Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beringe verdeeld zijn.

1. Internationaal Beringe

Top, super gezellig, lekker eten super bediening. We kunnen het iedereen aanraden!!

2. Internationaal Beringe

Karin Teeuwen

Wij zijn er met regelmaat al geweest. Altijd gezellig en een ontspannen sfeertje (lekker laagdrempelig). Merkt dat ze het de klant helemaal naar de zin willen maken.

Familie Peeters

Prima ervaring en met de eigenaar Huub valt altijd te praten om iets te regelen naar eigen wens. We komen hier zeker nog een keer terug!

4. Internationaal Beringe

We waren 09 december bij jullie in de zaak met de vriendengroep (13 pers.) van ons, we hadden horen zeggen dat het heel goed eten was bij jullie. Nou het overtrof echt alles, van het eerste gerecht tot het dessert was het gewoon super smakelijk en de bediening was heel vriendelijk en netjes. Bedankt voor de fijne avond die wij bij jullie gehad hebben. Tot ziens

5. Chinees-Indisch Beringe

De afhaal was werkelijkwaar ge-wel-dig!! Zeker het proberen waard.

Het was geweldig! Het is het zeker waard om eens daar te komen eten. Ook de afhaal is heerlijk daar.

7. Internationaal Beringe

Ed en Denise

Wij hebben 2 x via de Jumbo avondje-uit-vouchers de reis geboekt. In een woord geweldig! Zeer verrassend, ook de tweede keer. Echt leuke gerechten, goed over nagedacht en met passie bereid! En de presentatie, super. Het is avondvullend, een aanrader!! En een leuk team van mensen.
    Ps. Dennis nog bedankt voor de overheerlijke alioli!

8. Internationaal Beringe

Een fantastische reis om de wereld, heerlijk, wat een smaakbeleving, een superavond. Ook nog live muziek.

Gewoon fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

9. Internationaal Beringe

marjon namens de oudcollega,s

Heerlijk gegeten en veel, een hele leuke ervaring, voor ieder wat wils, leuk geserveerd, En zeker voor herhaling vatbaar. En een erg leuk concept🌝.

10. Internationaal Beringe

Roel en angelique versteegen

Vandaag een verrassing gehad op de oosterse stijl... Het was voortreffelijk. Smaak goed, presentatie goed, we vonden het helemaal geweldig... Wij vinden het een super aanrader. Ga zo door...

Met de vriendelijke groetjes
    Roel & Angelique

Shaun

Chinees restaurant welke recent is uitgebreid met een wokgedeelte. De inrichting van het restaurant is sfeervol en erg verzorgd. Het nieuwe (wok)gedeelte ziet er verzorgd uit maar hier ontbreekt het aan sfeer. Het buffet van kant en klaar gerechten is royaal maar bovenal erg smaakvol. De keuze voor wat betreft de wok-, en bakplaatgerechten is voldoende maar minder dan bij de meeste andere wokrestaurants. De kwaliteit daarentegen is er goed. Daar waar bij veel wokrestaurants de smaak enigzins wordt 'vertroebeld' door overmatig gebruik van sausjes, specerijen e.d., proeft men hier nog de smaak van het eigenlijke product hetgeen een prettige bijkomstigheid is. De bediening is prima en de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Zeker de moeite waard om eens naar binnen te stappen!

Anja

Na de verbouwing 2 keer uit eten geweest. Het is wat kleinere wok met minder keuze. Maar vooral de bakplaat is (met een Nederlandse kok) aan te bevelen. Dan is niet alles "plat"gebakken. Drankje van huis maakt natuurlijk veel goed! Prijs/kwaliteit prima. Niet veel verwachten, gewoon genieten.

Carla Verdonschot

Vanavond heerlijk in jullie restaurant gewokt. Alle gerechten werden met zorg bereid. De bediening was super vriendelijk. En een drankje van het huis wat je tegenwoordig toch bijna nergens meer ziet. Dus als u echt ergens lekker wilt wokken zonder lange wachtrijen en drukte, dan is dit restaurant een echte aanrader.
    John, Joes Carla

14. Chinees-Indisch Beringe

Carla Verdonschot

We hebben vanavond heerlijk gewokt in jullie restaurant. Het eten werd met heel veel zorg bereid en de bediening was ontzettend aardig. Wij gunnen jullie heel veel klandizie in de toekomst want het was voortreffelijk.

John Carla Joes.

15. Internationaal Beringe

Via de app eet.nu op tapas gezocht en goede recensies gelezen, waardoor de keuze snel gemaakt was om hier te reserveren. We hebben hier heerlijk onbeperkt tapas gegeten. De service was perfect. Prijs kwaliteits verhouding is prima. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten!

Frank Beeks

Heerlijk gegeten van het 3 gangen menu, dat elke maand wordt veranderd is mij verteld. Je proeft de passie en grill! Toevallig langs gereden en van plan om nog een keer terug te komen, oogt gezellig.
    Tip: de borden mogen wat warmer geserveerd worden, met name voor de warme groenten.
    Tot weer eens!

17. Internationaal Beringe

Nadat ik gehoord had dat er een tapas restaurant in Helden kwam was ik zeer benieuwd. Met vrienden daar geweest en het overtrof onze verwachtingen. Je kon kiezen uit veel soorten die telkens apart bereid werden, en met uitleg van hoe en wat keurig werden geserveerd. Een en ander was zeer smakelijk inclusief het dessert. Dus wij zullen hier zeker nog eens terug komen.

18. Internationaal Beringe

Bourgondiër

Via de media vernamen wij dat de Hoove nieuwe eigenaars had gekregen die een andere formule hanteren. Dus waren wij benieuwd. We hebben gekozen voor het 'onbeperkt tapas' concept. Alles was prima verzorgd, lekkere gerechten en in de juiste porties. Genoeg keuze op de kaart, maar niet dusdanig veel dat het voor de keuken onhandelbaar is. Ook een lekker en gevarieerd dessert is inbegrepen. Kortom: een aanwinst voor de regio!

19. Internationaal Beringe

Monica Weyenberg

20. Internationaal Beringe

monica weijenberg

Zondag 18 januari 2015 hier tapas gegeten met mijn man, we hebben gekozen voor 'de reis om de wereld', en dit was een ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is! Kwalitatief van zeer hoog niveau, alles vers en zeer smakelijk bereid, en niet te vergelijken met eerdere tapas-diners elders. Zeer divers aanbod uit diverse landen, geserveerd met leuke uitleg door bijzonder vriendelijk personeel. Sfeervolle ambiance! Wij komen zeker terug, ondanks de behoorlijke afstand, het is het zeker waard!

21. West-Europees Beringe

Mark Bastiaens

Hier een tijdje geleden geweest ter afsluiting van een personeelsfeestje. Mijn god, wat een slecht eten. Soep uit blik, zuurvlees uit een pak en de groenten uit pot. Volgens mij zijn ze grootaandeelhouder bij de grote en bekende merken zoals Maggie, Knorr en Hak. Helemaal niets is vers. Vroeg aan de kok of het zuurvlees uit eigen keuken kwam, het antwoord was half half. Het is dan inderdaad niet duur, maar dit is ver onder maat. Voor mij nooit meer!!

1,7

Beringse mins

Een toegevoegde waar het vernieuwde restaurant, betaalbaar en lekker! Kunnen vele in de regio van leren. Een goede verandering met een nieuwe stap!

Ga zo door !

Thijs van de Weert

Geweldige ambiance in het vernieuwde Eigentijds, Huub & Marion het is prachtig geworden. Het eten was genoeg en lekker! Huub weer fijn dat je echt terug bent in de keuken! Het is lekker!

Bedankt

men.

De friet is prima alleen wel een kleine portie, pinda saus is oke. Snelle bediening door een vrouwke alleen en het was redelijk druk. Snacks zijn meestal ook goed.

25. West-Europees Beringe

Op 15-02-2014 zijn wij bij De Hoove gaan eten en dat was super gezellig en heel erg lekker. Je kan er van alles krijgen, keuze genoeg.

Het zijn allemaal kleine stukjes vlees, wat voor ons ouderen erg fijn is, want dan kun je wat meer keuze maken in het eten. Wij hebben genoten en komen deze zomer zeker nog eens met de kinderen en kleinkinderen langs.

En ja, het zit in potjes en bakken, maar het moet toch ergens in zitten. Bij een wok restaurant zit het ook in grote bakken en dan klaagt er niemand. Voor ons was het top, zeker gezien de prijs, waar krijg je dat nog. Chappeau.

Groetjes Marian en Wim

26. West-Europees Beringe

Dit is een goed restaurant met eten dat je nergens verser kunt krijgen, het eten wordt in kleine porties opgediend zodat ze het telkens weer vers en warm kunnen opdienen.
    Nu eens geen massa productie maar iemand die hart voor zijn restaurant en gasten heeft. Bediening vriendelijk en behulpzaam, wij komen zeker terug!

27. West-Europees Beringe

We zijn nu verschillende keren geweest en het eten is goed. Genoeg keus. De bediening is heel vriendelijk. We komen zeker een keertje terug.

28. West-Europees Beringe

Wij komen hier nu een aantal jaren. Worden altijd zeer warm en vriendelijk ontvangen. Bij het buffet kun je zelf nemen wat je lekker vind, keuze genoeg. Als je daar niet genoeg te eten krijgt, ligt dat aan jezelf. Prijs-kwaliteit verhouding goed. Voor de kinderen is dit een geweldige plek om te vertoeven. Bedankt.

29. West-Europees Beringe

Een jaar of 10 geleden voor de eerste keer hier geweest. Toen was het echt goed, lekker eten en een super geweldige keuze aan nagerechten. Maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Afgelopen zaterdag toch nog maar eens geprobeerd maar nooit meer!! We hadden gereserveerd inclusief drank, nou we hebben welgeteld drie consumpties bij de man kunnen krijgen. Ze hielden echt bij dat we zeker niet boven die 7 euro kwamen die we extra betaald hebben.

Ze kijken hier ook echt op de tijd. Het buffet duurde 2 uur en en de twee uur waren maar net om en een vriend van ons wilde nog een toetje pakken maar dit mocht absoluut niet meer want de tijd was op. Er zat notabene nog maar 1 tafel, het was tegen sluitingstijd en er was nog ontzettend veel over. Als je op die paar minuten moet kijken ziet het er uit hoor. Dit heb ik nog bij geen ander lopend buffet meegemaakt. En alles komt uit potjes, helemaal niks is vers. Als ze zo doorgaan dan denk ik dat ze binnenkort de deuren kunnen sluiten.

30. West-Europees Beringe

Ging voor het buffet. Nog nooit zo'n blamage meegemaakt. Men adverteerd met een buffet bestaande uit ruim 90 gerechten maar verteld er niet bij dat nagenoeg alles uit potjes komt (en hier waarschijnlijk ook weer in terug gaat). Het personeel is wel erg 'gemaakt' vriendelijk en de inrichting ziet er deels uit als 'vooroorlogs'. Nee, nooit meer!