorgtijd van 30-45min en in de ontvangstbevestiging via de mail staat 45-60min.. Wij hebben 1,5 uur gewacht op de bestelling. Daarbij nog verkeerde producten geleverd ook en de varkenshaas was niet gaar genoeg. Eén keer en nooit meer deze beer.

2,9
  5. Tweede Kerstdag hadden we hier een kerstmaaltijd gereserveerd voor zeven personen. Er kon gekozen worden uit een aantal variaties van het kerstmenu, maar evt. ook van de kaart. Direct vanaf de eerste gang gaat het mis; slechte soep uit blik met een zielig soepstengeltje. Cola flauw, rosé beetje twijfelachtig. Bij het bestellen van de maaltijd wordt er niet gevraagd hoe de biefstuk moet zijn. De andere vleessoort wordt ook besteld. Geen enkele biefstuk is goed; de een te rauw, de ander te doorbakken. Meerdere pogingen na klachten leveren niets beters op, zelfs een zwart gebakken en een bijna volledig rauw van binnen. Nog nooit zoiets mee gemaakt. Mijn eigen varkenshaasmedaillon was ook slecht, die van mijn moeder niet te eten. Het dessert hebben we maar niet genomen. We hebben voor de laatste gang, met z'n zevenen, de zaak voortijdig verlaten. Dat heeft geen van ons ooit bij een restaurant gedaan of hoeven doen. Het was te erg en veel is blijven staan. Ondanks excuses van de bediening. Betaling is deels gedaan maar eigenlijk is iedere cent voor een mislukt kerstdiner al te veel.

6. Rob

7. Met de Kerst een heerlijk kerstmenu genomen bij La Strada. Het was prima verzorgd, een geweldige ambiance, het eten was geweldig lekker en de bediening TOP!! Ook de prijs viel mee. Gewoon een gezellig en prima restaurant waar je heerlijk kan eten.

8. Gezellig. Lekker gegeten. Karaf water is gratis

9. Wij hebben ook regelmatig wat gehaald daar maar de laatste paar keer was het eten echt niet lekker. Ook een keer in het restaurant gegeten en ook dat was niet lekker. Wij komen er niet meer.

10. Goed restaurant om te eten. Bediening was erg goed, kom zeker terug.

11. Wanneer je gezellig en sfeervol wil gaan eten moet je niet hiernaar toe gaan, dit restaurant heeft geen van beide, wat het wel heeft is personeel dat er geen zin in heeft, een vieze plakkerige vloer, je hond is ook welkom, rennende kinderen door de zaak, bediening die verteld wat er wel en niet lekker is. Het is geschikt voor mensen die het niveau McDonalds gewend zijn, veel voor weinig.

5,9
  12. Een prima restaurant, zeer sfeervolle inrichting. Het eten was heerlijk, vlees super mals, vis met tomatenpommodori aparte combinatie maar heel smakelijk. Bediening vriendelijk. Fijne avond gehad.

13. Met z'n tweetjes heerlijk italiaans gegeten bij La Strada. Prima bediening en service, ze weten daar hoe klanten bediend willen worden. Heel sfeervol restaurant. Heerlijk eten, gewoon geweldig! Complimenten aan de kok.

14. Nog nooit zo slecht eten gekregen. Bitterballen waren zuur, door de smaak is je eetlust meteen weg. Kapsalon was vies. Broodje gezond was verbrand. Macaroni was doorgekookt. Roti was vergeten maar zie nu al tegen de bezorger op.

15. Familie Kluinhaar

16. Familie Kluinhaar

17. Nettes Lokal mit schneller und freundlicher Bedienung. Essen ist richtig lecker und sehr ansprechend serviert. Gerne und immer wieder.

Vertaling:

Nette zaak met snelle en vriendelijke service. Eten wordt echt heerlijk en zeer aantrekkelijk opgemaakt geserveerd. Ik zal hier graag vaak terugkomen.

18. w. Van gers

Wezen eten bij la Strada voor de eerste keer. Het was niet druk maar op het oog leek het mij en mijn vrouw een poging waard. Hier moet je voor het eten komen en niet voor de bediening. Zelf hebben wij de bediening ervaren als opdringerig of erg afwezig als je haar nodig had. Ook praat iemand daar asociaal. Tip: een ouder iemand spreek je met u aan en niet met jij of je. Ik zat me daardoor erg op te vreten. Ook omdat ze erg aanwezig was met het praten tegen haar collega's. Erg vervelend, professioneel was zeker geen sprake van. De keuken daarentegen erg goed en smaakvol. Eigenaar af en toe door de zaak zien lopen erg leuk. Mijn ervaring verder is om voortaan het eten af te halen. Helaas en erg jammer.

19. Nog nooit zo'n slechte pizza gegeten. Waarin is de kaas waar is de knoflook en bovenal waar is de oregano! 2 pizza's voor 16 euro en nog wat te gek gewoon. De eerste beste echte Italiaan zou zich doodschamen.

20. Snel en lekker. Aardige bediening. De totaalprijs is vaak aan de hoge kant vergeleken met andere snackbars.
    Het laatste half jaar te vaak het verkeerde meegekregen. Bij thuiskomst niet in de zak wat ik had besteld, of er ontbraken een aantal bestellingen. Jammer jammer jammer.

21. Zeer goed restaurant, heerlijk eten, vriendelijk personeel, altijd snelle bediening, altijd vol, maar er wordt ook altijd wel wat geprobeerd om nog een tafeltje te creëren.
    Kortom een aanrader voor iedereen. Ik kom hier zeker terug!

22. Altijd prima verzorgd eten. De smaak is mijn inziens beter dan de grote "all you can eat " ketens. Je proeft dat de rijst vers is.
    Romantisch is het niet echt, maar zeker een aanrader voor een avond uit!
    Wij komen er iig zeer regelmatig en nog niet teleurgesteld!

23. Sabina

Wij hebben op 31 mei hier gegeten en kozen voor Dip Tsai Menu. Bediening en service was prima net als ontvangst. Wij gingen meer voor onbeperkt sushi's eten en verwachtten dan ook een uitgebreide kaart zoals wij gewent zijn van de concurrent om het maar zo te zeggen. Starten met soep, vooraf maar overgeslagen en meteen sushi besteld, 2 rondjes. Kwaliteit van sushi was top en vers, echter zoals je op kaart ziet, 18 soorten maar dus gauw uitgegeten wat betreft sushi's. Daarna hoofdmaaltijd besteld; ajam Roedjak en Smoor met nasi en bami. Porties vonden wij te groot en zat totaal geen smaak aan, nasi en bami was flauw en melig, Roedjak was zoet/zuur en oh zo weinig smaak. Smoor was ook zo flauw en smaakloos. Had zeker meer van ze verwacht. Wat een teleurstelling was dit zeg en na niet lekker gegeten te hebben zijn we naar huis gegaan. Wij komen hier nooit meer.

3,4
  24. Floor Otto

25. Op zich een leuke entourage, bediening en keuken willen best de wensen van de klant die net wat anders wil dan op de kaart staat, honoreren. Maar waarom bij het eten zowel wedges en frietjes annonceren zonder te vertellen dat de obligate mayonaise extra wordt berekend.....
    En waarom salade op tafel brengen als alle gasten bij menu notatie al aangeven: niet gewenst.
    Overigens: de bediening op zich is heel plezierig. Je voelt je er thuis.
    Zelfs het aanbieden van de rekening komt pas na aandringen!
    Neem een pinpas mee: creditcards worden niet geaccepteerd!!

26. Goed bereikbaar restaurant. Midden in het dorp. Veel parkeerplek en lekker gegeten.. De bediening was beleefd en de koks zeer attent. Niet duur, wel heel goed.

27. Zoals gewoonlijk was het weer lekker eten bij Manger. En de bediening was als vanouds ook ongedwongen en gezellig. We waren er op dinsdagavond. Ik had het 3 gangen vismenu gekozen. De tonijncarpaccio was erg lekker, daarna heerlijke roodbaarsfilet en een lekker nagerechtje. Bovendien weer heerlijk bijgekletst met mijn vriendin, dus echt een super avond gehad. Ik kan dit restaurant bij iedereen aanbevelen!

28. h.versteeg

Wij hebben een heerlijke avond met heerlijk eten gehad zeker voor herhaling vatbaar. Wij haalde hier altijd altijd alleen maar eten, hadden voorheen nog nooit in het restaurant gegeten.

29. Wij waren met 6 personen. Alles wat we bestelde was heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk, vertelde wat werd opgediend en gaf goede uitleg. De sfeer was goed. Aan te bevelen.

30. Al bijna 30 jaar zijn wij vaste klant. Al die jaren keurig geholpen, prima eten voor een hele goede prijs. Ondanks de locatie en redelijk gedateerde inrichting die niet echt makkelijk is voor een restaurant weten ze zich prima te handhaven.