1500 gratis parkeerplaatsen voor de deur!

• OV

Metro/randstadrail en bus dichtbij

Charlie's Eetcafé laten bezorgen?

Online eten bestellen

1591372092 79
1611202874 79

1. Carlo Hulsenboom

2. Hilfa buitenhuis

Ik vind dat ze wel verse patat mogen serveren (dus geen diepvries, er zat geen smaak aan), verder was alles lekker.

3. Altijd super lekker eten. En een gezellige sfeer. Bediening is altijd vrolijk en behulpzaam.

4. Astrid Busker

Gezellig druk. Vlotte bediening door vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. HM Janssens

We zijn vriendelijk door personeel naar de tafel gewezen echter we moeten lange tijd wachten voor de 1e drank en hapjes. Na bestelling moeten we ook alweer lang wachten voor voorgerecht en daarna hoofdgerecht. Na het eten van hoofdgerecht kregen we gratis drank voor excuses voor lang wachten, omdat de ene kok heeft ontslag genomen en werkte maar 1 kok in de keuken voor ongeveer 40 klanten.

Na het eten van het nagerecht hebben we totaal 2 1/2 uur gezeten aan tafel. Dat is veel te lang natuurlijk. Het eten is wel heerlijk en perfect.

Volgende keer even opletten of weer nieuwe kok in de keuken komt voor minder lang wachten.

7. Bij binnenkomst was het er gezellig druk, we kregen een leuk tafeltje. Wel dichtbij een "drukke" groep maar hier hadden we weinig tot geen last van. Het personeel was er al snel om de bestelling op te nemen. Het eten was er ook snel, totaal geen last gehad van de langzame service zoals hier vaak beschreven.

Eten was goed, erg leuke tent.

Het is dat we slechts op bezoek waren in Rotterdam en van verre moeten komen, anders waren we hier vaker te vinden! Aanrader!

8. Leuke ingerichte zaak met goede kwaliteit eten. Maar! Snelheid van de service is ver te zoeken, mits het op drankjes en de rekening aan komt. We hebben 3 (!) uur in de zaak gezeten, en het toetjes (in dit geval het ijs, rest was drank) maar afgezegd omdat dit er nog steeds niet was.

Bij binnenkomst werden direct drankjes opgenomen en binnen 5 minuten stonden deze er. Na een half uurtje werd onze bestelling opgenomen (is wel normaal om een keuze te kunnen maken). Na wel 3/4 uur kwam eindelijk het voorgerecht (5x soep, dus gewoon uit de grote pot scheppen en 1 garnalen cocktail, maak ik thuis in 5 minuten). Vind ik erg lang!
    Toen alles op was werd er zeker een 15 minuten gewacht met afruimen. Dat kan. Nog eens 3/4 uur later kwam eens een keer het hoofd gerecht (we zijn dus nu al ruim 2 uur verder)! Na ruim een half uur was men ongeveer klaar, toen wilde men toch graag nog wel een toetje.
    De drankjes (2 koffie, 1 thee, 1 chocomel) was er binnen 5 à 10 minuten (intussen zijn we al ruim 2,5 uur binnen). De 2 ijsjes die besteld waren, waren intussen denk ik gesmolten en na 3 uur binnen geweest te zijn hadden wij het wel gezien!!! (20 tot 30 minuten wachten op een dessert is toch wel lang, zeker als er gevraagd wordt om niet te lang te wachten ivm kleine kinderen die naar bed moeten). IJsjes hebben we dus maar geannuleerd.

Beste mensen, de zaak zat lang niet vol. Het was zeker nog voor 1/3e leeg. Ik wil niet weten hoe lang ik moet wachten als de zaak vol zou zitten! Doe hier wat mee! Jullie verliezen hier klanten mee!

P.S. Handdoekjes in beide toiletten waren op. Na een medewerker er op aan te hebben gesproken zou dit direct opgepakt worden, heb niet gezien of dit ook echt gebeurd is.

9. Hans en Jose

17 januari hier gegeten. De zaak zat helemaal vol. We moesten daarom even wachten op het eten. Het eten was erg lekker, de bediening vriendelijk. Het was voor ons alweer vijf jaar terug dat wij hier geweest waren, dit keer zal dat niet meer zo lang duren.

10. Paar dagen geleden hier gegeten. Lokatie is niet geweldig, ongezellig. Hadden dit uitgekozen met een restaurant cadeaukaart, mede op het 3 gangenmenu wat op de site stond. Dit bleek niet meer te kloppen!! 3 gangen menu wat nu gold vonden wij niet geweldig, dus van de kaart gekozen (flink stuk duurder). Steak was niet medium zoals gevraagd (werd overigens wel goed opgelost). Viel ons eerlijk gezegd een beetje tegen, werd overigens wel goedgemaakt door de ontzettende leuke dame van de bediening.

11. anuschka schuurman

Het is altijd gezellig bij Charlies, de sfeer is gemoedelijk en ontspannen. Het personeel is erg betrokken en erg aardig. Het eten is lekker en je krijgt genoeg.

12. Met regelmaat komen we even eten bij ons "thuis" restaurant
    In de buurt, net zo, nee lekkerder dan ik het zelf kan maken, lieve vrolijke bediening, sfeervolle deco.
    Alleen 1ding, de porties met bijvoorbeeld sparerib's zijn zo groot dat ik niet meer aan een toetje toekom (da's wat minder toch..)
    Graag weer tot de volgende keer.

13. Pas met een gemiddeld gezelschap gegeten, de zaak zat nog niet half vol. Maar de snelheid was vanaf het begin ver te zoeken. Lang wachten op de drankjes, op het eten, meerdere malen fouten met de bestellingen, zowel van de drankjes als het voor en hoofdgerecht en lang wachten op je eten. Het eten zelf was echt wel goed maar verder, het loopt achteruit, echt zonde!! Doe hier wat mee!!

5,9
  14. 07-01-2012 wij hadden een borrel en aansluitend een diner van de zaak een 30 man ,gezellige bar cq bediening eten was top heeft geen verdere uitleg nodig en daarna nog na borrelen aan de bar tot laat een echte aanrader!

15. ik heb een aantal keer gegeten bij Charlies, ik moet zeggen dat het er altijd erg gezellig is en natuurlijk ook erg lekker.
    De bediening is goed, ik hoef er nooit lang te wachten op mijn eten.

16. Maandagavond lekker gegeten bij Charlie's. Tafels en bestek zijn schoon. Mooie open opgeruimde zaak. Prima bediening en een eigenaar die er nog even een persoonlijke noot aan geeft. Kipsaté met pindasaus is echt heel lekker. Twee spiezen lekkere kip, en een goede smaak aan de pindasaus. Ook de rauwkost ziet er prima uit en smaakt goed. Net als de frieten. Voldoende keus uit een bijpassend biertje of een glas wijn.

Het ijsje toe is ook helemaal top, met -jawel- echte slagroom.

Bij Charlie's kun je dus prima eten, en krijg je waar voor je geld. Gewoon goed. Eigenlijk zou je hier gewoon eens moeten gaan eten..............

O ja. De hele avond wordt er jaren '80 muziek gedraaid. Dat moet maar net je smaak zijn maar wij vonden het prima.

Tip voor de kniesoren onder ons: Geluid is ietsje aan de luide kant, en het laag is een beetje boemerig..

Verder buitengewoon.

17. Op Hemelvaartsdag gegeten met zijn vieren. Goede uitgebreide kaart waarvan het prijsniveau goed is voor hetgeen je op het bord krijgt. Kwaliteit eten is goed. De vlees gerechten zijn een aanrader. Vrienden van ons komen hier vrijwel iedere week en zijn zeer goed te spreken over de zaak.

Bediening: wij troffen een jonge blonde dame die op zich best vriendelijk was maar tot twee keer toe een bestelling niet goed had verstaan. Dat gaf het geheel een iets minder goede ervaring. De fouten zijn wel goed opgelost door de manager/eigenaar. Deze hielp ook in de bediening. Vragen om meer friet koste helaas bijna twintig minuten, de blonde medewerkster gaf de keuken een beetje de schuld, dit gaf geen professionele houding aan.

18. Ik vind het erg gezellig. Aardige bediening. Sfeer een beetje een beren eetcafe. Alleen is het eten een stuk lekkerder, uitgebreider.

Een aanrader voor tussendoor, geen culinair hoogstandje.

19. Gezellig eetcafé en elke keer weer wat origineels!

Als je een keer het stroopwafelijs hebt geproefd kom je zeker terug. Het kost haast niks en de aankleding is lekker informeel.

20. Eten heel erg matigjes, bediening vriendelijk.

Sfeer typisch 'modern' Berkels (hetgeen een contradictie is), dus lawaaiierig en wat plat.

5,5
  21. Een goede zaak, bijna the place to be.

22. Ik kom hier erg vaak en ik vind dat zij een erg goede service hebben en het is altijd erg gezellig.

Waar wij altijd voor komen, de spare ribs met kruidenboter, heerlijk!

Zeker aan te raden!

23. Een echt matige ervaring, eten was matig, service slecht.

Prijs te hoog voor de kwaliteit.

Echt geen aanrader, meer snackbar dan restaurant.

4,1
  24. Eindelijk een leuk eetcafé gevonden waar de bediening ook leuk met onze kinderen omgaat. Rietjes van een meter, zelf je ijsje maken en een grote beer kado? Heel erg leuk allemaal. Maar ook wij hebben lekker gegeten. De spareribs waren heerlijk van smaak en de steak je schoonmoeder was super. We hebben nu al geboekt voor de 2e kerstdag. Dan hebben ze voor de kinderen een sportzaal open met sport & spel activiteiten en een speciaal kerstmenu. Het leuke aan deze zaak is dat als je voor 19.00 uur weer van tafel gaat de kinderen gratis mee eten. Leuke inrichting en overvriendelijk personeel. Ons zien ze hier vaker.

25. Lekker eten in een gezellige ambiance. Eigenaardige lokatie, dus je moet het wel even weten te vinden, maar dan word je niet teleurgesteld. Goede service gecombineerd met lekker eten.

26. Kom regelmatig in dit gezellige eetcafé en heb zeker over het eten en de bediening niet te klagen. Laten we blij zijn met eindelijk een leuke en vooral kindvriendelijke eetgelegenheid in ons dorp.

Oke, als de eigenaar er is voelt dit als een warme deken van aandacht die je krijgt van deze man, maar ook hij is wel eens vrij.

Ga lekker door zo Charlie's. Ik hoor alleen dat jullie eind van het jaar weg moeten van de gemeente Lansingerland. Triest verhaal....

27. Het gaat kennelijk te goed daar bij Charlie's. Sinds de eigenaar er minder vaak te vinden is, is de service ook met hem mee 'weg' gegaan!

Jammer want het was er altijd erg lekker en gezellig.

4,3
  28. tamara roozenburg

Ik ben al veeel keren wezen eten bij Charlies.

Het is er altijd gezellig, de bediening is goed, nooit echt lang hoeven wachten.

Het eten is heerlijk... vooral de spareribs heb ik nog nooit zoo mals meegemaakt, je hoeft ze niet te snijden, je kunt ze zo afscheuren .. Het eten is er in verschillende prijsklasses, maar je kunt er prima eten voor weinig geld.

Ik vind het een toprestaurant!!

29. Door een bon van de karwei bij Charlies gaan eten. Op onverwachte locatie (sporthal)lekker gegeten. Niet heel goedkoop maar zeker waar voor het geld. Beetje vreemde combinatie van sporthal met hoogwaardig eetcafe maar zeker origineel en spontane bediening! Ga zeker terug.

30. Goed lekker eten. Wat je van een goed eetcafe mag verwachten.

31. Het is goed en lekker maar wanneer je niet kiest voor de voordeel menu's loopt de prijs toch nog aanzienlijk op. Wij waren met 2 kinderen en 2 volwassen ruim 110 euro kwijt. Niet erg hoor maar het is niet goedkoop. Maar het is zeker een aanrader om er nog eens heen te gaan.