Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Berkel en Rodenrijs verdeeld zijn.

Voorop gesteld..Al het eten was heerlijk en de bediening was prima.

Wel jammer van het uitzicht op de wibra TL verlichting op vrijdagavond. Misschien een tip om dan de vitrage gesloten te houden?
    Om 2130 waren wij de laatste eters, op zich niet erg maar het personeel ging 1 tafel van ons vandaan met elkaar "chillen", toen de 2 koks ook de vloer ging schrobben...voelden wij ons ongemakkelijk. We hebben nog snel ijs gegeten en maar direkt afgerekend.

Prima. Zalig eten. Snelle service.

Slechte ervaring met Mei, maar we dachten gisteren, geven het nog een kans. Mijn dochter had trek in een Sushibox. Vriendelijk ontvangen, Sushibox M besteld, iets meer dan € 15
    Aan de voorkant van het restaurant hangen foto’s van de sushiboxen incl. prijs. Op de foto’s zie je hoeveel sushi’s en welke sushi’s in een box zitten.
    We kregen onze Sushibox en tot mijn verbazing zag deze er heel anders uit, duurdere sushi’s zoals met zalm was vervangen met kleine rolletjes met komkommer/advocado. De hoeveelheid sushi is aanzienlijk minder dan op de foto. Je krijgt iets heel anders dan op de foto, belachelijk wat je krijgt voor €15! Teleurstellend! Ik heb het gezegd, eerst zei de bediening dat het sindskort is aangepast (foto is niet aangepast), daarna werd er gezegd; foto’s zijn ter ILLUSTRATIE! WT...? Misleidend en heel sneaky, ik heb mijn geld teruggevraagd. Ik rij liever door naar Zoetermeer!

Jade

Vaste klant heerlijk ook als je alleen uiteten wil gaan is het een echt aanrader heb genoten aardige obers en een heerlijke sfeer.

Leuk personeel en vriendelijk en super patat.

visser

We moesten wel even wachten tot het eerste ronde op tafel zat maar daarna ging het super! Heerlijk gegeten en echt geweldig dat ze rekening houden met rolstoelers en kinderen.
    Service was top! En daarna heerlijk zelf je ijsje opscheppen;)

Onze eerste keer is heel goed bevallen.
    Er hangt een lekker sfeertje en de bediening is perfect.
    Bestellingen na de tip niet te veel stuks gelijk doorgeven!
    Je heb alle tijd, om te proeven en te genieten van de hapjes uit de overigens heel goede keuken.
    Natuurlijk verschillen we allemaal van smaak, in het gehele assortiment is voor elk wat wils te vinden. Samen bestellen en samen proeven is ons advies.
    Wij komen hier zeer zeken nog eens terug!!

Wat hebben ze deze zaak mooi verbouwd en de sushi is heerlijk.
    Leuke vlotte bediening. Op de vraag die ik bij afrekenen stelde dat ik het jammer vond dat ze geen menukaart erbij hadden omdat ik niet alles wist wat het was werd verteld dat je op de foto moet klikken op de tablet dan verschijnt het in nederlands de beschrijving… tip!
    Wij gaan zeker nog eens daar eten.

Eten was goed! Sommige personeelsleden waren te bijdehand.

Goede sushi en warme gerechten. Heel vriendelijk personeel.

Vriendelijke bediening, smaakvolle gerechten, wel even wennen om met de tablet te werken en met stokjes te eten.

Altijd héérlijk eten! Lekker… ook als je niet alleen maar vis lust!

John Burgerhout

Vriendelijke mensen, lekker eten, snelle service en leuk met een tablet werken.

Service was top, eten was wat aan de zoute kant waardoor er veel drinken besteld moest worden. Prijs/kwaliteit was goed, op wat rauwe beefrolletjes na. Tablet is erg handig, alleen doordat er niet overal een beschrijving onder stond was het af en toe verwarrend.

Eerst twijfels na zeer slechte ervaringen met Mei (voorheen). Sterk verbeterd! Echter nog wel wat aandachtspunten zoals de wijnglazen. Te klein en te oudbollig. Sla bijvoorbeeld bij de Action grote moderne wijnglazen in; kost weinig; maar het straalt 10x meer klasse uit. En dan ijs in koffiekopjes??? Serieus? Kan echt niet! Tablet helemaal OK, maar zorg voor een kaart op de tafel zodat tafelgenoten alvast kunnen kijken en zo'n kaart is overzichtelijker dan het zoeken op de tablet. Maar al bij al, sterk verbeterd en komen zeker nog een keer terug.

Eten was goed, vriendelijke bediening.

Alles top. Het was wel wat snel, dus minder tegelijk bestellen.

Thea en jaap

Heerlijk eten en een goede bediening.
    Een echte aanrader

Rustig, lekker eten.
    Wat minder 'vreetschuur' gehalte en dat is prettig.

De kiko man saus was sterk verdund met water, na er wat van gezegd te hebben kregen we een ander flesje, maar at was nog steeds verdund. In onze ogen puur bedrog. Het eten was ook van zeer middelmatige kwaliteit. Nooit meer naar toe. Afrader.

Brian van der Kloet

Heerlijk gegeten, goede porties en vriendelijk personeel. Het is bij MAK Kitchen tenminste niet zo overvol als bij andere soortgelijke restaurants. Wij zijn er al meerdere keren wezen eten en zullen nog vaak terugkomen.

Na een misschien wat moeilijke op-/doorstart van Restaurant Mei heeft het restaurant nu gelukkig weer het niveau bereikt waar je op hoopte. De eerdere verbouwing is zeker ten goede gekomen aan de sfeer. Veel nieuwe gezichten als personeel en het eten is echt super verbeterd sinds de naamwijziging naar MAK Kitchen. Gisteravond de herkansing en overheerlijk gegeten met heerlijke verse en perfect bereide gerechten. Zelf ben ik meer een vlees, groeten en noedels- dan Sushi liefhebber en kan dus enkel over deze gerechten oordelen.

We komen hier al jaren, maar de laatste keer bezoek was ook echt de laatste keer. De kwaliteit van het eten is achteruit gegaan, porties zijn een stuk kleiner (ook al is het onbeperkt), de keuze voor minder goede ingredienten, en een bestelmenu wat geregeld niet goed functioneert. De bediening is aardig, maar de verandering van sushi chef heeft geen windeieren gelegd. De drankjes zijn inmiddels zo duur, dat je ze wilt laten gaan, maar de airco staat uit, dus het is aardig heet binnen.
    Al met al: de overname van Mei naar Mak restaurant is een slechte stap geweest. Beter spenderen ze wat geld aan een goede sushi kok.

Goede bediening en het eten daar is perfect en de porties patat zijn uitmuntend.
    En de eigenaar/resse zeer vriendelijk en ook vriendelijke begroeting.
    Gezellig en helemaal top.

John Bloom

29. Pannenkoekenhuis Berkel en Rodenrijs

Bauritius

Een pannenkoekenhuis. Ik had dan ook een pannenkoek moeten bestellen, maar er stond ook biefstuk op de kaart. Anderen van ons gezelschap waren redelijk tevreden, alleen ik niet. Mijn biefstuk was niet mals. Het vlees was kort voor bereiding ontdooid in een magnetron. De salade - wat ervoor moest doorgaan - was door een cateraar aangeleverd. De sausjes bij de biefstuk (ik bestelde uien en champignons) smaakten precies als de cupasoup die ik op mijn werk tussen de middag uit een zakje schud, en zagen er ook zo uit.
    Oke, het is een pannenkoekenrestaurant, maar als je dat wilt zijn, zet dan die biefstukken niet op de kaart.

Trouwens... de honing die mijn dochter bij haar biefstuk kreeg zat in een klein glazen potje met een Hero etiket. Als je een pannenkoekenrestaurant wilt zijn, zet dan dat Hero-potje even omgekeerd boven een klein opdienkommetje. Zo'n kommetje waar de cupasoep saus in wordt geserveerd is daar uitstekend geschikt voor.

Vlak voor we wilden weggaan trok er ineens een scherpe geur van sigarettenrook door de ruimte. Waar die vandaan kwam? Misschien illegaal uit de ruimte naast de onze? Of van het perron, buiten? Dat hoort echt niet Ook niet als je perfecte pannenkoeken serveert.

Sabrina Dijkhuizen

Gisteren heb ik een tafel gereserveerd voor 2 personen.
    Ik dacht. Gezellig samen met mijn man een hapje eten.
    Kleine bijkomstigheid is dat dit maar pas 2 jaar geleden is geweest dat wij voor het laatst SAMEN buiten de deur ( zonder kinderen ) een hapje hebben gegeten.
    Je kent het wel. Oppas regelen voor een kind van 8 en 2 baby's van 1.5 jaar.

We waren er om 19.00 uur .
    Glaasje Ouzo van het huis en gaven onze bestelling door.
    Voorgerecht
    Stokbrood kruidenboter
    Pikilia

En ook maar gelijk ons hoofdgerecht. Dit wisten wij al omdat wij hier vaker zijn geweest.
    Mixed grill Olympus
    Mousaka.
    Griekse salade

Om 19.15 uur stond ons voorgerecht op tafel. De Pikilia was lekker.
    Kruidenboter met stokbrood want het waren maar 4 stukjes stokbrood wat minder. Maar ach... Des te meer ruimte voor het hoofdgerecht dachten we.
    Iets voor 19.30 uur waren wij klaar met ons voorgerecht.

Wachten wachten wachten wachten.
    Totdat het 20.20 was en we maar even gingen vragen waar ons hoofdgerecht bleef, als het nog langer zou duren dan moesten we helaas weg gaan.
    De kok ( eigenaar) kwam naar de tafel en zei nog een paar minuten.

Nou idd. Na 2 minuten stond het op onze tafel.
    De eerste 2 happen van mijn Mousaka waren lekker, maar de 3de hap was als een ijsblok in mijn mond zo koud.
    Deze kon dus weer terug naar de keuken en bedankte vriendelijk, maar wilde geen nieuwe meer. ( immers al lang genoeg gewacht ) .
    Dan maar aan de salade beginnen.
    Althans, bord met salade. Wat een karig beetje Griekse salade was dat. En daar betaal je dan 7 EURO voor. Wat gesneden tomaat en komkommer, 3 kleine stukjes feta en 4 olijfjes.
    Zelfs ik als echte Nederlander maak nog een betere Griekse salade. Olijfolie ontbrak en de oregano ook.
    Dit karige beetje salade was dus ook al snel verdwenen.

Ik zat te kijken naar mijn man, die zat ook zijn karige Giros Olympus Mixgrill Speciaal te eten.
    Toen wij 2 jaar terug voor het laatst daar waren zat er nog gebakken ui doorheen, beetje sla etc etc.
    Nu was het een bord vlees met een bolletje rijst, oja en 1 blaadje sla.
    Sommige stukken waren taai, maar ach. We hebben honger.
    Totdat hij dat soort gehakt open sneed.
    Wat een rottende graflucht kwam daar vanaf zeg.
    Volgens de eigenaar ( kok ) was die gewoon goed.
    Toch wel vreemd dat ik nog nooit eerder deze penetrante rottende geur heb geroken toen wij daar aten.
    Aangezien wij geen stennis wilde trappen in de zaak hebben wij de rekening van 54 euro maar gewoon betaald. De mensen naast ons zaten ook al te kijken, en vonden het ook schandalig. Zij moesten ook lang wachten op hun eten, en er werd ook al eten door een andere tafel terug gestuurd.
    Dit betrof.
    3 cola
    1 sinas
    1 wijn
    1 kruidenboter met 4 stukjes stokbrood
    1 Pikilia
    1 Giros Olympus Mixgrill speciaal
    1 Griekse salade.

Griekse salade had er nog afgekund evenals de Giros Olympus.

Het ergste van dit alles is, is dat ik mij zo had verheugd om een gezellig etentje met mijn man bij de Griek. Want ik ben echt dol op grieks eten.
    2 jaar, 2 jaar geleden dat wij voor het laatst SAMEN iets hebben ondernomen.
    Druk gezin, 2 baby's die heel veel aandacht vragen. En eindelijk eens een gaatje kunnen vinden en oppas kunnen regelen voor de kinderen.
    En dan krijg je dit.
    Ik ben diep diep teleurgesteld in Olympus.