Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berkel en Rodenrijs verdeeld zijn.

1. Eten was goed, vriendelijke bediening.

2. Alles top. Het was wel wat snel, dus minder tegelijk bestellen.

3. Thea en jaap

Heerlijk eten en een goede bediening.
    Een echte aanrader

4. Rustig, lekker eten.
    Wat minder 'vreetschuur' gehalte en dat is prettig.

5. De kiko man saus was sterk verdund met water, na er wat van gezegd te hebben kregen we een ander flesje, maar at was nog steeds verdund. In onze ogen puur bedrog. Het eten was ook van zeer middelmatige kwaliteit. Nooit meer naar toe. Afrader.

2,8
  6. Brian van der Kloet

Heerlijk gegeten, goede porties en vriendelijk personeel. Het is bij MAK Kitchen tenminste niet zo overvol als bij andere soortgelijke restaurants. Wij zijn er al meerdere keren wezen eten en zullen nog vaak terugkomen.

7. Na een misschien wat moeilijke op-/doorstart van Restaurant Mei heeft het restaurant nu gelukkig weer het niveau bereikt waar je op hoopte. De eerdere verbouwing is zeker ten goede gekomen aan de sfeer. Veel nieuwe gezichten als personeel en het eten is echt super verbeterd sinds de naamwijziging naar MAK Kitchen. Gisteravond de herkansing en overheerlijk gegeten met heerlijke verse en perfect bereide gerechten. Zelf ben ik meer een vlees, groeten en noedels- dan Sushi liefhebber en kan dus enkel over deze gerechten oordelen.

8. We komen hier al jaren, maar de laatste keer bezoek was ook echt de laatste keer. De kwaliteit van het eten is achteruit gegaan, porties zijn een stuk kleiner (ook al is het onbeperkt), de keuze voor minder goede ingredienten, en een bestelmenu wat geregeld niet goed functioneert. De bediening is aardig, maar de verandering van sushi chef heeft geen windeieren gelegd. De drankjes zijn inmiddels zo duur, dat je ze wilt laten gaan, maar de airco staat uit, dus het is aardig heet binnen.
    Al met al: de overname van Mei naar Mak restaurant is een slechte stap geweest. Beter spenderen ze wat geld aan een goede sushi kok.

3,6
  9. Goede bediening en het eten daar is perfect en de porties patat zijn uitmuntend.
    En de eigenaar/resse zeer vriendelijk en ook vriendelijke begroeting.
    Gezellig en helemaal top.

10. John Bloom

11. Bauritius

Een pannenkoekenhuis. Ik had dan ook een pannenkoek moeten bestellen, maar er stond ook biefstuk op de kaart. Anderen van ons gezelschap waren redelijk tevreden, alleen ik niet. Mijn biefstuk was niet mals. Het vlees was kort voor bereiding ontdooid in een magnetron. De salade - wat ervoor moest doorgaan - was door een cateraar aangeleverd. De sausjes bij de biefstuk (ik bestelde uien en champignons) smaakten precies als de cupasoup die ik op mijn werk tussen de middag uit een zakje schud, en zagen er ook zo uit.
    Oke, het is een pannenkoekenrestaurant, maar als je dat wilt zijn, zet dan die biefstukken niet op de kaart.

Trouwens... de honing die mijn dochter bij haar biefstuk kreeg zat in een klein glazen potje met een Hero etiket. Als je een pannenkoekenrestaurant wilt zijn, zet dan dat Hero-potje even omgekeerd boven een klein opdienkommetje. Zo'n kommetje waar de cupasoep saus in wordt geserveerd is daar uitstekend geschikt voor.

Vlak voor we wilden weggaan trok er ineens een scherpe geur van sigarettenrook door de ruimte. Waar die vandaan kwam? Misschien illegaal uit de ruimte naast de onze? Of van het perron, buiten? Dat hoort echt niet Ook niet als je perfecte pannenkoeken serveert.

12. Sabrina Dijkhuizen

Gisteren heb ik een tafel gereserveerd voor 2 personen.
    Ik dacht. Gezellig samen met mijn man een hapje eten.
    Kleine bijkomstigheid is dat dit maar pas 2 jaar geleden is geweest dat wij voor het laatst SAMEN buiten de deur ( zonder kinderen ) een hapje hebben gegeten.
    Je kent het wel. Oppas regelen voor een kind van 8 en 2 baby's van 1.5 jaar.

We waren er om 19.00 uur .
    Glaasje Ouzo van het huis en gaven onze bestelling door.
    Voorgerecht
    Stokbrood kruidenboter
    Pikilia

En ook maar gelijk ons hoofdgerecht. Dit wisten wij al omdat wij hier vaker zijn geweest.
    Mixed grill Olympus
    Mousaka.
    Griekse salade

Om 19.15 uur stond ons voorgerecht op tafel. De Pikilia was lekker.
    Kruidenboter met stokbrood want het waren maar 4 stukjes stokbrood wat minder. Maar ach... Des te meer ruimte voor het hoofdgerecht dachten we.
    Iets voor 19.30 uur waren wij klaar met ons voorgerecht.

Wachten wachten wachten wachten.
    Totdat het 20.20 was en we maar even gingen vragen waar ons hoofdgerecht bleef, als het nog langer zou duren dan moesten we helaas weg gaan.
    De kok ( eigenaar) kwam naar de tafel en zei nog een paar minuten.

Nou idd. Na 2 minuten stond het op onze tafel.
    De eerste 2 happen van mijn Mousaka waren lekker, maar de 3de hap was als een ijsblok in mijn mond zo koud.
    Deze kon dus weer terug naar de keuken en bedankte vriendelijk, maar wilde geen nieuwe meer. ( immers al lang genoeg gewacht ) .
    Dan maar aan de salade beginnen.
    Althans, bord met salade. Wat een karig beetje Griekse salade was dat. En daar betaal je dan 7 EURO voor. Wat gesneden tomaat en komkommer, 3 kleine stukjes feta en 4 olijfjes.
    Zelfs ik als echte Nederlander maak nog een betere Griekse salade. Olijfolie ontbrak en de oregano ook.
    Dit karige beetje salade was dus ook al snel verdwenen.

Ik zat te kijken naar mijn man, die zat ook zijn karige Giros Olympus Mixgrill Speciaal te eten.
    Toen wij 2 jaar terug voor het laatst daar waren zat er nog gebakken ui doorheen, beetje sla etc etc.
    Nu was het een bord vlees met een bolletje rijst, oja en 1 blaadje sla.
    Sommige stukken waren taai, maar ach. We hebben honger.
    Totdat hij dat soort gehakt open sneed.
    Wat een rottende graflucht kwam daar vanaf zeg.
    Volgens de eigenaar ( kok ) was die gewoon goed.
    Toch wel vreemd dat ik nog nooit eerder deze penetrante rottende geur heb geroken toen wij daar aten.
    Aangezien wij geen stennis wilde trappen in de zaak hebben wij de rekening van 54 euro maar gewoon betaald. De mensen naast ons zaten ook al te kijken, en vonden het ook schandalig. Zij moesten ook lang wachten op hun eten, en er werd ook al eten door een andere tafel terug gestuurd.
    Dit betrof.
    3 cola
    1 sinas
    1 wijn
    1 kruidenboter met 4 stukjes stokbrood
    1 Pikilia
    1 Giros Olympus Mixgrill speciaal
    1 Griekse salade.

Griekse salade had er nog afgekund evenals de Giros Olympus.

Het ergste van dit alles is, is dat ik mij zo had verheugd om een gezellig etentje met mijn man bij de Griek. Want ik ben echt dol op grieks eten.
    2 jaar, 2 jaar geleden dat wij voor het laatst SAMEN iets hebben ondernomen.
    Druk gezin, 2 baby's die heel veel aandacht vragen. En eindelijk eens een gaatje kunnen vinden en oppas kunnen regelen voor de kinderen.
    En dan krijg je dit.
    Ik ben diep diep teleurgesteld in Olympus.

13. Waardeloos! via de site om 18.05 besteld, om 19.00 een telefoontje dat ze het net gezien hadden en dat ze het eten niet meer bij ons konden krijgen! kortom je bekijkt het maar! Ik boos gereageerd en terwijl ik dit schrijf staan ze voor de deur!! Inmiddels maar bij de snackbar iets gehaald. U begrijpt dat wij hier nooit meer bestellen!

14. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was goed. Het restaurant is verbouwd we waren na de verbouwing nog niet geweest. Nu ik kan zeggen het is stukken gezelliger geworden. Zeker snel weer

15. Heerlijk eten, niet lang wachten op je eten. Supertent!

16. Paul Wintjens

Slechte ervaring! Eten viel wel mee. We waren met 6 personen en moesten tamelijk lang wachten. Het was erg rumoerig, er zaten wat andere gasten die waarschijnlijk een "kaart-/eetuitje" hadden. Tijdens een drankjes bestelling kreeg ik 2 flesjes limonade in mijn schoot en was dus behoorlijk nat. Met doorweekt kruis verder gegeten. Tot mijn verbazing waren de 2 flesjes wel doorgerekend in de rekening. Ik heb de eigenaar hierop aangesproken, pas toen werd teruggave aangeboden. Ik heb dit niet geaccepteerd omdat ik het belachelijk vond dat ik hem eerst heb moeten attenderen. Kortom, ik kom hier dus nooit meer terug!!

4,5
  17. Ik heb eten besteld en laten bezorgen. Bij levering bleek dat het een hele verkeerde besteling was, dit kan gebeuren dus ik heb gebeld en het zou omgewisseld worden. Bij na een half uur opnieuw bezorgen bleek mijn besteling nog niet compleet te zijn, dit heb ik zo gelaten. Ook was de kwaliteit erg slecht voor de prijs. Kortom nooit meer eten bestellen hier dus!

18. Vandaag gegeten bij het moderne en ontzettend sfeervolle Muller en Co. Wij werden bij binnenkomst gastvrij en vriendelijk ontvangen door de medewerkster. De gerechten zijn van hoge kwaliteit, zo was de bouillabaisse goed op smaak gebracht en de bavette perfect gegaard. Het duurde in mijn beleving wel lang voordat de gerechten werden geserveerd, maar wachten werd zeker beloond!

19. De kaart is sinds de heropening iets kleiner geworden, maar aan de smaak is gelukkig niks veranderd. Het smaakt nog steeds erg lekker allemaal en wij vonden genoeg keus. Ook voor onze kinderen stonden alle gerechten die zij graag eten op het menu.
    Het bestellen met de tablet zorgt ervoor dat de gerechten snel op tafel staan, maar helaas heb je hierdoor minder contact met het personeel. Voor mensen die voor het eerst/niet zo vaak komen en kinderen zou een "ouderwetse" kaart op tafel wel handig zijn. Het toetjesbuffetje is ook super!

20. Mei werkt nu met tablet dus dat gaat heel makkelijk en er wordt snel uitgeserveerd. Wij hebben er lekker gegeten. Was deze avond wel rustiger dan normaal.

21. Vandaag berenklauw, shoarmarol en sitostick gehaald. Valt zwaar tegen. Alles uitgedroogd en oud, bah nooit meer.

22. Stefan en Truus

Prettige ontvangst in een sfeervol restaurant. Uitstekende bediening. Regelmatig contact of alles naar wens was. Het eten was kwalitatief prima en werd zeer goed uitgeserveerd.

23. Vriendelijke, meegaande eigenaren. Het eten is lekker. Schnitzel, bami, nasi, broodje hamburger... De patat goed gebakken. Wij komen of halen er graag.

24. Prima eten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Het restaurant is niet echt sfeervol.

25. Hilfa buitenhuis

Ik vind dat ze wel verse patat mogen serveren (dus geen diepvries, er zat geen smaak aan), verder was alles lekker.

26. Het was hier erg lekker. Hele vrolijke en vriendelijke mensen daar. Als je een keertje uit eten wilt maar niet zoveel geld wilt spenderen dan is dit ook de perfecte plek! Het eten hier is voortreffelijk. Ik had de kipsateschotel, mijn vrouw de bami schotel. Heerlijke frietjes, zelfgemaakte sate en satesaus. Frisse sla erbij.
    Ik kom zeker terug!

27. Al jaren zijn we hier klant, en dat is niet voor niks. Afhaalchinees zoals je dat wilt en verwacht. Niet vreselijk culinair maar gewoon vreselijk lekker. Concreet eten en overvolle bakjes die je loeiheet meekrijgt. Geen gemekker over zout, suiker, dikke sauzen en glimmende bami; dat zit er allemaal in en dat moet ook zo! Na het family menu wat wij met zn 2en eten gaan wij op de bank minstens een uur zitten zwijgen en zuchten. Heerlijk was het. Hier moet je zijn.

28. Altijd super lekker eten. En een gezellige sfeer. Bediening is altijd vrolijk en behulpzaam.

29. 3e keer hier iets gehaald maar nooit meer! Nog slechter dan de vorige eigenaar!!

1,2
  30. Vroeger kon je hier heerlijk eten; vers en smakelijk. Dit lijkt helemaal verdwenen, gisteren eten gehaald en het was bar slecht. Smakeloos en de babi pangang had een zeer vreemde smaak en viel in snippers op het bord. We werden gewoon bang ziek te worden. Niet gebeurd, maar dit is vreselijk slecht. Nooit meer Golden Garden.

2,3